Voytas Posted December 27, 2014 Report Share Posted December 27, 2014 Na Gunfire są piny od JG/GE właśnie z chwytu z tym dzyndzlem zapobiegającym wypadnięciu. Ostatnio za 18zł kupiłem i siedzi elegancko w Boycu Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 (edited) Mam jeszcze jeden problem. Wyjąłem gearbox z chwytu i po ponownym zmontowaniu po maksymalnie kilku strzałach auto przeskakuje samoczynnie na semi. Objawem zewnętrznym jest to, że przy zmianie trybu na auto z prawej strony podnosi się zębatka, którą łączy selektory po obu stronach (w mojej replice selektor jest tylko po prawej) Gdy paluchem nie trzymam na automacie to samo przeskakuje na ogień pojedynczy. Tak wygląda ta zębatka przy ustawieniu selektora na semi A tak się unosi przy zmianie na auto Wybaczcie jakość, ale nic lepszego pod ręką nie mam. Edited December 30, 2014 by Attero Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 W lewym selektorze jest taka "pół-kulka" na sprężynie. Dociska ona go do chwytu i sprawia, że sam się nie przełącza. Sprawdź, czy ją masz. Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Masz na mysli lewy selektor, czy lewą zębatkę z tej pseudoprzekładni? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Selektor to selektor. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 W lewym selektorze jest jaka kulka na sprężynce, która odpowiada za trzymacie selektora w wybranej pozycji i to ona klika przy przełączaniu trybu ognia. W prawym selektorze tego nie ma. Jako że jej nie masz, sprężynka przerywacz + drgania GB przepychają płytkę selektora i selektor na tryb semi. Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Dostępność części Boyi jest zerowa... Podejdzie selektor JG? Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Poszukaj części Aresa... Quote Link to post Share on other sites
Voytas Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 Panowie macie jakieś info o następnych replikach G36 od Boyca ? Na ulotce było ich kilka ale grzebię po internetach i nic na ten temat nie ma ... a chętnie bym się zaopatrzył :icon_neutral: Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted February 2, 2015 Report Share Posted February 2, 2015 Przewody poprowadzone do kolby CV. Trzeba nieco spiłować część metalowego zakończenia zasłaniającego GB i wchodzącego w body od tyłu. Kabel przechodzi przez lukę w plastikowym zawiasie. Wszystko działa cacy. Courtesy of BBmax ;-) Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted February 2, 2015 Report Share Posted February 2, 2015 Po prawej stronie jest bolt catch. Jak to zrobili bez zahaczania dźwigni? Quote Link to post Share on other sites
pszem Posted April 5, 2015 Report Share Posted April 5, 2015 Panowie, SHS M120 ułamał mi 3 zęby w zębatce tłokowej po 200 kulkach. Cała replika przemieliła do tej pory ok 3000 kulek. Pech, jak sądze, co nie zmienia faktu, że tak nie powinno być. Opłaca się wymienić zębatki na jakieś SHSy, czy łapać na komisie od CM? Rof mnie nie interesuje, a fps na stock sprężynie były w granicy 400-406 i też ich nie będę powiększał, no ewentualnie guarder M120 kiedyś(może powiększyć prędkość początkową w stosunku do stock springa). Potrzebuję niezawodności. Replika prawie full stock(opis w profilu). Skłaniałbym się do cymowskich, bo powinny uciągnąć to spokojnie i cena za nimi przemawia. Co wy na to? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 5, 2015 Report Share Posted April 5, 2015 Popraw AOE. Weź shsy. Quote Link to post Share on other sites
Demo666 Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 SHS'y są w pełni kompatybilne? JG nie do końca pasują. Są problemy z podawaniem pestek. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 Pewnie chodzi o opóźniacz za zębatce tłokowej. Quote Link to post Share on other sites
Demo666 Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 Dokładnie tak. Więc jak to jest? Możesz podać jakiś link które konkretnie shsy pasują? Quote Link to post Share on other sites
pszem Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 U mnie działają takie http://bbmax.com.pl/zestaw-wzmocnionych-zebatek-shs-p-1064.html . Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 A nie lepiej jest kupić opóźniacz? Quote Link to post Share on other sites
Demo666 Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 A nie lepiej jest kupić opóźniacz? W sensie wstawić do bojca opóźniacz JG ? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Opóźniacz do zębatki tłokowej JG. Quote Link to post Share on other sites
Demo666 Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Opóźniacz do zębatki tłokowej JG. Teraz pozamiatane, zębatki SHS w drodze. Ale dobrze wiedzieć :) Quote Link to post Share on other sites
pszem Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 Panowie, mam pewną wizję do zrealizowania, ale potrzebuję rad. Otóż chciałem sobie kulturalnie przedłużyć lufę zewnętrzną o ok 7 cm. Najprostszym rozwiązaniem wydaje się to: http://deltashop.pl/p/207/1179/przedluzenie-lufy-zewnetrznej-6-8cm-dodatki-akcesoria-czesci-i-dodatki-do-replik.html Aczkolwiek 40 zł za 7 cm lufy wygląda na kiepski deal, dodatkowo jest to emkowe, a według mnie lepiej, gdyby była to równa na całej długości przedłużka. Istnieje też możliwość zrobienia tego u tokarza. Albo wymiana całej lufy zew. na dłuższą, aczkolwiek nie wiem, czy taka istnieje do kupienia w sklepie, bo jak mniemam wszystkie g36 mają identycznie zrealizowaną lufę zew., tj standard długość + przedłużka, np do wersji K, mylę się? Czy robił ktoś takie zabiegi? Jakie rozwiązanie polecacie? Ps. Jakby kogoś interesowało po co mi to, odpowiadam, przedłużka + tłumik pokryją dłuższą lufę wewnętrzną(brakuje skupienia i zasięgu) i poprawią wygląd(subiektywna opinia). Papierowo-poglądowo: http://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=8639967189 Quote Link to post Share on other sites
pem77 Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Witam Panowie , ja zapodałem stare zembatki CA , kultura pracy wzrosła o 100% , replika pochulała trochu i dokonałem odkrycia że mam krzywą komorę , macie może jakieś doświadczenia z innymi komorami ? , co byście ewentualnie polecali ? . Mam też pytanko dotyczące dyszy , a mianowicie jakie założyliście i jak wam się sprawują ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Witam Panowie , ja zapodałem stare zembatki CA , kultura pracy wzrosła o 100% , replika pochulała trochu i dokonałem odkrycia że mam krzywą komorę , macie może jakieś doświadczenia z innymi komorami ? , co byście ewentualnie polecali ? . Mam też pytanko dotyczące dyszy , a mianowicie jakie założyliście i jak wam się sprawują ? Serio? Posty w sprawie tuningu nie tutaj tylko w odpowiednim dziale Quote Link to post Share on other sites
pem77 Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Serio? Posty w sprawie tuningu nie tutaj tylko w odpowiednim dziale jaka jest wykładnia tuningu ??? wymiana krzywej komory na nową nie zmienaijącą parametrów to tuning??? sory panie moderator ale na temat w/w repliki w dziale tuningu jest tyle co kot napłakał , więc uznałem że to będzie miejsce w którym najszybciej się dowiem w/w kwestii , jeśli jednak się nie podoba to usuń mocium panie . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.