dik89 Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 A szukałes po tych sklepach, co ich linki podałeś? http://deltashop.pl/pl/akcesoria/603-alarm-buzzer-li-pol-2s-4s.html http://cyber-fly.pl/mobile/pl/p/Tester-z-alarmem-pakietow-LiPo-1S---8S-GPX/4749 Quote Link to post Share on other sites
wściekły królik Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Sory moje niedopatrzenie. A co z ładowarkami dobre wybrałem? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Ładowarka wygląda na klona imaxa i redoxa (które też są klonami czegoś tam). Sprawdź na forum,može już ktoś miał z nimi doświadczenie... Alarmy Lipo są świetne... ale do modeli RC... Jak Ci zacznie wyć po wypuszczeniu serii z aeg'a to oprócz reszty graczy to się jeszcze wszyscy grzybiarze zlecą z lasu... A do używania jako tester są za mało dokładne... Ja używam takie coś i jestem zadowolony po pachy- oprżcz napięć i ich różnic ma celach pokazuje też pojemność w % jak Ci została... http://m.ebay.com/itm/131275392352?nav=SEARCH Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 (edited) Dzięki czyli podsumowując lipo http://cyber-fly.pl/...ch-Turnigy/4916 mosfet http://deltashop.pl/...-jt-mos-01.html... Nie wiem, sam robiłem mosfet z linku w tym temacie. pytanie odnośnie ładowarki taka wystarczy ? http://gunfire.pl/pr...GFC-Energy.html Tą ma mój chrześniak i nie narzeka. Sam mam Redoxa Beta.Potrzebne jest coś jeszcze? Nie mogę znaleźć tych alarmów co jak moc w lipo będzie minimalna to pipczeć będzie. Używam tego raczej po zabawie, by sprawdzić, czy w akku nie spadło za bardzo napięcie. W trakcie zabawy leży gdzieś w klamotach.http://www.sklep.mod...a0039-rc-system Edited January 24, 2015 by argawen Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) Przerobiłem swojego glocka pod zasilanie zewnętrzne na elastycznym kablu, podłączyłem pod niego batkę Li-Po 7,4V, replika bardzo ładnie strzelała, rof był świetny, ale po dosłownie kilku seriach (parę sporadycznych użyć w terenie) z wnętrza zaczął dobiegać dziwny odgłos, jak by zębatka silnikowa nie była dość dociśnięta. Zdjąłem dekielek chwytu pistoletowego, okazało się, że podczas użytkowania ułamała się część szkieletu gearboxa, odpowiadająca za dociskanie silnika do gearboxa. (nie wiem, czy od mrozu na którym strzelałem, czy od uderzenia - pistolet wystawał chwytem z kabury i nieraz nim potrafiłem trzasnąć przechodząc przez betonową krawędź do zjazdu na linie) Kiepsko, ale to jeszcze był bym w stanie jakoś chałturniczo naprawić. Gorzej, że zębatka silnikowa po wyjęciu silnika była w trzech częściach - nie była zajechana, po prostu pękła. Czy jest szansa, że będę mógł gdzieś dokupić taką zębatkę w normalnej cenie? (pistolet to kupiona za niedużą kasę używka, nie widzę sensu pchać w niego większych funduszy) Edited January 27, 2015 by Tony Halik Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Jak dasz radę poskładać/posklejać zębatkę to ją zwymiaruj i ślij zapytania do sklepów modelarskich. Ewentualnie druga opcja to pogadanie z jakimś protetykiem stomatologiem żeby zrobił Ci odlew na podstawie oryginału z jakiegoś twardego dziadostwa. Niestety nie podam Ci nazwy tego czegoś bo znajomy już nie żyje ale zrobił mi kiedyś odlew przełącznika ognia do FN-FAL z czegoś szarego i tak twardego że ledwo co da się to czymś ruszyć i w sumie nic z tym zrobić nie jestem w stanie bo ani to to nawiercić ani przeszlifować... Nie dam sobie głowy uciąć czy to buł zwykły amalgamat czy jakieś domieszkowanie... Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Przerobiłem swojego glocka pod zasilanie zewnętrzne na elastycznym kablu, podłączyłem pod niego batkę Li-Po 7,4V, replika bardzo ładnie strzelała, rof był świetny, ale po dosłownie kilku seriach (parę sporadycznych użyć w terenie) z wnętrza zaczął dobiegać dziwny odgłos, jak by zębatka silnikowa nie była dość dociśnięta. Zdjąłem dekielek chwytu pistoletowego, okazało się, że podczas użytkowania ułamała się część szkieletu gearboxa, odpowiadająca za dociskanie silnika do gearboxa. (nie wiem, czy od mrozu na którym strzelałem, czy od uderzenia - pistolet wystawał chwytem z kabury i nieraz nim potrafiłem trzasnąć przechodząc przez betonową krawędź do zjazdu na linie) Kiepsko, ale to jeszcze był bym w stanie jakoś chałturniczo naprawić. Gorzej, że zębatka silnikowa po wyjęciu silnika była w trzech częściach - nie była zajechana, po prostu pękła. Czy jest szansa, że będę mógł gdzieś dokupić taką zębatkę w normalnej cenie? (pistolet to kupiona za niedużą kasę używka, nie widzę sensu pchać w niego większych funduszy) Pisz do Anka, miał glocki w puzzlach, brałem od niego silniki i łożyska, powinien i zębatki mieć. Quote Link to post Share on other sites
kamils1881 Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 (edited) Witam, ostatnio kupiłem tego glocka za 40 zł od kumpla, który kompletnie nie ogarnia życia. :icon_mrgreen: Mówił, że psiknął do niego WD40 w szczeliny i do lufy... Teraz kulka się kompletnie nie podkręca bo gumkę chyba stopiło. I tu wychodzę z pytaniem co z tą gumką zrobić? A może po prostu go sprzedać? :icon_biggrin: Jeśli już to za ile? Edited February 16, 2015 by kamils1881 Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 Gumkę wyjąć i umyć. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Jak na gumkę dostało się WD40 to gumka trup wtedy. Quote Link to post Share on other sites
Ozzy Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 (edited) Wykonałem parę modów w glocku, mianowicie: - lipo - podkładkowanie przekładni - dodatkowe 6 otworów w głowicy tłoka fi 1,5mm, fazowane - rozciągnięty termicznie oring tłoka - polerka cylindra i lufy wewnętrznej - teflon fix głowicy cylindra i hop upa. O tym wszystkim było już pisane i oczywiście daje to pozytywne efekty, jednak po przewertowaniu (może niezbyt dokładnie) paru tematów o aepach cymy nie znalazłem nigdzie info o wymianie gumki hop up. Dlatego, że jest nietypowa? Bez przesady :v , dociąłem na długość gumkę ultimate'a 50, uszczelniłem na lufie. Efekt? Kołnierz gumki nie układa się w owal jak w stocku, no i kręci jak marzenie. Polecam :icon_biggrin: W planach jeszcze mosfet, tylko muszę ruszyć 4litery po tranzystor i resztę dupereli. Edited March 13, 2015 by Ozzy Quote Link to post Share on other sites
Szabal Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Mógłby ktoś podpowiedzieć mi wymiary lipola który się zmieści w środku repliki? Nie mogę tego znaleźć. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Nie znalazłeś bo nie szukałeś. Taka jest prawda. Nawet w tym temacie, stosując forumową wyszukiwarkę można znaleźć jakie LiPo się zmieszczą i jak przerobić Glocka do LiPo i mośka. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 Kurczaki... Wpadł był mi ręce glock z rozpoznaniem nie strzelania i grzania batki. Batka to Lipol ale klamka bez mośka. Poczyściłem styki i nawet kontrolnie wpiąłem mosfet ale klocek dalej nie strzela, batka się grzeje i nawet wydaje ciche skwierczenie....Oczywiście odłączam od razu ogniwo, bo to które pracowało wcześniej spuchnięte już całkiem... No i nie mam pomysłu gdzie może być zwarcie... Bo to chyba zwarcie gdzieś? Silnik ręką można pokręcić. Może ktoś miał cos podobnego nawet w jakimś aeg'u i podzieli się uwagami lub wskazówkami... Silnik dalej przewodzi , nie omowałem bo nie wiem jaka tam rezystancja powinna być... Quote Link to post Share on other sites
SKYNETPL Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 (edited) Witam kupiłem dziś właśnie tego glocka od Cymy i mam problem. Naładowałem akumulator, ładowałem go 3,5 h. I oddałem kilka strzałów i nagle przestał działać i nie chce strzelać a bateria robi się bardzo gorąca. Jest to wina baterii czy samego pistoletu? Proszę o pomoc. Edited May 6, 2015 by SKYNETPL Quote Link to post Share on other sites
dik89 Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 (edited) @Karol Dzieje się tak(grzanie barki) przy wciśnięciu spustu, czy od razu przy pod pięciu barki do Glocka? Jeżeli tylko przy wcisnietym spuscie, to sprawdź czy wyjęty silnik się kręci pod wpływem zamknięcia obwodu spustem. Warto tez sprawdzić polaryzację, bo mógł ktoś cos poknoscic z kolorami kabli. Jeżeli caly czas, to sprawdź, czy w miejscach gdzie są luty, czy nie np połączonych obu biegunów lub czy ilzolacje nie są uszkodzone(szkielet tez może przewodzić prąd) @Skynet Dobrze by było sprawdzić na innej batce Twojego Glocka i Twoja batke na innym AEPie. Nie ma innej rady. Edited May 6, 2015 by dik89 Quote Link to post Share on other sites
SKYNETPL Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 @dik89 Dzięki za radę. Niestety nie mam żadnego znajomego który ma tą replike więc będę musiał dokupić inna baterie i wtedy napisze czy coś się zmieniło. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 @dik89 Dzięki za radę. Niestety nie mam żadnego znajomego który ma tą replike więc będę musiał dokupić inna baterie i wtedy napisze czy coś się zmieniło. Jeśli już masz wydawać kasę na nową batkę, to olej nimha i bierz lipo 7,4v 300-350mah, najlepiej turnigy nano. Linki i fotki takowej sa w temacie na wcześniejszych stronach. Montaż jest banalny - odkręca się i wywala stockowe styki i do kabelków dolutowuje wtyczkę pod lipo. Ja trafiłem 2 glocki ze spalonymi silnikami - po podłączeniu batki i naciśnięciu spustu, też tylko się batka grzała a replika milczała. Zmiana silnika nie jest wybitnie trudna, ale ciężko o sam silnik. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 (edited) Na początek wyciągnąć gb i zwolnić ar. Potem sprawdzić czy żadna śrubka skręcająca gb się nie poluzowała za bardzo[w cm122 powoduje to rozsuniecie szkieletu>przemieszczenie zębatek>zacinkę]. Teraz można sprawdzić czy po podpięciu baterii replika wróci do życia a to się bardzo często zdarza. A co do silnika http://forum.wmasg.p...0/#entry1874780 Edited May 7, 2015 by mk8539020 Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 O ciekawe. Z tym, że stockowy silnik na lipo 7,4 wyciąga rof ok. 16, a ten Graupner daje 8 - jak opisał kolega AKTG. Ja tam dorwałem silniki oraz łożyska (bo miałem zdeformowane) ze szrotu u Anka, ma, a przynajmniej miał, sporo części do cm030. Quote Link to post Share on other sites
dik89 Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 (edited) Bo dal klasę 300. Klasa 400 tej samej firmy, ma wyzszą ilość obrotów/min. przy tym samym napięciu wejsciowym. Przełożyłoby się to na wyższy rof ale bez testów ciężko będzie powiedzieć ile wyższy. Teoretycznie rof w jego glocku powinno wynosic 11.61rps. 12400rpm-8rps 18000rpm-x 12400x=8*18000 X=11.61/rps Realnie zapewne troszkę mniej, ale i tak więcj niż 8rps. @Mendi Trzeba jeszcze wziąć po d uwagę ile amper da się wyciągnąć z takiego lipo, jakie jest tam wrzucone. Jak masz wydajne lipo turnigy nano-tech, da Ci ono większy prąd (A) niż jakiś no-name o tej samej pojemnosci (mAh) i niższym współczynniku wydajnosci pradowej ©. A to przełożył się na wyższy rof Edited May 7, 2015 by dik89 Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 No faktycznie, masz rację z tym ogniwem. Ja tam pakuję dokładnie model turnigy nano 7,4v 35-70c 300mah Quote Link to post Share on other sites
SKYNETPL Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Witam kupiłem drugą baterie i nadal nic sie nie zmieniło.Słychać teraz tylko strasznie cicho trzeszczący silnik. Quote Link to post Share on other sites
dik89 Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Może być zatarty lub cos blokuje zębatki. Proponowalbym wyjąć silnik z gb i sprawdzić, czy sam się będzie kręcić po zwarciu styków. Quote Link to post Share on other sites
SKYNETPL Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Rozkręciłem glocka i sam silnik działa ale zębatki nie chcą sie kręcić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.