Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Glock 18C [CYMA]


Recommended Posts

Apropo akumulatorow - w ukladzie V wchodza nawet 7,4 850 mah lipole.

Nie pamietam z czego je rozkladalem - ale kiedys kupilem pakiet 11,1 850 mah i przerobilem na 7,4 (nie bylo wtedy takiej roznorodnosci pakietow).

Oznaczenia pakietu to 10IP210228

 

Problem jest taki ze w pelni naladowany pakiet ma takiego rofa ze przy full auto nie zawsze poda wszystkie kulki.

Najlepiej chodzic z bateria w pol rozladowana ... lekki absurd.

850 mah starcza pewnie na jakies 1000 kulek albo i wiecej.

Spokojnie na jakies 2-3 miesiace.

 

Co do przedluzenia lufy - tu musialby ktos sie wypowiedziec kto obliczy pojemnosc w cylindrze i pojemnosc lufy.

Prawdpodobnie nie spowoduje to poprawy ale pogorszenie fpsow.

 

Mi kiedys wpadla precka dedykowana kmheada - fpsy z normalnym hopkiem to 183-185 stabilne na 0.2

 

Musze pokombinować z uszczelnieniem i moze jakis dystanser na sprezyne pomoze zwiekszysc fpsy.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 910
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

 

Co do przedluzenia lufy - tu musialby ktos sie wypowiedziec kto obliczy pojemnosc w cylindrze i pojemnosc lufy.

Prawdpodobnie nie spowoduje to poprawy ale pogorszenie fpsow.

 

Mi kiedys wpadla precka dedykowana kmheada - fpsy z normalnym hopkiem to 183-185 stabilne na 0.2

 

Musze pokombinować z uszczelnieniem i moze jakis dystanser na sprezyne pomoze zwiekszysc fpsy.

 

Przypuszczałem, że już jest optymalna proporcja niemniej dzięki za info.

Pozostają dystansery i ew. odchudzenie tłoka.

Ja po wymianie na lufę 6,03 i doszczelnieniu układu miałem w porywach 220fps.

 

Link to post
Share on other sites

Z uwagi ze mam pod reka rozlozony gearbox od mp7 wella a on ma te same czesci wewnetrzne - obliczenia apropo lufy.

 

Normalnie skok tłoka jak dobrze licze jest 25 mm

Srednica 20,5mm wewnetrzna cylindra.

Daje to 8251 mm2

 

Lufa stockowa ma 105mm, srednca 6,08- daje 3048 mm2 - wspolczynnik to az 2,7.

 

Lufa od mp7 - 185 mm, 6,03 (precka) - daje 5283 mm2 - wspolczynnik - 1,56

 

 

ps precka kmheada jest krotsza - wiec ma wspolczynnik cos na poziomie 4-5

I teraz ktos mi powie czy wspolczynnik pojemnosci cylindra do pojemnosci lufy na poziomie 1,56 jest ok czy za malo ? :)

Link to post
Share on other sites

Ogólnie współczynnik powinien rosnąć wraz z długością(objętością) lufy ale jaki jest optymalny to ciort go wie. Jedni mówią że od 1.5 do 2.5 inni od 1.2 do 2.8 czy nawet do 3.2... Sporo zależy też od siły sprężyny, teoretycznie im mocniejsza tym więcej powietrza ulegnie skompresowaniu w pierwszej fazie więc współczynnik powinien być większy...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie wie ktoś może jak wyjąć gb i całą reszte z cm.122? Walczyłem z tym wczoraj pół dnia.Wybiłem 4 piny (3 pod okładzinami ) i jeden ze spustu i dalej nie chce to ruszyć.W ogóle wydaje mi się że koniez lufy wklejany jest w plastik przy wylocie.Potrzebuje upchać lipola a nie wiem jak to ustrojstwo rozebrać.

 

Nikt nic?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cm.122 rozkłada sie analogicznie jak cm.030.

Pinów jest tyle samo(ok 4-5, nie pamietam juz) i sa rozmieszczone w tych samych miejscach(jeden jest schowany pod selektorem ognia-jego dzwignia).

Z racji, ze lufa wew. wchodzi gleboko w imitacje lufy zew. najlepiej jest ja wyjmować, po usunieciu wszystkich pinów stabilizujących gb(plus odkrecenie imitacji stopki magazynka). Mozna wtedy gb odchylic w tyl.

Edited by dik89
Link to post
Share on other sites

Ciezko mi powiedziec jak rozklada sie stockowa cyme bo juz nie pamietam...

Ale po wyjeciu pinu z spustu - musisz tez odkrecic dwie srubki przytrzumujace dysze - te z tylu - bez tego nie rozlozysz repliki.

Potem z tego co pamietam odkrecasz mocowanie batki od komory hopa.

Ogolnie nie potrzebujesz zdejmowac okladzin z chwytu zeby kombinowac z bateria. Tamte piny zdejmujesz tylko zeby wyjac gearbox.

 

Jak ktos ma problem z podawaniem kulek z lipolem ... wreszcie udalo mi sie zdiagnozowac problem i go rozwiazac.

Dzwignia ktora cofa dysze (ta smieszna z dziurka w srodku ktora ma dwa oringi) moze sie z czasem wytrzec.

Dzwignia popychacza dyszy - dziala na zasadzie ze jest podbijana do gory. Jak wytrze sie ta jej czesc - moze brakowac pol mm zeby kulka swobodnie weszla przed dysze - i replika z lipcem podaje co 2 -3 kulke. Mi pomoglo - naklejenie kawalka plastiku grubosci doslownie 1 mm na element dyszy ktory odciaga ja do tylu. Szczelnosc przy powrocie jest zachowana (bo i tak zostawalo tam 2 mm luzu miedzy dzwignia popychacza dyszy a dysza w pozycji strzalu).

 

Teraz kolejny problem do rozwiazania - sprawic zeby mp7 mialo stabilnego hopa. Bo gumki od mp7 i cymglocka sa zupelnie inne (precki tez). A w sklepach dostepna jest tylko laylaxa gumka i nie wiem czy ona pasi do mp7 czy glocka ...

Jedno ma wyciecie na dole, drugie na gorze.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Rozwiązanie dla tych którzy maja problem z podawaniem kulek w glocku przy duzym rofie (lipol).

 

W koncu udalo mi sie zrobic tak zeby to dzialalo - probowalem najpierw przedluzyc popychacz ale tak jest prosciej i nie trzeba rozkladac gearboxa.

Jedyne co trzeba zrobic do dociac trójkątny element z plastiku - i dokleic (w moim przypadku cyjanowodorowym klejem) na dyszy.

Potem wyszlifowac do równa dremlem.

Trójkąt musi być odpowiednio krótki - tak aby w polozeniu strzelajacym nie odciagal dyszy do tylu.

Jak widac - w momencie odciagniecia dyszy - powoduje odciagniecie jej jeszcze o pare milimetrow dzieki czemu kulki sa lepiej podawane.

Dzięki stabilizacji od góry (trójkąt jest przyklejony dwoma bokami do dyszy) calosc jest dosc mocna zeby nie rozleciec sie od strzalow.

Sprawdzilem - i jak narazie pieknie podaje kazda jedna kulke, gdzie wczesniej podawalo mi co 2/3.

 

glock.jpg

Link to post
Share on other sites

Ja to chyba rozwiązałem przez naklejenie na popychacz dociętej tulejki z mosiężnej rurki, czy nawet dwóch bo miałem wtedy tylko 1mm grubość ścianki, i obrobienie żeby nie wadziło i nie opierało się o nic.

W kwestii podawania co 2-3 kulki na lipo duże znaczenie ma też ułożenie kołnierza gumki, w trakcie składania i ściskania/zamykania lufy z gumką w komorze potrafi na dole powstać taki "koci języczek" w kierunku spustu co powoduje że za słaba sprężyna w magu nie jest w stanie za pierwszym razem na czas wepchnąć kulki przed dyszę. Rozwiązanie to mała wyprofilowana podkładka wsadzona pod gumkę na łączeniu połówek komory od dołu, od góry też nie zaszkodzi jeśli komuś robi się jajo z kołnierza.

Zwróćcie jeszcze uwagę, być może tylko w moim egzemplarzu, ale wg mnie poprawnie złożona replika ma tak że prowadnica, sprężyna i dysza stanowi jeden element i po odkręceniu tylnego "mocowania" prowadnicy wyciąga się to jako całość. O ile dobrze pamiętam to trzeba zdjąć oring z czoła prowadnicy, włożyć prowadnicę ze sprężyną w dyszę, ścisnąć i dopiero na prowadnicę założyć oring przez co zyskujemy na szczelności między prowadnicą a dyszą. Złożenie tego luzem powodowało spore, jak na replikę o tak marnej mocy, spadki fps...

Dla mniej wprawionych, składamy prowadnicę bez sprężyny, zakładami oring, wyciągamy prowadnicę z dyszy i nawijamy sprężynę na prowadnicę zwój po zwoju. Może się też okazać że oring jest za mały/zużyty i przechodzi przez dyszę bez blokowania się w niej, także wskazana by była wymiana.

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

To bylo real foto - w przyblizeniu jest zaznaczone jak wyglada element doklejony.

Shamoth - u mnie gumka jest zalozona ok, szczelnosc tez jest dobra.

Po prostu dysza nie odchodzila dostatecznie daleko na dostatecznie dlugi czas zeby podawac dobrze kulki.

 

Jeszcze raz zdjecie:

glock2.jpg

 

To bylo real foto - w przyblizeniu jest zaznaczone jak wyglada element doklejony.

Shamoth - u mnie gumka jest zalozona ok, szczelnosc tez jest dobra.

Po prostu dysza nie odchodzila dostatecznie daleko na dostatecznie dlugi czas zeby podawac dobrze kulki.

Nie rozumiem po co te twoje kombinacje - odkrecasz mocowanie prowadnicy i prowadnica z dysza i sprezynka wychodza same.

Oring na prowadnicy sluzy tylko do tego zeby podczas strzalu - powietrze nie uciekalo do tylu, jednak podczas podawania - musi sie oddalic i rozszczelnic.

Ja to skladam bez zadnych kombinacji i mam 180-190 fps (gearbox bez modyfikacji w srodku).

 

Jeszcze raz zdjecie:

glock2.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam, korzystając z tematu o tym pistolu, chciałbym spytać czy wie ktoś gdzie można nabyć/ma na sprzedaż działający silnik do tej repliki? Słyszałem też że będzie pasował do niej silnik modelarski Graupner speed 300 7.2v, ale tego jak na złość też nigdzie nie ma :angry: Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edited by sulferno
Link to post
Share on other sites

Ciężka sprawa z tymi silnikami, a spalić się potrafią, zwłaszcza na tej dziadowskiej stockowej baterii. Swego czasu udało mi się zakupić 2 sztuki od użytkownika, którego nie ma już na forum. Obydwa, odpukać, śmigają do dziś w glockach.

Trzeba śledzić komis, komuś jak się sypną zębatki to też w czarnej jest, wtedy resztę za grosze puści.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...