ZuBeR Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Strzelałem całą zeszłą zimę (GB stock) i nic się replice nie stało. Quote Link to post Share on other sites
Xyanek Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 (edited) Ja juz swoja srke mam od 5 miechow, zostało z niej tylko obudowa :) konfiguracja: -wzmocniony szkielet gearboxa CA -zębatka tłokowa G&P -silnikowa i środkowa element max troque -zespół cylindra stockowy (mi się trafił extremalnie szczelny) -silnik P&J -tłok G&P czerwony (0 zużycia) -komora King Arms -precrura SRC 6,03 (dobre skupienie, ale nie najlepsze) -guma silikon guarder czarna -teflonfix tylko w komorze -dysza stock -m155 GFC (jakto chince, moja sie trafiła m160 :P) Osiągi? -zasięg konkretnie nie mierzony, ale 75-85 całkowity -skuteczny 55-60 (kulki 0,30, warunki pogodowe idealne) FPSy? 560 na o,20 i 478 +/- 7fps na 0,28 :) Edited November 15, 2009 by Xyanek Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 15, 2009 Author Report Share Posted December 15, 2009 Mały update odnośnie mojej eserki. Po ponad półrocznej przerwie znowu zacząłem jej używać. Wykonałem dwie zmiany tylko - precrurę Systemy 590mm wymieniłem na precrurę Prometheusa 590mm oraz kulki G&G 0.25 zmieniłem na kulki 0.28. I co mogę powiedzieć? W porównaniu z tym co miałem wcześniej (zasięg skuteczny około 52-54 metry i całkowity około 65 metrów) teraz jest znaczna poprawa (zasięg skuteczny około 61-63 metry i całkowity około 66-68 metrów). Jestem wniebowzięty, gdyż mam zasięg skuteczny bardzo bliski całkowitemu. Konfiguracja: Eserka starej konfiguracji (stock - 430 FPS) Sprężyna SP140 Guarder Komora KA Gumka Systema Precka Promyka 590mm FPS: 480-490 Przebieg repliki: 19 000 cykli. Quote Link to post Share on other sites
barryzlasu Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Czy sprężyna SP150 Guardera będzie pasować do naszych przedłużonych GB? Kupiłem taką i teraz zastanawiam się czy montować? Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 pasuje Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 Tłok od PSG1 aluminiowy systemy oprócz zweżonych zebów czym się różni ? Liczyłem ilość zebów i w obu tłokach (sr25 i psg1) wychodzi mi po 18. Quote Link to post Share on other sites
borek1985 Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Tłok ten rożni sie wnętrzem, ma inne ułożenie metalowego zęba do tego prowadnice tłoka maja ciut inny wymiar. Wiem z autopsji wstawiłem go do sr25 G&P długo nie pociągnął. Quote Link to post Share on other sites
Xyanek Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 (edited) Testowałem ten Systemowski ze zwężanymi zębami [Pasuje bez problemów, nie licząc tak jak kolega borek powiedział, wnętrzem]. Waży bardzo dużo, a co za tym idzie że mamy dużo większe obciążenia na gearbox, zwłaszcza przy m170tce. W moim egzemplarzu przestrzelałem przy m150tce i po około 1500 kulek z zębów zostało lustro.... A więc nie polecam, duuuuuuuużo lepszy jest pomarańczowy od G&P. Pozdrawiam! Edited January 18, 2010 by Xyanek Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Jeśli masz pytania co do GB G&P (tego droższego, za 700 coś zeta) poczytaj wątki o SR-25 od G&P/CA, tam się sporo dowiesz. Tak, ten GB uciągnie m170. Co do borka: w gearboxie G&P nie ma borka, kupujesz borek do M16 od guardera, dyszę DF do AUG-a (też wersja BU) i do tego cylinder DF (również BU) do luf 590-705mm (wszystkie części są na asgshopie). Co do składania: jak masz w tym jakieś doświadczenie to próbuj sam, jeśli nie jesteś pewny zleć to serwisowi lub serwisantowi z forum. Kabelki też dobrze wymienić i przy okazji założyć mosfeta z AB (na takim mosfecie masz jeden strzał na semi- jeden cykl w GB- tłok zawsze z przodu). Co do batki: jak wsio będzie dobrze złożone, dobre kable, silnik systemy to 9,6 raczej starczy. W innym wypadku kup 10,8 (ale powyższego zdania na 100% pewny nie jestem, jak zrobisz upgrade podepnij 9,6 i sam sprawdź, czy wystarczy, czy nie). Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 ...czy ktoś wie coś na temat tego tłoka Big Dragon - Tłok Long - SR25 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6318 czy lepiej czekać. Rozmawiałem ostatnio z chłopakami z "Serwis-u ASG" i dobrze się o nim wypowiadali ale to jest nowość i brak jeszcze doświadczeń co z nim się dzieje po czasie. W temacie tłoków: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4803 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2209 Któryś z nich pociągnie 170 guardera? Czerwony G&P miałem w ręce, wygląda ładnie, głowica natomiast badziew straszny. 170 jakiś czas pociągnie zwłaszcza, że ma 3 metalowe zęby końcowe ale i tak nie za długo, zwężone zęby szybciej się zużywają z powodu mniejszej ich powierzchni! Gdybyś zszedł do 150 to już by pożyło znacznie dłużej! Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.ph...products_id=960 Sprężyna M130 w wersji LONG dedykowanej do przedłużonych szkieletów GB, czekajcie na resztę ich sprężyn w tej wersji ;) Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Podobne pytania i odpowiedzi były już wcześniej :killer: ... ale że się nudzę to co nie co odpowiem ;) lufa 650 wejdzie ale tylko z tłumikiem dźwięku (zajmuje prawie cały tłumik) do M140 wymień tłok na jakiś lepszy ( możesz śmigać aż stockowy się skończy). Zębatki powinny wytrzymać jak już to wymieniłbym środkową na jakąś inną, ze stockowych ta jest chyba najsłabsza. Ogólnie miło by było jakbyś wszystko ładnie spodkładkował i doszczelnił zwiększą się osiągi i żywotność repliki. Koniec przekazu... Quote Link to post Share on other sites
Xyanek Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 U mnie gearbox pękł przy m155 po przeleceniu ~600BBsów ,a środkowa zębatka wyzionęła ducha po 2k kulek na stocku.... Quote Link to post Share on other sites
Klecor Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 U mnie na SP150 po 4k kulek tłok kwalifikował się do wymiany, tj. był w takim stanie, że w każdej chwili replika mogła odmówić posłuszeństwa. Natomiast gb i zębatki nie nosiły nawet śladów zużycia. W planach miałem nawet SP160, wzmocniłem w tym celu gb, ale w końcu przerzuciłem się na gb od G&P i SP170. IMHO w wypadku SRki od PJ żywotność flaków stockowych jest bardzo różna - jak się komu trafi. Przy tuningu i tak w końcu trzeba całość bebechów wymienić :) A stockowe zaśmiecą szufladę, albo kosz - w zależności od stanu zużycia. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 (edited) No to ja widocznie mam szczęście. :) Tak jak pisali już wyżej - moja eserka (full stock, tylko sprężyna SP140 z Guardera) wystrzeliła już ponad 20 000 kulek (ta granica została przekroczona w zeszłą niedzielę). Na razie nie miałem nawet najmniejszych problemów z częściami stockowymi, ale nie jestem w stanie sprawdzić w jakim są stanie, ponieważ nie chcę otwierać repliki (osiągi mi się podobają i obiecałem sobie, że nie będę nic w niej dłubał, póki samo coś nie padnie). Pozdrawiam. Edited February 13, 2010 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Nie ma co się łamać to najsłabsza ze stockowych zębatek w tym modelu. Przeważnie padają zęby pracujące z zębatką silnikową. Wina to niedokładne wykonanie i może gorszy stop ale to drugie to tylko gdybanie ;) Quote Link to post Share on other sites
Klecor Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Czy wasze SR'ki przy strzale też wydają taki paskudny metaliczny dźwięk? U mnie silnik hałasuje tak, jak gdyby metal piłował. Działo się tak i na stockowym GB i na GB od G&P. Silniki też dwa różne (G&P i Guarder). Macie jakiś pomysł jak to wyciszyć? Quote Link to post Share on other sites
Pucu Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 (edited) Taa... Też u mnie tak hałasuje. Ja bym się nie przejmował. Nie jestem tutaj pewien ale możliwe że wynika to z tego że jest to przedłużony GB i po wyluzowaniu sprężyny może pozostawać mały luz między prowadnicą - sprężyną - tłokiem. Dźwięk może wydawać rozprężająca się sprężyna... Jak nie to mnie poprawcie Pzdr Edited February 27, 2010 by mil38 Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Poprawa była, ale nieznaczna, także po wykonaniu odpowiedniego podkładkowania i wyregulowaniu docisku. Dlatego uważam że raczej nic nie dało. W końcu obkleiłem matą bitumiczną, razem z odpowiednim tłumikiem był niczym stockowa sprężyna :D. Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Na stockowym chwycie rzęzi jak wiertarka Po zmianie chwytu (sniper grip G&P) i wypodkładkowaniu była poprawa, jednak nie znaczna. Dopiero po zmianie gearboxa i zębów na G&P zniknęło irytujące zgrzytanie. Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Panowie ostatnio spotkałem się z sytuacją gdzie mając w body GB jedynie same zębatki i kręcąc nimi palcem już zgrzytały i przycinały się w jednym miejscu, po wstawieniu innych jakichkolwiek jakie miałem pod ręką efekt zniknął! Wniosek jeden: Nierówne zęby! Ewidentny problem z jakością zębatek! Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Dexter najśmieszniejsze, że w ogóle nie było tego widać! Dopiero przy obracaniu wychodziło szydło z worka! Obejrzałem te zębatki cztery razy po dwa razy i jedyne co dostrzegłem to tak jakby różnica w grubości zębów, najbardziej na środkowej. Ale widziałem jeszcze lepszy numer. Kolega serwisant z Poznania pokazywał mi to cudo! Włożył środkową zębatkę w połówkę GB i kazał zakręcić, moim oczom ukazał się niebywały widok. Zębatka zachowywała się jak mimośród :!: Odchylenie nie było duże, ale doskonale widoczne gołym okiem! Taki numer widziałem pierwszy raz w życiu i muszę powiedzieć iż to niezły bubel! Co prawda nie była to zębatka z SRki ale pochodziła od repliki P&J Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 No właśnie rozumiem skrzywienie osi na skutek uszkodzenia łożyska, ale tamta giwera była prawie nowa i poszła na wymianę lufy na precke, gumki, przesmarowanie i takie duperelki. Łożyska były nie uszkodzone! Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 W zębatkach elementa do m14 też miałem mimośród. I to na prostych osiach. Efekt był taki, zę na łożyskach ślizgowych, które z definicji mają większy luz niż kulkowe śmigało jako tako a na kulkowych już tylko śmigało. Ledwo. Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Miałem to samo w gearboxie G&P, przerywacz G&P był jakiś trefny i zmieniłem na stockowego z P&J, problem zniknął. Sprawdź jeszcze czy kostka stykowa nie ma naderwanego dzyndzelka tutaj: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.