Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Paczka z AKSU od E&L doszła. w komentarzu poprosiłem o przegląd zerowy + sprawdzenie, czy wszystko jest spasowane. zerowy podobno miał miejsce (bo wpisane mam fpsiki), ale spasowanie na pewno nie zostalo sprawdzone, bo rura gazowa lata na lewo i prawo, a pokrywa jest lekko skrzywiona i bez kombinerek do wyciągnięcia guzika zamka nie da się jej zamknąć..

 

Zadzwonił do mnie Pan od przeglądu i spytał, czy chcę E&Lka oddać. Oddać nie chcę, fajnie jednak, że ktoś się zainteresował. Mam nadzieję, że teraz mam status klienta-skuhwiela i będą dwukrotnie każdą zabawkę sprawdzać, 'by się gnojek nie przyczepił'.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Paczka z AKSU od E&L doszła. w komentarzu poprosiłem o przegląd zerowy + sprawdzenie, czy wszystko jest spasowane. zerowy podobno miał miejsce (bo wpisane mam fpsiki), ale spasowanie na pewno nie zostalo sprawdzone, bo rura gazowa lata na lewo i prawo, a pokrywa jest lekko skrzywiona i bez kombinerek do wyciągnięcia guzika zamka nie da się jej zamknąć..

 

Powiedzmy sobie szczerze, że przegląd zerwoy to fikcja. No, że chyba zaliczamy to, że przed wysyłka zostanie oddanych parę strzłów na chrono. Ja nie wiem co się dziej z tym GFem. Chyba te ich promocje ich tak katują bo promocja za promocją przyciągla klientów, ale z tego co widać nie są przygotowani logistycznie do takich akcji.

 

Czyżby znowu magia forum zadziała na panów z GF :icon_biggrin:? To jest smutne ale takie prawdziwe.

Link to post
Share on other sites

no żesz *****. Dziś dorwałem batkę na tamiyach, bo posiadam same t connecty, a przejściówki pożyczone. i co? I replika nie strzela. Znajomy Przywiózł ze sobą trochę wtyczek, więc ulepiliśmy przejściówkę. I co? NA ŻADNEJ BATERII NIE DZIAŁA. Silnik w ogóle nie rusza. Pieprzony 'przegląd zerowy' - DRUGA REPLIKA-ODPAD od GFa, na dwa zakupy. Odsyłam to gówno i mam nadzieję, że oddadzą mi kasę i za odesłanie bizona, który był używany, i za odesłanie tego padła. I niestety, najpewniej już nigdy u nich nic nie kupię, bo dwa takie numery z rzędu to przesada.

Link to post
Share on other sites

Co do sklepu w zasadzie nie mam zastrzeżeń, są mega. Tylko ich strona coś ... szwankuje. Otóż :

zamówiłem coś tam + kominiarke za punkty. Anulowałem zamówienie, punkty wróciły. Chcę złożyć ponownie, tylko zamiast kominiarki chcę wziąć pas nośny za punkty. Pas wymaga ok 65 pkt. a mam grubo ponad to, a nigdzie nie ma opcji, żeby dodać to za punkty. Trochę frustrujące ... Nie wiem, może ich system jeszcze nie wie, że anulowałem tamto zamówienie i stać mnie teraz by kupić coś innego na punkciki :P ...

Link to post
Share on other sites

Kupiłem w GF na początku zeszłego tygodnia dwie repliki RPKS-74MN od LCT. Oba karabiny były zamawiane osobno, tak też opłacane.

Okazało się, że dotpay nie przyjął jednej płatności. Sprawa wyjaśniona i kasę GF miał przed 16 w poniedziałek. O ile pierwszy RPK był już na drugi dzień (wtorek), to drugi (dopiero) w czwartek. Niestety, ku mojemu ogromnemu zdziwieniu okazało się że mam pęknięte STALOWE(!) mocowanie kolby, przez co zawias ma luz, kolba się nie składa do końca, a po rozłożeniu zatrzask nie trzyma jak należy, lubi puszczać przez co kolba samoczynnie się składa. Albo nie idzie w ogóle złożyć kolby, bo się coś klinuje. Paczka była dobrze zabezpieczona, nie nosiła śladów rzucania, itd. Także podejrzewam, że wysłano mi uszkodzoną replikę bez żadnego sprawdzania. Dla mnie to jest szok. Nie wierzę w te całe przeglądy zerowe, no ale żeby chociaż z zewnątrz nie można było rzucić okiem czy wszystko jest OK? W piątek zadzwoniłem do GF, wyjaśniłem sprawę. Na razie sprawa zapowiada się kolorowo - mają dzisiaj przysłać kuriera po pakę i na serwis obadać sprawę. Zobaczymy co dalej.

Link to post
Share on other sites

Niestety , ale GF nie ma żadnych przeglądów zerowych ( sprzedają w stanie w jakim przyjdzie do nich od żółtych braci)

. Kupiłem od nich specnę z połamaną kolbą - udało się oddać.

Przeglądy za to mają u konkurencji, po samej kulturze pracy GB to słychać.

 

Proszę chwalić sklepy w przynależących im tematach. Szmer

Link to post
Share on other sites

Tyle dobrze, że Gunfire poczuwa się do obowiązku opłacenia kuriera we wszystkie strony, z racji tego, że nie robią przeglądów i jest szansa iż ślą bubla.

Nie każdy sklep tak ma, więc warto pochwalić.

 

Za odesłanie repliki do nich jednak zwrotu kosztów nie dostałem, mimo tego, że odsyłałem nie dlatego, że brzydka, tylko dlatego, że używana.

 

Wczoraj serwisant skontaktował się ze mną w sprawie zdechłej repliki, dziś przyjechał kurier po AKSU.

Link to post
Share on other sites
Uczelnia, która ma co najmniej cztery uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora habilitowanego może organizować indywidualne studia międzyobszarowe, obejmujące co najmniej dwa obszary kształcenia i prowadzące do uzyskania dyplomu na co najmniej jednym kierunku studiów, prowadzonym w danej uczelni przez podstawową jednostkę organizacyjną, mającą uprawnienie do nadawania stopnia naukowego doktora w obszarze wiedzy związanym z tym kierunkiem

Hmmm... Jakoś tak, nie w temacie? No, ale przecież to ustawa z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym.

Nauczcie się Kolego Szajnatałn, że nie wszyscy są tak mądrzy, bystrzy i inteligentni jak Ty, a to jest forum - są tu ludzie, którzy mogli nie słyszeć o ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Dlatego podawaj źródła (link czy pełna nazwa aktu prawnego) albo chociaż podawaj kompletną datę (z rokiem) w jakim powstała ustawa.

Edited by MarekMac
Link to post
Share on other sites

Wczoraj przy płaceniu za zamówienie zamiast wpisać nazwę przelewu podaną na stronie wpisałem inną gdyż podana zawierała niedozwolone znaki. Dziś, 8:40, patrzę "Oczekujemy na wpłatę"... Serio się nie połapali? Podałem nr zamówienia... :icon_confused3: A więc dzwonię pod nr tel. podany na stronie, odpiera pewna pani, gdy zacząłem mówić o co chodzi, pani mi przerywa "ale to nie jest sklep internetowy tylko mieszkanie prywatne" (czy coś w ten deseń). :icon_evil: Ma ktoś poprawny nr tel. do Gunfire?

(wiem że pracownicy Gunfire czytają forum więc napiszę że chodzi o Zamówienie nr: 278976)

 

Moc forum działa :icon_razz2:

Przed chwilą zadzwonił do mnie miły pan i wszystko na spokojnie mi wytłumaczył. Jak na razie Gunfire ma ode mnie + za bardzo miłą obsługę.

 

 

Niech działa - fantastycznie, ale kolega łamie zasady tego działu. Pozostawiam jednak jako nieliczną ostatnio pozytywną opinię. Przypominam zarazem, że GF ma oficjalny login na WMASGu i można słać tam privy. Szmer

 

Eh... Miły pan z którym rozmawiałem mówił że zaksięgowanie potrwa do około 10, ale już 15:30 a status dalej "Oczekujemy na wpłatę" :icon_neutral2:

 

Dobra, jest realizowanie :icon_razz2: (15:44)

 

Całkiem szybko się z tym uwinęli, jest 15:55 a status "Gotowe". Jak na razie Gunfire u mnie jest na +

 

Dodatkowo przypominam że opinie wystawiamy po realizacji zmówienia - czyt. gdy otrzymasz zamówiony towar do rąk własnych i wszystko się zgadza. Szmer

Link to post
Share on other sites

Czy ja dobrze widzę, że miejscami "promocja" na GF to ściema, wzorem wyprzedaży w supermarketach ? :-o

Np. http://gunfire.pl/product-pol-1152197856-Replika-karabinu-wyborowego-A-K-S.html zniżka 28% z 515 do 371 zł.

http://gunfire.pl/product-pol-1152196223-Replika-karabinu-szturmowego-LCK74M-NV.html

gdzie te repliki praktycznie w cenie promocyjnej występuje od dawna w innych sklepach (Redberet, jar-mix, itp).

Jak patrzę na "ruchy" cen na GF, mam wrażenie że puchną one tuż przed "promocjami" :icon_rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Ten sklep to jakaś żenada... Chyba 2 razy w życiu robiłem tam zakupy i za każdym razem kwas. Teraz poszło o replikę, zamówiłem 22.09. Cały czas było jako "potwierdzone" dziś dzwoniłem rano, to gość powiedział że wyślą dziś. A przed chwilą okazało się, że to jednak błąd i repliki nie ma na stanie. Już nigdy więcej nawet nie wejdę na ich stronę.

Link to post
Share on other sites

Znowu przejechałem się na realizacji zamówienia. Już ponad 1,5 tygodnia czekam na dostawę części, która została opłacona, w środę wystawiono dla niej dokument sprzedaży, miała już być na miejscu i co? Dwa dni po domniemanej wysyłce status zamówienia brzmi "zamówienie wstrzymane" bez podania powodu. Pełna profeska. :icon_evil:

Edited by Tomciaz
Link to post
Share on other sites

Wysłałem jakiś czas temu do nich replikę na serwis i prosiłem aby od razu zamontowali w niej dyszę. Zadzwonił uprzejmy serwisant z gunfire, dopytał wszystko co i jak. Opłaciłem kwotę za dyszę. Dzisiaj spodziewałem się przesyłki z repliką a odostałem.... witki opadają. Nie muszę wspominać że takowa dysza powinna być zamontowana w mojej replice?

10714602_743572309045730_1225297629_n.jpg

Link to post
Share on other sites

Dogadałem się z uprzejmym panem z infolinii, komplikacje wyniknęły z ich błędu systemowego. W ramach rekompensaty dorzucili ucho do szpeju, także może być. Obsługa klienta daje radę (otrzymałem pełne info o sytuacji, pan zaproponował mi kilka opcji a ostatecznie udało się rozwiązać problem ku obupólnemu zadowoleniu), ale, kurdę, sklep musi poprawić organizację pracy i wrócić do poziomu przynajmniej sprzed roku.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...