Bratek193 Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Moje pierwsze zakupy w tym sklepie. Paczka bardzo dobrze zabezpieczona. Szybka realizacja zamówienia. Gorąco polecam :). Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Sklep azteko jest jakiś dziwny. Z kolegą robiliśmy tam 2 zamówienia. Pierwsze były to flaki do GB. Płatność miała być za pobraniem. Przyjechał kurier - i co? O pobraniu nic nie wiedział... Czyli krótko mówiąc paczka przyszłaby za darmo, gdyby nie wrodzona uczciwość kolegi, który skontaktował się ze sklepem i wykonał przelew. Ostatnio poszło drugie zamówienie. Parę bebechów, GG, oliwkowa chińska kabura (wg. informacji na stronie ostatnia w magazynie!). Kolega chciał też dla siebie, to wziął czarną. Po czym otrzymał mejla ze sklepu, że czarnych kabur nie ma (na stronie sklepu były). W zamian mogą wysłać oliwkową. Oliwkową, której wg strony miało już nie być. Paczka przyszła, rzeczywiście kabury przysłali 2 oliwkowe, ale zamiast zamówionej sprężyny M120 SHS, dostałem SP120 Guardera. Cóż - ich strata. Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Ja składałem u nich kilka zamówień, zawsze z bdb kontaktem i szybką przesyłką....jak na razie najczęściej u nich zamawiałem i polecam- do kolegi powyżej....pozostaje się tylko cieszyć iż dali produkt lepszy a nie gorszy :) Quote Link to post Share on other sites
lisek1994 Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Kontakt jest fatalny, odpisują po zdrowo ponad 24 godzinach, pomimo odpowiedzi w 5 minut po tym jak wyślą maila kontakt kończy się na jednej wiadomości na dwa dni. Upierają się że przelew po tygodniu nadal nie doszedł do nich na konto, po wysłaniu potwierdzenia z banku cisza, i nadal nic nie wiem co dalej z moim zamówieniem. Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. Quote Link to post Share on other sites
zia Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 Zarówno indywidualne jak i grupowe zakupy robimy dawno w tym właśnie sklepie. Bardzo dobry i szybki kontakt, pancerne paczki. Ostatnio zdarzyła się wadliwa cześć, ( wada fabryczna ujawniająca się dopiero po montażu ) która została odesłana. Choć trwało to trochę ( ale i nie pospieszałem, nie paliło się w tym przypadku ) otrzymałem nowy egzemplarz. Ogólnie sklep polecam, większość zakupów robimy właśnie tam. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Własne wróciłem z zakupów z azteko. Miła i fachowa obsługa. Sporo części. Kila replik na wystawie w tym KWA z którym ostatnio podobno jest problem. I niezłe ceny. Polecam. Nowy adres Azteko.PL Żabińskiego 2 Quote Link to post Share on other sites
Majk89 Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Witam, również robiłem zakupy na azteko, ze względu jednak na przeprowadzkę ich sklepu paczka szła do mnie ponad tydzień, jednak w zamian 8% rabacik więc miłe podejście sklepu. Po otwarciu paczki okazało się jednak, że dostałem od nich tańszy hełm niż zamawiałem. Po napisaniu meila dostałem informacje, że mogę odesłąć hełm który otrzymałem, zostanie wymieniony i odesłany odpowiedni. Jednak że potrzebowałem hełmu "na wczoraj" zaproponowałem swoje rozwiązanie, aby zwrócili mi różnicę nadpłaconą za hełm zamawiany. Otrzymałem meila, aby podać dane do przelewu i po dwóch dniach otrzymałem nadpłacony zwrot. Za to pozytyw. Mam jednak pytanie do klientów sklepu, czy macie może wiedzę czy zakupoione repliki przechodzą u nich przegląd zerowy jak np na taiwangun... oraz czy ktoś oddawał na gwarancji replike i jak rozkłądały się koszta przesyłek (kto je pokrywał? ) Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 (edited) Moje trzecie zakupy w tym sklepie. Polecam. Szybki i profesjonalny kontakt z ludzkim podejściem do klienta. Bardzo dobrze zabezpieczona oraz szybka wysyłka. Zero problemów. Edited October 19, 2012 by komandoczołg Quote Link to post Share on other sites
kamilll3 Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Zamawiałem w tym sklepie za pierwszym razem wszystko w porządku poza faktem, że pan na infolini sprawiał wrażenie jakby miał umrzeć lub przynajmniej zasnąć odpowiadając na moje pytanie Za drugim razem wszystko było jeszcze lepiej, paczka zapakowana była wręcz idealnie, a szybkość realizji zamówienia również bardzo dobra Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 8, 2012 Report Share Posted November 8, 2012 Minus. Od ponad tygodnia czekam na paczkę, konkretnie od chwili otrzymania maila, że paczka zostąła wysłana. Od dwóch dni próbuje bezskutecznie skontaktować się ze sklepem, żeby ustalić, czy czasem nie pomylili adresów. Cisza zarówno pod mailem, na infolinii odzywa się poczta głowsowa, w komórce "abonent czasowo niedostępny", a paczki jak nie było tak nie ma. Domyślam się, że głównym winowajcą będzie Poczta Polska, ale od sklepu chcę przynajmniej informacji który oddział mam ścigać. Quote Link to post Share on other sites
Kris-bb Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Osobiscie - zakupy robilem tam 2-a razy i nie bylo problemow. Szybkoi i bezstresowo. Jednak co do informacji na temat np. czy zakup gumki GG umozliwia wyslanie zamowienia bez oplaty z dodatkowymi czesciami pozostalo wielkim milczeniem ;/ Rowniez system naliczania rabatow mam wrazenie ze nie dziala :D ... otoz mam juz naliczane znizki i według nich za pewne rzeczy przy zamowieniu powinno wyjsc mniej, owszem niby przy finalizowaniu zlecenia jest to ujete, ze zostalo odjete tyle i tyle ale kiedy robie symulacje z innego komputera skad indziej bez logowania to ceny sa te same :P .... wiec nie wiem o co kaman :D Quote Link to post Share on other sites
Majk89 Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Jeśli chodzi o Twoje pytanie dotyczące gumki, to mam wrażenie, że sklep po prostu nie odpisuje na pytania, które odnoszą się do regulaminu sklepu ponieważ każdy sam powinien sobie do niego dotrzeć i przeczytać. Też na pytanie które ja zadałem nie uzyskałem odpowiedzi, bo tyczyło się regulaminu jak później doczytałem. Panowie po prostu nie tracą czasu na powtarzanie się;) Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 Mimo lekkiego potknięcia ze strony sklepu, śmiało polecam, zwłaszcza aukcje z allegro ;) Quote Link to post Share on other sites
DratwaJAV Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Witam! Wynik transakcii: pozytywny Kupilem chwyt przedni i kulki. Odwalilem taka kiche, ze zaplacilem wczesniej zanim dostalem email, ze towar jest dostepny, ale wszystko bylo ok. Przelew i zamowienie poszlo w niedziele, we wtorek mialem u siebie kuriera Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Minus. Brak kontaktu. Mimo powtórzenia pytania sklep nic nie odpisał. Ani me ani be ani chociaż nie wiemy. Quote Link to post Share on other sites
KnightMoritz Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Minus. Kontakt lakoniczny, upierają się że przelew do nich nie dotarł. Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie, chyba że za pobraniem. Święty spokój jest dla mnie wiecej wart niż dopłata do paczki pobraniowej. Quote Link to post Share on other sites
Filavandrel Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Plus 2 aukcje na alledrogo płatność mTransfer kurier zawitał na następny dzień Plus zakup na sklepie on-line boczniak, kulki i drobnica - zakup w czwartek, wysłane w piątek dotarło w poniedziałek płatność pobranie Quote Link to post Share on other sites
azteko Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 KnightMoritz proszę o przesłanie numeru zamówienia (może być PW, bądź na maila sklep@azteko.pl z dopiskiem wmasg) sprawdzę co i jak z zamówieniem. seger jak patrzyłem forum podobno pytałeś o części do HK416. Sprawdziłem całą pocztę pod tym kontem (hk416, 416), ba nawet Twojego maila sprawdziłem u nas (przynajmniej ten co kojarzę) - żadnego zapytania nie znalazłem. Jak byś mógł powiedz jak było wysłane zapytanie (formularz na stronie- który czy mailowo) - bo możliwe że mamy jakiś błąd w konfiguracji. Dziękuję w imieniu ekipy za wszystkie pozytywy - a jeszcze bardziej negatywy, bo przynajmniej wiemy co trzeba poprawić. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 GADU GADU. 20 listopada o 22 21 listopada o 19. Quote Link to post Share on other sites
azteko Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 seger- piszesz na GG którego nie używamy (nie wiem ile dokładnie, ale ponad pół roku z tego co pamiętam) i wystawiasz nam negatywną opinię za brak kontaktu. Panowie rozumiem kwestie wyjasnienia sytuacji, przypominam jednak że temat ten nie służy do komunikacji klient<->sklep. Szmeru. Quote Link to post Share on other sites
PitBear Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Ja jestem po udanych zakupach. Dostałem to co chciałem, staranie i bezpiecznie zapakowane. Załapałem się na akcję darmowej dostawy i dostałem milutki gadżecik gratis - zgodnie z obietnicami. Nie miałem też żadnych problemów w komunikacji ze sklepem. Telefon działa i jest odbierany :D Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Sklep sprawdzony i godny polecenia, choć u mnie paczka szła ups tydzień. Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 (edited) Również polecam ten sklep lecz robię tam zakupy osobiście. Nie rozumiem jednego (nie chodzi tu konkretnie o sklep Azteko) paczka wysłana do 16:00 przychodzi kurierem na następny roboczy dzień do odbiorcy... więc czekanie na towar tydzień jest conajmniej dziwne. Może sklepy powinny informować które produkty magą wysłać od ręki a na które trzeba czekać i ile? Edited December 5, 2012 by l_isek Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Też skorzystałem z darmowej wysyłki, też dostałem gratisa i też jestem zadowolony z ostatniego zakupu, bo wszystko jest cacy Quote Link to post Share on other sites
Pan_Flint Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 (edited) Sklep jest w porządku, ale reklamować baterię można tylko przy zakupie ładowarki mikroprocesorowej. Trochę nie halo. Edited December 5, 2012 by Pan_Flint Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.