Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Zrobiłem tak jak napisaliście i kulka leci jak po sznurku. Gumka rzeczywiście była źle ustawiona jeden z "ząbków" na gumce(deep fire)dalej wystawal niż drugi i kulka ciągle skręcała w lewo, a lufa była tak brudna że po wyczyszczeniu białą szmatką materiał zrobił się czarny.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chciałem zakupić tłumik dżwięku do mojej m14 socom. Chcąc się dowiedzieć jaki mam gwint napisałem do taiwangun jaki mam gwint.Odpisali że chyba lewoskrętny 14mm.

Ale chciałem to sprawdzić. Odkręciłem śrubke od tłumika płomienia i w tym momencie się zdziwiłem gdyż tłumik zsunął się z lufy. Nie mam gwintu. Więc moje pytanie jest takie. Czy są takie tłumiki dżwięku (nasuwane na śrubke), czy nie moge mieć tłumika dżwięku. Chciałem go założyć w celu zwiększenia długości lufy. :wink:

Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Przymierzam się do tuningu m14 na karabin wyborowy, w związku z czym mam 2 pytania:

 

1. Czy ktoś wstawiał do swojej repliki tłok i głowicę tłoka, które dołączone są do szkieletu G&P ( http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1855 )? Interesuje mnie, czy:

a) tłok jest wystarczająco wytrzymały do sprężyny m150/m160?

b) czy głowica tłoka oferuje w połączenia z cylindrem Guardera ( http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1145 ) dobrą szczelność, czy też radzilibyście kupić zestaw Modify?

2. Czy silnik Elementa UT ( http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5573 ) wraz z zębatkami elementa 300% i Baterią 9,6V da przyzwoitą reakcję na spust, czy też trzeba się bawić w jakieś lepsze silniki?

 

Jeżeli gdzieś w temacie było, to przepraszam. Przeszukałem większość, jednak coś może mi umknęło.

 

Pozdrawiam

 

Laokoon

Link to post
Share on other sites

zębatki elementa odpuść sobie - u mnie na m130 krótko pożyły (ułamała się oska jednej z zębatek) wsadziłem z powrotem stokowe i jak na razie hula bardzo ładnie.

 

Kupiłem na tajwanganie drewniane łoże do mojej m14 - trzeba się było mocno namęczyć żeby je dopasować - przy okazji zepsułem okablowania ale się udało

Edited by Horblower
Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi.

Na razie będą zębatki elementa, gdyż kupuje m14 używane z już wstawionymi tymi zębatkami. Czy może ktoś wie o innych zębatkach, jak najwytrzymalszych (żeby wytrzymały te 20-30k kulek na m160, jeżeli to realne. nie koniecznie do kupienia w Polsce)? Widziałem zębatki prometheusa do v.7, jednak są ponoć do m135.

 

Stąd pytanie: czy one są opisywane jako przystosowane do m135 z uwagi na przełożenie czy też na wytrzymałość (tzn czy w połączenia z dobrym silnikiem dadzą rade z m160?)?

 

A, i jeszcze jedno. Do szkieletu G&P dorzucana jest środkowa zębatka, oddzielnie na sprzedaż widziałem też tylko środkowe. Dlaczego? Czy tłokowa i silnikowa są takie jak w v2/3?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Widziałem zębatki prometheusa do v.7, jednak są ponoć do m135.

Do 150. Tylko w Polskich sklepach są debilne opisu o DT Promyka do M135.

 

Stąd pytanie: czy one są opisywane jako przystosowane do m135 z uwagi na przełożenie czy też na wytrzymałość (tzn czy w połączenia z dobrym silnikiem dadzą rade z m160?)?

Pomijając błąd w opisach o którym pisałem wyżej to o wytrzymałość zębatek Promyka się martwić nie musisz. A już na pewno o DT Helikalne.

 

A, i jeszcze jedno. Do szkieletu G&P dorzucana jest środkowa zębatka, oddzielnie na sprzedaż widziałem też tylko środkowe. Dlaczego? Czy tłokowa i silnikowa są takie jak w v2/3?

Tak, zębatki w V7 różnią się od standardowych tylko tym że środkowa ma mniejszą średnicę. Zębatka G&P podobno nie wytrzyma SP130, z głowicą tłoka podobnie. Tłokowi z zestawu też bym nie zaufał aczkolwiek tutaj to tylko moje domniemywania, możliwe że jest wytrzymały.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedzi, dużo mi pomogły^^.

 

W związku z tym mój tunning będzie wyglądał tak:

-szkielet gb od G&P

-zębatki prometheus (wstawie je, kiedy posypią się te elementa, które już mam)

-zestaw cylindra, tłoka i głowic modify

-dysza (nie wiem jaka)

-silnik (nie wiem, czy starczy elementa, czy lepiej systeme magnum)

-jakaś prowadnica sprężyny (najzwyklejsza łożyskowana, chyba, że to robi dużą róznicę)

-jakiś anti-reversal (chyba, że stockowy jest ok)

-lufa promyka (już mam)

-sprężyna m150/160

jakieś inne duperele typu okablowanie

 

Aby ostatecznie rozwiać wątpliwości mam prośbę o jeszcze kilka odpowiedzi/rad:

 

1. Jaka dysza dobrze współpracuje z zestawem modify?

2. Jak wygląda sprawa z komorą i gumką HU? Czytałem, że gumki trzeba przycinać, gdzie indziej, że są za krótkie, więc nie wiem. Nie wiem też, czy trzeba wymieniać komorę HU.

3. Czy macie jakiekolwiek uwagi do części, które wypisałem lub czy powinienem wymienić coś jeszcze (poza baterią)?

4. Oczywiście chce strzelać tylko na semi. Czy po zamontowaniu MOSFETu można po prostu wyjąć przerywacz, czy jest on nadal potrzebny? jeśli jest, to czy powinienem go wymienić (na jaki)?

 

Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość

Edited by Laokoon
Link to post
Share on other sites

Powiem tak:

 

-szkielet zostaw stock wytrzyma m150 (v7 to cegła)

-zębatki prometheus double torque do v7

-zestaw cylindra guarder

-silnik systema magnum

-jakaś prowadnica sprężyny łożyskowana v7

-anti-reversal stock

-lufa promyka

-sprężyna m150 (guarder)

jakieś inne duperele typu okablowanie

 

 

Gumkę trzeba przyciąć - polecam systemę

 

Mosfet bym olal ale ja nie lubię elektroniki w giwerze po prostu

 

Powyższy zestaw chodził u mnie bezawaryjnie przez 8000 kulek ( co prawda w TM )

Edited by Wolfi
Link to post
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedzi, dużo mi pomogły^^.

 

W związku z tym mój tunning będzie wyglądał tak:

-szkielet gb od G&P

-zębatki prometheus (wstawie je, kiedy posypią się te elementa, które już mam)

-zestaw cylindra, tłoka i głowic modify

-dysza (nie wiem jaka)

-silnik (nie wiem, czy starczy elementa, czy lepiej systeme magnum)

-jakaś prowadnica sprężyny (najzwyklejsza łożyskowana, chyba, że to robi dużą róznicę)

-jakiś anti-reversal (chyba, że stockowy jest ok)

-lufa promyka (już mam)

-sprężyna m150/160

jakieś inne duperele typu okablowanie

 

Aby ostatecznie rozwiać wątpliwości mam prośbę o jeszcze kilka odpowiedzi/rad:

 

1. Jaka dysza dobrze współpracuje z zestawem modify?

2. Jak wygląda sprawa z komorą i gumką HU? Czytałem, że gumki trzeba przycinać, gdzie indziej, że są za krótkie, więc nie wiem. Nie wiem też, czy trzeba wymieniać komorę HU.

3. Czy macie jakiekolwiek uwagi do części, które wypisałem lub czy powinienem wymienić coś jeszcze (poza baterią)?

4. Oczywiście chce strzelać tylko na semi. Czy po zamontowaniu MOSFETu można po prostu wyjąć przerywacz, czy jest on nadal potrzebny? jeśli jest, to czy powinienem go wymienić (na jaki)?

 

Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1990

Link to post
Share on other sites

Z tego co się orientuję to bez przerywacza miał byś po prostu auto co by nie było zbyt dobrym rozwiązaniem:P

Komorę zostaw bo magiczna, na pewno zainwestuj w dobre łożyska ślizgowe. Co do silnika to wg mnie niema co pchać się w systemę, lepiej ics'a kupić (moim zdaniem).

Zestaw cylindra tak jak napisał Wolfi, z tym zestawem najlepiej współpracuje dysza DF'a.

Link to post
Share on other sites

Dysze weź Modify (zakładając że weźmiesz głowicę cylindra Modify). Prowadnicę sprężyny z łożyskiem ciernym G&P. Silnik - ICS Turbo albo Systema Magnum. Antireversal zostawiłbym stockowy, ten element jest niemalże nie do uszkodzenia. Gumkę Hop-Up trzeba przycinać, komory nie ma po co wymieniać. Jeśli chcesz kupić szkielet G&P to od strzała wymień łożyska na ślizgi, nie pchaj się w żadne kulowe. Przerywacz wymień na Guardera wzmocniony. Bez MOSFETa nie startuj, z MOSFETem i dobrym silnikiem zestaw na M150 powinien pójść na stockowej batce z całkiem niezłym rezultatem.

Link to post
Share on other sites

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2718

Ściema czy nie - łożysko jakieś ma. A od czasu jak zobaczyłem jak się pięknie prowadnica z łożyskiem kulowym zatarła po 700 kulkach na SP130 (1 kulka wypadła z wianka i po 700 kulkach łożysko prowadnicy było zatarte do tego stopnia że się kombinerkami nie dało ruszyć, wszystko to mimo BARDZO obfitego smarowania) zraziłem się do prowadnic z łożyskami kulowymi. Fakt że chińska ale jednak. Ogólnie jestem zwolennikiem wywalania wszelkich "kulek" z GB na ile to możliwe i pozwala na to dostępność części.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Powiem tak:

 

-szkielet zostaw stock wytrzyma m150 (v7 to cegła)

 

Kupuje używkę z pękniętym gb (pękł na stockowej sprężynie), więc tak czy owak wymienię szkielet. Jak widać niezła loteria (pewnei jak z każda chinska replika)

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam.

 

Laokoon

Link to post
Share on other sites

Musiałeś trafić na felerne łożysko. Co prawda w innej replice ale na odpowiedniku M170. Wszystko wygląda jak nowe. Mam to teraz przed nosem;-).

Ale co masz przed nosem?? Bo nie bardzo idzie zrozumieć z twojej wypowiedz o czym mówisz.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...