Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Asgshop.pl


Recommended Posts

  • Replies 601
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zamówiłem zębatki systemy, a jak je zamontowałem to okazało się, że mam rozładowaną baterię. I co z takim sklepem mam zrobić? :)

 

 

+

 

ASGshop to jedyny sklep, w którym zamawiam cokolwiek, nawet wówczas, kiedy nie mają tego co chcę

 

Tak poważnie teraz: osoby pracujące w tym sklepie to prawdziwa "fachura", i to taka najlepsza. Nie brakuje im wiedzy, cierpliwości, i czasu na pakowanie paczek :) Głowę daję, że jak śpią to śnią o tym jak i co wcisnąć w paczkę :P

 

Pozdrawiam ekipę ASGshop :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W Asgshop'ie kupiłem już nie jedną rzecz:) ZAWSZE można tu liczyć na fachową pomoc przez maila/telefon/cokolwiek.

 

Jest to sklep zdecydowanie prowadzący w naszej grupie pod względem kupowania i serwisowania replik... a doszliśmy do tego niezależnie od zewnętrznych źródeł informacji i opinii - przekonywaliśmy się o tym na własnej skórze, kupując i serwisując repliki u wszelakiej konkurencji.

 

Produkty są sprawne bo sprawdzone. Serwisowanie replik przeprowadzane jest fachowo w bezpośrednim kontakcie z klientem. Widać, że pracują tam ludzie, dla których zagadnienia naprawy i upgrade'u nie mają tajemnic.

 

W tak awaryjnym sporcie jakim jest air soft, problem może zdarzyć się wszędzie i zawsze ale jeżeli zdarzy się to jakimś cudem z produktem kupionym w Rudzie Śląskiej to Asgshop zawsze robi wszystko co w ich mocy by klient nie wyszedł stratny:)

 

Jak dla mnie i wielu osób z naszej grupy, absolutnie najlepszy sklep i i serwis w Polsce.

 

Polecam!

Link to post
Share on other sites

Zwróciłem niedawno batke - miała zwarcie i wylała.

 

Batka odesłana na koszt sklepu kurierem - jako, że batki nie było w sklepie mogłem poczcekac na wymiane lub otrzymac pieniądze. Wybrałem to drugie - efekt - w ciągu 2 dni roboczych kasa na moim koncie. A wiadomo, że sklepy(wszystkie, nie tylko asg) niechętnie, baaaardzo niechętnie zwracają kasę.

 

Kupiłem już bardzo dużo części w asgshopie, a ta sytuacja tylko potwierdza moją dobrą opinię o tym sklepie :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Kolejna udana transakcja. Informowanie na bieżąco o stanie zamówienia. Wszelkie niejasności wyjaśniane przed wysłaniem paczki( zamówienie złożyłem około 17-tej, a po 18-tej otrzymałem mail-a z sklepu, że dany produkt jest chwilowo nie dostępny, osiągalny będzie w tym i tym terminie w zamian oferują ten i ten itd). Ekspresowa dostawa. Cud, miód i części do repliki. 8-)

Szykuje kolejne zamówienie i na 99% już wiem gdzie je zrealizuje.

Link to post
Share on other sites

Z mojej strony laurka dla sklepu. Przez niedopatrzenie dostałem eotecha bez dwóch śrubek i z niedziałającymi bateriami. Dla mnie to nie był problem, jednak sklep nalegał i wysłał mi kurierem owe części.

Mogę tylko pochwalić za takie podejście, jeśli do wszystkich klientów tak podchodzą to nic tylko pogratulować.

Tak trzymać!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ja niestety nie jestem zadowolony z ich usług serwisowych bo usuwając jeden problem sami stworzyli następny ale nie będę się tu rozpisywał bo wysłałem do niech maila w tej sprawie i mam nadzieję że czymś to zaowocuje.

 

 

Dla przypomnienia :

- W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocji

i uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

;) Szmer

Link to post
Share on other sites

yogurt - a ja się rozpiszę...

Bo to już zaliczam do lekkiej przesady...

 

Po przeczytaniu Twojego maila i odpisaniu na niego coś mnie pokusiło, aby zerknąć na wmasg bo Twoja wiadomość była dość specyficzna i spodziewałem się tego, że możesz nie poczekasz na moją odpowiedz.

 

Dlaczego specyficzna?

Odebrałeś replikę we wtorek. po naprawie gwarancyjnej. Na weekendowej strzelance rozregulował Ci się silnik - co nie ma nic wspólnego z naprawą gwarancyjną a podciągnąłeś to pod niezadowolenie z serwisu!?

 

Nie wspomnę już o tym, że regulację silnika (jeżeli zajdzie takowa potrzeba) reguluje się w własnym zakresie - o czym wyraźnie jest napisane na dokumentach, które otrzymałeś przy kupnie repliki.

 

Nie wiem, w którym aspekcie można to podciągnąć pod niezadowolenie z serwisu ?

 

Każda śrubka może się poluzować i nikt na świecie nie zna dnia ani godziny kiedy to się może stać...

 

Jeżeli nie potrafisz wyregulować silnika, to tak jak Ci napisałem w mailu przyjdź na sklep i zrobimy to na miejscu. W przyszłości proszę o przemyślenie wszystkiego zanim się coś napisze na forum.

 

Pozdrawiam

Marek

Link to post
Share on other sites

Muszę pochwalić sklep. Długo czekałem na komorę KA ktra miała być dostępna dopiero 20 tego. Wcześcniej jednak otrzymałem telefon że jest jescze jedna sztuka na magazynie - i miałem ją dużo wcześniej w domu. Pochwała należy sie też za dostęp do trudno dostępnyh w polsce częsci jak właśnie komora KA czy rewelacyjna gumka HU Deep Fire.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jak zwykle, obsługa ekstra. Kupowałem m4 G&P, poprosiłem o przełożenie kabli na tył, zaraz po odebraniu zamówienia telefon, w którym dokładnie mogłem opisać, jak chcę żeby wyglądał efekt. Wszystko przyszło, cała modyfikacja zrobiona profesjonalnie, żadnego zagrożenia porwaniem kabli, wszystko zabezpieczone, no bomba. Dodatkowo, okazało się, że silnik ma problemy ze szczotkami, po telefonie dostałem serię instrukcji, co mam zrobić aby odesłać karabin na gwarancję, wszystko trwało może 10 minut, byłem pod wrażeniem, ogromny plus. Ceny wiadomo, wysokie, ale, jak to się mawia, "nie stać mnie na tanie rzeczy".

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Przepraszamy bardzo, lecz są małe kłopoty z serwerem.

Przez weekend 26-28 września mogą być problemy z działaniem strony.

Za utrudnienia przepraszamy.

Załoga ASGShop.pl

---------------------------------------------

Witam wszystkich!

Pragnę poinformować, iż nasze serwery już działają.

Za wszelkie problemy bardzo przepraszamy.

 

Niestety wszystkie wiadomości, które były wysyłane do nas w weekend 26-28 września nie dotarły do nas z powodu niedziałającego serwera.

 

Prosimy o ponowne ich wysłanie.

 

Pozdrawiamy

Załoga ASGShop.pl

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...