lacu Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Zrobiłem tak jak napisaliście i kulka leci jak po sznurku. Gumka rzeczywiście była źle ustawiona jeden z "ząbków" na gumce(deep fire)dalej wystawal niż drugi i kulka ciągle skręcała w lewo, a lufa była tak brudna że po wyczyszczeniu białą szmatką materiał zrobił się czarny. Quote Link to post Share on other sites
przemo13 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Chciałem zakupić tłumik dżwięku do mojej m14 socom. Chcąc się dowiedzieć jaki mam gwint napisałem do taiwangun jaki mam gwint.Odpisali że chyba lewoskrętny 14mm. Ale chciałem to sprawdzić. Odkręciłem śrubke od tłumika płomienia i w tym momencie się zdziwiłem gdyż tłumik zsunął się z lufy. Nie mam gwintu. Więc moje pytanie jest takie. Czy są takie tłumiki dżwięku (nasuwane na śrubke), czy nie moge mieć tłumika dżwięku. Chciałem go założyć w celu zwiększenia długości lufy. :wink: Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Dziwne, we wszystkich eM czternastkach jest gwint na lufie, a jeśli jakimś cudem nie ma to nagwintuj ;-) Quote Link to post Share on other sites
przemo13 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 http://img410.yfrog.com/i/dsc00652vh.jpg/ Tak to wygląda! Quote Link to post Share on other sites
przemo13 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Boje sie sam gwintować. Bo moge zepsuć :cry: Quote Link to post Share on other sites
przemo13 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Napisałem do gunfire i mi odpisali że muszę mieć konwersje na lufe czyli przejściówke na gwint 14mm. Ale szukałem po całym internecie i nic takiego nie ma. Proszę jeżeli ktoś wie gdzie coś takiego można kupić to niech poda link. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Starsze SOCOMy nie miały gwintu. Przejściówek nie ma nigdzie. Pozostaje Ci jedynie dorobić u tokarza. Quote Link to post Share on other sites
przemo13 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Chyba tak zrobie to jedyne wyjście. Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Może SF Ci wykona taką przejściówkę. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 Witam. Przymierzam się do tuningu m14 na karabin wyborowy, w związku z czym mam 2 pytania: 1. Czy ktoś wstawiał do swojej repliki tłok i głowicę tłoka, które dołączone są do szkieletu G&P ( http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1855 )? Interesuje mnie, czy: a) tłok jest wystarczająco wytrzymały do sprężyny m150/m160? b) czy głowica tłoka oferuje w połączenia z cylindrem Guardera ( http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1145 ) dobrą szczelność, czy też radzilibyście kupić zestaw Modify? 2. Czy silnik Elementa UT ( http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5573 ) wraz z zębatkami elementa 300% i Baterią 9,6V da przyzwoitą reakcję na spust, czy też trzeba się bawić w jakieś lepsze silniki? Jeżeli gdzieś w temacie było, to przepraszam. Przeszukałem większość, jednak coś może mi umknęło. Pozdrawiam Laokoon Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 (edited) Hmmm nie miałem styczności z zestawem G&P ale myślę że może warto dopłacić. Sam u siebie mam zestaw Modify i sprawuje się nieźle. Edited January 14, 2010 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
Horblower Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 (edited) zębatki elementa odpuść sobie - u mnie na m130 krótko pożyły (ułamała się oska jednej z zębatek) wsadziłem z powrotem stokowe i jak na razie hula bardzo ładnie. Kupiłem na tajwanganie drewniane łoże do mojej m14 - trzeba się było mocno namęczyć żeby je dopasować - przy okazji zepsułem okablowania ale się udało Edited January 15, 2010 by Horblower Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Dzięki za odpowiedzi. Na razie będą zębatki elementa, gdyż kupuje m14 używane z już wstawionymi tymi zębatkami. Czy może ktoś wie o innych zębatkach, jak najwytrzymalszych (żeby wytrzymały te 20-30k kulek na m160, jeżeli to realne. nie koniecznie do kupienia w Polsce)? Widziałem zębatki prometheusa do v.7, jednak są ponoć do m135. Stąd pytanie: czy one są opisywane jako przystosowane do m135 z uwagi na przełożenie czy też na wytrzymałość (tzn czy w połączenia z dobrym silnikiem dadzą rade z m160?)? A, i jeszcze jedno. Do szkieletu G&P dorzucana jest środkowa zębatka, oddzielnie na sprzedaż widziałem też tylko środkowe. Dlaczego? Czy tłokowa i silnikowa są takie jak w v2/3? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 (edited) Widziałem zębatki prometheusa do v.7, jednak są ponoć do m135. Do 150. Tylko w Polskich sklepach są debilne opisu o DT Promyka do M135. Stąd pytanie: czy one są opisywane jako przystosowane do m135 z uwagi na przełożenie czy też na wytrzymałość (tzn czy w połączenia z dobrym silnikiem dadzą rade z m160?)? Pomijając błąd w opisach o którym pisałem wyżej to o wytrzymałość zębatek Promyka się martwić nie musisz. A już na pewno o DT Helikalne. A, i jeszcze jedno. Do szkieletu G&P dorzucana jest środkowa zębatka, oddzielnie na sprzedaż widziałem też tylko środkowe. Dlaczego? Czy tłokowa i silnikowa są takie jak w v2/3? Tak, zębatki w V7 różnią się od standardowych tylko tym że środkowa ma mniejszą średnicę. Zębatka G&P podobno nie wytrzyma SP130, z głowicą tłoka podobnie. Tłokowi z zestawu też bym nie zaufał aczkolwiek tutaj to tylko moje domniemywania, możliwe że jest wytrzymały. Edited January 15, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 (edited) Dziękuję za odpowiedzi, dużo mi pomogły^^. W związku z tym mój tunning będzie wyglądał tak: -szkielet gb od G&P -zębatki prometheus (wstawie je, kiedy posypią się te elementa, które już mam) -zestaw cylindra, tłoka i głowic modify -dysza (nie wiem jaka) -silnik (nie wiem, czy starczy elementa, czy lepiej systeme magnum) -jakaś prowadnica sprężyny (najzwyklejsza łożyskowana, chyba, że to robi dużą róznicę) -jakiś anti-reversal (chyba, że stockowy jest ok) -lufa promyka (już mam) -sprężyna m150/160 jakieś inne duperele typu okablowanie Aby ostatecznie rozwiać wątpliwości mam prośbę o jeszcze kilka odpowiedzi/rad: 1. Jaka dysza dobrze współpracuje z zestawem modify? 2. Jak wygląda sprawa z komorą i gumką HU? Czytałem, że gumki trzeba przycinać, gdzie indziej, że są za krótkie, więc nie wiem. Nie wiem też, czy trzeba wymieniać komorę HU. 3. Czy macie jakiekolwiek uwagi do części, które wypisałem lub czy powinienem wymienić coś jeszcze (poza baterią)? 4. Oczywiście chce strzelać tylko na semi. Czy po zamontowaniu MOSFETu można po prostu wyjąć przerywacz, czy jest on nadal potrzebny? jeśli jest, to czy powinienem go wymienić (na jaki)? Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość Edited January 15, 2010 by Laokoon Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 (edited) Powiem tak: -szkielet zostaw stock wytrzyma m150 (v7 to cegła) -zębatki prometheus double torque do v7 -zestaw cylindra guarder -silnik systema magnum -jakaś prowadnica sprężyny łożyskowana v7 -anti-reversal stock -lufa promyka -sprężyna m150 (guarder) jakieś inne duperele typu okablowanie Gumkę trzeba przyciąć - polecam systemę Mosfet bym olal ale ja nie lubię elektroniki w giwerze po prostu Powyższy zestaw chodził u mnie bezawaryjnie przez 8000 kulek ( co prawda w TM ) Edited January 16, 2010 by Wolfi Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Dziękuję za odpowiedzi, dużo mi pomogły^^. W związku z tym mój tunning będzie wyglądał tak: -szkielet gb od G&P -zębatki prometheus (wstawie je, kiedy posypią się te elementa, które już mam) -zestaw cylindra, tłoka i głowic modify -dysza (nie wiem jaka) -silnik (nie wiem, czy starczy elementa, czy lepiej systeme magnum) -jakaś prowadnica sprężyny (najzwyklejsza łożyskowana, chyba, że to robi dużą róznicę) -jakiś anti-reversal (chyba, że stockowy jest ok) -lufa promyka (już mam) -sprężyna m150/160 jakieś inne duperele typu okablowanie Aby ostatecznie rozwiać wątpliwości mam prośbę o jeszcze kilka odpowiedzi/rad: 1. Jaka dysza dobrze współpracuje z zestawem modify? 2. Jak wygląda sprawa z komorą i gumką HU? Czytałem, że gumki trzeba przycinać, gdzie indziej, że są za krótkie, więc nie wiem. Nie wiem też, czy trzeba wymieniać komorę HU. 3. Czy macie jakiekolwiek uwagi do części, które wypisałem lub czy powinienem wymienić coś jeszcze (poza baterią)? 4. Oczywiście chce strzelać tylko na semi. Czy po zamontowaniu MOSFETu można po prostu wyjąć przerywacz, czy jest on nadal potrzebny? jeśli jest, to czy powinienem go wymienić (na jaki)? Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1990 Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Z tego co się orientuję to bez przerywacza miał byś po prostu auto co by nie było zbyt dobrym rozwiązaniem:P Komorę zostaw bo magiczna, na pewno zainwestuj w dobre łożyska ślizgowe. Co do silnika to wg mnie niema co pchać się w systemę, lepiej ics'a kupić (moim zdaniem). Zestaw cylindra tak jak napisał Wolfi, z tym zestawem najlepiej współpracuje dysza DF'a. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Z Modifą dobrze współpracuje dysza z zestawu jest bardzo szczelna. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Dysze weź Modify (zakładając że weźmiesz głowicę cylindra Modify). Prowadnicę sprężyny z łożyskiem ciernym G&P. Silnik - ICS Turbo albo Systema Magnum. Antireversal zostawiłbym stockowy, ten element jest niemalże nie do uszkodzenia. Gumkę Hop-Up trzeba przycinać, komory nie ma po co wymieniać. Jeśli chcesz kupić szkielet G&P to od strzała wymień łożyska na ślizgi, nie pchaj się w żadne kulowe. Przerywacz wymień na Guardera wzmocniony. Bez MOSFETa nie startuj, z MOSFETem i dobrym silnikiem zestaw na M150 powinien pójść na stockowej batce z całkiem niezłym rezultatem. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Eee, prowadnica G&P? Możesz dać do niej linka? Bo z tego co pamiętam to chyba jedna wielka ściema... Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 (edited) http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2718 Ściema czy nie - łożysko jakieś ma. A od czasu jak zobaczyłem jak się pięknie prowadnica z łożyskiem kulowym zatarła po 700 kulkach na SP130 (1 kulka wypadła z wianka i po 700 kulkach łożysko prowadnicy było zatarte do tego stopnia że się kombinerkami nie dało ruszyć, wszystko to mimo BARDZO obfitego smarowania) zraziłem się do prowadnic z łożyskami kulowymi. Fakt że chińska ale jednak. Ogólnie jestem zwolennikiem wywalania wszelkich "kulek" z GB na ile to możliwe i pozwala na to dostępność części. Edited January 16, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Musiałeś trafić na felerne łożysko. Co prawda w innej replice ale na odpowiedniku M170. Wszystko wygląda jak nowe. Mam to teraz przed nosem;-). Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Powiem tak: -szkielet zostaw stock wytrzyma m150 (v7 to cegła) Kupuje używkę z pękniętym gb (pękł na stockowej sprężynie), więc tak czy owak wymienię szkielet. Jak widać niezła loteria (pewnei jak z każda chinska replika) Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam. Laokoon Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 (edited) Musiałeś trafić na felerne łożysko. Co prawda w innej replice ale na odpowiedniku M170. Wszystko wygląda jak nowe. Mam to teraz przed nosem;-). Ale co masz przed nosem?? Bo nie bardzo idzie zrozumieć z twojej wypowiedz o czym mówisz. Edited January 16, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.