Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja 3 się zgłosiło po komorę do mnie ściągnąłbym z japonii nie ma kłopotu, jeden się zdecydował i za nówkę zapłacił 180zł z wszystkim, a reszta płacze, że w polsce nie ma komór.

Tuleję kupisz u tokarza, w temacie powinien być odpowiedni rysunek techniczny.

Link to post
Share on other sites

A i jemu wyszło tyle, bo 3 chciało komory więc liczyłem wysyłkę do polski i w Polsce cło vat itp.

Btw graty PDI są tanie wbrew pozorom tylko w Polsce są jakieś chore ceny ciągle :D

Kaczan dzięki, wiesz w asg siedzę dłużej niż istnieje ta wersja wmasga i akurat transakcje ze mną są pewniejsze niż z niektórymi sklepami w Polsce.

Kup w Polsce łatwo powiedzieć jak nie ma na stanie nigdzie i pewnie nie będzie jeszcze długo :D

Link to post
Share on other sites

No i przybył do mnie zespół spustu od NEO i co? Kurde problem! Gdy zamontuje go normalnie to zaczep nie łapie mi tłoka :/! Zaczep dopiero łapie gdy dałem podkładki pod śrubki ale nawet wtedy nie łapie zawsze. Elka potrafi również sama wystrzelić gdy tłok zostanie złapany i cofam cylinder. Jakieś sugestie od posiadaczy owego zespołu spustowego?

Link to post
Share on other sites

gloomer rozbierz spust i zobacz w jakim stanie są sprężynki, być może jedna jest już zbyt rozciągnięta. Tą "środkową" sprężynkę która jest połączona z dźwignią i zaczepem tłoka można zastąpić sprężynką od kostki stykowej z gb v3.

Link to post
Share on other sites

Wygląda ok, chociaż sprężynka na pierwszym zdjęciu jest już trochę rozciągnięta. Zobacz czy zaczep tłoka nie ma zbyt dużego jałowego ruchu (tzn. jak duży jest jego ruch bez udziału sprężynki, w jedną i drugą stronę).

Jeżeli taki ruch jest zbyt duży trzeba by zmienić sprężynkę, lub w jakiś magiczny sposób przywrócić ją do poprzedniego stanu (krótszego).

Zobacz też czy zaczep tłoka nie jest zbytnio zużyty.

Ewentualnie kawałek dźwigni ( 2 zdjęcie, lewy dolny skraj dźwigni), który styka się z kółkiem na spuście, jest już zjechany i swobodnie ześlizguje się z kółka.

Usuń smar z tego małego kółeczka i z miejsca, w którym się ono ześlizguje na dźwigni, musi być tam sucho i czysto.

Sprawdź to wszystko i myślę, że będzie grało.

Link to post
Share on other sites

Chyba jednak jestem za tępy :icon_biggrin:. Bo dużej części nie rozumiem z tego co piszesz :icon_razz:. Mi się wydaję, że w ogóle coś jest ostro nie tak z tym spustem i po prostu wykonam zwrot tego badziewia.

 

P.S rzuciłem parę fajnych części do elki na komis. W tym komorę PDI :D.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

We wtorek usiądę i trochę poskładam elkę bo przez te zabawy ze spustem rozwaliła mi się trochę rączka przeładowania.Potrzebuję rady w sprawie tyłu od rączki, ponieważ wyskoczyła mi tulejka z tym pinem i sprężynką. Sprężynkę zastąpię jakoś, pin mam, a tulejka się rozpieprzyłą (nie pytajcie jak) i nie wiem jak to podmienić, bo bez tego rączka ani się nie opuszcza ani nie podnosi -.-.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...