Ślepak Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Zamôwiłem późnym wieczorem w niedzielę, paczka dotara we wtorek po południu. Jak zwykle, polecam ten sklep z czystym sumieniem. ^^ Quote Link to post Share on other sites
hubi162 Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Zamôwiłem późnym wieczorem w niedzielę, paczka dotara we wtorek po południu. Jak zwykle, polecam ten sklep z czystym sumieniem. ^^ dziwne bo jak ja zamawiałem w piątek wieczorem to paczka przyszla do mnie w czwartek po 16 ... a na trase patrząc z Siedlc do krakowa masz tyle samo co ja ;) Quote Link to post Share on other sites
meehow Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Ok - mój pierwszy zakup w Taiwangun kilka miesięcy temu był ok. Kupiłem MP5SD6 któremu nic zarzucić nie mogłem. Z tego też powodu zdecydowałem że kupię sobie tam shotguna... Zapowiadało się CQB a poniżej limitu fps mieściła mi się tylko klamka, więc zdecydowałem że zaszaleję i kupię sobie M58A za prawie całe 120 plnów. Shotguna jeszcze nie miałem i nie planowałem nałogowo używać, więc zdecydowałem że coś takiego w zupełności wystarczy dla samego "fun'u". To co przyszło w paczce z Taiwangun, wyglądało jak złożone przez kompletnie pijanego i nafaszerowanego jakimś świństwem uchodźcy z Birmy, któremu w dodatku na czas tej czynności zawiązano oczy... Śrubki latające radośnie i grzechoczące w swoich miejscach, nierozdziewiczone jeszcze w swoim krótkim życiu jakimkolwiek śrubokrętem. Luzy takie, że ogień prowadzić można zza rogu budynku. Tzn, moment - jaki ogień? Taiwangun na swojej stronie podaje 290fps. Jeśli ten shotgun ma 290fps, to moja prawa powieka ma lekko 700fps i to pod wiatr. Ostrzał celów oddalonych o więcej niż 8 metrów można prowadzić wyłącznie z celownikiem od moździerza. Jeśli ktoś nie stoi 4 metry przede mną i w dodatku nago - jedyna opcja żeby poczuł trafienie to rzucenie shotgunem, modląc się aby się w locie nie rozpadł. Niestety w Lubuskiem rzadko strzelamy się nago, więc ta konkretna opcja wydaje mi się mocno niepraktyczna. Zamawiałem mnóstwo szpeju w różnych sklepach (nie będę tutaj wymieniał w jakich, bo nie o reklamę tu chodzi), więc wiem że potknięcia się zdarzają. Może ten kto przeprowadzał inspekcję akurat został porzucony przez małżonkę która uciekła z miejscowym kwiaciarzem żeby wspólnie hodować petunie w Nikaragui. Może - różnie to w życiu bywa. Potknięcie może się zdarzyć. Ważne jest jednak jak się je naprawi. Taiwangun tutaj się nie popisał... Napisałem do nich maila w którego zainwestowałem wiele serca i ładne kilka minut. W podobnej (aczkolwiek bardzie pozytywnej) do tego wpisu tonacji (wiele lat w obsłudze klienta sprawiło że wiem jak fajnie jest dostawać niestandardowe emaile przy których można się uśmiechnąć) opisałem swoje rozterki oraz pomysły na zastosowanie owego shotguna w jego obecnym stanie. W odpowiedzi (od człowieka podpisującego się wyłącznie inicjałami) usłyszałem że mam zgłosić reklamację przez stronę. Wiadomość którą otrzymałem, napisana była prawdopodobnie przez Bułgarskiego Bota któremu nie zaprogramowano jeszcze języka polskiego. Nie jestem jakimś specjalnym gramatycznym nazistą, ale zdania w stylu "Proszę wypełnić zgłoszenie reklamacyjne na naszej stronie dostarczyć replika" jednak trochę mnie rażą. Zwłaszcza jeśli 3 zdaniowa wiadomość zawiera 9 błędów (tak, przed chwilą przeliczyłem). Zacytuje jeszcze moje ulubione zdanie z owej wiadomości "moc jak i zasiek muszą być w normie". Niestety zasiek nie był w normie w moim przypadku. Oki - złożyłem reklamację przez stronę, skomentowałem też Bułgarskiego Bota który wysłał do mnie odpowiedź. Bułgarski Bot napisał ponownie - tym razem że nie będzie reagował na moje "kąśliwe uwagi" i nie będzie "zniżał się do mojego poziomu". W mojej głowie Bułgarski Bot dosłownie w mgnieniu oka przeobraził się w urażonego arystokratę, który nie będzie kalał się dyskusją ze mną ani o moment dłużej niż to absolutnie niezbędne. Pomyślałem sobie że zróżnicowanie zatrudnionych w dziale obsługi klienta Taiwangun osób jest godne podziwu - musi tam być wesoło na codzień. Na moją prośbę o imię i nazwisko owego Bułgarskiego Bota Arystokraty oraz namiary na jakiegoś kierownika odpowiedzialnego za obsługę klienta odpowiedź uzyskałem już po 3 wiadomościach. Jak się okazało - dobrze trafiłem. Bułgarski Bot Arystokrata był bowiem oprócz tego Anonimowym Kierownikiem Serwisu Taiwangun :) Nie będę już dalej rozwlekał - cała akcja z Anonimowym Bułgarskim Botem Arystokratą Kierującym Serwisem Taiwangun zakończyła się tak, że dostałem label UPS który wydrukowałem, UPS poinformowało mnie że z Krosna Odrzańskiego nie odbiorą paczki, napisałem o tym do Już Nie Anonimowego Bułgarskiego Bota Arystokraty Kierownika Serwisu Tawiangun jakies dwa tygodnie temu, ale odpowiedzi niestety nie otrzymałem. Zainwestuję więc w 20 metrów izolki, aby przy jej pomocy mój shotgun stał się sztywniejszy od mojego kota. Zaakceptowałem już to że widocznie jesteśmy sobie pisani. Serdecznie pozdrawiam Kierownika Serwisu Taiwangun i życzę dalszych sukcesów! Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Kolejne zamówienie, czas realizacji bardzo fajny - zamówione i opłacone w nocy z niedzieli na poniedziałek, w poniedziałek popołudniu zaksięgowanie wpłaty, wtorek popołudniu wysyłka paczki, dzisiaj u mnie. Nie fajne było jednak to, że sklep nie raczył w opisie poinformować, iż "okładziny do Beretty M9 imitujące drewno" są tak naprawdę czarnymi okładzinami maźniętymi farbką... Zastanawiam się w sumie czy to już nie jest niezgodność towaru z umową. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Hmmm wydaję mi się, że raczej jest to niezgodność. Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Nie fajne było jednak to, że sklep nie raczył w opisie poinformować, iż "okładziny do Beretty M9 imitujące drewno" są tak naprawdę czarnymi okładzinami maźniętymi farbką... Zastanawiam się w sumie czy to już nie jest niezgodność towaru z umową. Gwoli wyjaśnienia. Przyjrzałem się dokładniej tym okładzinom, mają jakąś dziwną teksturę, jakby nadruk jakiś czy coś (choć oczekiwałbym barwienia w masie, a nie jakichś sztuczek, ale nie chce mi się z tym szarpać). Więc może nie są malowane jednak, czuję się jednak usprawiedliwiony za takie myślenie, biorąc pod uwagę jak wyglądają: http://imgur.com/a/w6ulr Quote Link to post Share on other sites
Ciapciak Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 Sklep polecam. Zamówiłem trochę szpeja w niedziele wieczorem, w środę był kurier. Wysyłkę UPS dostałem w gratisie (zakupy koło 200 zł). Z ciekawostek: zamawiałem adapter na magi od m4 (Battle Axe bodajże) i mimo niskiej ceny i słabego pierwszego wrażenia (materiał) dobrze współpracuje z G36 od JG i magazynkami od Boyi. Zobaczymy jeszcze jak to się sprawi w boju. Amunicja Guardera wbrew różnym opinią wydaje się całkiem w porządku. Quote Link to post Share on other sites
wredny_bo_trzeźwy Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 Od ostatniej opinii kupowałem tam kilka rzeczy - wszystkie transakcje bezproblemowe i załatwiałem jedną reklamację - zepsuty magazynek i zepsuty kolimator. Dziś dostałem od nich telefoniczne info, że magazynek naprawili i zostanie do mnie wysłany wraz z kolimatorem , który jak się okazało nie był zepsuty, ale i tak serwis przy nim podłubał, aby bardziej odpowiadał moim potrzebom. Generalnie sprawa załatwiona szybko i sprawnie. Polecam ponownie. Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Robiłem zamówienie wTG, wrzucałem rzeczy do koszyka. Trwało to może godzine. Gdy chciałem zatwierdzić zamówienie, okazało się że kilka rzeczy zniknęło z koszyka i oferty sklepu. Zadzwoniłem do nich, powiedzieli że "ktoś wykupił". Po co mają koszyk, skoro nawet na czas składania zamówienia nie rezerwuje on towaru? W żadbym innym sklepie nigdy nie miałem takiego problemu. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 (edited) Gdyby koszyk rezerwował towar, to ktoś mógłby kisić u siebie cały sklep. Po prostu miałeś pecha, ale i tak dobrze że produkty znikają z oferty. W innych sklepach zazwyczaj da się kupić widmo, a potem telefony "Panie, bo ni ma tego i tamtego. Wysyłamy, czekamy bla bla bla" Edited July 4, 2015 by Emcet Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Emcet, wystarczy by koszyk rezerwował np na maks godzine czy dwie. Kupuję dość często różne rzeczy wysyłkowo i co raz więcej sklepów tak właśnie robi. Postępowania "utrujmy życie wszystkim bo 0,1% to idioci" niestety nie rozumiem i nigdy nie uznam za wytłumaczenie - co najwyżej za wyraz braku inteligencji lub chęci pomyślenia. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Postępowania "utrujmy życie wszystkim bo 0,1% to idioci" niestety nie rozumiem i nigdy nie uznam za wytłumaczenie - co najwyżej za wyraz braku inteligencji lub chęci pomyślenia. Tu raczej jest "utrujmy życie wszystkim, bo konkurencja jest cwana". Gdybyś miał sklep to ja - właściciel innego sklepu - zalożyłbym tam konto i zarezerwował WSZYSTKO. Handluj z tym jak to mówią Amerykanie. Quote Link to post Share on other sites
Sarecik Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 W poniedziałek zamówiona replika, przyjechała dzisiaj (w środę) rano! :) Wszystkie papiery są, kontakt ze sklepem na piątkę. Replika faktycznie przechodzi przegląd zerowy na czego potwierdzenie dostałem w środku kartkę z wynikami z chrono i zaznaczonymi poszczególnymi elementami które zostały sprawdzone. Z pewnością będę kupował w tym sklepie więcej: osobiście już polecam innym użytkownikom! :) Quote Link to post Share on other sites
grzech1991 Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 (edited) Ja napisze trochę krótko. Kupiłem boyi rk-02, do momentu zakupu wszystko w porządku. Dzwoniłem, Pan bardzo pomocny. Naprawdę dobra obsługa i czas realizacji. Jednak mam wrażenie, że firma ma klienta gdzieś jak sprzeda (zresztą, w środowisku w Częstochowie to nie tylko moja opinia). Odpadł mi tłumik od boyi - co widać po forum, że jest nagminne. Wszystko OK, obkleiłem taśmą. Niestety, znów odleciał, skleiłem go klejem. W trakcie bojów wypadł wycior, kolega mało obeznany z brońmi ASG więc mu się nie dziwie. Napisałem jaka jest sytuacja do taiwana, odpisali tyle, że im przykro i już. Nie dość, że sprzedają broń z wadą fabryczną (bo skoro kilka osób tak ma?) to nic nie chcą poradzić. Wychodzi na to, że trzeba wysłać towar na niezgodność i tyle. W każdym bądź razie, to były moje ostatnie zakupy w tym sklepie. //edit - pozdrawiam kolegę z góry, jak widać, jest nas już dwóch - świat taki mały :icon_smile: Od strzelanki aż po forum. Edited July 13, 2015 by grzech1991 Quote Link to post Share on other sites
Dawid007 Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 paczki od taiwangun dochodza w soboty? Quote Link to post Share on other sites
wredny_bo_trzeźwy Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że ogólnie kurierzy nie doręczają w sobotę standardowych paczek - za to się dopłaca. Chyba, że jakies InPost, Paczkomat czy coś takiego, ale z tego nigdy nie korzystałem. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
wredny_bo_trzeźwy Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Dziś chciałem wejść na stronę sklepu i powitał mnie komunikat: Zauważyliśmy iż z Twojego IP wygenerowano bardzo dużą ilość zapytań do naszego serwera. W celu ochrony przed wirusami i spamem nałożyliśmy ograniczenia na Twój adres IP. Our security system noticed large volume of connections from your IP. We have restricted access to our servers form your IP. W celu zdjęcia blokady prosimy o podanie kodu z obrazka / To continue, please type the characters below: I mam takie skromne pytanie wtf :maniak_zle: ? Nie wchodziłem na tą stronę już kilka dni, żadnego zapytania im nie wysyłałem od wielu tygodni, a dodatkowo internet mam w TP SA/Orange, a z tego co wiem to tam są dynamiczne adresy IP. Wchodziłem jeszcze czasami na ich stronę z komputera w pracy, ale to też nie na tyle, żeby mnie po oczach dawać takim komunikatem - jak jakiegoś spamera. Niby nic wielkiego, ale mnie to poważnie zirytowało. Miał ktoś podobnie? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Może trafiłeś na andres współdzielony z jakimś taktycznym gimbem, który dał taiwanom w kość. U mnie w mieście (40 000+ mieszkańców) największy lokalny dostawca neta przydzielał tylko dwa adresy na miasto. Kiedyś ktoś dostał bana w jakiejś gierce, a razem z nim pół miasta, w tym masa moich kumpli, którzy chodzili wkurffieni kilka dni :D Ja ostatnio robiłem tam zakupy, zauważyłem że sporo produktów ma ceny z kosmosu, ale są i takie z przyjemną promocją. Po serii wpadek w postaci przysyłania akurat do mnie kijowych egzemplaży produktów, teraz już nie mam zastrzeżeń. Działa, a sama realizacja sprawna, to akurat zawsze było ich mocną stroną. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 U mnie znowu trafiła się niesprawna replika, bez zdjętej folii nawet. Wczoraj odesłana na reklamację, sam proces 'cynku reklamacyjnego' szybki i sprawny. Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Teoretycznie sprawdza. Lesio Ty to chyba jakiegoś pecha masz że tyle tych niesprawnych replik dostałeś. A teraz moja opinia. Zamówiłem jakieś najtańsze okulary (tylko i wyłącznie do testu) i wszystko byłoby w porządku gdyby nie to że przyszły popękane. Quote Link to post Share on other sites
atomic75 Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Ja zamówiłem MP5 Galaxy PDW. Poniedziałek zamówienie kurier środa. Faktura na email, w pudełku wszystko OK, komplet plus protokół ze sprawdzenia fps na chrono. Replika sprawna, z zakupu w sklepie jestem zadowolony, na pewno jeszcze tam coś kupię. Quote Link to post Share on other sites
Miro164 Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Kolejne zamówienie wykonane, muszę przyznać, że jest to wspaniały sklep. Kontakt idealny, wysyłka natychmiastowa, paczka odporna nawet na apokalipsę zombi. Kupując replikę u Nich wszystko było nasmarowane jak należy(przegląd zerowy to nie bajka). Z całego serca mogę ich polecić. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Guest Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Ja mam większość sprzętu od nich. W tym repliki. Transakcję zawsze przebiegały prawidłowo. Szybko idzie się dodzwonić do nich. Są mili, bez problemu reklamują, jak coś nie tak. Ja osobiście nie spotkałem się z jakimiś problemami z ich strony. ;) Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Zamawiałem u Krakmanów 3 razy, są fajni bo przeceny i duży asortyment, jednak moje paczki przychodzą dosyć późno. Problem tkwi w Alior banku - mój przelew z ING wysłany w poniedziałek o 11:30 został u nich zaksięgowany w środę o 13. Quote Link to post Share on other sites
Budweiser Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 (edited) Ze wszystkich trzech zamówień z TG jestem zadowolony. Ostatnio zamawiałem w środę wieczorem, a paczka przyszła w piątek rano. Przy wcześniejszych było podobnie, maksymalnie na drugi dzień po zamówieniu. Do stanu paczki też nie mogę się przyczepić, bo każdorazowo muszę się troche namęczyć żeby pozbyć się taśmy, folii i wszystkich innych zabezpieczeń. Dodatkowo, jednym z przedmiotów które ostatnio zamawiałem był magazynek do AK. Ktoś był chyba niewyspany, bo do paczki wrzucił dwa :icon_lol: Edited August 16, 2015 by Budweiser Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.