Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

Tłok jest aluminiowy. Głowica jest wentylowana lecz po środku zamiast płaskiej powierzchni jest stożek dopasowany do głowicy cylindra.

 

Niestety nie warzyłem tłoka. Możliwe,że przydało by się go nawiercić w kilku miejscach co by zmniejszyło wagę.

 

Co do sprawdzenia szczelności komory-dyszy. Co sprawdzam forum to ktoś o czymś takim pisze lecz bladego pojęcia nie mam jak by to można było sprawdzić. Poza tym Komora PDI ma uszczelki w środku.

Edited by BlackShaman
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No to buba. Układ cylindra jest szczelny. Po zatkaniu dyszy minęło 10 sekund,a nadal było ciśnienie. Tłok warzy 30g ,więc jak uda mi się go odchudzić przynajmniej te 5g to będzie na plus.

Nieszczelność jest chyba na łączeniu dysza-komora. Po strzale tłok poleciał do końca,a z komory było słychać syk uciekającego powietrza. Albo oring od dyszy mi przepuszcza,albo coś przy gumce.

Link to post
Share on other sites

Nikt ostatnimi czasy nic nie pisał ani o chińskich ani o czeskich częściach :) Najczęściej w bitwie cena - jakość niestety wygrywa te pierwsze. Nie każdego stać na taki zakup, a "dorabiacze części", że tak to nazwę, zarobią trochę grosza. Myślę, że jedynym ogranicznikiem w zakupie poszczególnych elementów jest jedynie grubość portfela, a nie widzimisie wyznawców "złotego chinola" czy też "platynowego czecha".

Link to post
Share on other sites

Za fakt braku części laylaxa winię:

- nowych

- Tuska

- chińczyków, czechów za tanie i gówniane części

- osoby wychwalające chińskie, czeskie gówno

 

Laylax, nineball i zapewne promyk wypadną niedługo z rynku, chyba że firma ruszy dupę i uzupełni stany magazynowe na świecie włącznie z Japonią.

 

Cieszcie się, bo chyba już ostanie repliki z systemu aps96 powstają na laylaxie.

Link to post
Share on other sites

Z tego co obserwuję u siebie, to nieszczelność w komorach PDI często występuje nie na oringu tam gdzie dysza wchodzi, tylko tyłem gumki. Po prostu szczelność na gumce w tej komorze wynika ze ścisłego spasowania średnicy gumki ze średnicą otworu w komorze, a jak wiadomo gumki się różnią grubością choćby i odrobinę i stąd pojawiają się nieszczelności. Kolejną przyczyną jest osiowe ułożenie lufy w komorze - wystarczy ściągnąć ten kołnierz z lufy i zobaczyć jak będzie ze szczelnością. Ten kołnierz też idealnie nie jest dopasowany do lufy, bo wchodzi na wcisk tylko do komory na oring, a na lufie ma luz. Można tą nieszczelność wynikającą z nieidelanego dopasowania gumki do komory usunąć dając taką pojedynczą warstwę taśmy teflonowej na lufę pod gumkę - przeważnie to wystarcza. Tylko musi być to równo bez zmarszczeń ani za grubo, bo może być kaplica z wyciągnięciem z powrotem.

 

A i dziękuje za te pozytywne opinie odnośnie moich wynalazków :) To co obecnie jest w obiegu to na pewno nie jest szczyt moich możliwości i można się za jakiś czas spodziewać znaczących zmian, bo że tak powiem chwytam pomału byka za rogi :)

Link to post
Share on other sites

"- Cylinder AP i polerka 160zł"

 

Jestem raczej mało obeznany jeśli chodzi o tuningowanie, zatem wytłumaczy mi ktoś dokładniej skąd to wziąć? Google za bardzo nie wie. (wiem co to cylinder ale znaleźć tego konkretnego nie mogę).

 

Przepraszam jeśli temat był już poruszany - przeszukałem 25 stron i nic nie znalazłem więc stwierdziłem że lepiej i szybciej będzie jak się spytam. Z góry dzięki za odpowiedź.

Link to post
Share on other sites

Czeskie cylindry trzeba samemu wypolerować, bo fabrycznie jest słabo z tego co wiem. Jeśli zdecydujesz się na AP ze względu na cenę to zamiast tego osobiście polecam zestaw cylindra od bart_a, jestem mega zadowolony, nie trzeba nic polerować, jakość wykonania bardzo dobra, a cenowo wyjdzie Ci podobnie.

Edited by gepardcheetah
Link to post
Share on other sites

Zamontowałem u siebie akcesoria Angel Custom i w porównaniu do repliki składanej dla kumpla ze dwa lata temu na LL, specjalnie różnicy nie widać - no chyba, że mówimy o cenach :). Na plus trochę ciekawych rozwiązań innych niż w LL które zdają się faktycznie coś tam poprawiać (szczególnie podobają mi się ciche głowice tłoków i cylindrów). Przy takim rozwoju sytuacji LayLax na bank wypadnie z rynku - szczególnie jak przestanie robić najlepsze części.

 

Ad. gepardcheetah:

Od lat sprawdzone i potwierdzone w wiatrówkach - nadmierne wypolerowanie cylindra szkodzi! Przez to cylinder nie trzyma smaru i wzrastają opory pracy!

Link to post
Share on other sites

Czyli nie trzeba polerowac, czy trzeba, ale nie za mocno?

 

Poza tym, czy stockowy cylinder tez daje rade (na konwersji Mancrafta)? Bo jesli ma mi zwiekszyc fps o 2 albo celnosc o 0,1% to juz wole wydac te 150zl na lepsza optyke.

 

(przepraszam za brak polskich znakow - pisane z telefonu)

Edited by Elektrycerz
Link to post
Share on other sites

Warrior to chyba najprostsza replika do rozłożenia. Cylinder nie wpływa na celność a fps zależą od regulacji ciśnienia wychodzącego z butli/adaptera.a Mancrafta możesz włożyć do stockowego cylindra, nie ma różnicy na konwersji gazowej czy jest ona włożona w cylinder za 50 czy za 500zł. Siły jakie działają na spust w tej konwersji są niewielkie i nie ma potrzeby wymiany czy też zalewania spustu klejem.

Link to post
Share on other sites

Zrobiłem tak jak kolega Bart prawił. Rozebrałem komorę i nawinąłem na lufę równe dwie warstwy teflonu i na to gumka czarna Systemy. Po zatkaniu lufy lekkie syczenie nadal słyszalne mimo,że gumka i lufa siedzą ciasno. Wynik między 606-613fps. Jeżeli mogło być lepiej to szkoda. Mimo to taka moc mnie satysfakcjonuje.

Taka prosta konstrukcja,a tyle problemów :icon_confused3:

Edited by BlackShaman
Link to post
Share on other sites

Trzeba by było jeszcze poszukać węższego o-ringa na którym uszczelnia się dysza w komorze PDI. Ten ma zbyt szeroki otwór i niektóre dysze się na nim nie uszczelniają dobrze. Z nowym oringiem i patentem barta myślę, że było by 100% szczelności w każdych warunkach i na każdych częściach przy połączeniu dysza-komora.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...