Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nooo dobra macie racje :icon_wink:.to będzie naprawdę cza uważać przy montażu aby sprężynka nie uciekła przy montażu.

 

Nie miałem z tym problemu, odkręciłem dwa imbusy na max, ale też w taki sposób aby nie zaczepiały i dyszę (imbusy zostają w komorze, swoje skróciłem o 1mm).

Zmniejsza to trochę zakres regulacji w stronę docisku hopka ale sprężynka wsadzona za te dwie śruby nie ma prawa się z tego miejsca ulotnić.

Osobiście mogę ustawić hopek na 0 albo tak go docisnąć żeby kulki 0,4g dolatywały (DOALTYWAŁY - nie jest to skuteczny zasięg, raczej donośność) na odległość ponad 100m (mierzone na geoportal).

Link to post
Share on other sites

Jako iż nie mam aktualnie aparatu, a przynajmniej czegoś co robi dobre zdjęcia. Wrzucam parę od których praktycznie bolą oczy.

Wyciągnięta komora z lufy zew. widać jak pod końcówką ramion jest sprężyna, która wypycha je w górę. Nie ma oringa, został wyciągnięty celowo aby nie dopychał ramion, śruba przejmuje jego rolę.

P110414_17.50.jpg

 

 

Tutaj dokładnie widać, w którym miejscu powinno znajdować się sprężynka. Dźwignie hopa są sklejone taśmą a między nimi znajduje się kawałek małej blaszki, która je lekko rozchyla. Do komory PDI idzie stockowy dystanser, nie różne inne miłe wynalazki z którymi prawdopodobnie będzie się trzeba bawić żeby dobrze ustawić docisk gumki.

P110414_17.50_%255B01%255D.jpg

 

Na zdjęciu poniżej (bez sprężynki) widać dwa imbusy do regulowania dźwignie (osobiście skróciłem je o 1mm.) Warto je zostawić, gdyż trzymają nam sprężynkę w miejscu, jednocześnie oszczędzając czas na wymyślanie różnej treści patentów na stabilne umiejscowienie wyżej wymienionej tejże wesołej sprężynki.

P110414_17.51.jpg

 

Wiercimy otwór bezpośrednio nad końcówką ramion, gwintujemy, przyklejamy dodatkową nakrętkę na gwint, wkręcamy śrubę i cieszymy się bardzo wygodną regulacją.

Śruba m6 (ucięta zwykła śruba i wspawana nakrętka motylkowa), dwie podkładki i krótka sprężyna ze starego silnika boya, którą ma za zadanie kontrować śrubę.

P110414_17.45.jpg

 

Śruba nie wchodzi w kadr lunety.

P110414_18.01.jpg

 

Wybaczcie za słabą jakość zdjęć.

Edited by Kazana
Link to post
Share on other sites

Posiadam spust od NEO. Jest solidnie zrobiony, praktycznie nie ma możliwości aby coś w nim pękło, chodzi bardzo gładko.

Do minusów tego spustu muszę zaliczyć niestety notorycznie pękające sprężynki, które uniemożliwiają działanie spustu (pękły mi już 3 razy) a rozebranie go w polu łączy się z gubieniem małych elementów np. piny, które po rozłożeniu swobodnie wylatują z poszczególnych mechanizmów.

Jeżeli już rozkręcimy spust, jest on dość toporny do złożenia. Nie ma tam jakiejś filozofii ale trzeba posiedzieć parę minut żeby go skręcić, w sumie podobnie jak przy składaniu gearboxa.

Ogólnie jestem zadowolony i drugi raz na pewno skusiłbym się o zakup tego zestawu spustowego jak i zestawu cylindra 620fps (który również posiadam).

Link to post
Share on other sites

Również posiadam spust oraz pełny zestaw cylindra od NEO i jestem zadowolony. Jeszcze nie rozkręcałem bo działa wszystko jak na razie.

 

Co do regulacji PDI od góry. Szkoda,że tracimy przy tym możliwość dokładnego wyregulowania. Cyba,że zrobiło by się na dwa cienkie imbusy jak oryginalnie.

Link to post
Share on other sites

Co do regulacji PDI od góry. Szkoda,że tracimy przy tym możliwość dokładnego wyregulowania.

 

Ostatnio odstrzeliłem 3 gości z 83m w sam środek korpusu i na 90m gościa stojącego bokiem (widziałem w lunecie jak oberwał ale zwiał). Co chcesz dokładniej regulować? Głownie w tym pomyśle chodziło o pozbycie się "podwójnej" regulacji i jak największe ułatwienie sterowania hopem bez straty jego dokładności.

Link to post
Share on other sites

Co do spustu... Dziś 4 raz pękła mi ta sama sprężynka, myślę nad wsadzeniem tam sprężyny od popychacza dyszy lub od kostki stykowej ze starego GB. Praktycznie nie widzę innej możliwości, a szlag trafia jak nagle spust przestaje chodzić z powodu badziewnej części.

Link to post
Share on other sites

Też się pochwalę swoim TDC. Postawiłem na bardziej estetyczne rozwiązanie. Lufa nawiercona i nagwintowana pod M4. A sam docisk to śruba dociskowa 10mm M4, trochę taśmy teflonowej i nakrętka, aby zapobiec rozregulowaniu hopa. :D Pod maskowaniem ala Vavan jest niewidoczna. ;)

 

P1020953.JPG

Link to post
Share on other sites

Też się pochwalę swoim TDC. Postawiłem na bardziej estetyczne rozwiązanie. Lufa nawiercona i nagwintowana pod M4. A sam docisk to śruba dociskowa 10mm M4, trochę taśmy teflonowej i nakrętka, aby zapobiec rozregulowaniu hopa. :icon_biggrin: Pod maskowaniem ala Vavan jest niewidoczna. :icon_wink:

 

P1020953.JPG

 

Woow zajebisty kamuflaż ostatnio myslalem nad jakimś ale ten chyba bije wszystkie na głowe, jak sie spisuje na polu?

Link to post
Share on other sites

Najlepiej dać śrubę o szerokości "rowka", w którym chowają się ramiona od hopka. Śruba m6 spisuje się idealnie. Wbrew pozorom dociska obie dźwignie równomiernie.

 

Panowie, nie lubię się powtarzać, no ale niech już będzie...

(cytat z poprzedniej strony)

 

@gloomer tak jak piszesz, najlepiej żeby śruba naciskała na końcówkę ramion.

Edited by Kazana
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...