laqum Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 (edited) To ja dodam coś od siebie. Już na ten moment muszę wystawić negatywną ocenę dla tego sklepu. Przed zakupem telefony były odbierane o każdej porze ( pon-pt ). Teraz kiedy czekam na nadanie paczki, sygnał jest, a po chwili wyskakuje komunikat, że skrzynka pocztowa jest pełna. Będę edytować ten post. @Lesio, Skoro od czwartku (nie licząc soboty i niedzieli) mają cały czas pocztę zapchaną to proszę Cie! Ktoś musiałby odebrać... Edited May 12, 2014 by laqum Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 ale Ty myślisz, że wpisali Twój numer na czarną listę czy jak? :D może po prostu poczta jest zapchana, albo mają dużo roboty. Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Zakupy jak zwykle udane ale to co mnie ujęło to podejście do klienta. W odpowiedzi na pytanie o części do tuningu dostałem dokładny opis co, za ile i dla czego z linkami i opcjami ściągnięcia potrzebnych gratów. Nastawienie odmienne od "daj Pan pięćset to zrobimy" jakie doszło od innych sklepów. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Zamówiłem kilka magazynków. Zamówienie zrealizowane szybko. Co ciekawe, już drugi raz mieli interesujący mnie towar jako jedyni w Polsce, ba akurat tych magów nawet Chińczyki na ebairsoft nie miały :icon_eek2: . Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Super sklep z bardzo sensownym i wyważonym doradztwem (wydałem jednorazowo 1,3 a mogłem więcej :icon_wink:), sporo części tuningowych. Serwisu jeszcze nie próbowałem. Quote Link to post Share on other sites
laqum Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Postanowilem nie edytowac mojego ostatniego postu o tym badziewnym sklepie. To co zrobili jest chamskie... Czekalem na dysze DF do m4. Dostalem dysze... do m4... ale nie df mimo ze bylo w opakowaniu df... dostalem zwyklego protecha... 2 oringi, nie pasowal do stockowej glowicy cylindra i dlugosc zgadzala sie z informacjamk w internecie o tych dyszach... nie nazwe tego nawet pomylka bo kto wsadzilby inna dysze do innego pudełka....... to jest zart!!!! NIE KUPOWAC W TYM SKLEPIE!!!!! Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 17, 2014 Report Share Posted May 17, 2014 To i ja napiszę opinie. Zamówiłem replikę specna arms, gumkę G&G oraz magazynek beta project. Zamówienie przyszło w następny dzień od wysłania.. No tak wysłali w czwartek ja zamówiłem w poniedziałek. Zamówiłem przesyłką pobraniową. Okej zmienili na przedpłate bo w regulaminie jest, że jeśli wymiana części to za przedpłatą. Myślę sobie okej. W wtorek o 14 zrobiłem przelew. Zaksięgowali dopiero w czwartek o 12 -.-. Mimo wszystko replika przyszła zrobiona i z wymienioną gumką. Wcześniej robiłem zamówienia z wysyłką paczkomatem i wszystko ładnie wysłane ;). Sklep odemnie ma minusa, ale zamawiać i tak będę bo bardzo miła obsługa klienta :) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Kolejne zamówienia - doszło to co chciałem, bez problemu. Towar ściągnęli ze specshopu, w sumie zapomniałem nawet o zamówieniu - całość ok. 5 dni z wysyłka (nie liczyłem). Jest ok. Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Zamawiałem duuużo razy z tego sklepu, zamówienia często za sporą kasę. Polecam ogólnie. Kilka małych ale- raz przyszedł mi spalony mosfet; wcześniej miałem więcej zniżki , zaszła jakaś zmiana i mam teraz mniej (?); przy większych zamówieniach myślałem , że dostanę chociaż jakąś naszywkę w gratisie, lub może mają jakieś naklejki od producentów - dostałem 2 paczki żelków. Polecam, da się kupić towar z kilku sklepów w jednym miejscu, w dobrych cenach. Z wysyłkami też nie miałem problemów. Quote Link to post Share on other sites
Ursus Posted June 10, 2014 Report Share Posted June 10, 2014 (edited) A i teraz ja coś chciałem napisać o tym sklepie. Ogólnie dowiedziałem się o nich allegro. Zamówiłem batke, zapłaciłem i wysłali. Wszystko ok. Prawie wszystkie zamówienia zawsze ok, często paczka dochodziła po 3-4 dniach(inpost). Lecz ostatnio musiałem odesłać do nich 3 produkty - dysza protech do m4( wiadomo, nie wchodzi na głowice cylindra), glowice cylindra do zestawu wyciszającego(kompletnie nie pasująca do głowicy tłoka wyciszającej) oraz cylinder do l96( za krótki o 16mm :icon_confused3: ). Napisałem meila, odpisali że trzeba wypełnić 2 druczki - regulamin serwisu !?, oraz kartę zgłoszeniową/reklamacyjną. Paczka wysłana PP, dotarła do nich. W między czasie doszła od nich 2 paczka znów z nieszczęsną dyszą protecha - to samo co przy poprzedniej. To piszę że znowu to samo co ostatnio i co robimy - dostałem odpowiedz zeby wyciagnąć z dyszy oringi i albo je wyrzucic, albo nadciągnąć :icon_confused:. Po tej ostatniej odpowiedzi kontakt się urwał - telefony, serwisu i BOK-u, nie odpowiadają(chyba trafiłem na czarną liste :hahaha: ) a na maila także zero odzewu. Czy ktoś z was miał taką sytuację? Jeśli nadal nie będzie odzewu od nich sprawa trafi do UOKiK. Edited June 10, 2014 by Gaga Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted June 10, 2014 Report Share Posted June 10, 2014 W poniedziałek (02.06.) złożone zamówienie po 15:30, a następnego dnia dostawa. :D Jedynym minusem tym razem był błąd z nienaliczeniem rabatu. Mimo to genialna robota dla załogi Azteko.pl Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 10, 2014 Report Share Posted June 10, 2014 A i teraz ja coś chciałem napisać o tym sklepie. Ogólnie dowiedziałem się o nich allegro. Zamówiłem batke, zapłaciłem i wysłali. Wszystko ok. Prawie wszystkie zamówienia zawsze ok, często paczka dochodziła po 3-4 dniach(inpost). Lecz ostatnio musiałem odesłać do nich 3 produkty - dysza protech do m4( wiadomo, nie wchodzi na głowice cylindra), glowice cylindra do zestawu wyciszającego(kompletnie nie pasująca do głowicy tłoka wyciszającej) oraz cylinder do l96( za krótki o 16mm :icon_confused3: ). Napisałem meila, odpisali że trzeba wypełnić 2 druczki - regulamin serwisu !?, oraz kartę zgłoszeniową/reklamacyjną. Paczka wysłana PP, dotarła do nich. W między czasie doszła od nich 2 paczka znów z nieszczęsną dyszą protecha - to samo co przy poprzedniej. To piszę że znowu to samo co ostatnio i co robimy - dostałem odpowiedz zeby wyciagnąć z dyszy oringi i albo je wyrzucic, albo nadciągnąć :icon_confused:. Po tej ostatniej odpowiedzi kontakt się urwał - telefony, serwisu i BOK-u, nie odpowiadają(chyba trafiłem na czarną liste :hahaha: ) a na maila także zero odzewu. Czy ktoś z was miał taką sytuację? Jeśli nadal nie będzie odzewu od nich sprawa trafi do UOKiK. Protech pasuje tylko do protecha, inaczej trzeba skrobać środek dyszy żeby wlazła na głowicę. Odsyłasz im dobre produkty, one do niczego nie pasują z założenia producenta :D Quote Link to post Share on other sites
Ursus Posted June 10, 2014 Report Share Posted June 10, 2014 Ale nawet jak odsyłam im dobre produkty które są mi niepotrzebne mam prawo do zwrotu bez podania przyczyny i zwrotu gotówki :icon_neutral: NIe mogę już edytować. Nie wiem jaką Boską mocą ale jak napisałem tutaj zaraz na nastepny dzień dostałem maila z potwierdzeniem przyjecia zwrotu pieniędzy :icon_lol: Czyli wiadomo jak trzeba postępować :hahaha: Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 Dwa zamówienia później już jestem i chwalę sklep :). Ale był jeden minus. Wysłali paczki niby 11 czerwca. Dzwoniłem do nich w tej sprawie dzień później, ponieważ numer trackingowy się nie pojawiał na stronie paczkomatów. Miła obsługa mi powiedziała, że paczka została wysłana według nich. A tu kolejny dzień i wieczorem przychodzi mi sms, że dopiero co wysłano paczkę :). Mimo tego problemu zamawiać będę ciągle, ponieważ mam największe zaufanie i darmowa przesyłka powyżej 100zł, a także największy asortyment. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 To rzekome przedłużenie na odcinku "Oddaliśmy paczkę kurierowi paczkomatu - paczkomaci zaczynają dostarczać przesyłkę" to chyba standard, bo mi też raz/dwa razy na tym etapie zaczęły rosnąć obawy. Quote Link to post Share on other sites
soldium Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Ode mnie spory plus. Paczkę zamówiłem w zeszły poniedziałek. We wtorek po otrzymaniu przelewu została nadana. Towar ściągnięto z magazynu w czwartek. Zostałem poinformowany o uszkodzeniu jednego z produktów i że zostanie dosłany do mnie we wtorek. W poniedziałek dostałem część pierwszą , a paczka nr 2 została nadana kurierem :) . Miła i cierpliwa obsługa. Bo do mnie na prawdę czasem nerwy trzeba mieć. Zdecydowanie polecam. Quote Link to post Share on other sites
bd_dziku Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Witam mam pytanko chcialem zwrocic na azteko.pl zakupiony towar i pisze tam w regulaminie Warunkiem realizacji prawa odstąpienia od umowy jest złożenie przez Klienta stosownego oświadczenia na piśmie i doręczenie go na adres pocztowy Sklepu, z jednoczesnym zwrotem na ten adres artykułu, którego dotyczyła umowa w stanie niezmienionym, nieużywanego, nieuszkodzonego i kompletnego, w jego oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi dodatkami, które Klient otrzymał w wyniku realizacji zamówienia. Pytanie moje brzmi gdzie znajde to stosowne oswiadczenie? Przez telefon mi mowil ze w regulaminie ale niby gdzie ;/ Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Z ciekawości spojrzałem i faktycznie żadnego formularza nie znalazłem. Ostatnim razem jak coś zwracałem do Azteko (jakieś pół roku temu, może więcej) to w sumie żadnego formularza nie używałem. Dołączyłem do paczki list w którym napisałem że chciałbym zwrócić produkt ten i ten, zakupiony kiedyś tam, jako dowód zakupu załączam paragon o numerze jakimś tam, proszę o wymianę na nowy lub zwrot gotówki. Zwracam z powodu takiego i takiego. Nigdy nie maiłem problemów. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Pytanie moje brzmi gdzie znajde to stosowne oswiadczenie? Przez telefon mi mowil ze w regulaminie ale niby gdzie ;/ Nie ma na to gotowej formułki. Po prostu piszesz, że zwracasz towar na podstawie takiego a takiego artykułu odpowiedniej ustawy, i o ile zachowujesz wszelkie warunki zwrotu, określone w ustawie, to sklep nie ma prawa wymagać od Ciebie czegokolwiek więcej. Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Kolejne zakupy i kolejny Plus. Miło, że jest możliwość wykorzystania kuponu rabatowego z innego sklepu u nich. Cenowo to zauważyłem, że zawsze jest te 3-4 zł mniej ( zawsze na pifko, nie ? :D ). Fajnie by było jak by sprowadzali, np. kamizelki TMC. Formalności załatwiłem w piątek do południa łącznie z przelewem. W poniedziałek dostałem info, że mają $$ i czekają na towary z magazynu głównego i że wysyłka we wtorek lub czwartek. Wysłali we wtorek, dzisiaj paczka u mnie. Paczka dobrze zapakowana. Kontakt jak zwykle świetny. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam ten sklep. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 (edited) Odemnie minus. Paczka przyszła, wszystko ładnie prócz tego, że nie wysłali mi tłoka. Teraz czekam do poniedziałku, aż przestaną mieć przerwę konserwacyjną. Edited August 8, 2014 by Puloman Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Kolejny już duży plus dla sklepu. Zamówienie złożone we wtorek. Kilka godzin po tym otrzymuję wiadomość, że nie posiadają jednego przedmiotu i pytają o decyzję. Poprosiłem o wysyłkę bez niego i zmienieniu sposobu doręczenia na kuriera. Żadnych problemów, a wszystko odbyło się błyskawicznie. Pieniądze przelałem w środe, doszły wieczorem a paczka w czwartek u kuriera a dziś u mnie. Nic tylko polecić ten sklep ;) W świetle aktualnych problemów z GunFire, Azteko wypada o niebo lepiej ;) Quote Link to post Share on other sites
otix96 Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 Ode mnie plusik. Zamówiłem magazynki kolejnego dnia już mialem w domu! Dobrze zapakowane, wszystko okej! POLECAM!!! Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Kolejne udane zakupy - tym razem z wizytą osobistą. Wszystko na 5+ no może z wyjątkiem nieco drażniącej sytuacji gdy na 4 klientów jest 4 ludzi obsługi ale 3 z nich stoi przed wejściem na przysłowiowym szlugu :icon_rolleyes: Quote Link to post Share on other sites
wrona003 Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 Niestety ode mnie spory minus. Razem z innymi częściami miał do mnie przyjść plecak. Przyszedł, jednak przysłali nie ten kolor co trzeba (zamiast Olive Drab zwykłą oliwkę) Na napisanego maila odpowiedzieli jak na sklep - nieuprzejmie - że reklamacji nie przyjmują, wysłali taki kolor jaki zamówiłem i jak chciałem inny to taki trzeba było zamówić. Mając na uwadze niemiłe doświadczenia mojego znajomego z tym sklepem i to, że nazewnictwo kolorów w sklepach różni się od siebie, postanowiłem nie walczyć o reklamację, tylko zwrócić towar do sklepu - stracę tylko na wysyłce w jedną stronę. Najpierw trzeba zadzwonić by dowiedzieć się o potrzebnych dokumentach i poinformować sklep o zwrocie - kontakt bardzo kiepski, trzeba co najmniej kilka razy dzwonić by łaskawie ktoś odebrał. Zgodnie z regulaminem i zaleceniami zwróciłem plecak z odpowiednim dokumentem. Po kilku dniach dostaję maila, że nie mogą mi zwrócić kasy bo nie ma paragonu - o czym nigdzie nie było wspomniane. Wysłałem im zdjęcie - nie da rady, muszą mieć oryginalny paragon. Wysłałem go zwykłym listem i czekam. Pierwszy tydzień. Drugi tydzień. W trzecim zaczynam dzwonić. Po bodajże 3 dniach dzwonienia w godzinach popołudniowych udało się - ktoś odebrał. Ale mówią mi, że żadnego paragonu nie mają, a bez niego nie ma szans na zwrot. Paragon najprawdopodobniej zaginął na poczcie. Na poczcie o liście nic nie wiedzą (bo to zwykły, a zwykłe - no cóż :-)) Próba ugadania się ze sklepem też się nie powiodła, kontakt mailowy kiepski, podobno przez awarię serwera. Ostatecznie napisali, że odeślą go do mnie. I tu plus dla sklepu - zrobili to na swój koszt i dużo szybciej niż się spodziewałem. Myślałem, że wyślą we wtorek, a w poniedziałek paczka już u mnie - na dodatek kurierska. Cała historia zakończył się szczęśliwie - na ratunek przyszedł mi serwis Wisporta (bo to plecak ich firmy). Zgodzili się wymienić mój na inny kolor. Tu kontakt wzorowy, brak jakichkolwiek formalności - nawet specjalnie dla mnie przetrzymali jakąś wysyłkę za granicę. Podsumowując - Azteko będę omijał szerokim łukiem, widać słabo kolorki rozróżniają. Za to pozwolę sobie na mały offtop - Wisport oprócz świetnych produktów ma genialny serwis. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.