Kazik94 Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 U mnie jak każde zamówienie z Gunfire na wielki plus. Fajne mają promocje gdzie zaoszczędziłem prawie 200zł i kupiłem cm.007. Replika jak najbardziej w porządku, szybka wysyłka, po raz kolejny konkretne podejście do sprawy. Dużo od nich zamawiałem i nigdy sklep mnie nie zawiódł :). Polecam! Quote Link to post Share on other sites
AREK99999 Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Kupuje tam regularnie i sądzę że sklep jest jak najbardziej godny polecenia jeszcze nie miałem z nimi jakiegokolwiek problemu. Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Dzwoniłem rano do bok - nie mogli znaleźć sprężyny którą zamówiłem. Dziwne, robię na hurtowni i jeśli czegoś nie ma, to dajemy zamiennik, lub dzwonimy i się pytamy, a tu wstrzymywanie zamówienia i brak info typu mail z zapytaniem, telefon z zapytaniem. Zaproponowano mi inną sprężynę w niższej cenie. Ok, fajnie. Później, Pan z serwisu do mnie zadzwonił - myślał, że chodzi o opóźnienia u nich w serwisie. Sprostowanie - chodziło mi o prywatny serwis, a piszę to, żeby nie było, że wymyślam, żeby tylko zjechać komuś opinię. Części miały dolecieć do mnie w piątek, a ciekawe, czy doczekam się ich do następnego tygodnia. Ciężko mi zmienić zdanie o gf, bo są lepsze sklepy. Na pewno jeszcze zrobię kilka zamówień, zobaczymy co będzie dalej. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Gunfire poszedł w ilość, coraz więcej będzie problemów ze stanami towarów na stronie, a faktycznym. Założyłem zamówienie we wtorek, w czwartek info że jednak nie ma repliki na stanie. Ich strata. Dalej będę kupował u nich jeżeli będzie niższa cena, ale ile można ceną konkurować? Quote Link to post Share on other sites
sanex Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 W poniedziałek kupiłem kilka gratów, przelew poszedł tego samego dnia, w piątek paczka była u mnie. Wszystko cacy, jedynie mogliby wysyłać tego samego dnia lub następnego, o ile zakupy robi się wieczorem... Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Zamówiłem parę bzdetów za pobraniem. Potwierdziłem, nazajutrz dostałem mejla, że zamówienie wstrzymane, a że nie miałem dostępu do internetu, dowiedziałem się o tym dopiero dzisiaj. O co chodzi, grają na czas żeby mnie pozbawić kilkunastu zaoszczędzonych złotych z czarnego piątku :P? Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Paczka dotarła w piątek. Wygląda że jest ok. Replika jeszcze nie była przestrzelona przeze mnie ;) Quote Link to post Share on other sites
Ayyon Posted December 7, 2014 Report Share Posted December 7, 2014 Korzystając z promocji Black Week, zamówiłem kilka rzeczy, paczka przyszła tak jak napisali do 4dni. Później zamówiłem jeszcze dwa magazynki m4/m16, tutaj paczka była szybciej. Z jednym zastrzeżeniem, w opisie nie podali, że jest to dłuższa wersja magazynka, emka wygląda z nim trochę jak kałach, ale jakoś wchodzi w ładownicę. A tak to polecam sklep. Quote Link to post Share on other sites
sanex Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 (edited) Jakiś pracownik gunfirePL czyta to? Unormujcie kolorystykę. NP. http://gunfire.pl/pr...yote-brown.html torba zrzutowa coyote brown, na zdjęciach wygląda jak coyote tan (chociaż też nie do końca) i w rzeczywistości też ma taki kolor. Następnie, te 2 ładownice: http://gunfire.pl/pr...M4-M16-tan.html http://gunfire.pl/pr...dyczny-tan.html Mają w rzeczywistości taki sam kolor, a na zdjęciach ładownicy meydcznej, barwa przypomina bliżej nieokreślony kolor piaskowy, aniżeli coyote tan. Edited December 8, 2014 by sanex Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Kolejna partia zamówień przeszła w naszej ekipie, podczas promocji Black Friday. Moje jak zawsze śmignęło z full prędkością, inne również :) Jedynie nowo przyjęty kumpel miał nieprzyjemny, pierwszy kontakt ze sklepem, bo jego giwera kisiła się 3 dni na magazynie i wyszła do tego w piątek, przez co nie pojechał na strzelanie w weekend. Wiadomo, promocja, więc takie lekkie obsunięcie mogło się pojawić. W każdym razie, wręcz śmiesznie niska cena sprzęta w promocji wynagradza poślizg :D Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Ja zawsze miałem dobre kontakty z GF. W tym roku pierwszy raz mnie nieco wkurzyli. Kupiłem replikę P90. Z innego sklepu zamówiłem magi. Nagle zonk, repliki ponoć nie ma. Szukają na magazynie. Magazynki przyszły, repliki nie ma. W końcu potwierdzają, nie ma. Pytam czy w kolejnej dostawie od GG przyjdzie? Raczej tak, dadzą znać. Za parę dni telefon, nie, nie ma możliwości żeby zamówili. No jak to, sobie myślę, jak są super dealerem GG to jaki problem w kolejnej dostawie zamówić sztukę czegoś? No widać jest. Na wiosnę pytałem, czy jakby potrzebował z oferty GG coś, czego nie ma na sklepie, to czy ściągną. Tak. Wracam do tematu we wrześniu, chcę szynę do FNC (W Polsce nie ma). Nie ma możliwości. Quote Link to post Share on other sites
NFZ Miro Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Niestety ponownie (już drugi raz) mam pecha i po zamówieniu w GF okazało się że którejś z zamówionych rzeczy nie ma na stanie, chociaż były dostępne w trakcie składania zamówienia . Po prawie tygodniu od zamówienia i wpłaty pieniędzy na konto ,dostałem maila o problemie-zamówienie wstrzymane, brak informacji o co dokładnie chodzi - nikt ze sklepu nie dzwonił do mnie w tej sprawie Pytam się jeśli coś było na magazynie i było dostępne na stronie w dniu zakupu tak jak mogło zabraknąć....?> Podejżewam że ktoś z GF sprzedaje znajomym części i inne pierdoły omijając system z strony, lub ktoś żle nalicza przyjęte elementy do magazynu albo mają ch.. system jak PKW :icon_razz2: Mam nadzieje że paczka dojdzie jeszcze przed świętami Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Ja obecnie mam drobne kłopoty związane z przyjęciem zgłoszenia na GfPoint 2015. Wpłaciłem kasę, a po tygodniu/dwóch otrzymałem e-maila, że anulowali zgłoszenie, bo nie otrzymali moich danych (które podałem im w e-mailu wcześniej). Telefonicznie nie da rady się z nimi skontaktować; nie wiedzieć dlaczego, nawet sama Pani Ewa nie odbiera telefonu.. Quote Link to post Share on other sites
marcin_d Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Ja mam potwierdzenie wpłaty 4 grudnia i ciągle pakowanie... Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Pisz maila. Quote Link to post Share on other sites
Koba90 Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Ja obecnie mam spory zgryz z GF. Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad kupnem repliki M4 CAA 10,5". Tak więc zacząłem od zadania kilku pytań. Jakie gniazdo do baterii? Czy można dokonać downgreadu sprężyny w celu zmniejszenia fps? oraz kilku innych, których nie umieszczono w opisie, a byłem ich ciekaw. Pytałem również osprzęt, gdyż po długiej przerwie znów chcę zacząć przygodę z airsoftem. Kounikacja ze sklepem to po prostu kpiny. Odpowiadali po kilku dniach, na niektóre pytania nie odpowiadali w ogóle, olewając to, iż je zadałem. Pomimo tego postanowiłem jednak zamówić u nich replikę wraz z resztą osprzętu. Poczytałęm na forum i poprosiłem ludzi tutaj o pomoc, udzielili jej nawet w nadmiarze. Co niesamowicie przyciąga do tego forum - nawiasem pisząc. Tak więc zamówiłem, co zamówić miałem. Dokonałem przelewu za sprzęt i cisza. Sam odezwałem się kolejnego dnia. Zapytałem, czy mogą wystawić mi rachunek za downgreade? Odpowiedź przyszła nazajutrz, iż nie dostali pieniędzy ode mnie i proszą o potwierdzenie przelewu. Lekko poirytowany wysłałem potwierdzenie. Oczywiście nie odpisali tak szybko jakbym tego chciał. W odpowiedzi wysłali mi wiadomość, iż kwota się nie zgadza i muszę uiścić dopłatę (do standardowego zamówienia - nie dowgreadu). Odpowiedziałem ponownie, pytając na jakiej podstawie mam coś dopłacać, skoro moje poświadczenie przelewu. który im wysłałem opiewało na dokładnie taką samą kwotę na jaką został wystawiony rachunek w sklepie. Dodałem również, iż ponownie proszę o wystawienie rachunku za downgreade oraz oczywiście wprowadzenie go do repliki. Odpowiedź: (btw: czy Oni mają jakiś limit co do odpowiedzi mailowych? ponieważ odpowiadają tylko jednym dziennie. A może to dla podtrzymania klimatu :) ) Przysłali mi rachunek za downgreade + to co stwierdzili, iż musze dopłacić do zamówienia. Zdenerwowanie bierze górę, ileż można mieć cierpliwości? Rozumiem, że mogę nie być najlepszym klientem, gdyż wysłałem około 15 maili z zapytaniami odnośnie broni, sprzętu, wysyłki itd. Ale kurczę, tym chyba obsługa klienta powinna się zajmować prawda? Może kwota jaką u nich wydaję jest dla nich śmieszna, lecz dla mnie to ciężko zarobione pieniądze i chciałbym być pewny na co je wydaje. Np na baterię która pasuje do mojego asg. W odpowiedzi znów zapytałem, skąd wzięli tę kwotę? czy mogą odnieść się do tego w jakiś sposób, skąd ona sie wzięła? (na stronie pokazuje mi, iż mój przelew dla Nich był niższy niż w rzeczywistości) Od odwóch dni czekam na odpowiedź, lecz głucho i cisza. Być może tylko mnie spotkała taka historia. Miałem nadzieję na stałe zaopatrywać się w GF. Mają ciekawe oferty, promocje oraz program lojalnościowy, lecz po tym zamówieniu nie chcę mieć z nimi nic więcej wspólnego. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Zadzwoń do nich najlepiej. Ostatnio kolejne 2 zamówienia, tym razem naprawdę szybko i sprawnie, 0 problemów. + Quote Link to post Share on other sites
Koba90 Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Jestem po za granicami kraju, więc starałem się to załatwić mailowo, ale myślę, iż innego wyjścia nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Ja również musiałem kilkukrotnie dopłacać do zamówienia, ostatnio ponad stówę. sprawę zostawiłem, akurat GF aktualnie tak słabo ogarnia podejście do klienta, że i tak staram się korzystać z taiwangun. Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 Nie rozumiem o co chodzi z tymi dopłatami do zamówienia. Bo chodzi o dopłatę przed wysyłką tak?Jak oni to tłumaczą? Quote Link to post Share on other sites
Koba90 Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 Dostałem właśnie rzetelną odpowiedź od BOK Gunfire. Dowiedziałem się wszystkiego. Problem leżał w tym, iż wpłata została dokonana w złotówkach na konto do wpłat w euro. Na moim profilu GF jako walutę mam ustawione PLNy. Po kliknięciu "zapłać" omyłkowo musiał zostać wygenerowany błędny numer konta. - Cóż, zdarza się. Co więcej, dostałem od firmy coś na "pocieszenie". Uzasadnienie braku odpowiedzi na moje maile został wytłumaczony zbliżającymi się świętami, przy czym większym ruchem wysyłkowym. - Rozumiem i to oczywiście. Ocena opieki mad moim zamówieniem tudzież problemem w tym momencie zmieniła się z -1 do... Z oceną wstrzymam się, aż graty dotrą do mnie. Tak będzie sprawiedliwie, lecz na tę chwilę jest plus. Dam znać jakie zakończenie miała ta historia (mam nadzieję, że już niebawem). Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 (edited) Zamówiłem parę bzdetów za pobraniem. Potwierdziłem, nazajutrz dostałem mejla, że zamówienie wstrzymane, a że nie miałem dostępu do internetu, dowiedziałem się o tym dopiero dzisiaj. O co chodzi, grają na czas żeby mnie pozbawić kilkunastu zaoszczędzonych złotych z czarnego piątku :icon_razz:? No dobra, jednak nie mam się do czego przyczepić, choć problemem był brak jednej z zamówionych rzeczy (dostępnych na stronie), to przesyłka w końcu do mnie dotarła, razem z bonusami (trzy długopisy specna arms i chyba ze dwadzieścia Red Ragów G&G). Zaskoczyli mnie tym, na plus. Edited December 10, 2014 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
Ahmed Posted December 11, 2014 Report Share Posted December 11, 2014 A ja sobie pozwolę z innej beczki odnośnie - Zimowa gorączka w Gunfire! o której pisze WMASG a która zablokowała dodawanie komentarzy ! Jak to nas robią w wała :) replika X przed tzw promocją 1 057,76zł cena podczas świątecznej promo 1 244,42zł od tego - 15% i wracamy do ceny z przed promocji czyli tej która była. Jak dla mnie troszeczkę przesadzają ze swoimi pseudo promocjami robiąc z nas idiotów ..... Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted December 11, 2014 Report Share Posted December 11, 2014 E tam się przejmujecie, przecież połowa ludzi tutaj poleca sklep pomimo tego, ze ich zamówienie wyglądało tak: - zapłaciłem i mam kłopot, nie wysłali przez 2 tygodnie, obsługa kuleje, nie odpisują na emaile, dodzwonić się ciężko wkurzam się, ale skoro sklep po 2-3 tygodniach w końcu mi przysłał towar to walnę pozytywa a co przecież moje zamówienie przebiegło idealnie. Ja u gunfire zrobiłem kilka zamówień, ale dałem sobie spokój po tym jak nagle chińszczyzna zaczęła kosztować majątek, a na zamówienie musiałem czekać dłużej niż tydzień. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted December 11, 2014 Report Share Posted December 11, 2014 Ja jedyne co u nich już zamawiam tylko to kulasy i tyle. Więcej się nie opłaca. A z podbitką cen to prawda, szczera prawda, nie raz zwracałem na to uwagę. Po prostu rżną klientów ile się da. Ostatnio na strzelance, pogadałem z Olsztyńskimi graczami, to czułem się jak szczęściarz, bo na grupę ludzi robiących zamówienia na gf w ubiegłym tygodniu, mi jako jedynemu towar przyszedł towar, i to na drugi dzień od wpłaty. Tak więc Beatus, qui tenet :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.