seger Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 (edited) Paragon jest dokumentem potwierdzającym zakup towaru przez osobę fizyczną. Jeżeli chcemy zwrócić towar, zawsze musimy dołączyć paragon (jego oryginał) ponieważ musi on zostać anulowany w US. Jeżeli ma paragonie jest kilka pozycji a paragon jest nam potrzebny w celach gwarancyjnych później, wystarczy jego ksero, a nawet nie musimy mieć paragonu, wystarczy potwierdzenie złożenia zamówienia, wyciąg ze skrzynki mailowej czy potwierdzenie przelewu. Dziwię się tylko, że ubiegając się o zwrot kasy nie dałeś paragonu od razu a odsyłając go, chciałeś przyżydzić te 2zł i odesłałeś go zwykłym listem a nie poleconym. Żeby nie było spamowania: Ostatnio zamawiałem kilka rzeczy, chciałem je jak najszybciej wiec wybieram kurier pobranie. Zdziwiony zobaczyłem koszt 35zł. Zadzwoniłem do sklepu czy przypadkiem im coś się nie pomyliło bo dziwna kwota - 35zł, chyba trochę przesadzają za koszt paczki pobraniowej, w innych sklepach jest 15-23zł odpowiedź sklepu: " nie jest ok, jak się nie podoba to proszę opłacić z góry, będzie taniej" trochę dziwne zachowanie ze strony sklepu, gratów potrzebowałem na gwałt, czyli na wczoraj, przelew tylko opóźnia wysyłkę. Paczka doszła, jest ok. ale niesmak (kolejny) pozostał. Zaleca się pominięcie wątku paragonów w tym temacie - proponuje założenie nowego tematu w dziale Sklepy, gdzie wszelaka dyskusja na ten temat jest mile widziana. Szmer Edited October 24, 2014 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
Tapczan Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Plus za, którąś z kolei sprawną obsługę. Zamówiłem paczuszkę w poniedziałek opłaconą przelewem dzisiaj spokojnie doszła, a w niej poza zamówionymi towarami jeszcze mała paczka cukierków. Nie miałem po nich tripa, więc były spoko. Całkiem miłe zaskoczenie. E: Quote Link to post Share on other sites
Kucy Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 Dodali do paczki cukierki :D A poza tym szybka wysyłka, na bieżąco informowali o zmianach statusu zamówienia. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Ode mnie + Już nie pierwszy. Co prawda tym razem nie odebrałem przesyłki samodzielnie, bo jestem na wyjeździe, ale dostałem sprawozdanie :) Wszystko zgodne z tym co sobie zażyczyłem. Zamówienie złożone w niedzielę wieczorem, dzisiaj w domu, więc czas też całkiem ok. Dodatkowo dostałem w gratisie zapalniczkę z gołą babą :D Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted October 24, 2014 Report Share Posted October 24, 2014 Do tego o czym wspominał seger - chory koszt wysyłki. Do tego co wspominali inni - bardzo słaby kontakt. Coś mi się wydaje, że ten sklep schodzi na psy, upodabnia się do innego wielokrotnie nagradzanego sklepu (If you know what I mean). Chyba się przesiadam na inny sklep. :) Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 I znowu udane zakupy. Tym razem tylko chyba pół ekipy na szlugu wiec progres ;) Spory plus za naprawienie repliki kumpla co do której dwa inne sklepy skapitulowały. Szkoda jedynie że rezydują na drugim krańcu cywilizacji. Quote Link to post Share on other sites
Dovahkiin33 Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 Swietny sklep, trzeci moj zakup tam i jestem kolejny raz zadowolony i milo zaskoczony - przy kazdym zamowieniu panowie ze sklepu dodaja jakies drobiazgi, w mojej ocenie swietna sprawa :D wszystko zgodne z opisem, ceny dobre i ogolnie duzy + za obsluge. Quote Link to post Share on other sites
Rafikk222 Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 Co mogę powiedzieć o azteko.pl Same pozytywy, szybka wysyłka, mili pracownicy. POLECAM Quote Link to post Share on other sites
JarekPN Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 A z mojej strony MINUS dla Azteko.pl. Zakupiłem przed świętami dwie rzeczy, jedną zwróciłem. Niby prosta sprawa - wszystko zgodnie z wytycznymi, oświadczenia etc. - paczka doszła (sprawdziłem na poczcie). A zwrotu pieniędzy nie ma... Zapytałem więc u sprzedawcy jak wygląda sytuacja - i otrzymałem uprzejmą, acz zdawkową informację, że wszystkie zwroty zostały obsłużone, w tym mój również. Ale kasy do dziś mi nie oddali :) To już nie pierwszy raz, kiedy w Azteko.pl nie do końca zakupy są okej. Kiedyś na przykład zamawiałem aku, dostałem inny po telefonie ze sklepu, że tego zamawianego akurat nie ma (ale na www był). Miałem dostać odpowiednik nie gorszej jakości - a dostałem... uszkodzony śmieć, który trzymał energię - sic! 2-3h ! :))) Do tego produkt przyszedł bez paragonu - więc na moją reklamację usłyszałem "sorry, ale to już twój problem, że nie masz paragonu". Nie od razu skreślam sprzedawcę, bo zawsze może się zdarzyć kiks. Ale moje doświadczenia są nieco inne niż te opisywane w postac pełnych zachwytu. Wprawdzie tym razem chodzi o 35 zł (a nie na szczęście o więcej, choć z przesyłkami wychodzi więcej), ale brak zwrotu pieniędzy i twierdzenie, że dla sklepu sprawa jest zamknięta - jest faktem, który w mojej ocenie zasługuje na minusa. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Jaki problem zażądać potwierdzenia przelewu ? Pozdrawiam Paweł ------------ wysłane z SM-T311 za pomocą Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 [...]Do tego produkt przyszedł bez paragonu - więc na moją reklamację usłyszałem "sorry, ale to już twój problem, że nie masz paragonu".[...] Powtórzę po raz kolejny - do zwrotu lub reklamacji produktu nie jest wymagany paragon - konieczny jest jedynie dowód zakupu, którym może być potwierdzenie przelewu albo nawet naoczny świadek. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Potwierdzam. Zwracałem coś do Specshopu. Podałem tylko nr.zamówienia. Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2 Quote Link to post Share on other sites
JarekPN Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 No widzicie - ja o faktach, a Wy o szmatkach :) Skoro piszę, że nie uznali mojego zgłoszenia w przypadku aku, to znaczy dokładnie tyle, że "nie uznali zgłoszenia". Nie ma sensu epatowanie publiki znajomością prawa, przepisów i mówienie, jak to powinno być u dobrego sprzedawcy. Jak powinno być - wiem. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 A z mojej strony MINUS dla Azteko.pl.Zakupiłem przed świętami dwie rzeczy, jedną zwróciłem. Niby prosta sprawa - wszystko zgodnie z wytycznymi, oświadczenia etc. - paczka doszła (sprawdziłem na poczcie). A zwrotu pieniędzy nie ma... Zapytałem więc u sprzedawcy jak wygląda sytuacja - i otrzymałem uprzejmą, acz zdawkową informację, że wszystkie zwroty zostały obsłużone, w tym mój również. Ale kasy do dziś mi nie oddali :icon_smile: Odnosiłem sie do tej części wypowiedzi. Jak Twój zwrot został "obsłużony", a nie dostałeś kasy, to zażądaj potwierdzenia przelewu. Pozdrawiam Paweł ------------ wysłane z SM-T311 za pomocą Tapatalka Nie mogę edytować. Zamówione wieczorem 13.01, dzisiaj właśnie odebrane z paczkomatu( nie miałem czasu podjechać). Jak na razie żadnej skuchy ze strony sklepu. Powiem więcej, nawet sprawdzili mi, jakie Li-Po, wchodzi do AN/PEQ15. Quote Link to post Share on other sites
Bednar19951 Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Ja kupiłem w ich sklepie stacjonarnym lipo 7,4 V. Na stronie sklepu pisze że towar można zwrócić w terminie 16 dni, tymczasem w dzień po zakupie odniosłem akumulator by go wymienić na 11,1 (podłączyłem go na moment i oddałem z kilka pustych strzałów by sprawdzić czy działa). Miałem paragon, wszystkie oryginalne papiery i pudełko a zwrotu nie chcieli mi przyjąć. Niby że nie mogę udowodnić że towar jest w tym samym stanie w jakim go kupiłem. Już sam nie wiem, kto tu ma rację, czy wogóle lipo podlegają zwrotom (fabrycznie naładowany, raz podłączony na moment by sprawdzić działanie)? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Ucinając przepychankę : Prawo odstąpienia od umowyNależy z całą stanowczością napisać, że konsument z mocy ustawy ma prawo do odstąpienia od umowy (np. zakupu) bez podania przyczyny – tylko w przypadku, gdy: a) umowa została zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa (np. w przypadku wizyt akwizytorów w domu) b) umowa została zawarta za pomocą środków porozumiewania się na odległość (np. poprzez sieć Internet na aukcji internetowej). Tylko w takim wypadku mamy prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni i niezwłocznego zwrotu świadczenia (najpóźniej w przeciągu 14 dni od odstąpienia). Nie jest jednak prawdą, że konsument nie ponosi żadnych kosztów (a taki wniosek płynie z w/w cytatu). Konsument ponosi koszty odesłania towaru do sprzedawcy. W takim wypadku sprzedawca jest zobligowany zwrócić klientowi równowartość ceny za produkt + kosztów wysyłki towaru do klienta. Z tym ostatnim wiele sklepów ma jeszcze duże problemy i nie respektuje tego prawa. Szkoda… Jest odpowiedni temat dział wyżej - gdzie to wszystko jest wyjaśniane. Quote Link to post Share on other sites
qbis Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Odemnie MINUS dla tego sklepu Kupiłem od nich baterie Stick 9.6 od VBpower, a dostałem od GFC. Trochę nie fair. Ta pierwsza była droższa, niestety od razu jej cena magicznie zmalała . Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 @Szmerglu - 25 grudnia 2014 roku przepisy się zmieniły i teraz czas na zwrot towaru wynosi 14 dni. Wiem, ale tylko to uległo zmianie :) Szmer. Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Kolejne odwiedziny i PLUS. Polecana kamizelka okazała się super wygodna a razem z dokupionymi ładownicami wyszła znacznie taniej niż zestaw który miałem w planach złożyć. Różnica w kasie poszła na dodatkowe magazynki więc doradztwo pierwsza klasa. PS. Tym razem nikogo na szlugu :icon_wink: I z własnego doświadczenia: Ja kupiłem w ich sklepie stacjonarnym lipo 7,4 V. Na stronie sklepu pisze że towar można zwrócić w terminie 16 dni, tymczasem w dzień po zakupie odniosłem akumulator by go wymienić na 11,1 (podłączyłem go na moment i oddałem z kilka pustych strzałów by sprawdzić czy działa). Miałem paragon, wszystkie oryginalne papiery i pudełko a zwrotu nie chcieli mi przyjąć. Niby że nie mogę udowodnić że towar jest w tym samym stanie w jakim go kupiłem. Już sam nie wiem, kto tu ma rację, czy wogóle lipo podlegają zwrotom (fabrycznie naładowany, raz podłączony na moment by sprawdzić działanie)? Jak pisał Pietracha termin na zwrot to 14 dni ale tylko gdy zakupu dokonałeś poza sklepem/siedzibą firmy. Przy zakupie w sklepie niestety klasyczne "widziały gały co brały" chyba że sprzedawca ze swojej strony pójdzie ci na rękę. Akumulatory Li-Po są takim samym towarem jak każdy inny! Podlinkuj miejsce gdzie piszą o tym zwrocie w terminie 16 dni bo nie mogę znaleźć takiego wpisu. Odemnie MINUS dla tego sklepu Kupiłem od nich baterie Stick 9.6 od VBpower, a dostałem od GFC. Trochę nie fair. Ta pierwsza była droższa, niestety od razu jej cena magicznie zmalała . A kontaktowałeś się ze sklepem w tej sprawie bo może doszło do zwykłej pomyłki? Mnie kiedyś gdy jeszcze nie chciało mi się do nich ruszyć d*** podesłali kulki G&G 0,28 zamiast 0,25 bo były w podobnych opakowaniach - sprawa się wyjaśniła i nawet wyszło na dobre bo od tego czasu zacząłem w swojej eMce korzystać z tych cięższych. Proszę nie kontynuować wątku zwrotu - jest cały temat poświęcony temu zagadnieniu dział wyżej (sklepy). Szmeru Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 Ode mnie plus. Zamówienie złożone we wtorek, w środę opłacone i w sobotę była już w paczkomacie InPost. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Zamówienie złożone i opłacone we wtorek, w środę wysłane. Dostałem to co zamówiłem, ale ten kabel niskooporowy to prawie stock :icon_confused3: Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Nie jest to wina sklepu. Producenci Airsoftowi robią badziewne kable, nawet markowe firmy. Chcesz dobrych kabli? Kup w modelarskim. Co by nie było za dużego offtopu. Kupiłem ostatnio trochę części, wszystko szybko i sprawnie jak zawsze. Polecam ponownie. Quote Link to post Share on other sites
Promil47 Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 (edited) Ode mnie plus. Zamawiam u nich od dwóch lat i do tej pory się nie zawiodłem. Zawsze dostawałem to co zamówiłem i w krótkim czasie(przedpłata na konto, paczkomaty). Na plus jest także duży asortyment. Ceny też mają niezłe. Ogólnie polecam. Edited February 10, 2015 by Promil47 Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Jest plusik, wszystko jak być powinno, wprawdzie przy okazji gdy muszą ściągać towar informacja o terminie dostawy jest dosyć niejasna ale poza tym bardzo solidnie. Dobry kontakt. Quote Link to post Share on other sites
Foley11 Posted February 24, 2015 Report Share Posted February 24, 2015 Kolejne zamówienie z tego sklepu i wciąż żadnych zastrzeżeń (oby tak dalej!). Zamówiłem w piątek wieczorem, przelew wysłałem w weekend i mimo wybrania Poczty Polskiej (teorytycznie nieco wolniejsza niż kurierzy), to paczka była dzisiaj, czyli we wtorek. Tak więc szybka i bezproblemowa realizacja zamówienia. Dodatkowo dostałem kupon rabatowy na 8% na następne zakupy, więc Azteko zostawia po sobie dobre wrażenie :icon_razz2: . Polecam sklep! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.