Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

Takie pytanko. Ostatnio miałem zadzior na głowicy cylindra i podszlifowałem go. Dysza jest teraz krótsza o 3-4mm może to być przyczyną skręcania kulek w lewo? Komora jest napewno dobrze złożona, TDC też mam zrobione. Rozważam dystanser jeszcze, chociaż używam G&G.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam, mam problem z hopem na komorze AP, kulka skręca w lewo albo w prawo. Wypróbowałem dystansery od różnych gumek w tym dwa typu H, ustawiałem idealnie gumkę (żeby nie była przekręcona). Cały czas jest ten sam problem, kombinuje już chyba z miesiąc. Może ktoś miał już taki problem? Gumka systemy, może próbować z inną gumką? Poza tym komora jest bardzo szczelna...

Proszę o pomoc...

 

Fps nie mierzyłem bo nie miałem możliwości ale jest to chiński zestaw, na którym niby miało by być 550 Fps, lufa 509 mm Madbull Ultimate 6,01mm, cylinder stock (po zatkaniu palcem lufy ładnie spręża i tłok uderza dopiero po zabraniu palca). Kulki jakie próbowałem: 0,30 G&G, 0,36 Madbull szare i 0,40 Guarder szare. Z lufami kombinowałem i na Madbullu 6,03 500mm i lufie od G36 363mm (taką miałem) dokładnie ten sam problem...

 

I jak koledzy? Jakieś pomysły?

 

Więc tak, z problemem poradziłem sobie sam. Problem tkwił w najlepszej pod słońcem czarnej gumce systemy...

Trochę to wszystko trwało bo testowałem broń jakiś czas i nie wierzyłem... Zmiana gumki na inną załatwiła problem...

Link to post
Share on other sites

Witam

Poszukuję kompetentnej osoby, która podjęła by się (rzecz jasna za stosowną opłatą) złożenia dla mnie wella L96.

Co chciałbym tam zamieścić:

-konwersję Mancrafta(będzie założona przez firmę)

-lufę (promyk/PDI - zobaczymy na co finanse pozwolą)

-komorę PDI

-guma(pewnie systema, ale z tego co czytam różnie to bywa)

-stabilizatory lufy ( czytałem że tanim kosztem można zrobić samemu, to prawda?)

Z tego co wyczytałem taki zestaw w zupełności wystarcza(z tego co wiem, przy mancrafcie można pominąć wzmocnione części). Jeśli jest coś jeszcze, poprawcie.

Wiem, że nie jest to dużo roboty. Ale przyznam szczerze i bez wstydu, że nigdy do czynienia z rozbieraniem replik sprężynowych nie miałem. AEG jak najbardziej. Nawet sporo. Ale zdaję sobie sprawę, że to są dwa zupełnie inne światy.

Dlatego też wolę zostawić to komuś profesjonalnemu z doświadczeniem. Ponadto jestem świadomy tego, że nie jest to replika najwyższych lotów i wymaga pewnych poprawek po chińczykach. Dopieszczenia, dosmarowania itp.

 

Dodam, że była by to robota na początek września, po wakacjach (kiedyś trzeba na to zarobić).

Jeśli jest jakiś dzielny śmiałek gotów dopomóc mi w tej kwestii, zapraszam na PW.

Chyba, że są ogólnie znani serwisanci dobrzy w te klocki (obiło mi się o uszy coś na temat dexa?), w takim wypadku poproszę o namiary. Najlepiej na forum, może się przyda innym.

Pytam, bo nie chcę składać w "profesjonalnym sklepie", wiadomo jak to wygląda w praktyce.

 

Z góry przepraszam jeśli pojawiło się już takie pytanie. Temat jest bardzo obszerny i nie sposób całego go przeczytać.

 

Pozdrawiam

charli_

Link to post
Share on other sites

Tregor, mógłbym wiedzieć jaką gumę wsadziłeś zamiast systemy? Bo u mnie systema nie chce kręcić guarderów 0,4 szarych. Dystanser mam z origna..

 

Wsadziłem gumkę Madbull Shark 60 Degree czerwoną wraz z dystanserem do niej załączonym (specyficzny dystanser typu h z gumy) i teraz wszystko śmiga... Uszczelnia też bardzo dobrze :icon_wink:

 

Używam szarych Guarderów 0,4 i latają jak trzeba...

Edited by tregor
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam wszystkich.

Mam nadzieję że dobrze trafiłem z tematem. Otóż posiadam stockową replikę MB-01 Well czyli dobrze znany Warrior i chcę poddać ją tuningowi. Od razu zaznaczam, że mój budżet nie jest duży, nie chcę również inwestować w konwersję gazową. Ale do rzeczy. Planuję zakupić następujące elementy:

1. tuningowa komora hop-up firmy well (150zł)

2. wzmocnioną i wyciszoną głowicę tłoka (linki: http://www.taiwangun.com/wzmocniona-lozyskowana-cicha-glowica-tloka-p-j?from=listing&campaign-id=19 lub http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_60&products_id=954

[właściwie to nie wiem czy powinienem wymienić głowicę tłoka, czy cylindra, nie znam się na tym]

3. preckę 6.03mm od P&J 650mm (link: http://www.taiwangun.com/stalowa-lufa-precyzyjna-6-03-do-mb01-mb05-mb08-650mm-p-j?from=listing&campaign-id=19

4. sprężynę m150

5. gumkę hop-up

6. koniecznie również przejściówkę i tłumik

Nie znam się na częściach ani tuningowaniu, jestem w tych sprawach zielony. Zatem, proszę o opinię i poradę, czy uważacie, że taki tuning ma sens i jest krótko mówiąc rozsądny ? Jakie ewentualne zmiany lub poprawki proponujecie ?

Link to post
Share on other sites

To zwykły chiński tuning w zasadzie identyczny z tym od PJ.

 

Niestandardowy, nie pasują ŻADNE springi oprócz stockowego i tych z tanich zestawów. Da ok. 500-580fps w zależności od uszczelnienia.. z tym, że górna granica szybko spada, bo spring się zbija by osiągnąć ok. 540fps na (z 580fps). OFC te większe fps są wtedy gdy masz komorę PDI, markową głowicę cylindra i preckę.

 

Uszczelnia dobrze, działa poprawnie, jak nie masz kasy to warto próbować.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...