Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Glock 18C [CYMA]


Recommended Posts

  • Replies 910
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ładowarka wygląda na klona imaxa i redoxa (które też są klonami czegoś tam). Sprawdź na forum,može już ktoś miał z nimi doświadczenie...

Alarmy Lipo są świetne... ale do modeli RC... Jak Ci zacznie wyć po wypuszczeniu serii z aeg'a to oprócz reszty graczy to się jeszcze wszyscy grzybiarze zlecą z lasu... A do używania jako tester są za mało dokładne... Ja używam takie coś i jestem zadowolony po pachy- oprżcz napięć i ich różnic ma celach pokazuje też pojemność w % jak Ci została...

http://m.ebay.com/itm/131275392352?nav=SEARCH

Link to post
Share on other sites

Nie wiem, sam robiłem mosfet z linku w tym temacie.

pytanie odnośnie ładowarki taka wystarczy ? http://gunfire.pl/pr...GFC-Energy.html
Tą ma mój chrześniak i nie narzeka. Sam mam Redoxa Beta.
Potrzebne jest coś jeszcze? Nie mogę znaleźć tych alarmów co jak moc w lipo będzie minimalna to pipczeć będzie.

Używam tego raczej po zabawie, by sprawdzić, czy w akku nie spadło za bardzo napięcie. W trakcie zabawy leży gdzieś w klamotach.

http://www.sklep.mod...a0039-rc-system

Edited by argawen
Link to post
Share on other sites

Przerobiłem swojego glocka pod zasilanie zewnętrzne na elastycznym kablu, podłączyłem pod niego batkę Li-Po 7,4V, replika bardzo ładnie strzelała, rof był świetny, ale po dosłownie kilku seriach (parę sporadycznych użyć w terenie) z wnętrza zaczął dobiegać dziwny odgłos, jak by zębatka silnikowa nie była dość dociśnięta. Zdjąłem dekielek chwytu pistoletowego, okazało się, że podczas użytkowania ułamała się część szkieletu gearboxa, odpowiadająca za dociskanie silnika do gearboxa. (nie wiem, czy od mrozu na którym strzelałem, czy od uderzenia - pistolet wystawał chwytem z kabury i nieraz nim potrafiłem trzasnąć przechodząc przez betonową krawędź do zjazdu na linie)

Kiepsko, ale to jeszcze był bym w stanie jakoś chałturniczo naprawić.

Gorzej, że zębatka silnikowa po wyjęciu silnika była w trzech częściach - nie była zajechana, po prostu pękła.

Czy jest szansa, że będę mógł gdzieś dokupić taką zębatkę w normalnej cenie? (pistolet to kupiona za niedużą kasę używka, nie widzę sensu pchać w niego większych funduszy)

Edited by Tony Halik
Link to post
Share on other sites

Jak dasz radę poskładać/posklejać zębatkę to ją zwymiaruj i ślij zapytania do sklepów modelarskich.

Ewentualnie druga opcja to pogadanie z jakimś protetykiem stomatologiem żeby zrobił Ci odlew na podstawie oryginału z jakiegoś twardego dziadostwa. Niestety nie podam Ci nazwy tego czegoś bo znajomy już nie żyje ale zrobił mi kiedyś odlew przełącznika ognia do FN-FAL z czegoś szarego i tak twardego że ledwo co da się to czymś ruszyć i w sumie nic z tym zrobić nie jestem w stanie bo ani to to nawiercić ani przeszlifować... Nie dam sobie głowy uciąć czy to buł zwykły amalgamat czy jakieś domieszkowanie...

Link to post
Share on other sites

Przerobiłem swojego glocka pod zasilanie zewnętrzne na elastycznym kablu, podłączyłem pod niego batkę Li-Po 7,4V, replika bardzo ładnie strzelała, rof był świetny, ale po dosłownie kilku seriach (parę sporadycznych użyć w terenie) z wnętrza zaczął dobiegać dziwny odgłos, jak by zębatka silnikowa nie była dość dociśnięta. Zdjąłem dekielek chwytu pistoletowego, okazało się, że podczas użytkowania ułamała się część szkieletu gearboxa, odpowiadająca za dociskanie silnika do gearboxa. (nie wiem, czy od mrozu na którym strzelałem, czy od uderzenia - pistolet wystawał chwytem z kabury i nieraz nim potrafiłem trzasnąć przechodząc przez betonową krawędź do zjazdu na linie)

Kiepsko, ale to jeszcze był bym w stanie jakoś chałturniczo naprawić.

Gorzej, że zębatka silnikowa po wyjęciu silnika była w trzech częściach - nie była zajechana, po prostu pękła.

Czy jest szansa, że będę mógł gdzieś dokupić taką zębatkę w normalnej cenie? (pistolet to kupiona za niedużą kasę używka, nie widzę sensu pchać w niego większych funduszy)

Pisz do Anka, miał glocki w puzzlach, brałem od niego silniki i łożyska, powinien i zębatki mieć.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam, ostatnio kupiłem tego glocka za 40 zł od kumpla, który kompletnie nie ogarnia życia. :icon_mrgreen: Mówił, że psiknął do niego WD40 w szczeliny i do lufy... Teraz kulka się kompletnie nie podkręca bo gumkę chyba stopiło. I tu wychodzę z pytaniem co z tą gumką zrobić? A może po prostu go sprzedać? :icon_biggrin: Jeśli już to za ile?

Edited by kamils1881
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Wykonałem parę modów w glocku, mianowicie:

 

- lipo

- podkładkowanie przekładni

- dodatkowe 6 otworów w głowicy tłoka fi 1,5mm, fazowane

- rozciągnięty termicznie oring tłoka

- polerka cylindra i lufy wewnętrznej

- teflon fix głowicy cylindra i hop upa.

 

O tym wszystkim było już pisane i oczywiście daje to pozytywne efekty, jednak po przewertowaniu (może niezbyt dokładnie) paru tematów o aepach cymy nie znalazłem nigdzie info o wymianie gumki hop up. Dlatego, że jest nietypowa? Bez przesady :v , dociąłem na długość gumkę ultimate'a 50, uszczelniłem na lufie. Efekt? Kołnierz gumki nie układa się w owal jak w stocku, no i kręci jak marzenie. Polecam :icon_biggrin:

 

W planach jeszcze mosfet, tylko muszę ruszyć 4litery po tranzystor i resztę dupereli.

Edited by Ozzy
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Kurczaki... Wpadł był mi ręce glock z rozpoznaniem nie strzelania i grzania batki. Batka to Lipol ale klamka bez mośka. Poczyściłem styki i nawet kontrolnie wpiąłem mosfet ale klocek dalej nie strzela, batka się grzeje i nawet wydaje ciche skwierczenie....Oczywiście odłączam od razu ogniwo, bo to które pracowało wcześniej spuchnięte już całkiem...

No i nie mam pomysłu gdzie może być zwarcie... Bo to chyba zwarcie gdzieś? Silnik ręką można pokręcić. Może ktoś miał cos podobnego nawet w jakimś aeg'u i podzieli się uwagami lub wskazówkami... Silnik dalej przewodzi , nie omowałem bo nie wiem jaka tam rezystancja powinna być...

Link to post
Share on other sites

Witam kupiłem dziś właśnie tego glocka od Cymy i mam problem. Naładowałem akumulator, ładowałem go 3,5 h. I oddałem kilka strzałów i nagle przestał działać i nie chce strzelać a bateria robi się bardzo gorąca. Jest to wina baterii czy samego pistoletu? Proszę o pomoc.

Edited by SKYNETPL
Link to post
Share on other sites

@Karol

 

Dzieje się tak(grzanie barki) przy wciśnięciu spustu, czy od razu przy pod pięciu barki do Glocka?

 

Jeżeli tylko przy wcisnietym spuscie, to sprawdź czy wyjęty silnik się kręci pod wpływem zamknięcia obwodu spustem.

 

Warto tez sprawdzić polaryzację, bo mógł ktoś cos poknoscic z kolorami kabli.

 

Jeżeli caly czas, to sprawdź, czy w miejscach gdzie są luty, czy nie np połączonych obu biegunów lub czy ilzolacje nie są uszkodzone(szkielet tez może przewodzić prąd)

 

 

@Skynet

 

Dobrze by było sprawdzić na innej batce Twojego Glocka i Twoja batke na innym AEPie.

Nie ma innej rady.

Edited by dik89
Link to post
Share on other sites

@dik89 Dzięki za radę. Niestety nie mam żadnego znajomego który ma tą replike więc będę musiał dokupić inna baterie i wtedy napisze czy coś się zmieniło.

Jeśli już masz wydawać kasę na nową batkę, to olej nimha i bierz lipo 7,4v 300-350mah, najlepiej turnigy nano. Linki i fotki takowej sa w temacie na wcześniejszych stronach. Montaż jest banalny - odkręca się i wywala stockowe styki i do kabelków dolutowuje wtyczkę pod lipo.

 

Ja trafiłem 2 glocki ze spalonymi silnikami - po podłączeniu batki i naciśnięciu spustu, też tylko się batka grzała a replika milczała. Zmiana silnika nie jest wybitnie trudna, ale ciężko o sam silnik.

Link to post
Share on other sites

Na początek wyciągnąć gb i zwolnić ar. Potem sprawdzić czy żadna śrubka skręcająca gb się nie poluzowała za bardzo[w cm122 powoduje to rozsuniecie szkieletu>przemieszczenie zębatek>zacinkę].

Teraz można sprawdzić czy po podpięciu baterii replika wróci do życia a to się bardzo często zdarza.

 

A co do silnika http://forum.wmasg.p...0/#entry1874780

Edited by mk8539020
Link to post
Share on other sites

O ciekawe. Z tym, że stockowy silnik na lipo 7,4 wyciąga rof ok. 16, a ten Graupner daje 8 - jak opisał kolega AKTG.

Ja tam dorwałem silniki oraz łożyska (bo miałem zdeformowane) ze szrotu u Anka, ma, a przynajmniej miał, sporo części do cm030.

Link to post
Share on other sites

Bo dal klasę 300.

Klasa 400 tej samej firmy, ma wyzszą ilość obrotów/min. przy tym samym napięciu wejsciowym.

Przełożyłoby się to na wyższy rof ale bez testów ciężko będzie powiedzieć ile wyższy.

 

Teoretycznie rof w jego glocku powinno wynosic 11.61rps.

 

12400rpm-8rps

18000rpm-x

 

12400x=8*18000

X=11.61/rps

 

Realnie zapewne troszkę mniej, ale i tak więcj niż 8rps.

 

 

@Mendi

 

Trzeba jeszcze wziąć po d uwagę ile amper da się wyciągnąć z takiego lipo, jakie jest tam wrzucone.

 

Jak masz wydajne lipo turnigy nano-tech, da Ci ono większy prąd (A) niż jakiś no-name o tej samej pojemnosci (mAh) i niższym współczynniku wydajnosci pradowej ©.

A to przełożył się na wyższy rof

 

Edited by dik89
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...