Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sklep azteko jest jakiś dziwny.

 

Z kolegą robiliśmy tam 2 zamówienia.

 

Pierwsze były to flaki do GB. Płatność miała być za pobraniem. Przyjechał kurier - i co? O pobraniu nic nie wiedział... Czyli krótko mówiąc paczka przyszłaby za darmo, gdyby nie wrodzona uczciwość kolegi, który skontaktował się ze sklepem i wykonał przelew.

 

Ostatnio poszło drugie zamówienie. Parę bebechów, GG, oliwkowa chińska kabura (wg. informacji na stronie ostatnia w magazynie!). Kolega chciał też dla siebie, to wziął czarną. Po czym otrzymał mejla ze sklepu, że czarnych kabur nie ma (na stronie sklepu były). W zamian mogą wysłać oliwkową. Oliwkową, której wg strony miało już nie być.

Paczka przyszła, rzeczywiście kabury przysłali 2 oliwkowe, ale zamiast zamówionej sprężyny M120 SHS, dostałem SP120 Guardera. Cóż - ich strata.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Kontakt jest fatalny, odpisują po zdrowo ponad 24 godzinach, pomimo odpowiedzi w 5 minut po tym jak wyślą maila kontakt kończy się na jednej wiadomości na dwa dni. Upierają się że przelew po tygodniu nadal nie doszedł do nich na konto, po wysłaniu potwierdzenia z banku cisza, i nadal nic nie wiem co dalej z moim zamówieniem. Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Zarówno indywidualne jak i grupowe zakupy robimy dawno w tym właśnie sklepie. Bardzo dobry i szybki kontakt, pancerne paczki. Ostatnio zdarzyła się wadliwa cześć, ( wada fabryczna ujawniająca się dopiero po montażu ) która została odesłana. Choć trwało to trochę ( ale i nie pospieszałem, nie paliło się w tym przypadku ) otrzymałem nowy egzemplarz.

Ogólnie sklep polecam, większość zakupów robimy właśnie tam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam, również robiłem zakupy na azteko, ze względu jednak na przeprowadzkę ich sklepu paczka szła do mnie ponad tydzień, jednak w zamian 8% rabacik więc miłe podejście sklepu. Po otwarciu paczki okazało się jednak, że dostałem od nich tańszy hełm niż zamawiałem. Po napisaniu meila dostałem informacje, że mogę odesłąć hełm który otrzymałem, zostanie wymieniony i odesłany odpowiedni. Jednak że potrzebowałem hełmu "na wczoraj" zaproponowałem swoje rozwiązanie, aby zwrócili mi różnicę nadpłaconą za hełm zamawiany. Otrzymałem meila, aby podać dane do przelewu i po dwóch dniach otrzymałem nadpłacony zwrot. Za to pozytyw.

 

Mam jednak pytanie do klientów sklepu, czy macie może wiedzę czy zakupoione repliki przechodzą u nich przegląd zerowy jak np na taiwangun... oraz czy ktoś oddawał na gwarancji replike i jak rozkłądały się koszta przesyłek (kto je pokrywał? )

Link to post
Share on other sites

Zamawiałem w tym sklepie za pierwszym razem wszystko w porządku poza faktem, że pan na infolini sprawiał wrażenie jakby miał umrzeć lub przynajmniej zasnąć odpowiadając na moje pytanie

Za drugim razem wszystko było jeszcze lepiej, paczka zapakowana była wręcz idealnie, a szybkość realizji zamówienia również bardzo dobra

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Minus. Od ponad tygodnia czekam na paczkę, konkretnie od chwili otrzymania maila, że paczka zostąła wysłana. Od dwóch dni próbuje bezskutecznie skontaktować się ze sklepem, żeby ustalić, czy czasem nie pomylili adresów. Cisza zarówno pod mailem, na infolinii odzywa się poczta głowsowa, w komórce "abonent czasowo niedostępny", a paczki jak nie było tak nie ma. Domyślam się, że głównym winowajcą będzie Poczta Polska, ale od sklepu chcę przynajmniej informacji który oddział mam ścigać.

Link to post
Share on other sites

Osobiscie - zakupy robilem tam 2-a razy i nie bylo problemow. Szybkoi i bezstresowo. Jednak co do informacji na temat np. czy zakup gumki GG umozliwia wyslanie zamowienia bez oplaty z dodatkowymi czesciami pozostalo wielkim milczeniem ;/

Rowniez system naliczania rabatow mam wrazenie ze nie dziala :D ... otoz mam juz naliczane znizki i według nich za pewne rzeczy przy zamowieniu powinno wyjsc mniej, owszem niby przy finalizowaniu zlecenia jest to ujete, ze zostalo odjete tyle i tyle ale kiedy robie symulacje z innego komputera skad indziej bez logowania to ceny sa te same :P .... wiec nie wiem o co kaman :D

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o Twoje pytanie dotyczące gumki, to mam wrażenie, że sklep po prostu nie odpisuje na pytania, które odnoszą się do regulaminu sklepu ponieważ każdy sam powinien sobie do niego dotrzeć i przeczytać. Też na pytanie które ja zadałem nie uzyskałem odpowiedzi, bo tyczyło się regulaminu jak później doczytałem. Panowie po prostu nie tracą czasu na powtarzanie się;)

Link to post
Share on other sites

KnightMoritz proszę o przesłanie numeru zamówienia (może być PW, bądź na maila sklep@azteko.pl z dopiskiem wmasg) sprawdzę co i jak z zamówieniem.

 

seger jak patrzyłem forum podobno pytałeś o części do HK416. Sprawdziłem całą pocztę pod tym kontem (hk416, 416), ba nawet Twojego maila sprawdziłem u nas (przynajmniej ten co kojarzę) - żadnego zapytania nie znalazłem. Jak byś mógł powiedz jak było wysłane zapytanie (formularz na stronie- który czy mailowo) - bo możliwe że mamy jakiś błąd w konfiguracji.

 

 

Dziękuję w imieniu ekipy za wszystkie pozytywy - a jeszcze bardziej negatywy, bo przynajmniej wiemy co trzeba poprawić.

Link to post
Share on other sites

seger- piszesz na GG którego nie używamy (nie wiem ile dokładnie, ale ponad pół roku z tego co pamiętam) i wystawiasz nam negatywną opinię za brak kontaktu.

 

Panowie rozumiem kwestie wyjasnienia sytuacji, przypominam jednak że temat ten nie służy do komunikacji klient<->sklep. Szmeru.

Link to post
Share on other sites

Ja jestem po udanych zakupach. Dostałem to co chciałem, staranie i bezpiecznie zapakowane. Załapałem się na akcję darmowej dostawy i dostałem milutki gadżecik gratis - zgodnie z obietnicami. Nie miałem też żadnych problemów w komunikacji ze sklepem. Telefon działa i jest odbierany :D

Link to post
Share on other sites

Również polecam ten sklep lecz robię tam zakupy osobiście.

 

Nie rozumiem jednego (nie chodzi tu konkretnie o sklep Azteko) paczka wysłana do 16:00 przychodzi kurierem na następny roboczy dzień do odbiorcy... więc czekanie na towar tydzień jest conajmniej dziwne. Może sklepy powinny informować które produkty magą wysłać od ręki a na które trzeba czekać i ile?

Edited by l_isek
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...