Mendi Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Wyciągasz maga z kulkami ( hardkorzy nie muszą), naciągasz replikę, zatykasz lufę palcem i ognia. Nie idzie zobaczyć za bardzo czy tłok zatrzymuje się w połowie jak w swd, ale jeśli po zdjęciu palca tłok dobije do głowicy, to szczelność jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 (edited) Szybkie pytanie. Czy ten promyk http://www.wgcshop.c...=&view_choice=c pasuje bez żadnych przeróbek do stockowej komory? Zastanawiam się bo patrząc na tego KM-heda ... w promyku nie widzę tego rowka, a niby dedykowana do VSR (no chyba że już całkiem oślepłem :icon_razz:). Edited May 7, 2014 by Krwawy Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 "- Suitable for Marui Type 89 / VSR-10 ( PSS10 Air Seal Chamber Required )" Czyli nie. Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Ups... Nie doczytałem. Dzięki :P Quote Link to post Share on other sites
MloteK Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Ma ktoś może adapter z reduktorem w kolbie ? Jak daliście tam rurkę ? Wierciliście coś w kolbie czy w jakiś sposób daliście tym otworem który jest zrobiony tam fabrycznie ? Tylko na jego drodze stoi ten plastikowy trzpień od osłony języka spustowego.. Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Ja mam adapter z reduktorem w kolbie. Nic nie trzeba rozwiercać. Dajesz wężyk po stronie przeciwnej niż blokada spustu i wszystko powinno ładnie wejść ;) Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 Niech mnie kulki strzelą..... Gumki KM-heda są w specshopie!!!!!!!!!!!! Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 Po zawrotnej cenie... Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 W normalnej nawet za granicą nie jest taniej o ile znajdziesz je w ogóle na stanie. Quote Link to post Share on other sites
MloteK Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 Krwawy mógłbyś mi wrzucić fotkę, jak to tam leży, tzn przy tej osłonie języka spustowego ? Bo mnie tam nie chce wejść :D Quote Link to post Share on other sites
MloteK Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Edit. Już se poradziłem w razie czego :D Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 Panowie, ma sens kupić lufę do VSR PDI 6.01 303 mm czy jednak warto dołożyć do 430? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 Włóż dłuższą. Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted May 25, 2014 Report Share Posted May 25, 2014 Dzięki! Quote Link to post Share on other sites
buuu92 Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 Witam, mam pytanie odnośnie tuningu MB03 Wella (częsci pasują od VRS więc wole tutaj napisać). Mam obawy czy zespół spustu w MB03 wytrzyma taki zestaw: King Arms - Tłok do VSR-10 PDI - Prowadnica sprężyny do VSR - 9mm I sprężynę m150/m170 Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 masz zespół 90 stopni czy 45? bo 45 może odrazu zerwać ci ząb. a jeśli masz 90 to radzę Ci gwinty zabezpieczyć ew. odrazu na większy dać. Quote Link to post Share on other sites
buuu92 Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 (edited) Wydaje mi się, że 45, ale pewien nie jestem. Czyli lepiej do tego dokupić wzmocniony zespół spustu? Czy taki zestaw spustu byłby okej? Edited May 30, 2014 by buuu92 Quote Link to post Share on other sites
luki527 Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Ten zestaw będzie dobry, lecz pamiętaj, iż w nim jest zaczep 90 stopni, więc tłok także musi mieć zaczep pod ten sam kąt. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Szczególnie, że w zestawie jest tłok. Jak to wersja 2013 to uważaj. Nienawidzę tej serii za zjechanie polerki z cylindra ;/. Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted July 5, 2014 Report Share Posted July 5, 2014 Panowie, mam coś spitolone. Wstawione są nowe seary i wszystko jest ładnie przykręcone, ale co rusz przeładuję to kilka razy nie łapie mi tłoka i cylinder leci do przodu... Co może być tego przyczyną? Odpada starcie się searów. Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted July 5, 2014 Report Share Posted July 5, 2014 To może masz wytarty tłok? Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted July 5, 2014 Report Share Posted July 5, 2014 Którą gumkę KM-HEAD do 550fps ? RH45 czy RH55 ? Dzieki Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted July 6, 2014 Report Share Posted July 6, 2014 Tłok wygląda ok, raczej to nie jego wina. Quote Link to post Share on other sites
Palony Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Testował ktoś tą komorę? http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-precision-brass-barrel-and-new-chamber-set-for-vsr-10-1.html Opłaca się ją brać do Bara? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Christophy- sprawdź prowadnicę. Szczególnie te rozkładane mają upierdliwą cechę, że czasami lekko się odkręcają i powodują problem jak powyżej. Raz tłok łapie, potem się prowadnica odkręca o 1mm... i już nie łapie. I tak w kółko. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.