Bart_Forrester Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 krótki opis ostatniego zamówienia. 22.09 (czwartek), około godziny 13 zamawiam przesyłkę. wybieram same-day-express-delivery, czy jakoś tak. ogółem działa to tak, że dopłaca się więcej, ale przesyłka na terenie Wrocławia dohodzi do 22 tego samego dnia. Wpłacam pieniądze. Przesyłka nie dociera. 23.09 (piątek). przesyłka nie dociera. 24-25.09, weekend, przesyłka nie dociera. 26.09, poniedziałek, przesyłka nie dociera. 27.09, wtorek, przesyłka nie dociera. dzwonię do GF. okazuje się, że zaszła jakaś straszna pomyłka i paczka zostaje za chwilę nadana, a ja otrzymam nawet jakiś upominek. po chwili dzwoni do mnie przemiły Pracownik GF (to nie ironia, pozdrawiam serdecznie!) i dopytuje, czy wszystko załatwione jak trzeba. 28.09, środa, 6 dni po zamówieniu paczką ekpresową. przesyłka dociera, niestety bez upominku, ale przynajmniej ją mam. jaki z tego morał? jeżeli potrzebujecie czegoś na strzelankę, która jest za dwa dni, to nie zamawiajcie tego poprzez xpress delivery na GF. myślę, że zwykły kurier załatwiłby sprawę do piątku, ale przekombinowałem. Quote Link to post Share on other sites
V4RCH1AK Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Ja ostanio kupiłem u nich chińską kamizelkę za 30 zł po przecenie, zamówiona w czwartek o 16 przyszła w sobotę około 14 do paczkomatu, co mnie bardzo miło zaskoczyło, bo mogłem ją wziąć na niedzielną strzelankę. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 krótki opis ostatniego zamówienia. 22.09 (czwartek), około godziny 13 zamawiam przesyłkę. wybieram same-day-express-delivery, czy jakoś tak. ogółem działa to tak, że dopłaca się więcej, ale przesyłka na terenie Wrocławia dohodzi do 22 tego samego dnia. Wpłacam pieniądze. Przesyłka nie dociera. 23.09 (piątek). przesyłka nie dociera. 24-25.09, weekend, przesyłka nie dociera. 26.09, poniedziałek, przesyłka nie dociera. 27.09, wtorek, przesyłka nie dociera. dzwonię do GF. okazuje się, że zaszła jakaś straszna pomyłka i paczka zostaje za chwilę nadana, a ja otrzymam nawet jakiś upominek. po chwili dzwoni do mnie przemiły Pracownik GF (to nie ironia, pozdrawiam serdecznie!) i dopytuje, czy wszystko załatwione jak trzeba. 28.09, środa, 6 dni po zamówieniu paczką ekpresową. przesyłka dociera, niestety bez upominku, ale przynajmniej ją mam. jaki z tego morał? jeżeli potrzebujecie czegoś na strzelankę, która jest za dwa dni, to nie zamawiajcie tego poprzez xpress delivery na GF. myślę, że zwykły kurier załatwiłby sprawę do piątku, ale przekombinowałem. GF poinformował mnie, że problem wynikał z jakiegoś niedomowienia sprawy, które było jednorazowe, i już wszystko śmiga. Poza tym - zrekompensowali mi cały problem z nawiązką, także - jestem w 100% zadowolony! Quote Link to post Share on other sites
Under B Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 Zamawiałem sprężynę SHS m170. Dostałem telefon, że po wykonaniu testu jakości produktu, sprężyna jest uszkodzona i z tego powodu muszą anulować moje zamówienie. Lub zaproponowali coś innego. Dopłaciłem do tornado m170, dnia kolejnego odebrałem w paczkomacie. Wszystko w porządku, mimo zaistniałem sytuacji wszystko ekspresowo ze mną załatwione (pozdrowienia dla bardzo miłego i profesjonalnego Pana z GF, który ze mną rozmawiał przez telefon. Pełna profeska!) Jedyna rzecz jaka mnie dziwi to forma wysyłki poprzez inpost. Na stronie internetowej kosztuje bodajże 8,90zł. A w ich sklepie na allegro 4,90zł. Jak ktoś robi małe zamówienie (np. paczka kulek) to bardziej opłaca się na allegro. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 Bo Allegro ma partnerstwo z Inpostem... Quote Link to post Share on other sites
Bober00 Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Trochę późna opinia, ale lepiej tak niż w ogóle W zeszłym roku dostałem od Żony GFG12 na święta...dostałem replikę wcześniej, żebym już miał na treningi. w trakcie pierwszych oględzin okazało się, że przekrzywiona jest komora HOPUP (o czym pisałem chyba post w serwisowym dziale). Skontaktowałem się z Gunfire i po rozmowie załatwiliśmy temat. Kurier przy odbieraniu ode mnie repliki, wręczył mi od razu nowy egzemplarz. Nie wiem czy było to w drodze wyjątku czy sklep ma taką politykę obsługi klienta, ale jest to bardzo na plus i często odwiedzam ich sklep przez to w dalszym ciągu. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 Zakupiłem nowe chrono Dragona, oto co przyszło. https://drive.google...YkZqYWlGOWJna3c Zawiodłem się bo o ile rozumiem przestrzelanie próbne, to wysłanie przelatanego urządzenia ze zwrotu to już szczyt. Nawet baterii nie wyjęli... Oczywiscie leci na zwrot. Dogadałem się z nimi. Wymienią na nowy. Posty zamieszczamy po rozwiązaniu spraw spornych. Posty połączyłem. Szmeru Przyszedł dziś zwrot od GF. Miło mnie Panowie zaskoczyli, gdyż oprócz nowego chrono dostałem kilka gratisów. Niby pierdołki, a jak ucieszyły :icon_smile: Paczka wzorowo zabezpieczona. Podziękowania dla P. Anioła za konkretne podejście do sprawy. https://drive.google...b2RuTE5MYVAtblU Proszę moda o sklejenie. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted October 28, 2016 Report Share Posted October 28, 2016 Znowu plus.Dobrze zapakowane.Szybko wysłane. Quote Link to post Share on other sites
Mariusz_Piwowar Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Wy też macie takie jazdy ze zwrotem? Zwlekaja i na dodatek na tę chwie kasa poszła na jakies inne konto gościa który ma takie samo imie i nazwisko jak ja. A panowie siedzą cicho.... Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Przecież w formularzu zwrotu podajesz swój numer konta. Nie wiem jak można się pomylić, jak zapewne wszystko zautomatyzowane mają. Kontakt mailowy mają z dupy. Zalecam telefon z nagrywaniem rozmów. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 (edited) Otrzymałem maila z prośba o ocenę ostatnich zakupów na tym sklepie. Bardzo chętnie bym to uczynił lecz zamówienie dokonane w dniu 02.11.2016 i opłacone tego samego dnia kilka minut później nadal do mnie nie dotarło a odzewu ze strony tego pożałowania godnego sklepu nie ma. W dniu 03.11.2016 otrzymałem wiadomość, że moje zamówienie zostało wstrzymane i że w celu wyjaśnienia sprawy mam kontaktować się z obsługą sklepu. Zaniepokojony całą sytuacją dzwonię. Okazuje się, że wstrzymali realizację zamówienia gdyż paczka kulkensów Madbull 0.3 (ostatnia na sklepie) jest wadliwa (pracownik sam nie potrafił tego wytłumaczyć) i że mogę wybrać albo zwrot albo wymienić na inne kulki. Wybrałem tę drugą opcję. Poprosiłem także aby jak najszybciej wysłali moją paczkę, zostałem zapewniony, że tak się też stanie. Dziwi mnie, że ta moja paczka Madbulli nadal jest dostępna i można ją kupić, choć mi jej odmówiono. Szkoda bo te Madbulle były jedynym powodem dla którego zdecydowałem się na ten sklep. Od 03.11.2016 nie mam żadnego kontaktu ze strony sklepu ani potwierdzenia nadania. I cóż po ich promocjach (które nie są wcale takie atrakcyjne) skoro obsługa klienta leży poniżej poziomu gruntu? Czy może realizacja zamówienia w 2-3 dni robocze to dla nich za dużo? Czy zdążę otrzymać zamówienie jeszcze w tym roku? Zdecydowanie NIE POLECAM. Edited November 7, 2016 by rumak Quote Link to post Share on other sites
Paweł130 Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 (edited) Ja mam dużo gorzej, 19 października zamówiłem replikę z opca darmowego downgradu. Jest 8 lisopada nadal nie wysłali przesyłki ale właśnie otrzymałem email, że wstrzymali zamówienie. Muszę sie dowiedzieć o co chodzi ale czekam juz 3 tygodnie i chyba zima mnie zastanie zanim dostanę tą replikę. NIE POLECAM! Edited November 8, 2016 by Paweł130 Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 (edited) Mija kolejny dzień i nadal brak kontaktu ze strony sklepu czy też potwierdzenia wysłania. Obrazili się czy co a może to firma drucik? :icon_cry: No trudno trzeba będzie anulować zamówienie i żądać zwrotu pieniędzy. Polecam zadzwonić ;-) Czasami pomaga /Szmeru Edited November 8, 2016 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 Też miałem problem w tym okresie... zamówiłem lufę i części... po tygodniu okazało się, że lufa wadliwa, wobec tego domówiłem kilka rzeczy i inną lufę oraz poprosiłem o zwrot za lufę.. w sumie paczka była po 2 tygodniach od zamówienia... specjalnie zamawiałem na tydzień przed świętem nieboszczyka, bo miałem tydzień wolnego i chciałem złożyć replikę. No, ale zamówienie doszło... Ps. jak ktoś zamawia z allegro i ze sklepu to nie ma możliwości połączenia zamówień. Quote Link to post Share on other sites
sajoken Posted November 18, 2016 Report Share Posted November 18, 2016 Zamówiłem we katana raptor i po pewnym czasie ASCU v4... dostałem wadliwy produkt, poleciał z repliką z powrotem do serwisu i tak 3 razy... w tej chwili tryb single działa tylko po wcześniejszym przestawieniu na auto, gdy selektor "zrobię" na save ponownie pojawia się problem z brakiem trybu single auto. Po rozmowie telefonicznej z osobą, która naprawiała replikę polecono mi podkleić płytkę pod selektorem, niestety efektu brak, Replika więcej czasu spędziła w serwisie niż w moich rękach ale za każdym razem była testowana, na sugestie telefoniczną aby sprawdzić ją aby znowu nie wróciła niesprawna usłyszałem, że tak zrobią ale niestety ten single.... dobrze, że chociaż da się strzelać :D Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 18, 2016 Report Share Posted November 18, 2016 Serio nie potrafią ogarnąć prostej pierdoły z płytką selektora i przerywaczem? Jeśli ASCU sprawne i w trybie serwisowym/testowym wszystko działa, znakiem jest to że płytka nie zgrywa się z mikrostykiem dla singla lub przerywacz nie opuszcza się tak jak powinien i nie daje sygnału. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 Wracając do poprzedniego komentarza to skontaktował się ze mną pracownik Gunfire i załatwił sprawę w sposób kodeksowy tj. zadośćuczynili interesom wierzyciela, więc tym samym zrehabilitowali w moim odczuciu. Quote Link to post Share on other sites
Bober00 Posted November 29, 2016 Report Share Posted November 29, 2016 Kolejne zakupy w Gunfire i wskakuje kolejny poziom zadowolenia. Zamówienie złożone w czwartek późnym wieczorem, a paczuszka była u mnie już w sobotę o 18:00 :) przy czym nie zaznaczałem nigdzie, że chce szybko czy coś, normalnie dostawa przez paczkomat w środku wiadomo, tysiąc warstw kartonów i folii, wszystko elegancko zabezpieczone, wszystko zgodnie z moim zamówieniem. 5/5 Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted November 30, 2016 Report Share Posted November 30, 2016 Sklep bez zarzutu.Ale serwis....M4 katana bez single fire,po pierwszej naprawie nadal bez,po drugiej naprawie single był 2 dni. Potem znowu brak single,w dodatku po zmianie cylindra na najsłabszy poszły zębatki :icon_cry: Quote Link to post Share on other sites
Paweł130 Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 Pisałem wcześniej w tym wątku - chciałem uściślić Parę dni po napisaniu posta dostałem przesyłkę i parę gratisów także nie jest źle Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted December 2, 2016 Report Share Posted December 2, 2016 Zamówienie złożone 24 listopada i po tygodniu dalej pakowane.Dzwoniłem w środę i miły pan obiecał że wyślą tego samego dnia,nie wysłali więc dzisiaj zadzwoniłem znowu i tym razem pan stwierdził że na pewno zostanie wysłane.Zobaczymy co będzie dalej :D Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 4, 2016 Report Share Posted December 4, 2016 Hmmm, to mi ostatnio zamówienie złożone 25.11 wysłali 29.11, także naprawdę bezproblemowo - aż się zdziwiłem, że taka prędkość pamiętając jak to zwykle było w czasie grubszych promocji. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted December 4, 2016 Report Share Posted December 4, 2016 W październiku i listopadzie robiłem 7 zamówień z czego 3 na ostatniej promocji i nie mogę narzekać. Nie czekałem nigdy dłużej niż 3-4 dni robocze. Rekordowe zamówienie 23.11 (pierwszy dzień wyprzedaży na black friday) było u mnie następnego dnia. Gorzej z serwisem gwarancyjnym, bo od ostatniej aktualizacji statusu minęło prawie 2,5 tygodnia i póki co cisza. Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted December 6, 2016 Report Share Posted December 6, 2016 Zamówienie złożyłem tydzień temu, dzwoniłem w piątek to powiedziano mi, że jest zastój i tyle... Zadzwoniłem dzisiaj i pytam grzecznie kiedy będzie, powiedziano mi, że dzisiaj zostanie wysłane - oczywiście nie zostało wysłane. Dobrze, że zamówiłem za pobraniem, bo tak to znowu miałbym zamrożoną kwotę na kilka dni. Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted December 7, 2016 Report Share Posted December 7, 2016 U mnie dokładnie ta sama sytuacja co u Marka.Najbardziej wkurzające jest chyba to ściemnianie z wysyłką. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.