rumak Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 @rumak, nigdzie nie pisałem- a przynajmniej nie przypominam sobie- żebym radził ci użyć młotka... Tak, jak pisze dexterkrak, dokładnych wymiarów nie jestem w stanie ci podać. Ścierasz trochę, sprawdzasz, czy działa. Jak nie, to powtarzasz procedurę. A co do zbijacza, to pęknięty na 100% nie jest, ale może starł się ten jajowaty otwór i przez to zbijacz nie nabiera odpowiedniej prędkości albo momentu. A jeśli tak, to potrzebuję nowego zbijacza. Młotka użyłem gdy już było po wszystkim, po prostu jak już coś radzisz to staraj się to robić dokładnie a nie tak ogólnikowo. O to mi chodziło. No ale nie ma co ukrywać mój błąd, przynajmniej części się przydadzą. Quote Link to post Share on other sites
Guest Aztek_PL Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Gdzie na dzień dzisiejszy można kupić ten pistolet (w Polsce)? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 (edited) Coś kolego chyba nie chciało się samemu poszukać? http://www.taiwangun.com/pistolety_gazowe/r17_army-1262.html http://redberet.istore.pl/pl/army-glock-17-r17.html?partner=1984 EDIT...a i zapytanie ode mnie, obecnie bawiłem się w wymianę części, czyszczenie itp itd aby przygotować go do sezonu. Nabijałem pistolet zwykłym gazem do zapalniczek, ale zamek mimo że całość działała, to nie odchodził na tyle daleko aby zostać w tylnej pozycji aby się zablokować po wystrzeleniu do pusta. Czy ten efekt minie na green gazie? Edited June 13, 2011 by CerberBP Quote Link to post Share on other sites
Guest Aztek_PL Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Zapomniałem napisać wymagań. U Krakman'ów jest wersja bez oznaczeń (przynajmniej tak wnioskuję ze zdjęcia, a nie odpowiedzieli mi). Natomiast w RedBeret już się one skończyły (dzwoniłem w tej sprawie). Szukałem, szukałem i... znalazłem tylko u optyków. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 skoro pęknięty nie jest to pomyśl, czy nie przestał działać od jakiegoś rozkłądania, czyszczenia czy coś? Może źle zmontowane? Może coś pękło? Lub mógł się wytrzeć ale raczej z przodu. Sprawdź jak pracuje przy zdjętym zamku i magazynku bez gazu (czy trafia w zawór czy odskakuje ku górze?). Sprawdź różne konfiguracje: wsadzenie maga i napięcie kurka, napięcie i wsadzenie i próby strzału. Na podstawie zachowania zbijaka w tych warunkach można czasami określić przyczynę awarii. Potrem sprawdź to samo z gazem w magu (nałąduj odrobinę, nie do pełna bo po co marnować gaz...). Ponownie- czy zbijak zaworu nie ma siły wcisnąć zaworu (zostaje oparty o główkę zaworu) czy może "ześlizguje się" z główki zaworu ku górze? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 No to już się skończyły;p Musisz szukać używek, od czasu do czasu się pojawiają. CerberBP nie dziwne, że nie dochodzi do końca bo butanem to można co najwyżej sprawdzić szczelność lub działanie mechanizmu, do strzelania to się nie nadaje, jest po prostu za słabe. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 No to już się skończyły;p Musisz szukać używek, od czasu do czasu się pojawiają. CerberBP nie dziwne, że nie dochodzi do końca bo butanem to można co najwyżej sprawdzić szczelność lub działanie mechanizmu, do strzelania to się nie nadaje, jest po prostu za słabe. Dzięki, to mój 2gi klocek bo jeden sprzedany dawał radę na butanie a ten nie, ale widocznie mniej przypiłowałem odpowiedni element zamka i martwiłem się że może nie cykać :) Quote Link to post Share on other sites
Guest Aztek_PL Posted June 17, 2011 Report Share Posted June 17, 2011 Dostałem trzecią generację tego pistoletu. Czy tylko u mnie oznaczenia na zamku to jakiś żart? Żeby je zobaczyć muszę ustawić się idealnie do światła. Niby tłoczone, ale powiedziałbym, że na kilka nanometrów. U Was też tak jest? Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 (edited) Dzisiaj otrzymałem zamówionego glocka 17 ARMY z taiwanguna. Paczka przyszła mega zabezpieczona( ;) ), uwolnienie repliki zajęło mi jakieś dobre 15 min =) Model jest z 3 generacji. Do Azteka: ja po wyjęciu guna z pudełka szukałem oznaczeń i ich prawie nie znalazłem, dopiero pod światło widać, ale to i tak bardzo lekko. Myślę, że kiedyś nad tym pokombinuję, aby uwidocznić oznaczenia ;) Green Gas jest, kulki też,czas zacząć rytuał ładowania.Najpierw musiałem to rozkminić, gdyż to moja pierwsza gazowa replika. Dobra, wygrałem, magazynek załadowany. Wkładam go do broni i odciągam zamek - całkiem przyjemny metalicznty dźwięk, podobny jak w prawdziwym glocku 17 (strzelałem na strzelnicy). Oddaję pierwszy strzał i tu niespodzianka - dosyć ładnie kopie.Opróżniłem magazynek i tu jedno zmartwienie - zamek nie został z tyłu po ostatnim strzale ;/ Drugi magazynek - to samo. Trzeci - zatrzymał się, ale kolejne znowu nie zatrzymywał :( na dworze tylko 12*C , więc mam nadzieję że to z powodu temperatury. W razie czego proszę o radę ;). Ogólnie glock bardzo przypadł mi do gustu. Jego zalety to mocny blowback, dobre wyważenie zbliżone do ostrej wersji, jednak nie satysfakcjonują mnie oznaczenia. Nie wiem jak z tym zamkiem, przy przeładowaniu ręcznie na pustym magazynku zostaje z tyłu, przy strzale już nie. Jeszcze raz ponawiam prośbę o pomoc. EDIT: Właśnie sprawdziłem sprawę zamka w domu w temp. pokojowej. Glock strzelał zauważalnie lepiej niż na dworze, pięknie kopał, zamek został w tylnim położeniu :) Edited July 25, 2011 by Zawodowy_Snajper Quote Link to post Share on other sites
Aztek Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Po dogadaniu się z TaiwanGun bezproblemowo wymienili mój model na wersję z pełnymi oznaczeniami. Co do zostawania zamka w tylnym położeniu - u mnie zazwyczaj system ten działa dobrze, ale czasami (szczególnie przy końcówce gazu w magazynku) właśnie coś takiego ma miejsce. Wydaje mi się jednak, że jest to naturalne dla pistoletów gazowych. Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Hmmmm... teraz znowu coś magazynek nie został... postrzelam więcej i zobaczę czy częściej zostaje zamek czy nie. Po prostu to mój pierwszy gaziak i chciałbym żeby wszystko było w porządku. A co do wymiany broni to ta nowa też była 3 generacji? czy wszystkie z 3 mają po prostu słabe oznaczenia? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Zacznij od wyczyszczenia klamki. Zapewne pomoże. Quote Link to post Share on other sites
Aztek Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 [...]A co do wymiany broni to ta nowa też była 3 generacji? czy wszystkie z 3 mają po prostu słabe oznaczenia? Tak, nowy pistolet również jest trzeciej generacji. Rozmawiałem ze sprzedawcą - powiedział, że obecnie w sprzedaży są pistolety w ogóle bez oznaczeń. Nie wiem, skąd się wzięły takie "połówkowe", ale po otworzeniu pierwszej przesyłki byłem trochę zniesmaczony. Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 (edited) Wyczyścić, wyczyścić... tylko że zamek czy całą broń? ogólnie jest z pudła wyjęta od jakiś 3 godzin i jest chyba czysta. Nie wiem, nie znam się na gaziakach ;/. Ogólnie napełnię magazynek, wyjdę na dwór i wystrzelam sprawdzając czy po ostatniej kulce zostaje czy nie zamek z tyłu. Hmmmm... teraz kilka razy się normalnie zamek zatrzymał. Ogólnie strzela zauważalnie lepiej niż po wyjęciu z pudełka. Być może to tylko kwestia przestrzelenia, mam przynajmniej taką nadzieję =) Edited July 25, 2011 by Zawodowy_Snajper Quote Link to post Share on other sites
paint Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Myślę, że zamek nie blokuje się w tylnym położeniu z dwóch powodów. Po pierwsze z powodu konstrukcji mechanizmu zamka. W ostrym jest tak, że lufa wędruje do góry, żeby ułatwić nabojowi dostanie się do komory (czy jak to się nie opisuje, nie znam się na terminologii rusznikarskiej ;) ). W replice mechanizm jest skopiowany (ze względu na znany i lubiany realizm), ale to powoduje dodatkowe opory materiału, na których pokonanie potrzebna jest dodatkowa siła rozprężającego się gazu. Przy słabym ciśnieniu (niska temperatura, albo końcówka gazu) sprężyna powrotna okazuje się za twarda, żeby zamek "dojechał" do blokady i- no cóż- zablokował się na niej. Jeśli by sprężyna powrotna była bardziej miękka, to pewnie wszystko pracowałoby sprawniej ale jednocześnie siła blowbacku nie byłaby aż tak odczuwalna. Po drugie, ARMY G17 jest kopią modelu od Tokyo Marui. Albo TM spieprzyło sprawę, albo chinole źle skopiowali, albo zastosowane materiały są do dupy. W każdym razie wspomniane wcześniej opory są za duże, żeby replika działała zawsze jak należy. Strzelałem gloczkiem od KWA i tam nie tylko sprężyna pracuje znacznie lżej ale i cały mechanizm działa płynniej. Zamek zostaje w tylnym położeniu właściwie za każdym razem. Obecnie mój ARMY leży dla ozdoby, bo mechanizm nie potrafi otworzyć zaworka maga i wypuścić gazu. Gloczek strzela na bardzo niskim ciśnieniu, przez co właściwie nigdy nie da się uzyskać efektu zablokowania zamka w tylnym położeniu (już kiedyś poruszałem ten temat...). Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 (edited) Ogólnie klamka beznadziejna, o ile ta II gen. działała nawet nieźle, to ta z III gen. jest całkowicie do kitu. Po wymianie gumki na lepsiejszą klamka chodzi jakby chciała a nie mogła, dodatkowo w magach od Meistera ta gumka przy szczękach maga, która uszczelnia połączenie magazynek-dysza siedzi za nisko przez co tylko część gazu trafia do dyszy. Nie mam już pojęcia co z tym zrobić, tych gumek nie idzie kupić u nas osobno. Zamontowałem także dolne zaworki od LayLaxa, które puszczają gaz na maxa, ni da rady ich uszczelnić a i oringów do nich nie ma;/ Zamek po powolnym puszczeniu nie dochodzi do końca (choć spiłowałem obsadę tłoczka tak że kurek się nie blokował więc kupiłem łożysko kurkowe i dalej to samo). Stalowa zewn. od Guardera też nie za bardzo hula z Glockiem (za dużo tarcia w nim jest). Ogólnie klamka nie warta nawet 1zł. Edited July 25, 2011 by rumak Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Myślę, że zamek nie blokuje się w tylnym położeniu z dwóch powodów. Po pierwsze z powodu konstrukcji mechanizmu zamka. W ostrym jest tak, że lufa wędruje do góry, żeby ułatwić nabojowi dostanie się do komory (czy jak to się nie opisuje, nie znam się na terminologii rusznikarskiej ;) ). W replice mechanizm jest skopiowany (ze względu na znany i lubiany realizm), ale to powoduje dodatkowe opory materiału, na których pokonanie potrzebna jest dodatkowa siła rozprężającego się gazu. Przy słabym ciśnieniu (niska temperatura, albo końcówka gazu) sprężyna powrotna okazuje się za twarda, żeby zamek "dojechał" do blokady i- no cóż- zablokował się na niej. Jeśli by sprężyna powrotna była bardziej miękka, to pewnie wszystko pracowałoby sprawniej ale jednocześnie siła blowbacku nie byłaby aż tak odczuwalna. Po drugie, ARMY G17 jest kopią modelu od Tokyo Marui. Albo TM spieprzyło sprawę, albo chinole źle skopiowali, albo zastosowane materiały są do dupy. W każdym razie wspomniane wcześniej opory są za duże, żeby replika działała zawsze jak należy. Strzelałem gloczkiem od KWA i tam nie tylko sprężyna pracuje znacznie lżej ale i cały mechanizm działa płynniej. Zamek zostaje w tylnym położeniu właściwie za każdym razem. Obecnie mój ARMY leży dla ozdoby, bo mechanizm nie potrafi otworzyć zaworka maga i wypuścić gazu. Gloczek strzela na bardzo niskim ciśnieniu, przez co właściwie nigdy nie da się uzyskać efektu zablokowania zamka w tylnym położeniu (już kiedyś poruszałem ten temat...). Dzięki za odpowiedź ;) Jak na razie to chyba chodzi o temperaturę (u mnie na zewnątrz 12*C było). Ale z klocka jestem zadowolony, ładnie nosi kulki, ładnie wygląda, no i wspaniały dźwięk przeładowania zbliżony do prawdziwego glocka :wub: Rumak: być może ten klocek nie lubi żadnych modyfikacji, z tego co czytałem każdy co go próbował usprawnić pogarszał tym osiągi. To jednak chińska kopia, a nie prawdziwy TM ;) Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 No możliwe, możliwe ale najpierw z tymi magami trzeba pomyśleć. Sam mechanizm działa ok. Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 W sumie to chyba w gaziakach najważniejsze są magi, a reszta jakoś działa. Może zamiast wydawać kasę na odpowiednie zawory,uszczelki i szczęki do magazynka lepiej kupić oryginalny magazynek TM ? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Zacznij od czyszczenia zanim wydasz jakąś kasę na cokolwiek. Pomaga w 90% przypadków. Zarówno w TM, ARMY, KSC czy jakimkolwiek innym gunie. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 (edited) Czy ktoś w Glocku III gen. spotkał się z problemem za niskiej gumki/uszczelki na górze maga, która nie styka się do końca z dyszą przez co kiepsko strzela? Jakieś możliwe rozwiązania?Pozdroo EDIT: Czy montował już ktoś tą uszczelkę od KJW: http://www.asg.com.pl/Uszczelka_wylotowa_do_magazynkow_Glock_23_KJW,p,5009.php do swoich magów z Glocka III gen? Czy są one wyższe niż standardowe, i jak działają? Edited August 6, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
QbasH Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Czy gdzieś w Polsce idzie jeszcze dostać magi do tego modelu? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Sory, że w tym temacie piszę ale to powinno być odpowiednie miejsce. Czy posiada ktoś na sprzedaż jakieś części magazynków do tego Glocka? Najlepiej III gen. Quote Link to post Share on other sites
arend Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Magi są te same bez względu na generację klocka. Jedyną różnicą jest zastosowana plastikowa stopka (a w zasadzie czy ma otworek do ładowania gazem czy nie) Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 (edited) Magi są te same bez względu na generację klocka. Jedyną różnicą jest zastosowana plastikowa stopka (a w zasadzie czy ma otworek do ładowania gazem czy nie) Mylisz się, różnią się wysokością uszczelki w magu (połączenie mag-dysza), przynajmniej moje;) Czy ktoś próbował montować górne zaworki Elementa, takie jak tu: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_133_265&products_id=5627&name=Element_-_Zawor_HiOutput_-_TM_G17 Czy dają się wkręcić do końca? Witam, czy u kogoś z Was kulki po 20-25 metrach zaczynają skręcać? Spowodowane jest to tym, że ta metalowa blaszka nie naciska na gumkę w tym samym stopniu, przez co ten dzyndzelek na gumce co podkręca gumkę jest przekrzywiony. Czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z tym poradził? Edited August 21, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.