Bart_Forrester Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Paczka z AKSU od E&L doszła. w komentarzu poprosiłem o przegląd zerowy + sprawdzenie, czy wszystko jest spasowane. zerowy podobno miał miejsce (bo wpisane mam fpsiki), ale spasowanie na pewno nie zostalo sprawdzone, bo rura gazowa lata na lewo i prawo, a pokrywa jest lekko skrzywiona i bez kombinerek do wyciągnięcia guzika zamka nie da się jej zamknąć.. Zadzwonił do mnie Pan od przeglądu i spytał, czy chcę E&Lka oddać. Oddać nie chcę, fajnie jednak, że ktoś się zainteresował. Mam nadzieję, że teraz mam status klienta-skuhwiela i będą dwukrotnie każdą zabawkę sprawdzać, 'by się gnojek nie przyczepił'. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 18, 2014 Report Share Posted September 18, 2014 Paczka z AKSU od E&L doszła. w komentarzu poprosiłem o przegląd zerowy + sprawdzenie, czy wszystko jest spasowane. zerowy podobno miał miejsce (bo wpisane mam fpsiki), ale spasowanie na pewno nie zostalo sprawdzone, bo rura gazowa lata na lewo i prawo, a pokrywa jest lekko skrzywiona i bez kombinerek do wyciągnięcia guzika zamka nie da się jej zamknąć.. Powiedzmy sobie szczerze, że przegląd zerwoy to fikcja. No, że chyba zaliczamy to, że przed wysyłka zostanie oddanych parę strzłów na chrono. Ja nie wiem co się dziej z tym GFem. Chyba te ich promocje ich tak katują bo promocja za promocją przyciągla klientów, ale z tego co widać nie są przygotowani logistycznie do takich akcji. Czyżby znowu magia forum zadziała na panów z GF :icon_biggrin:? To jest smutne ale takie prawdziwe. Quote Link to post Share on other sites
BloodyAnt Posted September 21, 2014 Report Share Posted September 21, 2014 Otrzymałem paczkę z naprawioną repliką po miesiącu , wystrzeliłem 1000 kulek i sytuacja ta sama co przed naprawą :/ Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 21, 2014 Report Share Posted September 21, 2014 no żesz *****. Dziś dorwałem batkę na tamiyach, bo posiadam same t connecty, a przejściówki pożyczone. i co? I replika nie strzela. Znajomy Przywiózł ze sobą trochę wtyczek, więc ulepiliśmy przejściówkę. I co? NA ŻADNEJ BATERII NIE DZIAŁA. Silnik w ogóle nie rusza. Pieprzony 'przegląd zerowy' - DRUGA REPLIKA-ODPAD od GFa, na dwa zakupy. Odsyłam to gówno i mam nadzieję, że oddadzą mi kasę i za odesłanie bizona, który był używany, i za odesłanie tego padła. I niestety, najpewniej już nigdy u nich nic nie kupię, bo dwa takie numery z rzędu to przesada. Quote Link to post Share on other sites
YoungZ Posted September 21, 2014 Report Share Posted September 21, 2014 Co do sklepu w zasadzie nie mam zastrzeżeń, są mega. Tylko ich strona coś ... szwankuje. Otóż : zamówiłem coś tam + kominiarke za punkty. Anulowałem zamówienie, punkty wróciły. Chcę złożyć ponownie, tylko zamiast kominiarki chcę wziąć pas nośny za punkty. Pas wymaga ok 65 pkt. a mam grubo ponad to, a nigdzie nie ma opcji, żeby dodać to za punkty. Trochę frustrujące ... Nie wiem, może ich system jeszcze nie wie, że anulowałem tamto zamówienie i stać mnie teraz by kupić coś innego na punkciki :P ... Quote Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 Kupiłem w GF na początku zeszłego tygodnia dwie repliki RPKS-74MN od LCT. Oba karabiny były zamawiane osobno, tak też opłacane. Okazało się, że dotpay nie przyjął jednej płatności. Sprawa wyjaśniona i kasę GF miał przed 16 w poniedziałek. O ile pierwszy RPK był już na drugi dzień (wtorek), to drugi (dopiero) w czwartek. Niestety, ku mojemu ogromnemu zdziwieniu okazało się że mam pęknięte STALOWE(!) mocowanie kolby, przez co zawias ma luz, kolba się nie składa do końca, a po rozłożeniu zatrzask nie trzyma jak należy, lubi puszczać przez co kolba samoczynnie się składa. Albo nie idzie w ogóle złożyć kolby, bo się coś klinuje. Paczka była dobrze zabezpieczona, nie nosiła śladów rzucania, itd. Także podejrzewam, że wysłano mi uszkodzoną replikę bez żadnego sprawdzania. Dla mnie to jest szok. Nie wierzę w te całe przeglądy zerowe, no ale żeby chociaż z zewnątrz nie można było rzucić okiem czy wszystko jest OK? W piątek zadzwoniłem do GF, wyjaśniłem sprawę. Na razie sprawa zapowiada się kolorowo - mają dzisiaj przysłać kuriera po pakę i na serwis obadać sprawę. Zobaczymy co dalej. Quote Link to post Share on other sites
karo83 Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 Niestety , ale GF nie ma żadnych przeglądów zerowych ( sprzedają w stanie w jakim przyjdzie do nich od żółtych braci) . Kupiłem od nich specnę z połamaną kolbą - udało się oddać. Przeglądy za to mają u konkurencji, po samej kulturze pracy GB to słychać. Proszę chwalić sklepy w przynależących im tematach. Szmer Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Wysyłka towaru ekspresowa. Zamówienie w środę - dostawa paczkomatem w czwartek ( standard). W zesawie z gumka miał byc dystanser ale okazało się, że mieli błąd opisu na stronie. Za darmoszkę dosłali dystanser w ciągu 3 dni. Gunfire na wielki + . Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 cóż, od zamówienia do wysłania niecałe 10 godzin, przegląd zerowy? niet.. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Tyle dobrze, że Gunfire poczuwa się do obowiązku opłacenia kuriera we wszystkie strony, z racji tego, że nie robią przeglądów i jest szansa iż ślą bubla. Nie każdy sklep tak ma, więc warto pochwalić. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Tyle dobrze, że Gunfire poczuwa się do obowiązku opłacenia kuriera we wszystkie strony, z racji tego, że nie robią przeglądów i jest szansa iż ślą bubla. Nie każdy sklep tak ma, więc warto pochwalić. Za odesłanie repliki do nich jednak zwrotu kosztów nie dostałem, mimo tego, że odsyłałem nie dlatego, że brzydka, tylko dlatego, że używana. Wczoraj serwisant skontaktował się ze mną w sprawie zdechłej repliki, dziś przyjechał kurier po AKSU. Quote Link to post Share on other sites
Szajnatałn Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Nie ma znaczenia czy się poczuwa czy się nie poczuwa- sklep ma taki obowiązek. Art. 8 punkt 2 ustawy wiadomo której z 27 lipca :D. Lesio, nie daj się wiec i żądaj zwrotu również za kuriera. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 (edited) Uczelnia, która ma co najmniej cztery uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora habilitowanego może organizować indywidualne studia międzyobszarowe, obejmujące co najmniej dwa obszary kształcenia i prowadzące do uzyskania dyplomu na co najmniej jednym kierunku studiów, prowadzonym w danej uczelni przez podstawową jednostkę organizacyjną, mającą uprawnienie do nadawania stopnia naukowego doktora w obszarze wiedzy związanym z tym kierunkiem Hmmm... Jakoś tak, nie w temacie? No, ale przecież to ustawa z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym. Nauczcie się Kolego Szajnatałn, że nie wszyscy są tak mądrzy, bystrzy i inteligentni jak Ty, a to jest forum - są tu ludzie, którzy mogli nie słyszeć o ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Dlatego podawaj źródła (link czy pełna nazwa aktu prawnego) albo chociaż podawaj kompletną datę (z rokiem) w jakim powstała ustawa. Edited September 23, 2014 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Trzymajcie się zasad tego działu ! Chyba że troling uprawiacie, by usprawiedliwiać później teorie spiskowe, że kasuje posty (mniejsza że nie na temat) w temacie o Gunfire. Tylko nie dziwcie się później, że macie blokadę konta. Quote Link to post Share on other sites
Szymon2592 Posted September 25, 2014 Report Share Posted September 25, 2014 Wczoraj przy płaceniu za zamówienie zamiast wpisać nazwę przelewu podaną na stronie wpisałem inną gdyż podana zawierała niedozwolone znaki. Dziś, 8:40, patrzę "Oczekujemy na wpłatę"... Serio się nie połapali? Podałem nr zamówienia... :icon_confused3: A więc dzwonię pod nr tel. podany na stronie, odpiera pewna pani, gdy zacząłem mówić o co chodzi, pani mi przerywa "ale to nie jest sklep internetowy tylko mieszkanie prywatne" (czy coś w ten deseń). :icon_evil: Ma ktoś poprawny nr tel. do Gunfire? (wiem że pracownicy Gunfire czytają forum więc napiszę że chodzi o Zamówienie nr: 278976) Moc forum działa :icon_razz2: Przed chwilą zadzwonił do mnie miły pan i wszystko na spokojnie mi wytłumaczył. Jak na razie Gunfire ma ode mnie + za bardzo miłą obsługę. Niech działa - fantastycznie, ale kolega łamie zasady tego działu. Pozostawiam jednak jako nieliczną ostatnio pozytywną opinię. Przypominam zarazem, że GF ma oficjalny login na WMASGu i można słać tam privy. Szmer Eh... Miły pan z którym rozmawiałem mówił że zaksięgowanie potrwa do około 10, ale już 15:30 a status dalej "Oczekujemy na wpłatę" :icon_neutral2: Dobra, jest realizowanie :icon_razz2: (15:44) Całkiem szybko się z tym uwinęli, jest 15:55 a status "Gotowe". Jak na razie Gunfire u mnie jest na + Dodatkowo przypominam że opinie wystawiamy po realizacji zmówienia - czyt. gdy otrzymasz zamówiony towar do rąk własnych i wszystko się zgadza. Szmer Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted September 25, 2014 Report Share Posted September 25, 2014 Czy ja dobrze widzę, że miejscami "promocja" na GF to ściema, wzorem wyprzedaży w supermarketach ? :-o Np. http://gunfire.pl/product-pol-1152197856-Replika-karabinu-wyborowego-A-K-S.html zniżka 28% z 515 do 371 zł. http://gunfire.pl/product-pol-1152196223-Replika-karabinu-szturmowego-LCK74M-NV.html gdzie te repliki praktycznie w cenie promocyjnej występuje od dawna w innych sklepach (Redberet, jar-mix, itp). Jak patrzę na "ruchy" cen na GF, mam wrażenie że puchną one tuż przed "promocjami" :icon_rolleyes: Quote Link to post Share on other sites
Pissmejker Posted September 25, 2014 Report Share Posted September 25, 2014 Ten sklep to jakaś żenada... Chyba 2 razy w życiu robiłem tam zakupy i za każdym razem kwas. Teraz poszło o replikę, zamówiłem 22.09. Cały czas było jako "potwierdzone" dziś dzwoniłem rano, to gość powiedział że wyślą dziś. A przed chwilą okazało się, że to jednak błąd i repliki nie ma na stanie. Już nigdy więcej nawet nie wejdę na ich stronę. Quote Link to post Share on other sites
BloodyAnt Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Wow, zadzwonił do mnie bardzo miły Pan z gunfire, przeprosił za długie oczekiwanie na naprawę repliki. Miło z ich strony. Replika niestety zepsuła się drugi raz po tygodniu. Wysłali po replikę kuriera i tym razem postarają się naprawić o wiele szybciej. Duży plus ;) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 No chyba GF wychodzi na prostą. W czwartek zamówione a w piątek wysłane kurierem. Zobaczymy czy produkt będzie się zgadzał :D. Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 (edited) Znowu przejechałem się na realizacji zamówienia. Już ponad 1,5 tygodnia czekam na dostawę części, która została opłacona, w środę wystawiono dla niej dokument sprzedaży, miała już być na miejscu i co? Dwa dni po domniemanej wysyłce status zamówienia brzmi "zamówienie wstrzymane" bez podania powodu. Pełna profeska. :icon_evil: Edited September 28, 2014 by Tomciaz Quote Link to post Share on other sites
Szymon2592 Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 Zamówienie złożyłem 24.09 (środa) po 18. W czwartek przekazali kurierowi i w piątek przed 14 zamówienie było u mnie. Wszystko się zgadza, pancernie zapakowane. Wielki + za czas realizacji i miłą obsługę. (pisze dopiero teraz bo internetu nie miałem) Quote Link to post Share on other sites
PreQursor Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Wysłałem jakiś czas temu do nich replikę na serwis i prosiłem aby od razu zamontowali w niej dyszę. Zadzwonił uprzejmy serwisant z gunfire, dopytał wszystko co i jak. Opłaciłem kwotę za dyszę. Dzisiaj spodziewałem się przesyłki z repliką a odostałem.... witki opadają. Nie muszę wspominać że takowa dysza powinna być zamontowana w mojej replice? Quote Link to post Share on other sites
Deathu Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 (edited) Replika została wysłana po tygodniu, na następny dzień kurier przywiózł paczkę. Wszystko ładnie zapakowane - jestem zadowolony. Edited September 30, 2014 by Deathu Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 Dogadałem się z uprzejmym panem z infolinii, komplikacje wyniknęły z ich błędu systemowego. W ramach rekompensaty dorzucili ucho do szpeju, także może być. Obsługa klienta daje radę (otrzymałem pełne info o sytuacji, pan zaproponował mi kilka opcji a ostatecznie udało się rozwiązać problem ku obupólnemu zadowoleniu), ale, kurdę, sklep musi poprawić organizację pracy i wrócić do poziomu przynajmniej sprzed roku. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 Dziś doszła z naprawy replika E&L. Pan na serwisie powiedział, że nie była uszkodzona. jest to o tyle dziwne, że przyszła i strzela, a wcześniej nie strzelała. cóż, zobaczymy jak będzie działać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.