Hellknight Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 http://lmgtfy.com/?q=adapter+kolby+m4+cm048 Quote Link to post Share on other sites
Wilq_pl Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Pomoże ktoś? PROBLEM Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Miałem coś podobnego, za długa śruba i blokuje chyba zębatki. Przykręciłem krótszą i nagle ożyło. Quote Link to post Share on other sites
Wilq_pl Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Szkoda, że u mnie taki myk nie działa ;( Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 A senku coś pomógł? Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 Za długa śruba zawadza o tłok (przerabiałem to już niestety). Rozłóż wszystko i zobacz czy tłok nie stracił zębów. Quote Link to post Share on other sites
Wilq_pl Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Jest widoczne na tłoku miejsce, w które wgryzła się śruba, ale tylko ledwo zahacza o dwa zęby. W takim razie czy nowy tłok załatwi sprawę? Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 I krótsza śruba oczywiście. Quote Link to post Share on other sites
Wilq_pl Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Rozłożyłem raz jeszcze i największym problemem okazały się styki koło spustu. Silnik kręcił co któreś zetknięcie, więc myślę, że jak coś z nimi pokombinuję to będzie hulać nawet na obecnym tłoku, który jest całkiem ok jak się spiłuje tą nierówność po śrubie. Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Dla ciekawych: W mojej cymie siedzi - M160 SHS do stocka jest za długa o 1 zwój którego trzeba usunąć i zaciska ją wtedy maxa - ale to nawiasem -Preca i guma Systemy -Dysza Ultimate -i porządny shimming A to wszystko zasilane jest 7.4 voltowym Lipolem 20C GP :D Ci co domyślają sie jaki jest ROF to sie dobrze domyślają. Dla porównania to tak jakby strzelać na praktycznie rozładowanej 8,4v na stocku Może jestem jakiś inny ale powiem że mi starcza :D Na strzelankach sie spisuje Na takim ustawieniu wysiepane ~ 500 kulek i śmiga dalej jak trzeba Po 5000 kul otworze GB i zrobie przegląd i wrzucę zdjęcia zębatek i tłoka :D Pozdro ! :> Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted October 23, 2011 Report Share Posted October 23, 2011 (edited) Dla ciekawych: W mojej cymie siedzi - M160 SHS do stocka jest za długa o 1 zwój którego trzeba usunąć i zaciska ją wtedy maxa - ale to nawiasem -Preca i guma Systemy -Dysza Ultimate -i porządny shimming A to wszystko zasilane jest 7.4 voltowym Lipolem 20C GP :D Ci co domyślają sie jaki jest ROF to sie dobrze domyślają. Dla porównania to tak jakby strzelać na praktycznie rozładowanej 8,4v na stocku Może jestem jakiś inny ale powiem że mi starcza :D Na strzelankach sie spisuje Na takim ustawieniu wysiepane ~ 500 kulek i śmiga dalej jak trzeba Po 5000 kul otworze GB i zrobie przegląd i wrzucę zdjęcia zębatek i tłoka :D Pozdro ! :> To ten szkielet cymy wytrzymuje nawet spring 160 :icon_eek2: ? Edited October 23, 2011 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 23, 2011 Report Share Posted October 23, 2011 Nie jest to jakiś kosmiczny wyczyn, ogółem GB v3 sa bardziej odporne od V2, a ten w nowszych cymach ten trend utrzymuje. Swoją drogą, nie znam nikogo, komu V3 pękł przy uzytkowaniu. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Witam, mam mały problem ze swoja cymką, a mianowicie prawdopodobnie zerwał mi się gwint przy dokręcaniu selektora ognia. Wie ktoś może jak można to naprawić? Z góry dzięki Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Przegwintować na większy. Quote Link to post Share on other sites
niedzwiedziek51 Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 Powiedzcie, jakie spręzyny uciągnie stockowa batka? Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 Stockowa nie nadaje się do niczego. Jeszcze zależy na jaką trafisz, z chińskimi ogniwami z kosmosu nigdy nic nie wiadomo. Dla przykładu - Jak wyżej napisane mam w stockowym GB m160 , stockowa 9,6 1200mah krztusi się ledwo naciąga i strzały są bardzo nierówne , u mnie był jakiś dziwny przypadek - właśnie na tej baterii - Raz wyszedł mi nawet podwójny strzal na singlu, co mnie cholernie zdziwiło. Jak strzelałem na pojedynczym to praktycznie co każdy strzał tłok stawał na środku albo już ,,przy końcu,, gdzie zaraz miał nastąpić strzał. Było to dla mnie dziwne z tym faktem że bateria ledwo naciagała tłok, mimo że była naładowana. Na lipolu 7,4v 20c wszystko jest normalnie , tak jak być powinno i niema dziwnych strzałów jak opisałem wyżej . :) Quote Link to post Share on other sites
Usama Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Wyszedłem dziś popykać sobie do puszek z AKMa. Włożyłem batkę, podpiąłem maga, przestawiłem selektor na auto i usłyszałem dźwięk katowanych zębatek. Trochę strzela normalnie, trochę mieli zębatkami. Na semi w ogóle nie działa. Strasznie śmierdzi. Czy to poważne? Czy lepiej wysłać do taiwana na gwarancji, czy pójść do n.p. Cytadeli? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Wysyłaj na gwarę. Quote Link to post Share on other sites
Usama Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Wszystko już w porządku, silnik się nieco odkręcił. BTW, jak dokręcić selektor? Mój jest strasznie luźny. Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 (edited) Musisz zdjąć taką osłonkę z selektora (w kształcie kółka). Pod nią jest śrubka. Pozdrawiam gewer Edited October 31, 2011 by gewer12 Quote Link to post Share on other sites
Aztek Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Wszystko już w porządku, silnik się nieco odkręcił. BTW, jak dokręcić selektor? Mój jest strasznie luźny. U mnie też był problem z selektorem. Ja swój odkręciłem i dodałem podkładkę sprężynową. Od tamtej pory selektor chodził ciężko i nigdy się nie zsunął. Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Wie ktoś jak coś takiego zamontować? http://www.ebairsoft.com/vltorr-stock-adapter-p-964.html Mam obecnie replikę AKS`a ale myślę nad teleskopową kolbą więc body będę pewnie zmieniał ale jak tak patrze po fotkach to tego adaptera nie cholery nie da rady zamontować nawet do body przystosowanego do stałej kolby w stylu "plug and play" . Miał ktoś z tym styczność? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Po budowie widać, że pasuje tylko do ogona typu AKM. Nie ryzykowałbym montażu na znalowej obsadzie kolby Cymy. :) chyba, że nie tyrasz repliki. Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Dokładnie , mi popękała i wcale nie była ,,tyrana,, Z tą obsadą to sie nie popisali, mogli już te kilka PLN dołożyć ... Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 A są na rynku body ze stalową obsadą? P.S. Czy wie ktoś jak ta cymowska stal wykorzystana do wykonania body zachowuje sie przy spawaniu? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.