grzechotnik Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Quote Link to post Share on other sites
Warlock Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Chryste Panie, Matko Przenajświętsza... Ta gra będzie tak niesamowita, że aż na sąmą myśl po obejrzeniu tego jąderka mi się w mosznie schowały. Pozdrawiam serdecznie, AnR. Quote Link to post Share on other sites
Warlock Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Właśnie przesunęli premierę na PC o dwa tygodnie, ech... :strach: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=48555 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 (edited) Jak coś mają dopracować to niech dopracowują - bardzo dobrze. Szkoda, że twórcy ARMAII jeszcze się tego nie nauczyli. EDIT: Kapitan Price żyje! W traileru, który podał AnR to właśnie on skacze na linie w przepaść. http://www.modern-warfare2.eu/kaptitan-price-is-back.html - mówiłem, że Kamarov go uratował. :D Świetna wiadomość, brakowowało by mi tego klimatyczno-wąsatego SASmana. W końcu to główny wizerunek wszystkich COD. ;) Edited October 7, 2009 by Mati13k Quote Link to post Share on other sites
togier Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Bedzie normalnie premiera ;) Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 MW2 spełnia wszystkie wymogi na "Fail Of The Year 2009". Teraz jest jakaś moda czy co by zdupcyć każdy nowy tytuł znanej marki? http://www.modern-warfare2.eu/mw2-bez-dedy...h-serwerow.html http://www.modern-warfare2.eu/przykrych-ni...cig-dalszy.html Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 (edited) Jak mówią newsy z różnych stron, gra ma być bardzo brutalna. Została oznaczona jako 18+, ale IW nie dostało nakazu usuwania najbrutalniejszych scen. W sam raz dla szkolenia neo-killerów. ;) Edited October 20, 2009 by Mati13k Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Komercha na całego :D Ale i tak znajdą się neo-wannabe-kaptyn prajs dzieci które będą ładować kasę w multiplayera :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Mori Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Sorry ale nie rozumiem w czym problem?? W tym, że brak "dedyków" na PC :?: A może w płatnym DLC :?: Nie?? No to może w tym, że od 18 lat :?: Inne fps`y też są i jakoś nikt nie płacze. Albo w tym, że IW i Activision chcą na MW2 zarobić. No bo może kurde powinni rozdawać za darmo. Bo to wstyd i hańba, że chcą otrzymać zapłatę za swoja pracę. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 IMO dobra polityka. Więdzą, że i tak ludzie będą piracić tą gre. To muszą zmusić ludzi, aby ją kupili, czyli blokując MP. Quote Link to post Share on other sites
mmaruda Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Ludzie nie wiecie o czym piszecie. Co innego zarobić wydając dobry produkt, co innego doić kasę z graczy przez wykorzystanie marki. Najpierw było o podniesieniu ceny na PC. Dlaczego? Bo można, wszyscy się tak najarali, że i tak kupią. Teraz brak serwerów dedykowanych, matchmaking i niemożność modowania. Tu nie chodzi wcale o to, żeby zablokować piratom dostęp do gry. Cała ta polityka ma na celu jedną rzecz - sprzedanie giery i zabicie jej jak najszybciej się da, żeby publika kupiła kolejną cześć. Brak serwerów dedykowanych kompletnie zabije rozgrywkę online, klany nie będą miały gdzie ćwiczyć i sparingować, można zapomnieć o turniejach lanowych i wielu innych aspektach tego, co trzyma ludzi przy grze i powoduje, że długo po premierze jest popularna. Druga sprawa to ten cały prywatny serwer - co jeśli ktoś jest za NATem? No i co innego postawić dedykowany, który pociągnie 32 osoby w multi, a co innego postawić normalny serwer na własnej maszynie, z której się gra. Brak map i modów tworzonych przez graczy spowoduje jedynie, że ludziom się znudzi i dadzą sobie siana. Natomiast ten cały matchmaking to jedna wielka pomyłka - jeszcze nikt nie zrobił gry gdzie taki system faktycznie sprawdzałby się i dobierał graczy na tym samym poziomie umiejętności. No i w ogóle jak można zrobić grę na PC, która nie ma przeglądarki serwerów? Natomiast nie kumam całego oburzenia, które to wszystko wywołuje. Autorzy nowego CODa strzelili sobie w kolano. Wielu ludzi tej gry po prostu nie kupi, jeśli tak będzie. Skorzysta na tym konkurencja, bo ludzie od Battlefielda już zapowiedzieli, że wszystko, czego gracze potrzebują w ich nowej produkcji będzie. Mnie tam nawet taki układ odpowiada - byłoby zbawienne dla rynku, gdyby gracze po prostu nie kupowali produktów, które nie spełniają ich oczekiwań, zamiast kupować i później toczyć batalię z autorami na forach. Wyniki sprzedaży po prostu rozsądzałyby, czego klienci oczekują od produktu. Można sobie oczywiście dywagować dalej na temat piractwa, ale zauważcie jedno - to już się stało raczej stałą wymówką autorów, a nie faktycznym problemem (ilekroć zrobią jakąś kaszanę, to zawsze winni są piraci, a nie słaba gierka). W końcu taki Ubisoft wypuszcza gierkę za gierką, bez żadnych DRMów i zabezpieczeń i nie płacze. Quote Link to post Share on other sites
Mori Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Ludzie nie wiecie o czym piszecie. Co innego zarobić wydając dobry produkt, co innego doić kasę z graczy przez wykorzystanie marki. A co nie można wydać dobrego produktu i wydoić graczy z kasy? Jedno nie idzie w parze z drugim ? Najpierw było o podniesieniu ceny na PC. Dlaczego? Bo można, wszyscy się tak najarali, że i tak kupią. Błąd! Najpierw było OGÓLNIE o podniesieniu cen, a nie tylko na PC. Ale i tak nie podnieśli, wiec po co się trząść. Od samego początku ceny były stałe i wynosiły 200 na konsole i 140 zeta na PC. Teraz nawet 120. Natomiast ten cały matchmaking to jedna wielka pomyłka - jeszcze nikt nie zrobił gry gdzie taki system faktycznie sprawdzałby się i dobierał graczy na tym samym poziomie umiejętności. I znowu błąd. Taki Gears of War i Killzone 2 działa bardzo sprawnie. A to że rangi uzyskane w grze nie są adekwatne do poziomu graczy, to już problem danego gracza. W końcu taki Ubisoft wypuszcza gierkę za gierką, bez żadnych DRMów i zabezpieczeń i nie płacze. Tak? A ile osób gra online w FarCry`aja, GRAW`a czy Rainbow Six:?: Natomiast nie kumam całego oburzenia, które to wszystko wywołuje. Autorzy nowego CODa strzelili sobie w kolano. Wielu ludzi tej gry po prostu nie kupi, jeśli tak będzie. Skorzysta na tym konkurencja, bo ludzie od Battlefielda już zapowiedzieli, że wszystko, czego gracze potrzebują w ich nowej produkcji będzie. Mnie tam nawet taki układ odpowiada - byłoby zbawienne dla rynku, gdyby gracze po prostu nie kupowali produktów, które nie spełniają ich oczekiwań, zamiast kupować i później toczyć batalię z autorami na forach. Wyniki sprzedaży po prostu rozsądzałyby, czego klienci oczekują od produktu. I tu Cię całkowicie popieram. Nie podoba Ci się nie kupuj/odwołaj preordera, a pienienie się na forach jak to się zostało wydymanym strasznie mnie bawi. Poza tym skąd wiadomo jak to będzie działało, skoro się nie sprawdziło? Nigdy do żadnego klanu nie należałem modów nie używałem więc w tej kwestii się nie wypowiem. Jestem raczej graczem z cyklu - dwie-godzinki-dziennie-i-tyle. I podsumowując. A teraz będzie kilka zdań z punktu widzenia posiadacza - i gracza - konsoli i PC. Najwyżej wyjdę na fanboja, co mi tam. Przez długi czas PeCetowi gracze byli traktowani jak - bez obrazy - dzieci specjalnej troski. Gry tańsze niż na konsole, bezpłatne DLC, przymykanie oka na piractwo. Nie wiem czy w końcu wydawcy gier poszli po rozum do głowy, czy zmusił ich do tego kryzys. Bo w końcu wpadli na genialny pomysł, że z PCtów można doić kasę w taki sam sposób jak z konsol. I bynajmniej nie wydaje mi się, że posunięcia Activision było odosobnione. To raczej początek nowego trendu w tej branży. Bo reszta czeka przyczajona, co z tego wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
dzikki Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Ja serio chyba nie kumam, ale czy nie pisałem już wcześniej byście trzymali się tematu. Posty na temat - konsola vs PC wywaliłem. Piszcie o grze, albo nie piszcie. Quote Link to post Share on other sites
minimi Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 (edited) I bardzo, bardzo szkoda- powyższe rozważania bowiem były jak najbardziej o grze- tyle tylko, że o warstwie technicznej, która uniemożliwia w praktyce walki klanowe na multi- co dla wielu jest podstawą gry. Ten temat wałkowany jest zresztą na wielu forach. Gra bowiem jako FPS jest znakomita- o niezbyt wygórowanych wymaganiach, klimatyczna i przemyślana- czyli znakomita podstawa pod multi. Niestety temat mlti to temat jednak głównie dla PC, gdyż tam koncentruje się życie klanowe (jak w Airsofcie). Można to porównać do prawa, które pozwalałoby na grę w airsoft, byłyby świetne repliki itd, ale zabraliby nam miejscówki, możliwości grania customami i zrzeszania (tak mniej więcej). Ja w każdym razie nie znam udanych, klanowych gier pod konsole Edited October 22, 2009 by minimi Quote Link to post Share on other sites
Ohtar Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 (edited) Na PS3 są takie gry. Killzone 2, Socom, CoD4, MGS Online. A że w Polsce nie grają na potęgę (bo grają w cs-a) to inna sprawa. Na konsolach fajne jest to, że każdy gra w taką samą grę. Nie ma zmniejszania detali, żeby lepiej widzieć, czy poszerzania sobie pola widzenia lub innych modyfikacji. Możesz co najwyżej kupić sobie większy telewizor, albo (dla leniwych) kupić emulator myszy i klawiatury. Pewna firma wydaje takie urządzenie akurat 10 listopada, co przypadkowo zbiega się z premierą omawianej w temacie gry. Edited October 22, 2009 by Ohtar Quote Link to post Share on other sites
marcinpaul Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Podali wymagania sprzętowe: Minimalne wymagania sprzętowe: * Procesor: Athlon 64 3200+ / Pentium 4 3.2 GHz (lub lepsze) * Pamięć operacyjna: 512 MB (XP) / 1 GB (Vista) * Karta grafiki: 256 MB z obsługą Shader 3.0 (GeForce 6600 GT lub Radeon 1600XT) * Twardy dysk: 12 GB * System operacyjny: Windows XP/Vista/7 (95/98/ME/2000 – nie wspierane) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 12gb?! Jezus Maryja. Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 (edited) Tja.... Jeśli na tych 12 gb dadzą gameplayu na 5-6h to stracę resztki wiary w przemysł gier. Choć reszta wymagań mieści się w normie, chyba nawet niewiele różnią się od pierwszego MW. Edited October 24, 2009 by zombie_snake Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 12GB??? To mi się nie opłaca nawet ściągać tego, a co dopiero kupować, żeby przejść to w jedną noc jak poprzednie CODy :D Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 A multi, a multi? Ojoj, zapominacie. :D Będą dedyki czy nie, myślę że to nie będzie totalna klapa. Quote Link to post Share on other sites
QQryQ Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 ja nie zaplace 40f tylko po to zeby przejsc singla. bo multi bez dedykow na pc odpada Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 12gb?! Jezus Maryja. To raptem 1/4 dysku BluRay... Quote Link to post Share on other sites
Warlock Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Macie ceny: http://www.ultima.pl/search.php?search=mod...=&pricemax= Moja już zamówiona, na PC. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Nie ma Prestidża na PC? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.