pidzejfat Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Do BU dysza potrzebna jest też od BU jest inna średnica. Ogólnie ciężko jest z częściami- no tak nasz kochany "kryzys" :D Quote Link to post Share on other sites
Pablo140 Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Koledze BU Guarder'a wytrzymał na full auto m150 teraz jest m130 bo żadna zębatka od silnika nie wytrzymała a BU od Guarder'a nie ma żadnego śladu zużycia. Dodam, że zębatki w gb też są Gurader'a i też wytrzymały tylko to nieszczęsna od silnika. Także mogę z czystym sumieniem polecić części Guarder'a. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted May 4, 2009 Author Report Share Posted May 4, 2009 A do stokowego gearboxa możesz wsadzić sprężynę maksymalnie M150. Do tego komora KA, gumka Systemy, to co polecił Dexterkrak i powinieneś otrzymać bardzo fajny karabin wyborowy. A jak chcesz jeszcze mocniejszy tuning - to póki co nie wiemy, bo nikt chyba jeszcze nie wsadzał na dłużej sprężyn M160/M170 ;). Quote Link to post Share on other sites
uszy19922 Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Jeden wsadził m170, i GB poszedł po jednej strzelance :D Moja sr jest jeszcze u AnR, bo wystąpiły problemy z Mosfetem, ale jutro czy pojutrze wróci do mnie z założonym BU od Guardera oraz dyszą i cylindrem deep fire. Aha, wcześniej przed tuningiem miałem, teraz uwaga...... 430fps :P, a powinno być z 490 :D Mam nadzieje, że teraz będzie dużo więcej, jutro się przekonamy. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted May 4, 2009 Author Report Share Posted May 4, 2009 Aha, wcześniej przed tuningiem miałem, teraz uwaga...... 430fps, a powinno być z 490 Zmieniałeś gumkę hopa, albo lufę? U mnie po ich wymianie zamiast 480 FPS miałem.. 410 ;). Pomogła dopiero wymiana komory na KA. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Komora to elementa, najpierw musze to złożyć bez tego bzdurnego mosfeta. Potem zobacze ile jest ona warta. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 (edited) Bierzecie oczywiście pod uwagę błąd pomiarowy, który posiada każde urządzenie pomiarowe, a więc i chronometr? Jeśli założymy że błąd ten wynosi 1-1,5% - przy 500 fps to już 5-8 fps, więc tą różnicę należy zrzucić na niego właśnie. To tak na marginesie Edited May 7, 2009 by grisza76 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Zależy jakiego chrono używasz. Ja mam bramkowy, więc ten procent u mnie jest jeszcze mniejszy. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 odchyłki są rzędu 1fps Czyli że jak? Na Twoim gnacie znika błąd pomiaru czy coś kręcisz? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Nie ma się co dziwić konstrukcja emek jest taka a nie inna więc nie wymagajcie kosmicznych wyników, raz się uda a raz nie ;) Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 A jakie tam magi wchodzą? G&P, CA, G&G? czy tylko grzechotka stockowa zostaje? I prosiłbym o odp. człowieka który używa tych magów w srce a nie kogoś kto powie a kolega kuzyna mojej ciotki...-rzetelnie proszę. Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
Pablo140 Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Co sadzicie o zebatkach elementa? Jak nie te, to jakie biorac pod uwage stosunek cena/jakosc to jakie polecacie. Acha i pytanie zasadnicze, czy tlok i szkielet pociagnie m160? Ja Ci polecę zębatki STU G&P. Chodzą spokojnie na m170. Tylko do zębatek musiałbyś też kupić czerwony tłok, też najlepiej od G&P. Tłok i zębatki wytrzymają, jak ten chiński gb to zniesie to nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Najlepiej wychodzi kupno GB od G&P (tego za 700 coś złotych), do tego wkładasz tylko borka oraz ew. silnik i masz sprzęt, który naprawdę dużo wytrzyma. Fakt, koszt takiego zestawu to ok. 1000zł, ale nikt nie mówił, że tuning AEG-a do dużej mocy jest rzeczą tanią. Co do monotwania zębów elementa: może i dadzą radę, ale pamiętam, że zębatka tłokowa musi być dedykowana do SR-25 z powodu dłuższego tłoka. Środkowa i silnikowa moga być zwykłe do GB v.2. Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 (edited) Dla kolegi uszy chodziło chyba właśnie o zęby STU CA do SR-ki. Z tego co czytałem w wątkach o SR-25 jakie tu znalazłem to najczęściej zakładano do stockowego szkieletu w CA25 zębatkę tłokową i środkową STU od G&P, silnikową zostawiano. Tobie radziłbym zainwestowanie w komplet zębów od G&P właśnie (dla dobrego samopoczucia- jedziesz na strzelanie nie bojąc się, że następny strzał będzie ostatnim) ;-) . Możesz też zrobić tak jak pisałem wcześniej i jak zrobił feder- kupić kompletny GB od G&P, do niego włożyć borka i spring jaki ci trzeba (myślę, że ten silnik P&J by sp160 uciągnął). Mozna tez kupić szkielet GB CA u krakmanów i w niego wkładać części, ale wg. mnie lepszym wyjściem będzie pierwsze rozwiązanie. Edited June 2, 2009 by ZuBeR Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Ja bym się bał tylko o szkielet ;-) Nie ma pełnej 'ścianki' nad cylindrem co nie rokuje mu jakiejś długowieczności, no chyba, że ktoś chce zrobić ładne zbrojenie ues'a to polecam ;-) Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
Klecor Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Z innej beczki - zewnętrzna lufa - ale ta cześć do której mocuje się tłumik, wraz z tą małą prostokątną nakładką RIS na której tłumik się blokuje wyjątkowo mi się chwieje. Tylko za cholerę nie mogę znaleźć śruby za to odpowiedzialnej, czy innego mocowania. A nie chce tego przyklejać, bo niedługo będę rozkręcał replikę do malowania. Quote Link to post Share on other sites
baum Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 jest tam niby imbusowa śrubka w bardzo mały otworze pomiedzy wspomnianymi risami, aczkolwiek powstały 2 problemy -w warsztacie nie miałem tak małego klucza -jak już takowy dostałem to kręcenie i kręcenie w żaden sposób nie usztywniło risa Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted June 10, 2009 Author Report Share Posted June 10, 2009 Ja natomiast mam nieco inne zdanie, ale nie jest ono jeszcze zweryfikowane. Z tego co mi wiadomo - stockowy cylinder w SRce najlepiej obsługuje lufę o długości 650mm. Przy krótszej pojawi się więc nadmiar powietrza, które będzie tworzyło lekkie zawirowania, co w połączeniu z pozostałymi 6-oma centymetrami tłumika może spowodować mały "huraganik" na wylocie lufy ;). Przełożyć się to może na dziwne odchyłki niektórych strzałów oraz nieco krótszy zasięg. To co mówię jest niesprawdzone przeze mnie, piszę to na podstawie moich przypuszczeń oraz rozmów z kilkoma osobami obeznanymi w temacie bardziej niż ja. Tematem tym się interesuję, gdyż dziwi mnie dlaczego moja SR na lufie 590mm Systemy strzela gorzej, od SR kolegi, które ma gorszej jakości preckę (SRC), ale za to o długości 650mm. Występują takie objawy jak podałem wyżej. Zweryfikować swoją wypowiedź będę mógł za około 2 miesiące, gdyż wtedy planuję wymianę mojej lufy na Prometheusa 650mm. Wówczas na pewno podzielę się tym co zaobserwowałem w tym temacie ;). Quote Link to post Share on other sites
Klecor Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 @logan: z tłumikiem jak najbardziej racja - sam zaobserwowałem iż, kulka znacznie gorzej leciała na krótszej lufie z założonym tłumikiem niż bez niego. Teraz pytanie jakie się ma podejście do tłumika - ja traktuję go wyłącznie jako osłonę dla precki, i gdyby nie ona to najchętniej bym latał bez niego :) ale jak ktoś lubi biegać z tłumikiem, to krótsza lufa jest niewskazana. Więc - jeśli chce się tłumik warto wstawić dłuższą preckę :) Co do samego cylindra, to imho nie ma dla niego różnicy te 60mm, ale to nie jest podparte jakimiś empirycznymi doświadczeniami, a jedynie tym co czytałem w necie - podobno jest do luf między 500-700mm, ale podobno :) Quote Link to post Share on other sites
Karol_K Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Co do zębatek A&K pragnę potwierdzić mogą się sypnąć nawet na stosunkowo słabej sprężynie ( u mnie się sypneły a AK co nie zmienia faktu że i tak padła jedna) - może też trafić się dobra partia która uciągnie to M160 po prostu loteria jak to od chińczyka. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Eh... Po prostu zamiast bawić się w chińskie tuningi i robić "pseudo-snajperkę" to zainwestowali byście w coś dobrych marek. Panowie chyba wszyscy wiemy ,że karabin wyborowy i tanio i oszczędnie to się wykreśla. Możemy co najwyżej uzyskać dość zawodny w miarę celny sprzęt na te 40m... Jeśli chcecie robić sobie karabin wyborowy na bazie PJ-25 Kupujecie GB V2 Long od G&P (dostępny w kompletnych gb. na ASGshop.pl) i wtedy wstawiacie jedynie gł. tłoka i ew. tłok. Po wstawieniu tych części wstawiacie sobie m170 co by kulka leciała szybko a nie tylko celnie (strzał, zanim kulka doleci to koleś się schowa...). Do tego komora KA oraz 509mm 6,03 prometheusa... i macie solidnie zbudowany karabin wyborowy :) A jeszcze jakiś lepszy silnik... Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Moja replika wróciła z nowego serwisu w Poznaniu. Chłopaki robili wszystko, by ją wyciszyć, Syrenka została całkowicie wypodkładkowana, założone nowe łożyska, wysmarowany, a ten głupi dźwięk zębatek został. Diagnoza: po prostu źle odlany gearbox. Jeszcze będe próbował z matą bitumiczną, zobaczymy co z tego wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Redrad Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Sprężyna SP 150 Guardera + Zestaw zębatek Super Torque Up do SR25 = Zajechany stockowy tłok...zęby tłoka wyglądają jak po przeszlifowaniu, a właściwie ich nie ma. Wniosek: przy zmianie sprężyny i zębatek w gb P&J należy koniecznie wymienić tłok na wzmocniony... Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Czyli M140 to max to stockowego GB. Ja mam problem z zamontowaniem dyszy DF od Aug, po prostu nie pasuje do głowicy cylindra. Mam Sr25 z pierwszej serii od A&K i chyba jest dosyć niestandardowy, zwłaszcza, ze głowicy tłoka także nie można zmienić bez zmiany tłoka :/. Quote Link to post Share on other sites
Redrad Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 (edited) zgadzam się w 100% z Xel20, Panowie wyluzujcie i wróćmy do rzeczowej rozmowy, szkoda pary na przekomarzanki na forum SR25 [P&J] -tuningi wszystko dookoła... Chyba ,że to jest to dookoła :wink: , a wracając do tematu: po skutecznym zajechaniu tłoka stockowego, zamówiłem czerwony tłok G&P, sinik magnum i coraz bardziej zerkam na sprężynę Guardera 170 leżącą na półce, żeby wrzucić ją w GB..., pytanie tylko czy szkielet GB zniesie to...? Chyba Klecor wcześniej pisał, że wzmocnił GB można prosić o jakieś szczegóły... Edited July 7, 2009 by Redrad Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.