Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Paragon jest dokumentem potwierdzającym zakup towaru przez osobę fizyczną. Jeżeli chcemy zwrócić towar, zawsze musimy dołączyć paragon (jego oryginał) ponieważ musi on zostać anulowany w US. Jeżeli ma paragonie jest kilka pozycji a paragon jest nam potrzebny w celach gwarancyjnych później, wystarczy jego ksero, a nawet nie musimy mieć paragonu, wystarczy potwierdzenie złożenia zamówienia, wyciąg ze skrzynki mailowej czy potwierdzenie przelewu.

Dziwię się tylko, że ubiegając się o zwrot kasy nie dałeś paragonu od razu a odsyłając go, chciałeś przyżydzić te 2zł i odesłałeś go zwykłym listem a nie poleconym.

 

Żeby nie było spamowania:

 

Ostatnio zamawiałem kilka rzeczy, chciałem je jak najszybciej wiec wybieram kurier pobranie. Zdziwiony zobaczyłem koszt 35zł. Zadzwoniłem do sklepu czy przypadkiem im coś się nie pomyliło bo dziwna kwota - 35zł, chyba trochę przesadzają za koszt paczki pobraniowej, w innych sklepach jest 15-23zł odpowiedź sklepu: " nie jest ok, jak się nie podoba to proszę opłacić z góry, będzie taniej" trochę dziwne zachowanie ze strony sklepu, gratów potrzebowałem na gwałt, czyli na wczoraj, przelew tylko opóźnia wysyłkę. Paczka doszła, jest ok. ale niesmak (kolejny) pozostał.

 

Zaleca się pominięcie wątku paragonów w tym temacie - proponuje założenie nowego tematu w dziale Sklepy, gdzie wszelaka dyskusja na ten temat jest mile widziana. Szmer

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plus za, którąś z kolei sprawną obsługę. Zamówiłem paczuszkę w poniedziałek opłaconą przelewem dzisiaj spokojnie doszła, a w niej poza zamówionymi towarami jeszcze mała paczka cukierków. Nie miałem po nich tripa, więc były spoko. Całkiem miłe zaskoczenie. E:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ode mnie +

Już nie pierwszy. Co prawda tym razem nie odebrałem przesyłki samodzielnie, bo jestem na wyjeździe, ale dostałem sprawozdanie :)

Wszystko zgodne z tym co sobie zażyczyłem. Zamówienie złożone w niedzielę wieczorem, dzisiaj w domu, więc czas też całkiem ok. Dodatkowo dostałem w gratisie zapalniczkę z gołą babą :D

Link to post
Share on other sites

Do tego o czym wspominał seger - chory koszt wysyłki. Do tego co wspominali inni - bardzo słaby kontakt. Coś mi się wydaje, że ten sklep schodzi na psy, upodabnia się do innego wielokrotnie nagradzanego sklepu (If you know what I mean).

Chyba się przesiadam na inny sklep. :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

A z mojej strony MINUS dla Azteko.pl.

Zakupiłem przed świętami dwie rzeczy, jedną zwróciłem. Niby prosta sprawa - wszystko zgodnie z wytycznymi, oświadczenia etc. - paczka doszła (sprawdziłem na poczcie). A zwrotu pieniędzy nie ma... Zapytałem więc u sprzedawcy jak wygląda sytuacja - i otrzymałem uprzejmą, acz zdawkową informację, że wszystkie zwroty zostały obsłużone, w tym mój również. Ale kasy do dziś mi nie oddali :)

To już nie pierwszy raz, kiedy w Azteko.pl nie do końca zakupy są okej. Kiedyś na przykład zamawiałem aku, dostałem inny po telefonie ze sklepu, że tego zamawianego akurat nie ma (ale na www był). Miałem dostać odpowiednik nie gorszej jakości - a dostałem... uszkodzony śmieć, który trzymał energię - sic! 2-3h ! :))) Do tego produkt przyszedł bez paragonu - więc na moją reklamację usłyszałem "sorry, ale to już twój problem, że nie masz paragonu".

Nie od razu skreślam sprzedawcę, bo zawsze może się zdarzyć kiks. Ale moje doświadczenia są nieco inne niż te opisywane w postac pełnych zachwytu. Wprawdzie tym razem chodzi o 35 zł (a nie na szczęście o więcej, choć z przesyłkami wychodzi więcej), ale brak zwrotu pieniędzy i twierdzenie, że dla sklepu sprawa jest zamknięta - jest faktem, który w mojej ocenie zasługuje na minusa.

Link to post
Share on other sites

[...]Do tego produkt przyszedł bez paragonu - więc na moją reklamację usłyszałem "sorry, ale to już twój problem, że nie masz paragonu".[...]

Powtórzę po raz kolejny - do zwrotu lub reklamacji produktu nie jest wymagany paragon - konieczny jest jedynie dowód zakupu, którym może być potwierdzenie przelewu albo nawet naoczny świadek.

Link to post
Share on other sites

No widzicie - ja o faktach, a Wy o szmatkach :)

Skoro piszę, że nie uznali mojego zgłoszenia w przypadku aku, to znaczy dokładnie tyle, że "nie uznali zgłoszenia". Nie ma sensu epatowanie publiki znajomością prawa, przepisów i mówienie, jak to powinno być u dobrego sprzedawcy. Jak powinno być - wiem.

Link to post
Share on other sites
A z mojej strony MINUS dla Azteko.pl.

Zakupiłem przed świętami dwie rzeczy, jedną zwróciłem. Niby prosta sprawa - wszystko zgodnie z wytycznymi, oświadczenia etc. - paczka doszła (sprawdziłem na poczcie). A zwrotu pieniędzy nie ma... Zapytałem więc u sprzedawcy jak wygląda sytuacja - i otrzymałem uprzejmą, acz zdawkową informację, że wszystkie zwroty zostały obsłużone, w tym mój również. Ale kasy do dziś mi nie oddali :icon_smile:

Odnosiłem sie do tej części wypowiedzi. Jak Twój zwrot został "obsłużony", a nie dostałeś kasy, to zażądaj potwierdzenia przelewu.

 

 

 

Pozdrawiam

Paweł

------------

wysłane z SM-T311 za pomocą Tapatalka

 

 

 

Nie mogę edytować.

Zamówione wieczorem 13.01, dzisiaj właśnie odebrane z paczkomatu( nie miałem czasu podjechać). Jak na razie żadnej skuchy ze strony sklepu. Powiem więcej, nawet sprawdzili mi, jakie Li-Po, wchodzi do AN/PEQ15.

Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem w ich sklepie stacjonarnym lipo 7,4 V. Na stronie sklepu pisze że towar można zwrócić w terminie 16 dni, tymczasem w dzień po zakupie odniosłem akumulator by go wymienić na 11,1 (podłączyłem go na moment i oddałem z kilka pustych strzałów by sprawdzić czy działa). Miałem paragon, wszystkie oryginalne papiery i pudełko a zwrotu nie chcieli mi przyjąć. Niby że nie mogę udowodnić że towar jest w tym samym stanie w jakim go kupiłem.

 

Już sam nie wiem, kto tu ma rację, czy wogóle lipo podlegają zwrotom (fabrycznie naładowany, raz podłączony na moment by sprawdzić działanie)?

Link to post
Share on other sites

Ucinając przepychankę :

Prawo odstąpienia od umowy

Należy z całą stanowczością napisać, że konsument z mocy ustawy ma prawo do odstąpienia od umowy (np. zakupu) bez podania przyczyny – tylko w przypadku, gdy:

a) umowa została zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa (np. w przypadku wizyt akwizytorów w domu)

b) umowa została zawarta za pomocą środków porozumiewania się na odległość (np. poprzez sieć Internet na aukcji internetowej).

Tylko w takim wypadku mamy prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni i niezwłocznego zwrotu świadczenia (najpóźniej w przeciągu 14 dni od odstąpienia).

 

Nie jest jednak prawdą, że konsument nie ponosi żadnych kosztów (a taki wniosek płynie z w/w cytatu). Konsument ponosi koszty odesłania towaru do sprzedawcy. W takim wypadku sprzedawca jest zobligowany zwrócić klientowi równowartość ceny za produkt + kosztów wysyłki towaru do klienta. Z tym ostatnim wiele sklepów ma jeszcze duże problemy i nie respektuje tego prawa. Szkoda…

 

Jest odpowiedni temat dział wyżej - gdzie to wszystko jest wyjaśniane.

Link to post
Share on other sites

Kolejne odwiedziny i PLUS.

Polecana kamizelka okazała się super wygodna a razem z dokupionymi ładownicami wyszła znacznie taniej niż zestaw który miałem w planach złożyć. Różnica w kasie poszła na dodatkowe magazynki więc doradztwo pierwsza klasa.

PS. Tym razem nikogo na szlugu :icon_wink:

 

I z własnego doświadczenia:

Ja kupiłem w ich sklepie stacjonarnym lipo 7,4 V. Na stronie sklepu pisze że towar można zwrócić w terminie 16 dni, tymczasem w dzień po zakupie odniosłem akumulator by go wymienić na 11,1 (podłączyłem go na moment i oddałem z kilka pustych strzałów by sprawdzić czy działa). Miałem paragon, wszystkie oryginalne papiery i pudełko a zwrotu nie chcieli mi przyjąć. Niby że nie mogę udowodnić że towar jest w tym samym stanie w jakim go kupiłem.

 

Już sam nie wiem, kto tu ma rację, czy wogóle lipo podlegają zwrotom (fabrycznie naładowany, raz podłączony na moment by sprawdzić działanie)?

Jak pisał Pietracha termin na zwrot to 14 dni ale tylko gdy zakupu dokonałeś poza sklepem/siedzibą firmy. Przy zakupie w sklepie niestety klasyczne "widziały gały co brały" chyba że sprzedawca ze swojej strony pójdzie ci na rękę. Akumulatory Li-Po są takim samym towarem jak każdy inny! Podlinkuj miejsce gdzie piszą o tym zwrocie w terminie 16 dni bo nie mogę znaleźć takiego wpisu.

 

Odemnie MINUS dla tego sklepu

Kupiłem od nich baterie Stick 9.6 od VBpower, a dostałem od GFC. Trochę nie fair. Ta pierwsza była droższa, niestety od razu jej cena magicznie zmalała .

A kontaktowałeś się ze sklepem w tej sprawie bo może doszło do zwykłej pomyłki? Mnie kiedyś gdy jeszcze nie chciało mi się do nich ruszyć d*** podesłali kulki G&G 0,28 zamiast 0,25 bo były w podobnych opakowaniach - sprawa się wyjaśniła i nawet wyszło na dobre bo od tego czasu zacząłem w swojej eMce korzystać z tych cięższych.

 

Proszę nie kontynuować wątku zwrotu - jest cały temat poświęcony temu zagadnieniu dział wyżej (sklepy). Szmeru

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ode mnie plus. Zamawiam u nich od dwóch lat i do tej pory się nie zawiodłem. Zawsze dostawałem to co zamówiłem i w krótkim czasie(przedpłata na konto, paczkomaty). Na plus jest także duży asortyment. Ceny też mają niezłe. Ogólnie polecam.

Edited by Promil47
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kolejne zamówienie z tego sklepu i wciąż żadnych zastrzeżeń (oby tak dalej!).

Zamówiłem w piątek wieczorem, przelew wysłałem w weekend i mimo wybrania Poczty Polskiej (teorytycznie nieco wolniejsza niż kurierzy), to paczka była dzisiaj, czyli we wtorek. Tak więc szybka i bezproblemowa realizacja zamówienia. Dodatkowo dostałem kupon rabatowy na 8% na następne zakupy, więc Azteko zostawia po sobie dobre wrażenie :icon_razz2: .

 

Polecam sklep!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...