Dornor Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 przesyłka przy przelewie dalej jest za free ? bo chyba kiedyś tak było , a czy dalej tak jest ? Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Informację dotyczące opłat za przesyłki i formy płatności można znaleźć tu: http://www.asg.com.pl/oplaty.php Quote Link to post Share on other sites
happy666 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 No tak,ja tez złozylem indywidualne zamówienie (konkretnie gumka hop-up do vsr). Nie wiem co o tym sadzic. Wiem ze to nie wina sklepu a dustrybutora i raczej kazdy sklep by mial z tym problemy (jednak czekam juz od ok.25 maja). Quote Link to post Share on other sites
piromann Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Eeeee, wszystko byłoby ok, zamówienie dotarło i jest kompletne, ale mała rada... NIE KUPUJCIE U NICH OLEJKU SILIKONOWEGO 400ml!!! Podtopił mi uszczelke Hop Up i tą gume (głowice?) na tłoku :( Czyli teraz DE uhc idzie do kosza :( Ale poza tą "drobnostką" reszta w porządku, niepowinni tylko sprzedawać niesprawdzonego towaru... Skutek tego jest może złe nasmarowana replika. IMO Wlałeś tego 50 ml i sie dziwisz że Ci hopka zalało... :roll: :roll: :roll: Być może sie powtarzam ale nie chciało mi się czytać wszystkich postów... :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Flachenty Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Skutek tego jest może złe nasmarowana replika. IMO Wlałeś tego 50 ml i sie dziwisz że Ci hopka zalało... :roll: :roll: :roll: Być może sie powtarzam ale nie chciało mi się czytać wszystkich postów... :poddanie: Wystarczyło za to spojrzeć na datę cytowanego. Sorki za OT Quote Link to post Share on other sites
DaVID AntiTerrorist Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 (edited) Witam! Miałem przyjemność zamówić w Capri gogle i chusteczki do nich. Kontakt rewelacyjny, zawsze można było sie dopytać kiedy będzie dostawa czegoś tam (pozdro Templar- sorki za męczenie). Poza tym towar rewelacyjnie zabezpieczony! - gogle przyszły w nadzwyczajnie dużym pudełku- otwieram, a tam pocięte gazetki tak, żeby produkt sie nie uszkodził. Dużo rzeczy zamawiałem przez neta, delikatnych też, ale tak dobrze zabezpieczoną paczkę dostałem po raz pierwszy. Sklep rewelacyjny. Opinię potwierdzają moi znajomi. Niezależenie, czy kupujesz sprzęt za 1000 zł, czy 200 zł, czy 15 zł- jesteś traktowany jednakowo. Nie raz będe składał jeszcze u Was zamówienia! Jest przyjemnie. :D Z pozdrowieniami dla Załogi Capri: David AT Edited August 7, 2007 by DaVID AntiTerrorist Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Wczoraj zamówiłem trochę pestek i ładowarkę mikroprocesorową. Dzisiaj przed południem była u mnie, wszystko dobrze zabezpieczone. Jedynie troche dziwna jest ta dopłata za pobranie, jednak jako, że nie miałem czasu bawić się w przelewy (kulki potrzebne na niedzielę), machnąłem na to ręką. Ogólnie polecam. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Jnon Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Elegancki sklep. Nie ma problemu z kontaktem. Czekałem na replikę prawie 2 miechy (wina sklepu w tym żadna, bo musieli ją sprowadzić) i przez ten czas raz w tygodniu nękałem ich mailami i telefonami, ale chłopaki cały czas byli kulturalni. Stalowe nerwy mają. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Zamówiona bateria doszła do mnie w ciągu 3 dni, towar ok, paczka szybka jak na PP. Jedyny minus to cena paczki 20zł za pobraniem za 0,5kg paczkę??? Trochę mi się to nie podoba, gdyż w cenniku PP widnieje 12,5zł. Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 W niedzielę wieczorem rejestrowałem się w sklepie, dziś (wtorek) rano odbierałem przesyłkę. Wielki + Quote Link to post Share on other sites
happy666 Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 No i wszyscy są zadowoleni. Moja gumkę hop-up pare dni temu odebrałem ze sklepu. I kto by się spodziewał ze nie będzie żadnych dopłat mimo, że było to zamówienie indywidualne. Quote Link to post Share on other sites
QLIG Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 Chyba nie będę oryginalny :) We wtorek póznym wieczorem założyłem konto w sklepie, dokonałem zamówienia- dziś magazynek jest już podłączony do mej repliki ;) 100% satysfakcji. Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Wszyscy piszą o zakupach w Capri.. Ja napiszę słów kilka o serwisie.. REWELACJA.. WSZYSTKO NA TERMIN... Jak powiedzieli tak zrobili.. Podliczając całkowite koszty wymienionych części w moim m249 CA przyznać muszę,że skasowali dosyć mało.. Dzień w dzień wykonywałem kilka telefonów, na które Pan Jakub Rz. rzetelnie i konkretnie odpowiadał..Gratuluję Panie Jakubie takiej cierpliwości do klientów mego typu.. Podsumowując: OGROMNY +. Moje repliki już zawsze będą trafiać na serwis tylko do CAPRI. Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Ja niestety nie jestem wstanie polecić serwisu Capri, sklep i obsługa, pierwsza klasa, ale na serwisie sie mocno zawiodłem. A wiec po kolei, z moim g36 były problemy z elektronika (standard w tym modelu CA) wysłałem GB, po jakimś tygodniu może troszkę więcej ( nie pamiętam już dokładnie) dostałem wiadomość o zakończonej naprawie jako, że mam blisko pojechałem do sklepu osobiście, odebrałem, nijak sie dowiedziałem co było nie tak ( tyle, że coś w GB było nie tak). Za serwis zapłaciłem 120zł co mnie bardzo zdzwiło, ale jeśli mój GB miał już dobrze działać to tak bardzo nie żałowałem. Na drugi dzień GB padło! Było to dla mnie przeogromne zdziwienie jak również rozczarowanie. Tym razem postanowiłem wysłać GB do innego serwisu na przegląd oraz ew. naprawę lub wymiane części aby wszystko działało jak powinno. Po kilku dniach dostałem maila w którym stwierdzono że odkręciła się śrubka na prowadnicy i zmieliła tłok, wyszło również między innymi wysokie zużycie popychacza... zawsze mi sie wydawało, że ocena zużycia części wewnętrznych należy do prac serwisowych, czego niestety w sklepie Capri nie zrobiono i mnie o tym nie poinformowano. Spodziewałem się czegoś więcej po tak polecanym serwisie, tym bardziej, że do najtańszych nie należy. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Kiedy miała miejsce ta naprawa? Sprawdzę temat i się do niego ustosunkuję. Tak już nawiasem mówiąc, to jeżeli sprzęt był u nas w serwisie to masz gwarancję na usługę i jak cokolwiek się dzieje w ciągu 3 miesięcy to usługa naprawy jest gratisowa nawet przy sprzęcie nie kupionym u nas i używanym. Obsługa wydająca sprzęt nie zawsze wie co dokładnie jest robione, ale jest to zapisane u nas w systemie i klient dostaje do na piśmie przy odbiorze. Wyślij mi na PW informacje o terminie naprawy i jaki to był GB (stock czy modyfikowany), bo jakoś mi się lekko nie chce wierzyć w historię o śrubce z prowadnicy ... Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Praktycznie, wszystkie kwestie wyjaśnione, mój błąd i przepraszam za pochopną opinie. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Najważniejsze zadowolenie i świadomość klienta :) Informacja na przyszłość dla naszych klientów. Jeżeli macie problem to nam o nim powiedzcie, zrobimy co w naszej mocy, żeby Wam pomóc! Quote Link to post Share on other sites
eMAGie Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Capri jest serwisem z mojego punktu widzenia jak najbardziej godnym polecenia. Chciałem zamówić u nich kilka rzeczy jednak zamówienie miało by zostać opóźnione. Przy magazynkach na stronie widniał napis BRAK. Napisałem maila z pytaniem czy mają jakieś w sklepie. Odpowiedź przyszła bardzo szybko, żebym wpadał bo kilka wisi na ścianie. Dziś wybrałem się osobiście do CAPRI kupiłem co miałem kupić i odpowiedziano mi bez żadnych problemów na kilka pytań. Nie ostatni raz będę gościł w waszym sklepie. ps. szkoda, że mi nie przypomnieliście o ładowarce do kulek. :lol: Quote Link to post Share on other sites
mati_nwp Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 witam, a ja jestem śrenio zadowolony z usług w/w sklepu. W zeszłym tygodniu zamówiłem tam ładowarko-rozładowywarke mikroprocesorową firmy batimex w promocji za 95zł....bardzo zależało mi, aby przesyłka dotarła do mnie przed weekendem, bo chciałem wziąść udział w bardzo ważnych manewrach dlatego też wybrałem kuriera...przesyłka dotarła do mnie w piątek...otwieram pudełko ładowarki i tak się zastanawiam jak mam podpiąć baterie...okazało się, że w zestawie brakowało przejściówki z kabla na duzy wtyk...czyli teoretycznie najwazniejszej części...zadzwoniłem do capri, wysłali mi odrazu w pt. brakującą część, która doszła dziś, niestety przez niefrasobliwość pracowników nie wziąłem udziału w tak ważnych dla mnie manewrach...:( Quote Link to post Share on other sites
capri Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Faktycznie tą błyskawiczną reakcję na błąd producenta można nazwać naszą niefrasobliwością ;) - przepraszamy! Quote Link to post Share on other sites
Królik Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 A ja tam nie wiem czy to dobry sklep, bo kupuję tylko u nich, więc nie mam porównania. I jeszcze kumpla przyciągam czasami... ;) Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Ja od siebie mogę polecić. Byłem raz w samym sklepie, zamawiałem parę rzeczy i dochodzą szybciutko. Towar dobrze zapakowany. Polecam Quote Link to post Share on other sites
asgrugermk1 Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 (edited) Ja niestety nie mogę w 100% polecić sklepu Capri. 15 Sierpnia 2007 złożyłem zamówienie na Hi Capa Full Metal WE. Z tego względu, że sklep był nieczynny z powodu przerwy urlopowej nie dostałem wiadomości dotyczącej terminu realizacji zamówienia. 20 Sierpnia otrzymałem maila w którym napisano: "Czas realizacji zamówienia 4-6 tygodni / Nowy status: oczekiwanie na dostawę produktu". Na stronie produktu widniał status- Brak, tak więc postanowiłem poczekać jakiś czas i sprawdzić jak się sprawy mają. Po około czterech tygodniach wysłałem maila w którym zapytałem kiedy Hi Capa będzie dostępna. Niebawem otrzymałem odpowiedź (17 Września): "W najbliższym czasie będziemy składać zamówienie u dystrybutora. Towar powinien pojawić się u nas w ciągu 4 tygodni." Pomyślałem sobie wtf? Drugiego października wysłałem kolejne zapytanie, a w odpowiedzi 3 października otrzymałem: "Właśnie wysyłamy zamówienie na w/w pistolet." Wynika z tego, że przez ten cały czas moich oczekiwań towar nie był nawet zamówiony u dystrybutora! No i co teraz myśleć o tej sprawie... Wiem, że na ściągnięcie Hi Capy z Taiwanu trzeba trochę poczekać, dlatego liczyłem na to, że Capri ASG poinformuje mnie bez zbędnego mieszania kiedy rzeczywiście otrzymam pistolet. Pozdrawiam Edited October 5, 2007 by asgrugermk1 Quote Link to post Share on other sites
Davidos Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Niestety ode mnie - . Potrzebowałem prezentu dla kolegi. Wiec przejrzałem ofertę internetową. Znalazłem tam pokrowiec na replikę. Nauczony doświadczeniem że nie zawsze to co jest na stronie dostępne jest fizycznie, zadzwoniłem do sklepu. Pan z obsługi zapewnił mnie że jest i można po niego przyjeżdżać. Niestety na miejscu okazało się że jednak go niema. I tak przed samą imprezą pozostałem bez prezentu. Quote Link to post Share on other sites
Piterskii Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Ja jak najbardziej polecam gorąco zarowno obsluge jak i serwis sklepu Capri. Chlopaki naprawde wykonuja kawal dobrej roboty . Moja emeczka z G&P kupiona od nich i zmodyfikowana przez nich smiga az milo wielki PLUS :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.