Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Zasięg - Przyzwoity jak na AEG'i. Wymieniając gumkę masz troszkę lepszy zasięg i celność przede wszystkim.

 

Różnica między wersji C od K - Podstawa to długość repliki, generalnie się różni frontem i długością lufy oraz innym tłumikiem. W ostrej wersji jeszcze by była inna długość kolby (tak jest tylko w przypadku replik G36 od CA). No i ceną. Wygodniejsza jest wersja C, no i ładniejsza jak by nie patrzeć.

 

Stockowa bateria - Zapewne dają 8,4 V 1100 mAh. Więc jak umiesz dbać o pakiety i akumulatory, to na dobrą strzelankę Ci powinno starczyć. Ale jeśli z tego co widzę, jesteś początkującym to Ci starczy na naprawdę niewiele.

 

Wytrzymałość - G36 JG są fajne i z body dużo lepsze dla początkujących niż AK47 od CYMY (mówiąc o CM028). Tutaj nic nie powinno Ci się samemu zniszczyć, uszkodzić czy pokruszyć. Jak dbasz to wystaczy Ci na długo. Gearbox wersji 3, więc tutaj nie trzeba tuningów nawet, by trzymał Ci długo. Miałem JG w stocku długo i nie narzekałem jak dla początkującego, ale fajnie jak się trochę przyzdobi dodatkami i akcesoriami, bo mi się goła replika szybko nudziła.

 

Czy wersja C jest dobra dla początkującego - Tak ! Jak najbardziej jest dobra, gdyż aktualnie jest to jedna z najtańszych replik II klasy (nie te odpuściaki poniżej 250 PLN z plastikowym GB i 180-260 fps'ami). Dla mnie jest to lepszy wybór niż CM028 dzięki wykonaniu zewnętrznemu. Chociaż gdyby miało gearbox taki jak w CM028 to za taką cenę był by repliką idealną za takie pieniądze.

Wersja C od JG (jak inne repliki JG), są dosyć lekkie, więc nie powinieneś się tak szybko męczyć trzymając ją i operując. Jest krótka i sprawdza się, dzięki składanej kolbie, gdzie wtedy możesz ją wcisnąć do normalnego plecaka szkolnego (o pojemności 25-30 l/dm3). Ma szyny tu i tam, więc jest jak się nią pobawić zewnętrznie jeśli chodzi o wygląd i praktyczność.

 

Przypomniały mi się czasy, kiedy to ja za swoją pierwszą taką lepszą replikę (G36C JG) dałem 315 PLN - prawie 5 lat temu ;)

 

 

Pozdrawiam Miszcz

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Siemacie, czy jest jakikolwiek sens w wymienianiu komory hop-up w tej giecie? Wymieniłbym na jakąś metalową lub wydziwianą do rzekomego tuningu, gdybym takową znalazł . Mam SL-8 od GFC (rebrand JG, nawet dysza w standardzie JG jest) 560FPS i w niej lufę Promyka 6.03 509mm. Nie mam kulek o ludzkiej wadze na których mógłbym strzelać jak po sznurku (G&G 0.28g i zielone Madbulle 0.36g, których nie widać z żadnej strony). G&G lecą ogólnie prosto, jednak końcowy rozrzut jest mocno niezadowalający a nie mam jak repliki do tych gupich Madbulli dostosować. Ewentualnie, czy zmiana dystansera z fabrycznego gumowego na jakiś plastikowy typu H czy inne dziwactwo może pomóc na skupienie?

Link to post
Share on other sites

Szkoda męczyć tak mocno, jak już chcesz ekstremalnie dobrą gietkę. Lepiej już podstawkę od Boyi sprawisz sobie, albo Aresa przynajmniej. W samych stockach, precyzja strzałów i praca całości jest wyborowa.

Też kiedyś przechodziłem przez ten temat (Cyma - lepsze od JG we wszystkim też) i powiem Ci, że szkoda czasu i kasy. Nie powiem, że nie da się. Ale przed każdą strzelanką trzeba skalibrować replikę i też się nagimnastykować na efekty.

 

JG to JG, nawet jak wymienisz całe GB, HU (z lufą) i elektrykę to efekty mogą być różne...

Nawet body, adapter, czy blok gazowy może mieć duży wpływ na precyzję i powtarzalność strzałów.

 

Co do tych metalowych CNC to opinie są bardzo różne, no i bardzo ciężko je dostać.

Link to post
Share on other sites

Szkoda męczyć tak mocno? Weź wejdź proszę w mój profil i sprawdź, co już wpakowałem w ten gearbox... Głupoty chrzanisz i tyle a z tą kalibracją i wpływem korpusu czy bloku gazowego to już pojechałeś.A praca całości tak, jak fabryka dała była daleeeko od wyborowej...

Link to post
Share on other sites

Opisałem tylko swój przypadek, więc się nie gorączkuj ;)

Nie wiem jak wygląda nowa seria tych GFC i jakie są jakościowo, ale domyślam się, że to JG nadal, więc pewnie nadal plastik lotniczy to jest :P

 

Z samego GB i rurki nie strzelasz, powinieneś o tym pamiętać.

Też myślałem, że części zew. takie jak opisałem wyżej NIE MAJĄ wpływu na jakość strzelania, to się mocno zdziwiłem na takiej replice jak Steyr Aug od JG. Robiłem z bebechami wszystko, najlepsze jakości części jakie są na rynku, a rozrzut był taki, że z 25 metrów miałem problem kogoś trafić. Pożyczyłem od kumpla front i nagle kulki lecą jak po sznurku i zasięg dużo dużo większy.

 

Spasowanie i jakość części zewnętrznych też ma jakiś wpływ, fizyka tyczy się wszystkiego i niczego nie oszczędza ;)

Link to post
Share on other sites

1. Jak chcesz robić karabin wsparcia w tym wypadku MG36, możesz pomyśleć o użyciu zwykłej długiej G36, a nie odmiany snajperskiej, choć to tylko różnica wyglądu.

 

2. Musisz wiedzieć czego oczekujesz od repliki, jakich osiągów. 450, 500, więcej fps? Jaka szybkostrzelność? V3 to dobry gear box, ale wszystkiego nie wytrzyma zwłaszcza na auto, a i tuning będzie droższy.

 

3. Musisz też wiedzieć gdzie chcesz tej repliki używać. Na większych zlotach mogą Ci nie pozwolić używać repliki karabinu szturmowego z drum'em

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites

Dzięki.

1. Włąśnie o wygląd chodzi, wersja SL bardziej mi się podoba od zwykłej Giety:)

 

2. Tak maksymalnie miałem w głowie 500fps. Co do szybkostrzelności to nie zastanawiałem się jeszcze nad tym.

 

3. Generalnie w grę wchodzi Raszówka, ale nie MilSim'y, bo nie mam na nie czasu. Bardziej np. impreza "Miasto", a tam nie widziałem ograniczeń co do magów. Zastanawiałem się też nad adapterem od M4 i kilka med'ów, tak na wszelki wypadek :)

Link to post
Share on other sites

No ja zamierzam robić G2A2 :P. Tylko z lufą będzie nieciekawie bo już kupiłem Promyka 509 a lufa w G2A2 jest długości około kałaszowej. Chwyt jest już odpowiednio zielony, muszka jest ścięta, niestety ramiona muszki są na zewnątrz, nie do wewnątrz.

 

Szkoda, że nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na moje pytanie odnośnie komory :/.

Link to post
Share on other sites

Wiem że istnieje MG36, ale tu chodzi o gust (jak mawia mój koleżka jeden lubi czekolade, drugi jak mu nogi śmierdzą), a ja właśnie lubię jak mi nogi śmierdzą ;) Znalazłem coś takiego http://www.airsoftcanada.com/showthread.php?t=102950 Nie grałem w FEAR'a, ale sobie sprawdziłem, faktycznie coś podobnego chodziło mi po głowie. A poza tym słyszałem, że jest też wersja SL wojskowa, bodajże SL9 (mogę się mylić), ale też nie o to chodzi, abyśmy wszyscy biegali z AK/M4!!! Czyż nie?! :D

 

P.S. A wracając do tematu jaką kolejność przyjąć po zakupie przy tuningu?

Link to post
Share on other sites

Na wstępie, moja rada, kup od razu taśmę izolacyjną, do podwieszenia tego druma. Miałem takiego, po załadowaniu do pełna jest tak ciężki, że potrafił się samoczynnie wypinać z gniazda... :icon_confused:

Chcesz, mogę Ci go sprzedać za pół ceny, bo u mnie leży bezużyteczny. Był użyty dwa razy i poszedł na półkę wraz z innymi nie trafionymi gadżetami.

Edited by Powała
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...