Kocur666 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Odpowiedzialem ci w dziale tuningu... Strzelanie na pusto szkodzi tylko dlatego ze robisz za dlugie seriie i mozesz spalic okablowanie i dobijasz silnik/batke. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 To bateria NiMH, możesz ją zostawić naładowaną, jednak odłącz od repliki. Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Kolega chyba musi batkę sformować. Może jestem jakiś tępy i mam dwie lewe ręce, ale wytłumaczcie mi dokładnie, co mam zrobić z tą płytką selektora, żeby semi naprawić. Mile widziane zdjęcie czy coś Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Jak jestes tepy to nie da sie latwo wytlumaczyc. Tu istotna jest kwestia 0.5 mm. Pozatym aug nie ma plytki selektora ;p Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Jak jestes tepy to nie da sie latwo wytlumaczyc. Tu istotna jest kwestia 0.5 mm. Pozatym aug nie ma plytki selektora ;p Wiem, wiem, pomyliło mi się z kostką stykową >.<, a za późno było na edit Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Musisz w prostych slowach ... zrobic tak zeby spust naciagal kostke, ale zeby podbijacz ja zwalnial. Moze ci nie dzialac albo jedna albo drugie albo obie funkcje. Zeby naciagal - moze byc za niski spust i nie lapie sie (albo kostka jest wyszlifowana). Moze tez byc tak ze naciegnietego nie puszcza - wtedy nie masz semi a tylko auto. Latwo sprawdzic - odkrecasz blaszke przy spuscie zeby wogole nie bylo auto. Potem naciskasz spust - jak strzela auto - znaczy nie odbija zworki i ona ciagle docisnieta jest. Jak nie strzela - znaczy ze nie lapie zworki jezykiem spustowym i trzeba podkleic tam NIEDUZO !!! jakies 0.5 mm plastiku. Zdjec ci nie dam bo nie bede rozkrecac sobie repliki po to zeby tak prosta rzecz wytlumaczyc. Chwile pomyslec logicznie i bedzie jasne. Pozatym to bylo juz opisane przezemnie chyba 3 razy wiec szukac. Ile razy mozna pisac to samo ... Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Hej a co za przyczyna może być w braku remi jeśli podam objawy: -spust z semi na auto przechodzi naprawdę ciężko, -słychać przy przechodzeniu jakiś brzdęk, bądź tyknięcie. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 To nie jest przyczyna. Pewnie objawy za mocno wygietych stykow od auto. Albo sprezyna w spuscie - to takie dlugie cos z przodu - jest uszkodzona, lub wytarl sie element ktory dzialaja w ten sposob ze utrudnia nacisniecie spustu (zeby nacisniecie auto wymagalao sily). Ale to ze ciezko chodzi nie ma nic wspolnego z brakiem semi. Bo to jest element body, a semi to raczej wnetrze gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Ja mam pytanie z troszkę innej beczki Mam już auga jg wersje a1/a2 (gripy mam oba) nie orientuje się ktoś za ile można popchać Grip a1 ? Nigdy nie potrafiłem strawić tej lunetki i wiem że przenigdy jej nie założę-wolę bloga na szynie i dupny tłumik :-) Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 moje eksperymenty dają szalone wyniki :( jak najprościej zablokować full auto w augu ? ( (totalny stock) Interesuje mnie zablokowanie tego trybu w GB a nie jakieś blokady na spuście :-) Pozdrówka-Deszczuch Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Ale ludzie lubią sobie utrudniać życie. Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Ja mam pytanie z troszkę innej beczki Mam już auga jg wersje a1/a2 (gripy mam oba) nie orientuje się ktoś za ile można popchać Grip a1 ? Nigdy nie potrafiłem strawić tej lunetki i wiem że przenigdy jej nie założę-wolę bloga na szynie i dupny tłumik :-) może po prostu zakryć czymś styk? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 moje eksperymenty dają szalone wyniki :( jak najprościej zablokować full auto w augu ? ( (totalny stock) Interesuje mnie zablokowanie tego trybu w GB a nie jakieś blokady na spuście :-) Pozdrówka-Deszczuch Odkrecasz ze spustu jego tylna czesc - ten metalowy element ktory zwiera blaszki. Przykrecony jest jedna srubka. Potem masz tylko semi - bo nic nie ma jak zwierac auto. Auto jest rozwiazane tylko i wylacznie poprzez zwieranie tych zewnetrznych blaszek. Prosta sprawa - a jak chcesz wrocic do auto - przykrecasz spowrotem. Nie trzeba nawet gearboxa otwierac. Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Na specshopie przyuważyłem midcapy King Arms i MAG. Czy ktoś z was używał jednych bądź drugich? Bo zastanawiam się, czy warto dopłacić te 20zł za MAGa, bo słyszałem że KA się szybko rozpadają (wypada element wypychający kulki. http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5892 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6133 Rozważam je jako substytut low-capów (bo TM już się chyba nigdzie w Polsce nie da dostać), więc byłyby ładowane najwyżej osiemdziesięcioma kulkami. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Można gdzieś kupić low-capa tańszego niż marui? Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Jedynym tańszym low-capem jest czterdziestokilkukulkowy od Both Elephant, ale w AUGu JG podaje kulki (przynajmniej u mnie) dopiero pod podklejeniu zaczepu magazynka. Ja to zrobiłem za pomocą poxiliny, niestety wykrusza się, dlatego szukam czegoś innego. Aaaaa zapomniałbym, są jeszcze low-capy King Arms: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2360 ale musiałbyś je ściągać z zagranicy bo na asgshopie są wiecznie niedostępne. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 A czasem te magazynki od BE nie są wycofane? Wiem, że kiedyś jeszcze były na Zbrojowni ale teraz nie ma ich ani tam, ani gdziekolwiek indziej. Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 (edited) Na specshopie przyuważyłem midcapy King Arms i MAG. Czy ktoś z was używał jednych bądź drugich? Bo zastanawiam się, czy warto dopłacić te 20zł za MAGa, bo słyszałem że KA się szybko rozpadają (wypada element wypychający kulki. Mam dwa midy King Armsa i w jednym wypadł mi element blokujący spręzynę od dołu (po części z mojej winy, ale ten element powinien być trwalszy). Ciężko to było naprawić, ale duże ilości przylepca załatwiły sprawę A tak poza tym to magi są miodzio, siedzą grzecznie w gnieździe i nie trzeba ich taśmą owijać BTW chyba nie widziałem wcześniej tych magów na specshopie, chyba od niedawna są Edited February 22, 2010 by Graszczur Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Mi sie King arms mid nie tnie razem z kulkami GG 0.25 A rof mam przegiety bo kolo 19 k/s Lowy TMA wogole sa piekne bo 2 lata ich nie czyscilem i jeszcze nigdy nie zdazyla mi sie zacinka w magu. Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 (edited) Mam 2 magi be-po podklejeniu podają bez najmniejszych problemów (w body z auga CA podają bez jakichkolwiek modyfikacji) Lowy TM'a też posiadam w liczbie 2.Nigdy nie robiły problemów,a 2 lata temu kupiłem już używane Kompozyt którym ładowałem wszystkie te magi to g&g,excel,tm i blastery -wagowo 0,23/0,25 Edited February 23, 2010 by rain777 Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Dzisiaj wpadł do mnie używany AUG JG A2 III gen, albo II gen. Ogółem fajna replika, taka odmienna. Niestety nie miałem już replik w ubiegłą sobotę rozwaliłem cymę o drzewko. To był jedyny wybór. Niestety chociaż kumpel używał repliki bardzo krótko(2k przebiegu) to i tak już była nadjechana. Łozyska do wymiany poszły na stalowe SRC. I nie wiem co to za patent, że na silnikowej i środkowej zębatce są plastikowe łożyska, a na tłokowej stalowe. Tłoczek delikatnie nadjechany. Ogólny shimming spring m120 lipo 7.2v i zakonserwowanie. ROF coś delikatnie powyżej tysiąca, chociaż silnik jest taki czarny i jest na ferrytach to pięknie się rozkręca. chwilowo stockowe kable, wywaliłem bezpiecznik i oczywiście deansik. Wszystko śmiga tylko maga mi brakuje i mam teraz pytanie do posiadaczy. Czy ten mag z taiwana(hi-cap) styknie? Będzie dzialać? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Bedzie dzialac. Dzialaja wszelkie magi - a te tanie od szit augow BE wymagaja lekkiego podparcia. Ale tez beda dzialac... Co do plasticznych 2 kompletow lozysk - to taki patent zeby replika byla cicha, ale zeby nie padly lozyska tlokowe (sa najbardziej obciazone bo przenosza najwieksza sile - dwie pierwsze zebatki kreca sie duzo szybciej). Tlok latwo zjechac przez wysokiego rofa... Dilnik stock nawet na m120 daje rade ale wyzej nie pociagnie. Ale te pjotki z taiwana sa swietne - tanie a dasz rade na stock batce naciagnac m160. Daja tez ten komfort ze przy ujemnych temperaturach mniej silnik obciaza baterie. Po prostu maja duzo mniejsze wymagania wydajnosciowe baterii (slaba batka naciagniesz konkretnego springa). Kable mozna latwo wymienic na nawet jakies przesadzonej srednicy. Miejsca jest od groma... Jak chcesz wyciszyc replike to polecam wpakowac po bokach pianki wyciszajacej (ale nie kleic jej - tak zeby tam sobie siedziala - przy wyjmowaniu gearboxa wyjmujesz ja i przy skladaniu znowu wkladasz.) Jak rozwalisz gearboxa od auga to bedziesz niezly ;) Moj 2 letni Jg przez jakis czas dzialal na full auto przy 500 fps. Rok na 500 fps i tylko semi. Teraz 450 fps i 19 rps rof. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Ja już mierzylem wczoraj na chrono późno w nocy. Mam rofa 1183 rpm na lipo 7.4v kokam 35C. Na razie 400 fps i większośc to stock JG. Jak padnie to wymienię, ale odrazu powiem, że cholernie mi się podoba tylko maga nie mam. W takim razie dwa z taiwana zamówię. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Informacja dla ludzi szukających magów do swojej wiertarki: Gunfire wprowadziło do oferty mid-capy KA w cenie "ta-daaam" 23 zł. Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 W moim silnik stokowy naciągał bez problemu sprężynę M130. Miałem zmienione łożyska, spodkładkowany, tłok CA. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.