Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Taiwangun.com


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja w taiwangun kupuję już od dłuższego czasu i nigdy mnie nie zawiedli. Przesyłki dochodzą błyskawicznie. Raz wysłałem im połamane okulary i też wymienili (mimo że na stronie pisze że trzeba spisać jakieś oświadczenie z kurierem). A ostatnio do cymki dorzucili plecak gratis :) Polecam, i z mojej strony ogromny plus.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Z przyjemnością informujemy, że zmianie uległ także system rabatowy, który jest znacznie bardziej atrakcyjny od poprzedniego.

Klienci, którzy posiadali rabat w poprzednim systemie z tytułu regularnych zamówień, otrzymają rekompensatę tych zniżek w postaci punktów premiowych.

 

Link to post
Share on other sites

No to teraz czekamy :D

 

Przejrzałem pocztę i znalazłem potwierdzonie w mailach na zamówienia na ponad 10 tysięcy złotych od grudnia 2008, czyli od pierwszej zmiany silnika sklepu. W latach 2007-2008 wydałem ok 4-5 tysi.

 

Napisałem do Krakmana i dostałem taką odpowiedź:

 

"Taki jest teraz system premiowania i ruszył wraz z nową stroną. Punkty nie są "fikcyjne" a klienci już odbierają produkty za zamówienia. Z Panem będzie tak samo wystarczy regularnie składać zamówienia na naszej stronie.

Pozdrawiam."

 

To znaczy, że za wydane prawie 15 tysi dostałem FIKCYJNE punkty, które tylko łechtały moje ego, nic po za tym. Toż to kpina.

 

 

To ja podziękuję za taki sklep. Stracili klienta. Znajomym też będę odradzał.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A ja tam jestem zadowolony.

 

Moja ekipa, na przestrzeni 4,5 roku wydała w tym sklepie sporo pieniążków. Najpierw mieliśmy zniżkę około 8-10%, lecz później przyszła zmiana systemu i wyzerowanie zniżek. Zaczynając od zera udało nam się uzyskać stosunkowo śmieszną zniżkę w wysokości 4% (i to nie na każdy towar), jak na ilość zostawionych tam pieniędzy. Teraz historia zamówień znowu poszła się paść łącznie z rabatami, ale system punktowy jest wg mnie zdecydowanie bardziej atrakcyjny od ostatnich zniżek. A brak chęci i możliwości zadośćuczynienia za utracone rabaty od sklepu wymagać nie można, wiadomo czemu.

 

Jakiś czas temu na koncie Taiwangunu na Facebooku pojawiła się informacja, jakoby planowali w jakiś sposób wynagrodzić stałym klientom utracone rabaty, jednakże ostatnio w trakcie wizyty u Krakmanów dowiedziałem się, że raczej może się to jednak okazać niemożliwe. Można mieć lekki niedosyt, no ale trudno. Z zakupów w tym sklepie nie mam zamiaru rezygnować, ponieważ jest to dobry sklep i sam bym sobie strzelił w stopę. A obecny system punktowy jest bardzo fajnym rozwiązaniem.

Link to post
Share on other sites

Logan jeśli wolisz system punktów, których i tak pewnie nie zdążysz wykorzystać, bo sklep nieoczekiwanie zmieni stronę internetową- Twoja wola. Ja osobiście wolałem mieć te kilka % zniżki. Jako iż jestem człekiem cierpliwym poczekam co powiesz po kolejnym "magicznym zniknięciu".

W mojej ocenie postępowanie sklepu sklepu jest jawną ignorancją w stosunku do klientów. Panowie z Taiwangun: nikt Wam nie broni zarabiać pieniążków tylko szanujcie osoby dzięki którym się utrzymujecie.

 

Co do samych zamówień- nigdy nie było żadnych problemów. A zamawiać i tak czasem będę, bo mają rzeczy, których brak u konkurencji.

Pozdrawiam

Raq

Edited by Raq
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Na początku roku kupiłem SWD (sprężynowe) A&K i po pierwszym strzelaniu zauważyłem, że z lufy wylatują białe farfocle. Jako, że i tak chciałem wymieniać kilka rzeczy, zerwałem plombę i rozkręciłem karabin. Okazało się, że w zespole cylinder-tłok było dosyć dużo styropianu. Wyczyściłem i napisałem e-maila w zeszłą niedziele do Krakmanów. Do dziś zero odpowiedzi, zainteresowania czy zwykłego "przepraszam". U nich kupowałem od początków mojego ASG (ponad 6lat) i zawsze byli pomocni, ale widać, że jak się napisze "zerwałem plombę" to mają takiego człowieka głęboko w du... Zawiodłem się, nie kupię nic więcej od nich i odradzam sklep.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

"Zażalenia i skargi prosze kierowac do BOKu sklepu, kolejne posty nawiazujące do programu lojalnościowego będą kasowane i wystawiane ostrzeżenia. " Rozumiem że ten temat służy wyłącznie do umieszczania pozytywnych opinii o sklepie.

 

Negatywnych również.

Zauważ jednak że ten sam problem został wytknięty przez 10 różnych osób i nie było widać końca. Sytuacja ta dotyczy jednego problemu, zwrócono na to uwagę. Kolejne osoby bredzące o tym samym tylko spamowały temat.

Kolejną sprawą jest to że sprzedawca ma prawo do takich zmian kiedy mu się podoba. Czy wpłynie to pozytywnie na jego odbiór to już jego (sprzedawcy) sprawa. Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Chyba jestem jedyną osobą która jest zadowolona z tego systemu lojalnościowego :)

Jedyne co jest trochę daremne to to że 1pkt równa się chyba 7gr ale zawsze coś..

Ostatnio miałem trochę zakupów przy okazji znajomym też pozamawiałem kilka rzeczy i wyszło 650 pkt i najdroższa rzeczą jaką mogłem wziąć był pas taktyczny MS2 za 42zł wydane 600pkt co prawda do wyboru był tylko czarny w uwadze napisałem że proszę o coyote i taki dostałem :) Bardzo dobry pas, polecam :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...