Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] P90


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stock CA kręci sprężyny m90 więc trudno się dziwić ;)

To już nawet nie chodzi o jakość silnika. Próbowałem wcisnąć silnik CA do koszyka na silnik w P90. Po długim przycinaniu, piłowaniu wreszcie go wcisnąłem i... nie chciał ciągnąć M100 na batce 9,6V ;) Nie wiem czym to było spowodowane, bo w eMce radził sobie nawet z M120, a tu taka lipa. Możliwe że nie zwróciłem na coś uwagi i np w którymś miejscu ośka silnika była blokowana/zbyt ściśnięta przez zbyt ciasny koszyk silnika.

Link to post
Share on other sites

Licytuje szilniczek z II wersji P&J. On powinien podołać :D. U mnie silnik CA wchodził ale nie kręcił. Zonk?

 

Tutaj masz prawdopodobnie opisany problem:

...w eMce radził sobie nawet z M120, a tu taka lipa. Możliwe że nie zwróciłem na coś uwagi i np w którymś miejscu ośka silnika była blokowana/zbyt ściśnięta przez zbyt ciasny koszyk silnika.

 

A silnik P&J z II generacji wcale demonem prędkości nie jest. Wielkiej różnicy między stockiem, a PJ II gen nie zauważysz. ;]

Edited by slepy
Link to post
Share on other sites

Małe pytanie - czy w P90, tam gdzie jest okno wyrzutowe łusek, nie ma jakiejś klapki?

Żeby zrozumieć co mam na myśli należy odwrócić replikę "do góry nogami" i spojrzeć na miejsce bezpośrednio pod magazynkiem. 15 cm od strony stopki kolby widać podłużne wycięcie, centymetrowej długości. Czy nie powinno tam być jakiejś zaślepki? Czy może ja jej nie mam?

Link to post
Share on other sites

Eh a u mnie problem - okazało się że silnik guardera jest ok 2 mm za krótki

i konieczna była wymiana zębatki no i z 30 zeta za wymianę silnika zrobiło się 70 za zębatkę i robociznę... z rozpaczy wymieniam od razu okablowanie eh zawsze jakieś dodatkowe koszty...

Mam nadzieję że chociaż było warto :???:

Link to post
Share on other sites

Czy mówisz o tym silniku?

http://www.taiwangun.com/shop,show,1603

 

Też się do niego przymierzam, ale pewnie wobec tego z niego zrezygnuję.

 

Czy takie coś będzie pasowało do p90 ACM?

http://www.taiwangun.com/shop,show,517

 

Albo zaszaleć i coś takiego wsadzić

http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3307

 

Replika powinna być wtedy chyba "wieczna" (bez wymiany sprężyny)

Edited by lynx79
Link to post
Share on other sites

Witam,

 

też przymierzam się do małego szaleństwa, ale do tego FTK, będziesz musiał jeszcze dołożyć inne łożyska, bo tutaj są 7mm i wszystkie okrągłe, czyli tak jak w innych wersjach GB. Więc ja zastanawiam się, czy nie lepiej kupić wszystko oddzielnie, ale bez zębatek a w to miejsce zakupić inny silnik. Bo z tego co chłopaki wcześniej piszą stock jest taki sobie ;)

 

A może napisze ktoś, co dokładnie i na co wymienił, chodzi mi o więcej szczegółów, czyli np jeśli tłok to na jaki (jakiej formy) itd.

Bo jak sobie tak liczę wszystko z osobna to wychodzi troszkę drożej jak ten zestaw a jeszcze do tego nie ująłem zębatek :)

 

Pozdrawiam

Dziki

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

no właśnie nie chciałbym wymieniać zębatek, bo doczytałem że są dość mocne. Najwyżej kiedyś przyjdzie na nie pora ;) a zamiast nich chciałbym zmienić silnik.

Ale chodziłoby mi o to jakie części wymieniliście - jakich firm. Czy po prostu braliście co wam tylko podejdzie pod rękę (cenę)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ja mam u siebie Eagle'a z poznańskiego serwisu asg i na 8.4 daje ładny rof. Na moje oko ta replika na starcie wymaga dobrego ogumienia (;-)), precki i silnika. Bez tego mamy kosmiczny rozrzut, słabą szybkostrzelność i zerową powtarzalność.

 

Nie wie ktoś może jak SG1 z filmu Stargate (serialu chyba 9 sezonów, plus nowe pod nazwą Atlantis) robi te jednopunkty? Z mojej obserwacji wynika, że pas puszczają przez otwór chwytu i stopkę, ale co dalej...?

Link to post
Share on other sites

Dżizas, zwykły silnik na magnesach neodymowych JG III gen.

"Mam silnik igla a Ty nie"...

 

Pozdrawiam.

Zamontowałem ten silnik i wyobraź sobie, znawco kochany, że ROFu nie poprawił w ogóle. Jak chce się mieć ROF to trzeba Hi-Speeda włożyć, a JG III gen to TU, nie HS.

 

 

Dodam jeszcze, że mam M100, wymienione kable na modelarskie 2mm^2, łożyska kulkowe, LiPo 7,4V 2200mAh i na silniku JG mam marne 16k/s :)

 

Teraz czas na G&P Hi-Speed.

Link to post
Share on other sites

Slepy - ja przy m110 jadę na batce 8.4V z niskooporowym okablowaniem. I mam rof na oko (ucho?) lepszy od M14 G&G. Miałem, pamiętam. Czyli jest na pewno więcej niż 16k/s.

 

@Gloomer - niestety nie mam dostępu do chrono i nie powiem Ci, jaki dokładnie jest rof. Ale stuka sobie ładnie, tylko widzę konieczność kolejnego zakupu - wyciszonej głowicy. Argh!, jak to łomocze głośno!!! :-F

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...