Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Battlefield BAD COMPANY 2 :P


Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

PrezesOi bardzo fajny post, przytoczone statystki. Ale to tylko statystyki.

I z góry zapowiadam iż twierdzenie, że taka bron jest full pro a tamta to crap strasznie mnie bawią.

A dlaczego? A dlatego że można dywagować jak dana bron jest szybka, jaki ma damedż itp. Tylko co z tego!

AT4 zadaje większy damedż, ale jest "wolniejszy", CG na odwrót.

Dla mnie takie dywagacje są śmieszne - bo to takie same dywagacje czy lepszy jest PP2000 czy AKSu.

Jeden będzie twierdził że AT4 rulz, a CG ssie, inny że Abakan rulz a HK416 jest do du...y.

ITD.

 

Gra się czym się lubi i co komu sprawia przyjemność, ewentualnie nie tym co sprawia przyjemność bo wbija się platynę do broni.

Link to post
Share on other sites

http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

 

Dla tych co nie wiedzą - tabelki do BC2 z chyba wszystkim (broń, pojazdy etc)

 

Co do tego, czy AT4 ssie czy też nie - kwestia gustu. Natomiast, kierując pestką z AT4 tak, by trafić cel, to pilot śmigłowca nigdy nie otrzyma komunikatu o "kursie kolizyjnym z rakietą", tylko będzie widział, że coś w jego kierunku leci. Ale, trafienie bojowego śmigłowca to ciężka sztuka. Blakhołk/Mi-24 to co innego.

Link to post
Share on other sites

PrezesOi bardzo fajny post, przytoczone statystki. Ale to tylko statystyki.

I z góry zapowiadam iż twierdzenie, że taka bron jest full pro a tamta to crap strasznie mnie bawią.

A dlaczego? A dlatego że można dywagować jak dana bron jest szybka, jaki ma damedż itp. Tylko co z tego!

AT4 zadaje większy damedż, ale jest "wolniejszy", CG na odwrót.

Dla mnie takie dywagacje są śmieszne - bo to takie same dywagacje czy lepszy jest PP2000 czy AKSu.

Jeden będzie twierdził że AT4 rulz, a CG ssie, inny że Abakan rulz a HK416 jest do du...y.

ITD.

 

Gra się czym się lubi i co komu sprawia przyjemność, ewentualnie nie tym co sprawia przyjemność bo wbija się platynę do broni.

Teza, dowód, opinia. Poza powtórzonym z czyjegoś wcześniejszego posta stwierdzeniem "AT4 ssie", wszystko co napisałem, było poparte danymi liczbowymi, lub podsumowaniem opartym na moim doświadczeniu w grze. To był mój post :)

Twój zaś, to powtarzanie co Cię śmieszy (w skrócie-porównywanie czegokolwiek nie ma sensu, bo i tak o gustach się nie rozmawia-z takim podejściem trzeba by zamknąć z miliard for dyskusyjnych na świecie...), tyle że w bardzo nerwowy sposób.

To mnie śmieszy :)

Edited by PrezesOi
Link to post
Share on other sites

Teza, dowód, opinia. Poza powtórzonym z czyjegoś wcześniejszego posta stwierdzeniem "AT4 ssie", wszystko co napisałem, było poparte danymi liczbowymi, lub podsumowaniem opartym na moim doświadczeniu w grze. To był mój post :)

....

1. Teza - AT4 ssie albo i nie.

2. Dowód - poparty danymi liczbowymi:

Wszystkie czołgi/wozy pancerne mają 1250 hp

 

CG

Prędkość: 75m/s(!) cały czas, niezależnie od obecności darta

Obrażenia przeciwko pojazdom - 280

Przeładowanie - 5.80s

 

AT4

Prędkość początkowa - 25m/s, po uruchomieniu modułu sterowania - 50m/s

Obrażenia przeciwko pojazdom - 360

Przeładowanie - 6s

 

Podsumowanie.

Aby zniszczyć jeden czołg /BWPa musisz wystrzelić 4,5 CG i 3,5 AT4 , znaczy 5 CG i 4 AT4

Powstaje pytanie ile czasu zajmie ci wystrzelenie pięciu CG a ile czterech AT4, pomijając problem iż bawiąc się w taki sposób musisz brać dodatkowe rakiety dla inżyniera mając CG.

 

Dla informacji - wszystkie śmigłowce 500hp

Dalej, podpierając się twoimi danymi na zniszczenie jednego śmigła należało by odpalić co najmniej dwie rakiety - a wiem że w grze padają po jednej. Przynajmniej u mnie pada po jednym trafieniu RPG7.

 

3. Opinia - poparta moim doświadczeniem w grze.

Wiemy, że heli pada po jednym trafieniu z rakiety, wozy bojowe po 3-4. Przy stacjonarkach pokroju TOWa/KORNa nawet po dwóch. Tak więc podpieranie się danymi statystycznymi jest dla mnie osobiście śmieszne. Bo tabelki i wyliczenia sobie, i podpierając się danymi to do zniszczenia jednego śmigła potrzebne były by dwie rakiety, a czołgów 4-5.

Ale tak nie jest.

I tak - po raz kolejny powtarzam - nie mam zamiaru twierdzić, że AT4/CG/ ssie, że ssie Abakan, czy M60, a RPG7, Hk416 czy MG3 jest pro i full wypas, bo ma lepsze statsy, rof, czy demydż. I to właśnie twierdzenie że coś tam ssie, a coś tam nie jest dla mnie zabawne.

I tyle ode mnie :D

Link to post
Share on other sites

AD2

W CG i RPG strzelec natychmiast po strzale może się ukryć-AT4 niestety nie. Wniosek-strzelec AT4 ma znacząco zmniejszone szanse na wystrzelenie kolejnej rakiety-bo nie będzie żył.

AD3

Większość graczy używających AT4/CG/RPG, wybiera dodatkową specjalizację - zniszczenia od eksplozji (Sxdmg -2), czyli mnożnik uszkodzeń 1.25. Daje to niebagatelny wpływ na poziom zdrówka - 450/500 (RPG,AT4), lub 350/500 (CG). Do tego dochodzą dwa kluczowe aspekty:

1. czasami pilot znajduje się w 'strefie śmierci' (i tutaj znowu widoczna jest słabość AT4-strefa 60cm) wokół punktu uderzenia rakiety, i wtedy żaden pancerz nie pomoże, heli może mieć 150 hp, a spadnie.

2. Śmigłowce w BFBC2 (ze względu na specyfikę engine'u gry i samych map, bardzo ciasnych) latają bardzo nisko, więc wstrząs wywołany uderzeniem, najczęściej powoduje kolizję z drzewami/glebą i w efekcie zniszczenie śmigłowca

 

Dane statystyczne jak widać nie kłamią, zwłaszcza jeśli potrafi się całościowo spojrzeć na piaskownicę. Dodatkowo, skromnie uważam że po 6433 trafieniach (łącznie-AT4+CG+RPG), cośkolwiek wiem o tym o czym piszę :) Dodane-żebyś nie zarzucił mi manipulacji-6433 trafionych rakiet. Zabitych z rakiet mam łącznie 988.

 

Dane liczbowe z jakich korzystam są zaczerpnięte bezpośrednio z kodu gry, więc nie widzę możliwości (a tym bardziej potrzeby, :D ) żeby kogoś wprowadzać w błąd. Oczywiście korzystam ze wspomnianej przez Panocka strony http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ .

 

Dodane-wspomniane przez ciebie rakiety odpalane ze stacjonarnych wyrzutni (TOW, KORNET), zabierają pojazdom 700hp, co czyni je najlepszymi bronmi p-lot na niektórych mapach.

Edited by PrezesOi
Link to post
Share on other sites

Co do owych "rurek AT" wobec pojazdów, jest nieco inaczej. CG zadaje 350, ale wobec czołgów/bewupów jest on zmniejszony do 80%, co daje 280. Natomiast wszystkie rurki mają mnożnik 1.5 wobec lekkich pojazdów i śmigłowców (CG - 350x1.5=525; RPG/AT4 - 360x1.5=540) więc każda rurka skasuje samochody, quady i śmigłowce jednym trafieniem, wyjątek to posiadanie specjalizacji na podrasowany pancerz w pojeździe.

 

Ot, trochę technonanizmu

 

EDIT

specjalizacja na większy dmg od wybuchów w przypadku rurek AT zmniejsza ilość rakiet potrzebnych o 1 by zniszczyć czołg/bwp (CG, z 5 do 4 w przód, z 3 do 2 w bok/tył, RPG/AT4 z 4 do 3 w przód, bez zmian w bok/tył. Oczywiście chodzi o strzał pod kątem 90). I do tego niweluje się z specjalizacją na dodatkowy pancerz.

Edited by Panocek
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Panowie mam taki nurtujący błąd podczas grania na multi. Kiedy wchodzą na serwer pogram z 1-2 minuty i nagle mnie wyrzuca z serwera. Problem ten mam od poniedziałku. Może to być wina tego, że uruchamiam grę przez EA download manager ? Idzie coś poradzić ?

 

PS: Też macie tak, że jak bierzecie klasę szturmową i do tego kolimator to gdy podczas zmiany karabinu na granatnik znika wam kolimator ?

Link to post
Share on other sites

Panowie mam taki nurtujący błąd podczas grania na multi. Kiedy wchodzą na serwer pogram z 1-2 minuty i nagle mnie wyrzuca z serwera. Problem ten mam od poniedziałku. Może to być wina tego, że uruchamiam grę przez EA download manager ? Idzie coś poradzić ?

W tym tygodniu BFBC2 "szaleje" - zdarzają się disconnecty, logowania bez statystyk itd. Ewidentnie EA/Dice coś miesza z serwerami.

Jedyne co możesz zrobić zapobiegawczo po swojej stronie, to upewnić się czy PunkBuster jest aktualny, najlepiej poprzez ręczną instalację.

Link to post
Share on other sites

Zmiany ktore wprowadza najnowszy patch:

 

- All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed.

 

- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.

 

- Blue box chat window removed

 

- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..

 

- 3D vision fixed.

 

- Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.

 

- Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.

 

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

 

- Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.

 

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

 

- Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

 

- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.

 

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

 

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

 

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

 

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

 

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

 

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

 

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

 

- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

 

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

 

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

 

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

 

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

 

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.

 

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

 

- Slightly increased the damage of the UH60.

Link to post
Share on other sites
- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..

 

Nareszcie, to naprawili. Już nawet nie pamiętam ile razy ginąłem, przez nieśmiertelnych ludzi podniesionych przez medyka...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...