Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Taiwangun.com


Recommended Posts

Serwis Krakmana to się nadaję o kant D potłuc. Zawsze mieli słaby serwis i to nigdy się nie zmieni. Lepiej wyślij to do jakiegoś serwisanta z wmasgu, stracisz mniej kasy i nerwów a replika będzie zrobiona.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Zamówiłem przedwczoraj kaburę do glocka + parę innych pierdół. Niestety po rozpakowaniu paczki i początkowej radości okazało się, że popsute sa gwinty od śrubek mocujących kaburę do panelu_udowego/płetwy/itp. Szkoda, ale to pewnie nie ich wina, bo na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało. Dopiero po rozpakowaniu i rozkręceniu kabury wyszło szydło z worka. Złożyłem wniosek reklamacyjny, z propozycją wymiany samej kabury. Zobaczymy jak sprawa się potoczy.

 

A tak to sklep na wielki plus, bo wysyłka błyskawiczna no i obsługa na miejscu sympatyczna. Zawsze jak mam kupować jakieś chińskie pierdoły albo kulki do mojej niepreclufy, to tylko u krakmana :) No i paczki mają pancerne, a to się chwali. Zobaczymy tylko jak z tą reklamacją kabury się potoczy. Kiedyś zapomnieli mi wysłać wkładek do cirasa, to za 2 dni dosłali i to z gratisem (kulki).

 

BTW: Moja M4 CQB od PJ śmiga już 3 lata bez ani jednej usterki :]

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Witam,

parę dni temu w ofercie pojawił się pistolet R29 od Army (Colt Gold Cup). Na wszystkich zdjęciach z netu replika ma pełne trademarki, na stronie sklepu brak, ta sama sytuacja była z modelem R28 (Kimber Warrior). Jak pistolet przyszedł (R28) to oznaczenia były więc pewnie są zamazywane na zdjęciach. Dziś dla upewnienia dzwonię do sklepu czy aby na pewno R29 ma oznaczenia, gość z działu sprzedaży prze telefonie powiedział, że jak na zdjęciu nie ma to nie ma. Mówię mu, że może są zamazane a on na to że on tylko widzi to komputera. Spytałem czy może fizycznie sprawdzić replikę a on że nie ma takiej opcji, a na dodatek kończą pracę... Cóż, bardzo niefajnie z ich strony, mają towar na miejscu a niechce im się ruszyć dupy lub spytać w innym dziale co i jak. Duży minus.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Po pierwszej reklamacji gaziaka, przyszedł niezdatny do użytku, niby naprawiony. Tak naprawiony, że nadal nie działał i tylko syfonował. Po kolejnej, z wyraźnym żądaniem wymiany na nowy egzemplarz, takowy przyszedł. Cały, zdrowy, sprawnie działający i szybko, w raz z paroma gratisami. Za szybkie i sprawne rozstrzyganie reklamacji duży +, po góra 10 dniach od otrzymania reklamowanego przedmiotu, już UPS miał dla mnie zawsze nowy. Ale jeżeli czyta to załoga TG to dziwię się, że wysyłane szpeje są tak słabo sprawdzane. To nie pierwszy raz mi się trafiło w tym sklepie kupić coś, co po otwarciu paki nie było użyteczne. Potem po reklamacji akurat było wszystko ok, ale czasu stracone trochę jest. Podsumowując, nie martwię się że coś przyjdzie nie takie jakie powinno i będzie z tym problem. Nikt się nie wypiera że niesprawne jest sprawne i tak dalej.

 

@up

A to dziwna sprawa, bo jak kiedyś męczyłem załogę TG o pewną replikę, to gościu się pofatygował obejrzeć kilka sztuk na magazynie żeby rozwiać moje wątpliwości, a potem oddzwonił.

Edited by falloutpl
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Serwis TRAGEDIA!!!

 

Z całym szacunkiem dla tej firmy za dostępność na prawdę wielu rzeczy na polskim rynku (kupując z kilku innych źródeł dostałem rzeczy firmowane/sprowadzane przez taiwangun) muszę stwierdzić, że serwis jest makabryczny i skutecznie motywuje do szukania innych źródeł zaopatrzenia.

 

Kupiłem tam (między innymi) 2 magazynki CO2 do mojego pistoletu. Za pierwszym razem z obydwoma było coś nie tak. W jednym nabój CO2 wystarczał na mniej niż 28 kulek, w drugim po kilku kulkach zamek nie odbijał całkowicie (czyt. nie naciągał kurka). Opisałem problem, odesłałem magi.

 

Magi wróciły dosyć szybko. Jeden z nich był naprawiony, ale drugi po 1-3 strzałach syfonował. Opisałem problem, odesłałem maga razem z repliką dla lepszych testów (po uzgodnieniu ze sklepem).

 

Mag (z moją repliką) przyszedł znowu całkiem szybko. Z początku bardzo delikatnie syczał, ale dało się wystrzelić tyle kulek, ile trzeba (czyt ok 50-56). Przy kolejnym naboju syczał już dość głośno. Opisałem problem po raz kolejny podkreślając swoje poirytowanie (udało mi się nie użyć wulgaryzmów) i odesłałem maga.

 

Mag przyszedł po dłuższym czasie. Dało się wystrzelić ok. 25 kulek...

 

Jestem na etapie dogadywania się z lokalnym sklepem, żeby mi tego maga naprawili za kasę, bo odsyłanie maga na gwarancję kosztowało mnie już połowę jego ceny.

 

PS. W ramach dywersyfikacji źródeł magów zamówiłem 2 z Azteko.pl . Magi sygnowane przez taiwangun. Jeden był dobry, drugi syczał...

Link to post
Share on other sites

Zamówienie ok, ale wysyłka najdłuższa ze wszystkich sklepów.

Zamawiałem replikę wieczorem, musiałem czekać nie do następnego dnia na wysłanie, ale do kolejnego.

Zamówiłem teraz magazynki (jakoś w piątek-sobotę) i dzisiaj nawet nie ma informacji o moim zamówieniu.

Teraz standard jest, że zamówienie jest wysyłane dzień po zamówieniu, niestety w tym sklepie ten standard nie występuje, a szkoda.

 

PS

"Każda replika przechodzi przegląd zerowy. Jest sprawdzana i przestrzeliwana na chronometrze firmy XCORTECH X3200."

 

Szkoda tylko, że przegląd na prawdę jest zerowy. Jaki jest sens przestrzeliwania repliki, skoro nie podaję się wyników, czegokolwiek?

Edited by Alexanderexis
Link to post
Share on other sites

@Alexanderexis

Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie zawsze wraz z repliką z tg docierała karta gwarancyjna z wynikiem chronowania dziesięciu strzałów.

Ja tam sobie chwalę ich przeglądy zerowe - jedna z replik zakupionych u nich, któej postanowiłem nie tuningować wytrzymałą przeszło 60k przed pierwszą awarią (zmielone zęby z tworzywa na tłoku).

Dla porównania ta sama replika zamówiona na gfc wytrzymała raptem 400-500 kulek przed awarią, i około tysiąca przed drugą awarią (po serwisowaniu gwarancyjnym w gfc oczywiście)

Edited by Tomek P-ń
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ja też sobie popsioczę, a co mi tam.

Zamówiłem replikę 2 stycznia, kasa dotpay'em poszła w kilka sekund.

W między czasie pomyślałem o innej replice. We wtorek wykonałem telefon o 9:05 czy mogę zmienić replikę na inną (droższą).Powiedziano mi że nie bo paczka już jest gotowa do wysyłki itp, itd. Myślę sobie co za problem podmienić pudła i przykleić naklejkę z adresem. Przegląd zerowy nie trwa pół dnia tylko 3 do 5min z przerwą na siku.

Myślę sobie ok, przyjdzie ta repla to ja zwrócę i wymienię. Ale że mi śpieszno to zamówiłem drugą replę w między czasie. Kasa przez dotpay w kilka sekund i podejrzewam że będę czekał na wysyłkę do przyszłego tygodnia...

Dziś dopiero pierwsza zamówiona replika została wysłana do mnie...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wczoraj po trzeciej złożyłem zamówienie. Mają czynne do 15 więc ok, nie zrealizowali. Dziś minął cały dzień i nie dali żadnego znaku, maila ani nic. Zawsze tak jest? Nie zamówiłem specjalnie dużo, tylko replika i jakaś drobnica.

 

Btw. jakby wysłali jutro (w piątek), paczka może wtedy dojść w weekend (UPS)? Czy dopiero w poniedziałek?

Link to post
Share on other sites

W poniedziałek.

 

Zamówiłem korpus do repliki w grudniu. Przyszedł na początku stycznia, połamany. Kurierom coś się nie spieszyło z protokołem, a TG nie chciał wysłać nowego korpusu, póki nie odeślę z protokołem starego. Tym sposobem czekałem i czekałem, w końcu SAM spisałem protokół, dostarczyłem go firmie kurierskiej, na swój koszt odesłałem połamanego, a nowy korpus doszedł do mnie po 20 dniach...

 

Na plus mogę zaliczyć to, że dostałem gratisem w pierwszej pace (z połamanym korpusem) część do swd, której długo szukalem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...