Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Art 32. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) mówi, że sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Ustęp pierwszy wspomnianego artykułu:

Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia

konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym

koszty dostarczenia rzeczy.

Od umowy odstąpiłeś 14 kwietnia (oświadczenie ustne - wg internetów - jest równie ważne co pisemne, jest to dość logiczne skoro można zawrzeć umowę ustną i jest ona prawnie ważna to można też umowy rozwiązywać ustnie). 14 dni roboczych, jeśli nie walnąłem się w obliczeniach upłynęło 6 maja. Znaczy, 6 maja był już dniem piętnastym (i to licząc, że 15 kwietnia był dniem pierwszym).

Postrasz policją i UOKiK - napisz maila, że jeśli pieniądze do np. piątku nie wpłyną (jest to termin jak najbardziej realny - dziś wysyłasz maila, jutro rano zostaje odczytany i już można wysłać pieniądze, wychodzą z firmy najpóźniej wieczorem i w czwartek, maksymalnie do wieczora powinny być u Ciebie) to podejmiesz stosowne kroki prawne. Jak to nie poskutkuje to w poniedziałek (to daje dodatkowy czas dla sklepu) idź zgłoś podejrzenie popełnienia przestępstwa oszustwa lub kradzieży (oszustwo jest przestępstwem niezależnie od kwoty, kradzież od zdaje się 500zł) - nie jestem pewien pod co to podpada. Stawiam na oszustwo ponieważ obiecano Ci zwrot pieniędzy, a niedokonano go - było to wprowadzenie Ciebie w błąd. Niedotrzymanie terminu ustawowego i dwukrotne niedotrzymanie własnego terminu wyrażonego w korespondencji mailowej sugeruje (w mojej nieprawniczej ocenie) celowe działanie, a zdaje się właśnie umyślność jest ważna w sprawie o oszustwo. Mogły oczywiście wystąpić problemy techniczne, ale sklep o nich nie informował. No i idź z tym do powiatowego rzecznika praw konsumenta.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Już chyba pora przestać kupować w GFie. Dostałem kupon rabatowy na produkt, który został mi przysłany wadliwy i do niczego się nie nadawał. Postanowiłem złożyć zamówienie i wykorzystać w końcu kupon, co się okazało został naliczony tylko rabat z kuponu, ale już mojej zniżki drużynowej nie. Czemu? Bo nie mogą zejść poniżej ceny produktu...ale mogłem obie zrobić zamówienie na większa kwotę to wtedy byłoby wszystko wykorzystane. Takie otrzymałem tłumaczenie pracownika...słabo.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

...co się okazało został naliczony tylko rabat z kuponu, ale już mojej zniżki drużynowej nie. Czemu?

 

W odpowiedzi na powyższe pytanie pozwolimy sobie na przytoczenie regulaminu zniżek teamowych :

 

§5

pkt. 3.Rabat wynikający z niniejszej Promocji nie łączy się z innymi rabatami wynikającymi z innych promocji, kart rabatowych, kart stałego klienta i tym podobnych.

 

regulamin dostępny tu

http://gunfire.pl/Pr...fo-pol-128.html

 

Użytkownicy korzystając z konta teamowego akceptują postanowienia tego regulaminu poprzez złożenie z niego zamówienia.

 

W rzeczonym zamówieniu naliczona została zniżka dla zamówienia bardziej korzystna, w tym wypadku rabat wynikający z kuponu.

 

Istotnym jest również fakt, iż zamówienie zostało opłacone przed wysłaniem, po naliczeniu rabatu, a zastrzeżenia co do cen (bezzasadne) zostały nam przedstawione już po odebraniu przesyłki.

 

Pozdrawiamy

Ekipa Gunfire.pl

Edited by Gunfire_pl
Link to post
Share on other sites

Chwila chwila pracownik zapewniał mnie że kupon jest renkomepsatą przez waszą nieudolność w sprawdzaniu sprzętu to z jakiej okazji ja mam być stratny na rabacie. Po drugie przesyłka nie była jeszcze odebrana. spostrzegłem na kolejny dzień że nie wszystko się naliczyło, a przesyłka była już w drodze, więc trochę pokory Gunfire. Mam wam to udowodnić przez biling i potwierdzenje odbioru paczki? Brawo dla was, dajecie kody rabatowe z powodu waszych błędów które nie łączą się z innymi promocjami. Straciliście klienta.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Tak kontaktowałem się ze sklepem telefonicznie, na co konsultant mi odparł, że mogłem sobie zrobić większe zakupy aby mieć rabat -.-. Po to wybrałem rabat, a nie zwrot gotówki aby sklep nie musiał opłacać paczki, który jak sam określili do niczego się nie nadaje. Ale jak widać sklep ma to w nosie i nie dotrzymuje swoich ustaleń, jeśli chodzi o kod, który miał działać inaczej. Oklaski :icon_wink:.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Zakup emki ForceCore 109 przez allegro - w promocji cena adekwatna do jakości, normalnie się nie opłaca. Zamówiona w niedzielę, gotowa do odbioru we wtorek na Tęczowej. W miedzyczasie telefon do BOKu kiedy można ją odebrać. 5/5

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Trochę ponad PÓŁ ROKU temu kupiłem berettę92 GG.Teraz przy strzelaniu ucieka gaz.Dałem do naprawy.Dziś dostałem telefon że nie mają części do naprawy i mam zapłacić 35zł za ekspertyzę!!!Kiedy powiedziałem że w/g prawa nie ma półrocznych gwarancji serwisant(przedstawił się jako Paweł) powiedział że NIE muszę płacić za ekspertyzę i mogę odebrać nie naprawioną beretkę na Tęczowej. Zapomniał że w przypadku braku możliwości naprawy produkt powinien być wymieniony na nowy! Sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta. A moja opinia o sklepie: NIE POLECAM.

Link to post
Share on other sites

Jak do tej pory kupowałem kulki, elementy oporządzenia i inne gadżety i wszytko było ok, szybka wysyłka itp. itd. . W lutym tego roku się połakomiłem na MP7 z Wella w wersji metal, przez 2-3 miechy działała dobrze, później podczas strzelania z repliki dosłownie poszedł dym, smród palonych kabli z wnętrza i przypalone styki baterii. Sam osobiście zawiozłem na ul. długosza ( tak zalecił konsultant z BOK'u, pozatym mam niedaleko) po jakimś tygodniu replika wróciła, w formularzu serwisowym odnotowana jedynie wymiana akumulatora z diagnozą jakoby tamta miała być wadliwa, po 2 tygodniach użytkowania z wnętrza repliki znowu czuć było swąd palonych kabli a bateria znowu miała przypalone styki ( szkoda że nie zwróciłem uwagi na nią zaraz jak przyszła, czyżby ta sama ? ) pozatym replika się przegrzewała, po oddaniu serii 2-3 sekundowych replika nie reagowała na nic, dopiero jak ostygła to działała, znowu telefon do BOK'u, tym razem wysłali kuriera do mnie po odbiór repliki. Konsultant zaproponował wymianę repliki na nową, na co się zgodziłem, sęk w tym że replika już drugi tydzień leży na serwisie a nową nie wiadomo kiedy dostanę, na stronie sklepu pokazuje że nie mają tych replik obecnie na stanie...

Link to post
Share on other sites

Sprawa załatwiona, sami zadzwonili dzisiaj z propozycją zwrotu kasy, albo wymianą na co innego. A że interesowała mnie konkretnie ta replika to stanęło na zwrocie kasy. W sumie szkoda że wyszło jak wyszło.

Z drugiej strony zaś 3 lata temu kupiłem u nich strzelbę z DE, i dobrze działa do dziś

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

I minus dla GF...

Zamówiłem replikę WE pistoletu P229 (F229). Wg. zdjęć na stronie była to wersja z szyną <R>, natomiast otrzymałem z gładkim szkieletem pod lufą...

 

Niby detal, ale jednak potrafiący wkurzyć.

http://img-cdn.redwolfairsoft.com/upload/product/img/GUNT0443-1L.jpg

http://img-cdn.redwolfairsoft.com/upload/product/img/GUNT0444-1L.jpg

 

Z obowiązku muszę pochwalić sympatyczne zachowanie ze strony sklepu, którego pracownik mnie telefonicznie przeprosił i zaproponował rozwiązania tego małego zgrzytu :)

Link to post
Share on other sites

Starają się i wychodzi im to. Zamówiłem u nich tłumik, replikę AEP MP 7 Well, oraz magazynek dodatkowy do MP 7. Wszystko załatwione jak należy. Paczka doszła szybko i była dobrze zabezpieczona. Kontakt z obsługą też nie kulawy.. ;) Ogólnie na plus. :)

Link to post
Share on other sites

Korzystam z usług gunfire.pl od bardzo dawna. Śmiało mogę powiedzieć, że to mój ulubiony sklep airsoftowy. Profesjonalna obsługa, bardzo szybka wysyłka. Korzystałem również z usług serwisowych, bardzo dobry kontakt z serwisantem, doradzi, powie co warto a czego nie no i przede wszystkim robota wykonana tak jak należy. Jak najbardziej polecam!

Link to post
Share on other sites

Trochę ponad PÓŁ ROKU temu kupiłem berettę92 GG.Teraz przy strzelaniu ucieka gaz.Dałem do naprawy.Dziś dostałem telefon że nie mają części do naprawy i mam zapłacić 35zł za ekspertyzę!!!Kiedy powiedziałem że w/g prawa nie ma półrocznych gwarancji serwisant(przedstawił się jako Paweł) powiedział że NIE muszę płacić za ekspertyzę i mogę odebrać nie naprawioną beretkę na Tęczowej. Zapomniał że w przypadku braku możliwości naprawy produkt powinien być wymieniony na nowy! Sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta. A moja opinia o sklepie: NIE POLECAM.

Ciąg dalszy: Po poinformowaniu sklepu o rzeczniku praw klienta zadzwonił miły pan,stwierdził że wystąpiło nieporozumienie i spytał czy wybieram naprawę,wymianę na nowy czy zwrot pieniędzy.Wybrałem naprawę lub wymianę na nowy.Po jakimś czasie zadzwonił ów pan i powiedział że brak części a na nową replikę mogę czekać i pół roku. Więc wybrałem zwrot kasy.Po otrzymaniu przelewu(dziwny zbieg okoliczności?!?) zobaczyłem że na stronie sklepu jest już taka replika ale w dużo wyższej cenie(miała być za pół roku!).DLATEGO NIE JESTEM W PEŁNI USATYSFAKCJONOWANY.PS NIE wierzcie w półroczne gwarancje i korzystajcie z praw klienta! Howgh
Link to post
Share on other sites

A z mojej strony plus - dokonałem trzech zakupów osobno (w sumie to moja głupota, bo trzykrotnie płaciłem za przesyłkę, ale zawsze okazywało się, że czegoś jeszcze potrzeba / brakuje) i trzykrotnie kurier GLS był u mnie nastepnego dnia. Dla porównania na zamówienie z azteko czekałem trzy dni, z militaria.pl cztery dni, a tutaj za każdym razem nawet niecałe 24h. Brawo!

Link to post
Share on other sites

Wreszcie happy end :icon_razz: .Po powyższym moim poście znowu zatelefonował miły pan i zaproponował nową replikę w starej cenie.Więc z powrotem wysłałem świeżo otrzymaną kasę i po małych"pierepałkach" z kuriertem GLS (NIE POLECAM :maniak_zle: ) i "parcel shop-em", dziś dostałem replikę.Trochę długo trwało ale..victoria.Ganfajer oszacował moje stargane nerwy na 2000 kulek rockets.Trochę małowato ale zawsze cuś. :maniak_jezyk2:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Duży + dla Gunfire za profesjonalne i miłe podejście do klienta i ekspresowe załatwienie sprawy.

 

Przed weekendem zamówiłem replikę. Dotarła szybko na drugi dzień, jednak okazało się, że otrzymałem nieco inną wersję niż zamówiona.

 

W czwartek, po poinformowaniu o tym przedstawiciela z BOKu, przeproszono mnie i zaproponowano podesłanie kuriera już na następny dzień z właściwym sprzętem. Kurier równocześnie odebrałby ten niewłaściwy.

 

Ponadto, właściwa replika, która miała zostać do mnie wysłana, okazało się, że ma problem z akumulatorem. Załoga Gunfire dołączyła wobec tego w gratisie dodatkowe LiPo.

 

Wszystko przebiegło dokładnie tak jak zostałem poinformowany, dzięki czemu mogłem się cieszyć nowym sprzętem jeszcze w ten sam weekend.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...