BlackShaman Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 (edited) Tłok jest aluminiowy. Głowica jest wentylowana lecz po środku zamiast płaskiej powierzchni jest stożek dopasowany do głowicy cylindra. Niestety nie warzyłem tłoka. Możliwe,że przydało by się go nawiercić w kilku miejscach co by zmniejszyło wagę. Co do sprawdzenia szczelności komory-dyszy. Co sprawdzam forum to ktoś o czymś takim pisze lecz bladego pojęcia nie mam jak by to można było sprawdzić. Poza tym Komora PDI ma uszczelki w środku. Edited November 15, 2014 by BlackShaman Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 1.Przeładuj tylko bez kulki 2. Zatkaj paluszkiem lufe 3. Strzał Jeśli tłok stanie i nie pójdzie do końca to szczelność ok. Jeśli sobie powoli przejedzie to buba. Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 U mnie na zestawie od Neo z nawierconym tłokiem na m160 Guardera (roczna sprężyna) daje stałe 585fps +-1. Quote Link to post Share on other sites
BlackShaman Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 No to buba. Układ cylindra jest szczelny. Po zatkaniu dyszy minęło 10 sekund,a nadal było ciśnienie. Tłok warzy 30g ,więc jak uda mi się go odchudzić przynajmniej te 5g to będzie na plus. Nieszczelność jest chyba na łączeniu dysza-komora. Po strzale tłok poleciał do końca,a z komory było słychać syk uciekającego powietrza. Albo oring od dyszy mi przepuszcza,albo coś przy gumce. Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 U mnie na początku była "szczykawa" teraz właśnie na łączeniu dysza - komora jest syk. Sam zestaw cylindra jest 100% szczelny, gorzej właśnie z połączeniem z komorą HU. Może wina oringa w komorze, bo nie wygląda najlepiej, albo dysza zawiniła. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Cieszcie się wszyscy wy, którzy wysławiacie chińskie i czeskie gówniane części tuningowe, chwała wam, bo już niedługo po laylaxaie pozostanie tylko wspomnienie. Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Nikt ostatnimi czasy nic nie pisał ani o chińskich ani o czeskich częściach :) Najczęściej w bitwie cena - jakość niestety wygrywa te pierwsze. Nie każdego stać na taki zakup, a "dorabiacze części", że tak to nazwę, zarobią trochę grosza. Myślę, że jedynym ogranicznikiem w zakupie poszczególnych elementów jest jedynie grubość portfela, a nie widzimisie wyznawców "złotego chinola" czy też "platynowego czecha". Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Za fakt braku części laylaxa winię: - nowych - Tuska - chińczyków, czechów za tanie i gówniane części - osoby wychwalające chińskie, czeskie gówno Laylax, nineball i zapewne promyk wypadną niedługo z rynku, chyba że firma ruszy dupę i uzupełni stany magazynowe na świecie włącznie z Japonią. Cieszcie się, bo chyba już ostanie repliki z systemu aps96 powstają na laylaxie. Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Z tego co obserwuję u siebie, to nieszczelność w komorach PDI często występuje nie na oringu tam gdzie dysza wchodzi, tylko tyłem gumki. Po prostu szczelność na gumce w tej komorze wynika ze ścisłego spasowania średnicy gumki ze średnicą otworu w komorze, a jak wiadomo gumki się różnią grubością choćby i odrobinę i stąd pojawiają się nieszczelności. Kolejną przyczyną jest osiowe ułożenie lufy w komorze - wystarczy ściągnąć ten kołnierz z lufy i zobaczyć jak będzie ze szczelnością. Ten kołnierz też idealnie nie jest dopasowany do lufy, bo wchodzi na wcisk tylko do komory na oring, a na lufie ma luz. Można tą nieszczelność wynikającą z nieidelanego dopasowania gumki do komory usunąć dając taką pojedynczą warstwę taśmy teflonowej na lufę pod gumkę - przeważnie to wystarcza. Tylko musi być to równo bez zmarszczeń ani za grubo, bo może być kaplica z wyciągnięciem z powrotem. A i dziękuje za te pozytywne opinie odnośnie moich wynalazków :) To co obecnie jest w obiegu to na pewno nie jest szczyt moich możliwości i można się za jakiś czas spodziewać znaczących zmian, bo że tak powiem chwytam pomału byka za rogi :) Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 "- Cylinder AP i polerka 160zł" Jestem raczej mało obeznany jeśli chodzi o tuningowanie, zatem wytłumaczy mi ktoś dokładniej skąd to wziąć? Google za bardzo nie wie. (wiem co to cylinder ale znaleźć tego konkretnego nie mogę). Przepraszam jeśli temat był już poruszany - przeszukałem 25 stron i nic nie znalazłem więc stwierdziłem że lepiej i szybciej będzie jak się spytam. Z góry dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 AP - Airsoft Pro, czeski producent części o bardzo różnych opiniach :icon_wink: Dostaniesz je tu: http://deltashop.pl/pl/22_airsoftpro Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 (edited) Ok, dzięki wielkie :icon_smile: PS. A co chodzi z polerką? Że jeszcze się trzeba grzebać przy tym cylindrze? Edited November 26, 2014 by Elektrycerz Quote Link to post Share on other sites
gepardcheetah Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 (edited) Czeskie cylindry trzeba samemu wypolerować, bo fabrycznie jest słabo z tego co wiem. Jeśli zdecydujesz się na AP ze względu na cenę to zamiast tego osobiście polecam zestaw cylindra od bart_a, jestem mega zadowolony, nie trzeba nic polerować, jakość wykonania bardzo dobra, a cenowo wyjdzie Ci podobnie. Edited November 26, 2014 by gepardcheetah Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Zamontowałem u siebie akcesoria Angel Custom i w porównaniu do repliki składanej dla kumpla ze dwa lata temu na LL, specjalnie różnicy nie widać - no chyba, że mówimy o cenach :). Na plus trochę ciekawych rozwiązań innych niż w LL które zdają się faktycznie coś tam poprawiać (szczególnie podobają mi się ciche głowice tłoków i cylindrów). Przy takim rozwoju sytuacji LayLax na bank wypadnie z rynku - szczególnie jak przestanie robić najlepsze części. Ad. gepardcheetah: Od lat sprawdzone i potwierdzone w wiatrówkach - nadmierne wypolerowanie cylindra szkodzi! Przez to cylinder nie trzyma smaru i wzrastają opory pracy! Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 (edited) Czyli nie trzeba polerowac, czy trzeba, ale nie za mocno? Poza tym, czy stockowy cylinder tez daje rade (na konwersji Mancrafta)? Bo jesli ma mi zwiekszyc fps o 2 albo celnosc o 0,1% to juz wole wydac te 150zl na lepsza optyke. (przepraszam za brak polskich znakow - pisane z telefonu) Edited November 28, 2014 by Elektrycerz Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 do mancrafta to w sumie chyba bez różnicy Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 I tak samo ze spustem, czyż nie? Nie będę chyba musiał klejem zalewać bo i tak na spust duże siły (chyba) nie działają. Dzięki za odpowiedź, zaoszczędziłem 150zł :) Quote Link to post Share on other sites
Black93 Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 (edited) A potrafisz samodzielnie złożyć i rozłożyć replikę do ostatniej śrubki i ją samodzielnie serwisować? Edited November 28, 2014 by marcin2476 Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Jeszcze nie, ale właśnie dlatego jeszcze nie mam repliki. Na naukę mam całą zimę :) (Podstawy działania znam i nie będę wysyłał do serwisanta jak kulka się zatrzyma w lufie, ale do poziomu "do ostatniej śrubki" jeszcze mi trochę brakuje) Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Warrior to chyba najprostsza replika do rozłożenia. Cylinder nie wpływa na celność a fps zależą od regulacji ciśnienia wychodzącego z butli/adaptera.a Mancrafta możesz włożyć do stockowego cylindra, nie ma różnicy na konwersji gazowej czy jest ona włożona w cylinder za 50 czy za 500zł. Siły jakie działają na spust w tej konwersji są niewielkie i nie ma potrzeby wymiany czy też zalewania spustu klejem. Quote Link to post Share on other sites
Black93 Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Urwałem bolec od cylindra stockowego mając założonego mancrafta. Został mi w ręce razem z rączką. W ASG nic mnie nie zdziwi :D Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted November 29, 2014 Report Share Posted November 29, 2014 No bo well to chińczyk czego się po nim można spodziewać. W końcu ta replika składa się głównie z marży nie to stary dobry maruzen. Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted November 29, 2014 Report Share Posted November 29, 2014 Urwałem bolec od cylindra stockowego mając założonego mancrafta. Został mi w ręce razem z rączką. W ASG nic mnie nie zdziwi :icon_biggrin: o.O ładnie... Quote Link to post Share on other sites
BlackShaman Posted November 29, 2014 Report Share Posted November 29, 2014 (edited) Zrobiłem tak jak kolega Bart prawił. Rozebrałem komorę i nawinąłem na lufę równe dwie warstwy teflonu i na to gumka czarna Systemy. Po zatkaniu lufy lekkie syczenie nadal słyszalne mimo,że gumka i lufa siedzą ciasno. Wynik między 606-613fps. Jeżeli mogło być lepiej to szkoda. Mimo to taka moc mnie satysfakcjonuje. Taka prosta konstrukcja,a tyle problemów :icon_confused3: Edited November 29, 2014 by BlackShaman Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted November 29, 2014 Report Share Posted November 29, 2014 Trzeba by było jeszcze poszukać węższego o-ringa na którym uszczelnia się dysza w komorze PDI. Ten ma zbyt szeroki otwór i niektóre dysze się na nim nie uszczelniają dobrze. Z nowym oringiem i patentem barta myślę, że było by 100% szczelności w każdych warunkach i na każdych częściach przy połączeniu dysza-komora. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.