gloomer Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 A gibienie się tej części od gwintu objawia się przez słabe gwinty. Trzeba najlepiej wziąć usunąć je i nagwintować. Mi już obie śrubki nie chcą wyjść :/ Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Panowie nie polecam wstawianie stockowych silników CA. Bo po prostu nie kręcą :P. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Stock CA kręci sprężyny m90 więc trudno się dziwić ;) Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Stock CA kręci sprężyny m90 więc trudno się dziwić ;) To już nawet nie chodzi o jakość silnika. Próbowałem wcisnąć silnik CA do koszyka na silnik w P90. Po długim przycinaniu, piłowaniu wreszcie go wcisnąłem i... nie chciał ciągnąć M100 na batce 9,6V ;) Nie wiem czym to było spowodowane, bo w eMce radził sobie nawet z M120, a tu taka lipa. Możliwe że nie zwróciłem na coś uwagi i np w którymś miejscu ośka silnika była blokowana/zbyt ściśnięta przez zbyt ciasny koszyk silnika. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 IMHO to ostatnie. Stok CA w GB 3, od co najmniej półtorej roku ciągnie m100 nie m 90 ;-). Zresztą u Małżonki ciągnie M120 z rofem 18 k/s na 8,4V Sanyo ;-). Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Licytuje szilniczek z II wersji P&J. On powinien podołać :D. U mnie silnik CA wchodził ale nie kręcił. Zonk? Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 (edited) Licytuje szilniczek z II wersji P&J. On powinien podołać :D. U mnie silnik CA wchodził ale nie kręcił. Zonk? Tutaj masz prawdopodobnie opisany problem: ...w eMce radził sobie nawet z M120, a tu taka lipa. Możliwe że nie zwróciłem na coś uwagi i np w którymś miejscu ośka silnika była blokowana/zbyt ściśnięta przez zbyt ciasny koszyk silnika. A silnik P&J z II generacji wcale demonem prędkości nie jest. Wielkiej różnicy między stockiem, a PJ II gen nie zauważysz. ;] Edited November 9, 2009 by slepy Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 ja kupiłem okazyjnie guardera hi-speed i zobaczymy czy da radę na stokowym springu ;) Mam nadzieję na przyzwoity efekt Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Na stówkę da radę :D. Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Małe pytanie - czy w P90, tam gdzie jest okno wyrzutowe łusek, nie ma jakiejś klapki? Żeby zrozumieć co mam na myśli należy odwrócić replikę "do góry nogami" i spojrzeć na miejsce bezpośrednio pod magazynkiem. 15 cm od strony stopki kolby widać podłużne wycięcie, centymetrowej długości. Czy nie powinno tam być jakiejś zaślepki? Czy może ja jej nie mam? Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 U mnie jest zaślepka z czymś co imituje klapkę (oczywiście nieruchome) Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Eh a u mnie problem - okazało się że silnik guardera jest ok 2 mm za krótki i konieczna była wymiana zębatki no i z 30 zeta za wymianę silnika zrobiło się 70 za zębatkę i robociznę... z rozpaczy wymieniam od razu okablowanie eh zawsze jakieś dodatkowe koszty... Mam nadzieję że chociaż było warto :???: Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 (edited) Czy mówisz o tym silniku? http://www.taiwangun.com/shop,show,1603 Też się do niego przymierzam, ale pewnie wobec tego z niego zrezygnuję. Czy takie coś będzie pasowało do p90 ACM? http://www.taiwangun.com/shop,show,517 Albo zaszaleć i coś takiego wsadzić http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3307 Replika powinna być wtedy chyba "wieczna" (bez wymiany sprężyny) Edited November 12, 2009 by lynx79 Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Witam, też przymierzam się do małego szaleństwa, ale do tego FTK, będziesz musiał jeszcze dołożyć inne łożyska, bo tutaj są 7mm i wszystkie okrągłe, czyli tak jak w innych wersjach GB. Więc ja zastanawiam się, czy nie lepiej kupić wszystko oddzielnie, ale bez zębatek a w to miejsce zakupić inny silnik. Bo z tego co chłopaki wcześniej piszą stock jest taki sobie ;) A może napisze ktoś, co dokładnie i na co wymienił, chodzi mi o więcej szczegółów, czyli np jeśli tłok to na jaki (jakiej formy) itd. Bo jak sobie tak liczę wszystko z osobna to wychodzi troszkę drożej jak ten zestaw a jeszcze do tego nie ująłem zębatek :) Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Zębatki jest bez sensu wymieniać bo są naprawdę mocne. Wystarczą na spokojnie do m120. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Witam, no właśnie nie chciałbym wymieniać zębatek, bo doczytałem że są dość mocne. Najwyżej kiedyś przyjdzie na nie pora ;) a zamiast nich chciałbym zmienić silnik. Ale chodziłoby mi o to jakie części wymieniliście - jakich firm. Czy po prostu braliście co wam tylko podejdzie pod rękę (cenę) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Ja mam u siebie Eagle'a z poznańskiego serwisu asg i na 8.4 daje ładny rof. Na moje oko ta replika na starcie wymaga dobrego ogumienia (;-)), precki i silnika. Bez tego mamy kosmiczny rozrzut, słabą szybkostrzelność i zerową powtarzalność. Nie wie ktoś może jak SG1 z filmu Stargate (serialu chyba 9 sezonów, plus nowe pod nazwą Atlantis) robi te jednopunkty? Z mojej obserwacji wynika, że pas puszczają przez otwór chwytu i stopkę, ale co dalej...? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Ja na gumie systemy bez precki miałem dobre skupienie. Nie marudziłem. Muszę zdobyć ten silnik eagla :D Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Nie wiem czy gdzieś złapiesz nowy. Chyba że za granicą. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 A czy to przypadkiem nie jest TEN silnik ;) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Dżizas, zwykły silnik na magnesach neodymowych JG III gen. "Mam silnik igla a Ty nie"... Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 (edited) "Mam silnik igla a Ty nie" W żadnym wypadku. Nie jestem dzieckiem. @DZIKI GHOST - fakt :-F Edited November 13, 2009 by HellCat Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Dżizas, zwykły silnik na magnesach neodymowych JG III gen. "Mam silnik igla a Ty nie"... Pozdrawiam. Zamontowałem ten silnik i wyobraź sobie, znawco kochany, że ROFu nie poprawił w ogóle. Jak chce się mieć ROF to trzeba Hi-Speeda włożyć, a JG III gen to TU, nie HS. Dodam jeszcze, że mam M100, wymienione kable na modelarskie 2mm^2, łożyska kulkowe, LiPo 7,4V 2200mAh i na silniku JG mam marne 16k/s :) Teraz czas na G&P Hi-Speed. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 (edited) HellCat sobie chwali tego Igla :D. Więc nie jest zły chyba. Kocie powiedz nam jak to jest :) Edited November 13, 2009 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Slepy - ja przy m110 jadę na batce 8.4V z niskooporowym okablowaniem. I mam rof na oko (ucho?) lepszy od M14 G&G. Miałem, pamiętam. Czyli jest na pewno więcej niż 16k/s. @Gloomer - niestety nie mam dostępu do chrono i nie powiem Ci, jaki dokładnie jest rof. Ale stuka sobie ładnie, tylko widzę konieczność kolejnego zakupu - wyciszonej głowicy. Argh!, jak to łomocze głośno!!! :-F Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.