Bociano Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 (edited) Kijowo trochę. A da się to jakoś poprawić\zamaskować? Edited June 25, 2009 by Bociano Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Papier ścierny, pilnik i do roboty. Przynajmniej ja tak robię. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Panowie pytanie: czy w każdym egzemplarzu występują dość duże, widoczne łączenia połówek frontu, tak jak ma to miejsce na niektórych zdjęciach? W którym miejscu konkretnie? Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 (edited) Praktycznie wzdłuż całego frontu wyłączając risa tylko. Na zdjęciach u gunfire'a dobrze to widać, szczególnie na zdjęciu 5, 6 i 7: http://gunfire.pl/product-yid-1152192067-P...0-GFC-GUNS.html Edited June 25, 2009 by Bociano Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Ja czegoś takiego nie mam: Quote Link to post Share on other sites
Harier Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 To pewnie jakąś nowszą generację masz :P bo u mnie również widać łączenia. Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 U Was tez ciężko Single chodzi?? Musze przyłożyć trochę siły, aby strzeliło pojedynczym ogniem. Ogólnie jestem zadowolony z repliki, na kartce od krakmanow rozrzut 15 fps od 390 do 405. Pewnie to wina tego słynnego smaru i brudnej lufy :cry: Trochę rozrzuca kulki, ale wieje u mnie za oknem i to chyba tego wina, zasięg trochę lepszy od mojej m733 JG, skupienie gorsze. Określę te parametry lepiej, jak przestanie wiać. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Spust na single: bierzesz kawałek taśmy, obklejasz pojedynczą warstwą te kawałki drutów od spustu/selektora które opierają się na spuście. Ten problem z singlem wynika z tego, że druty mają lekki luz i źle dociskają kostkę stykową. Jak obrócisz replikę do góry nogami to działa ładnie. Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 Pytanie: co może byc przyczyną strzelania w kratkę?? Raz leci tak jak powinno, raz na 5 m lub kulka wytacza sie z lufy. Dzis otworzyłem GB i wyczyściłem ze smaru. Gumkę i komorę także wyczyściłem. I dalej to samo :evil: Wymiana gumki pomoże? Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 Na wytaczanie się kulki z lufy na bank. Na powtarzalność też, ale nie w takim stopniu. Rozbierz komorę, bo może najzwyczajniej w świecie uszkodziła się guma przy czyszczeniu. Masz możliwość przechronowania jej w ogóle? Zobacz sobie czy masz strzykawę za każdym razem, jak będzie Ci się chciało rozbierać GB. Quote Link to post Share on other sites
MatriX482 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Sory, za odbieganie z tematu... Czyli na start wymiana sprężyny, gumki, i lufy. Potem może silnik ( ale najpierw smary...). Jaką wersje polecacie ( aby korpus i reszta trzymało się kupy )- z tą długą lufą, tłumikiem, czy bez tłumika ( głównie TR )??? Na specshopie jest bez tłumika ( KART ), a u krakmanów są wszystkie 4. Z tłumikiem? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Moim zdaniem z tłumikiem. Bo P90 z tłumikiem jest cichutkie :D. Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Japitole, ale mi sie p rozszczelniło. wczoraj rozebrałem GB, złożyłem zgodnie z instrukcją i nie bangla jak powinna :cry: Powie ktoś co powinienem zrobić żeby to wkońcu strzelało? Czy jednak ten smar, który usunąłem, miał w dżirboxie swoje przeznaczenie? Tak mnie wczoraj zastanawiało, jak wkładałem tłok do cylindra, to miał straszne luzy, uszczelka hu..wa jak nieszczęście, prawdopodobnie ona wszystko partoli. Spróbuje test strzykawki zrobić, ale chyba bedzie dupa z tego... Jeszcze jedno, włożyłem kulkę do komory hu i chciałem sprawdzić czy strzeli, nawet jej poza kołnierz nie wypchnęło. Czekam na sugestie. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Najłatwiej to jest wziąć cylinder do sklepu typu Castorama, Węglobud czy inny z materiałami hydraulicznymi i wyszukać o-ringa pod baterię bodajże takiego, żeby właził "na wcisk" do cylindra. A jak nie masz takiego sklepu pod ręką, albo nie chce Ci się chodzić, to ściągasz uszczelkę z tłoka, wkładasz cylinder pod gorącą wodę żeby się rozgrzał, naciągasz na zewnętrzną część uszczelkę, dalej trzymasz to pod gorącą wodą jakąś chwilę, zostawiasz do ostygnięcia, delikatnie ściągasz uszczelkę z nowym wymiarem, smarujesz cylinder od środka delikatnie smarem silikonowym stałym i składasz, musi banglać. Należy zachować ostrożność przy naciąganiu tej uszczelki żeby jej nie porwać i nie poprzecierać. Jak również dobrym dodatkiem jest kupno uszczelnionej dyszy, lub zrobienie sobie samemu takiego wynalazka, bo ta stokowa jest nieszczelna jak 7 nieszczęść. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 U mnie z kolei stockowa dysza jest podobnie szczelna jak uszczelniana G&G, do tego mam wrażenie że lepiej pasuje do komory. Głowica tłoka pancerna i do tego bardzo szczelna. Smar należy usunąć tylko z tych miejsc, które nie pracują. Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 :cry: chyba zle zrobiłem podkładkowanie. Jak podłączam silnik, to zębatki robią bziuuuuuum i porusza się tylko dysza z popychaczem. Czy u Was tłok ma połowę zębów krótsza?? Jeżeli tak, to zębatka tłokowa powinna być dopasowana do tych krótszych zębów? Myślenie co może być nie tak mnie już powoli wykańcza. Pls help, może ktoś mi na wzór poda ilość podkładek na poszczególnych zębatkach? Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Na to nie ma wzoru, bo zazwyczaj każdy szkielet, albo zębatki są o te setne milimetra chociażby inne. Musisz spodkładkować tak, żeby było jak najmniej luzu miedzy poszczególnymi zębatkami, ale żeby jednocześnie swobodnie się poruszały. Chociaż twój problem raczej mi nie pasuje do złego podkładkowania. Bardziej mi to pasuje do zerwanych zębów na tłoku, albo na zębatce tłokowej. Btw. chopcy, czy w tym chińskim p90 też jest dwustopniowy spust jak w marui? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Tak. Slavoo, masz zdjęcie tego tłoka? Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Takie cos, zeby sa zerwane w polowie na calej dlugosci tloka, co ciekawe takie juz byly jak rozebralem GB. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Źle spodkładkowane. Zdarza się u chinoli. Możesz zrobić żeby działało, ale to będzie na krótka chwilę. Na tą dłuższą chwilkę, to najlepiej wymień tłok no i oczywiście idealnie wypodkładkuj. A jeszcze jedna rzecz, zobacz czy przypadkiem zębatka tłokowa się nie kiwa delikatnie w łożyskach, tak mi teraz do głowy wpadło, albo się nie ukosuje. Złóż GB bez cylindra z samymi zębatkami na początek, później załóż tłok i zobacz sobie jak wszystko leży. Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Ten mój GB jest jakiś inny chyba :roll: Złożyłem go przed chwilą i się modliłem żeby zaskoczył, no i strzela. Za ciemno jest żeby sprawdzić, czy wystrzeli kulkę jak powinien, ale jutro wszystko obczaję na spokojnie. Ciekawe czy wydrze do końca ten tłok. Co do podkladkowania, to tych podkładek ze środka gearboxa starczyło mi na zębatkę silnikową i środkową. Musze kupić zestaw. Czy po wykonaniu tej czynności muszę ustawiać silnik na nowo? Tak patrzyłem na te tłoki i jaki najlepszy by był do v. 6? Nie wydam na to więcej niż 100 zl. Co byście jeszcze wymienili mając budżet 300 zł? Tuksiak: akurat ta siedzi sztywno, bo dołożyłem jej podkładek. Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 No i przestrzelałem P przed chwilą. Jak narazie tłok działa, zobaczymy jak długo. Ale chodzi mi o inną rzecz. Ładuje maga, chce strzelić, a tu nic. Nas singlu raz na parę strzałów wyleci kulka, ale tego strzałem nie można nazwać, raczej splunięciem :roll: Na auto coś tam strzeli, ale nie dalej niż 20m. Co ciekawe jak wrzucę kulkę bezpośrednio do komory to zasięg jest powalający, z górką 50m. Do testów używałem kulek PJ, i chyba jakaś marna paczka mi się trafiła. Magów nie smarowałem, low-capy prosto z pudełka. I teraz co jest winne? magi, kulki gumka HU czy komora? :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Flybrother Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Slavoo mam identyczny problem, tylko dodaj do tego masakryczny rozstrzał ;) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 (edited) Ja mam tak jak założę hi-cupa, na lowach problem znika. Może coś z magami nie tak? jak kulkę położysz na komorze to ją pobiera normalnie? Zobacz czy front dobrze zapiąłeś. Edited July 2, 2009 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
Flybrother Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 strzelałem tylko na hi-capach, mam jednego lowa, ale teraz nie sprawdze, bo aktualnie, p90 wyłamała sobie zęby z tłoka i czeka na nowy ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.