Dudek Javny Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Ha, nie tylko to się zmieniło. Sprawdzcie jakie macie rabaty i czy wogóle je jeszcze macie. Zmieniła się polityka firmy i przy zakupach detalicznych max 3% dają. Nie wydałem może w nim wiele, bo niecałe 5k (dla niektórych dużo dla innych nie, więc bez komantarzy proszę) i na dzień dzisiejszy straciłem swoje rabaty:( Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 No nie tylko Ty, zdegustowany jestem :-/... Taki problem przeniesc z SQLa jedno pole wiecej? A moze tu nie o problemy natury technicznej chodzi...? Quote Link to post Share on other sites
krakman Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Witam Serdecznie! W związku z całkowitą zmianą oprogramowania naszego sklepu on-line, informujemy iż nie był możliwy transfer historii zamówień każdego klienta. Jednak z myślą o dobru naszych stałych klientów, został wykonany podprogram który zsumował wszystkie zakupy jakie dany klient od początku istnienia sklepu u nas wykonał. Suma kwoty zakupów została zaimportowana do bazy nowego sklepu tak aby każdy klient mógł korzystać z przysługującej mu rangi a co za tym idzie dodatkowego rabatu. Pewne funkcje w naszym sklepie są jeszcze na etapie testowania i nie działają jeszcze prawidłowo, ale z dnia na dzień będziemy je poprawiać. Dziękujemy za spostrzeżenia jakie do nas przysyłacie, i prosimy o kolejne uwagi i komentarze które pomogą nam jeszcze bardziej usprawnić działanie naszego sklepu. pzdr Krzysiek -Krakman Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 W ostatnim czasie złożyłem chyba 3 zamówienia. Wszystkie zrealizowano w dynamicznym tempie, przy znakomitym kontakcie mailowym - ogromniasty plus dla Krakmana. Quote Link to post Share on other sites
Guest legato Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Polecam sklep! Jeszcze ani razu się nie zawiodłem :) A może jutro będzie ten pierwszy raz? Replikę zamówiłem 11, więc 13 powinienem ją mieć (kurier). Jednak na stronie sklepu czytam: "W dniu dzisiejszym tj 10.11.2008 ze względu na brak odbioru przesyłek przez kuriera GLS z naszej firmy, wszystkie realizowane w dniu dzisiejszym przez nas zamówienie zostaną wysłane 12 listopada. Za ta niedogodność powstałą z winy firmy kurierskiej serdecznie przepraszamy. Informujemy jednocześnie że pozostałe zamówienia będą realizowane zgodnie z datą wpłynięcia." Do tego dochodzi jeszcze święto narodowe :???: I mamy dwa dni opóźnienia. No ale jeśli Panowie z Taiwangun nie wyrobią się z przesyłką to nic się nie stanie :uśmiech: Jednak czuje się jak dziecko które nie może doczekać się prezentu pod choinką ;-) No i paczka nie przyszła.. szkoda Quote Link to post Share on other sites
Slavoo Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Takze zamawialem towar w taiwangun. Doszedl w 2 dni. Kolejny zadowolony klient :-P P.S. Czyzby kryzys ekonomiczny zawital takze do Krakmanow?? Zauwazylem wzrost cen replik nawet o 70 zl. Quote Link to post Share on other sites
chochol Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 dolar i euro poszly w gore to sie nie spodziewaj ze Ci towar bedzie tanial :) Quote Link to post Share on other sites
Christopher89 Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Ja jestem bardzo zadowolony, widać że panie i panowie poważnie podchodzą do swojej pracy i traktują klienta na wysokim poziomie. Bo kilkunastu zamówieniach mogę śmiało polecić sklep. Co do cen nie tylko dlatego, że dolar i euro idą w gorę bo nie zależnie od tego w Polska i tak będzie na pierwszym miejscu w rankingu najgorszy stosunek zarobek/cena ;p (wiem to nie jest smieszne, ale nie ma co płakać tylko żyć dalej:P) Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 (edited) Na koncie mojej ekipy mamy zamówienia z Taiwangun na ponad 10 000 zł. Również zmartwiliśmy się widząc zanik rabatów, ale z tego co przeczytałem posta wyżej, to jest to w trakcie zmian ;). A co do moich opinii o sklepie - około 30 zamówień i problemy były tylko dwa razy. Raz przysłano nie takie kulki jakie chcieliśmy (0.12 zamiast 0.23), jednak wzorowa postawa sklepu sprawiła, że 2 dni później otrzymaliśmy już dobre kulki wraz z paczką gratis. Drugi niemiły incydent, to jak zamówiłem jakiś czas temu (około 2-3 miesiące temu) dwa zbiorniki GreenGasu. Jakież było moje zdziwienie, gdy obie butle zaraz po przyjściu były.. pełne zaledwie w połowie. Nie interweniowałem jednak, gdyż towar był dla znajomych, którym nie chciało się tego załatwiać. Domyślam się jednak, że w razie reklamacji nie byłoby problemów z wymianą butli. Podsumowując: Ceny - 9/10 Asortyment - 7/10 Obsługa - 9/10 Kontakt - 10/10 Słowem jeden wielki + ode mnie dla tego sklepu. A z moich propozycji (;)) - proponowałbym Krakmanowi wprowadzić do oferty komorę hop-up King Arms do emek, gdyż wiele osób, które chce kupić emkę z taiwangun, to chce wymienić w niej od razu komorę na King Arms, której w ofercie nie ma, przez co bywało, że potencjalni chętni rezygnowali z chęci zakupu (dane na podstawie działu "Jestem Zielony"). Sam dwa razy wymieniałem komorę i zawsze musiałem robić to sam, gdyż replika była z jednego sklepu, a komora z innego ;). Miło byłoby również zobaczyć w ofercie kulki G&G ;). Pozdrawiam Edited November 24, 2008 by Bajeczny1990 Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted November 26, 2008 Report Share Posted November 26, 2008 Kolejne kilka zamówień , 2xreplika , kamizelka , plecak , kilka magazynków i trochę części . Wszystkie w sklepie stacjonarnym . 100% zadowolenia :uśmiech: . Quote Link to post Share on other sites
suchy1992 Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 Przesyłki dochodzą już na następny dzień od daty zamówienia. - + Odpowiadają na maile już nawet po 2h (pisałem o 21, a o 23 była odpowiedź) - + Raz zamawiałem shotguna mossberg short, a przysłali mi long, który jest o 10 zł droższy, ale już nie chciało mi się fatygować bo rączka nie ma takiego dużego znaczenia jak dla mnie. Dla kolegi przesłali popsute midcapy, ale nie było problemu z wymianą więc kolejny + Polecam sklepik, jak mam do wyboru taiwangun.com lub jakiś inny sklep to wybieram taiwana. Quote Link to post Share on other sites
DARKOM Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 Wielki pozytyw,szybkie wysyłki,dobry serwis i rewelacyjny kontakt :-P W sklepie zostawiona znaczna suma i zawsze wszystko ok . Quote Link to post Share on other sites
wolf221 Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Zamówiłem u nich G36C bardzo ładny.Szybka dostawa i kontakt.Polecam :) Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Też dziś otrzymałem od nich zamówienie. Szybka wysyłka, nie było problemów, teraz zobaczymy ile sprzęt wytrzyma ;) Quote Link to post Share on other sites
dark2 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Bardzo dobry kontakt, przed i po zakupie. konkretne odpowiedzi na pytania. Szybka wysyłka. Polecam Quote Link to post Share on other sites
przemek130 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Wszystko fajnie, miło i szybko ale przysłali replikę z zepsutym magiem:( Quote Link to post Share on other sites
mag Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Wyjaśniłeś z nimi sprawę? Napisz co to znaczy zepsutym? Quote Link to post Share on other sites
przemek130 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Środkowa zębatka od high capa odpadła. Sam naprawiłem szkoda mi było kasy i czasu na nich. Quote Link to post Share on other sites
mag Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Rzadko, ale zdarza się. Jak widać sklep spełnił swoje zadanie - dostarczając Ci zamówienie. Awarie się zdarzają, z serwisu zrezygnowałeś sam, ze względu na ew. koszty i czas. Nie widzę tu winy sklepu. Quote Link to post Share on other sites
przemek130 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Nie mówię, że to wina sklepu tylko informuje, że takie zdarzenie miało miejsce. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Ta informacja powinna znaleźć się w temacie o replice... Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Kontakt jest super - Wysłałem do nich zapytanie - Otrzymałem dziś odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 2 kolejne zamówienia i oba na + . Nie mam się do czego przyczepić , oby tak dalej . Quote Link to post Share on other sites
Gondoller Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Zamówiłem sobie cosik pod choinkę :) No i wpłata mi się ślizgnęła, poszła w poniedziałek. Tego samego dnia wieczorem, status przesyłki "czeka na wpłatę", ale obok "zapłacono: tak". No to myślę, fajnie, po świętach może będzie. A to zonk, wczoraj rano że zrealizowano, dzisiaj dosłownie 15 minut temu wpada kurier :) Także i sklep zasuwa i kurier (GLS) zasuwa i ogólnie można polegać na tym sklepie. Dobrze robią to co robią :) Quote Link to post Share on other sites
evan Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Zamówiłem replikę + drobiazgi wyglądało to tak: -czwartek 20 zamówienie -piątek rano przesyłka została wysłana -poniedziałek 15:30 odebrałem paczkę Paczka była porządnie zapakowana jednak po otwarciu pudełka w wigilie zauważyłem że replika jest trochę odrapana(risy, śruby mocujące risy, tłumik płomienia) to mi nie przeszkadza ale nad spustem(po stronie wyrzutnika łusek) w okolicy pina widoczne są wgłębienia(6 z czego 4 większe w promieniu ok 0,8 cm od pina) wygląda to tak jak by ktoś nie trafił w pin. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.