gloomer Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Może gunfire chce ale ludzi chętnych nie ma ;). Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Zakończmy na tym temat polityki kadrowej sklepu ;-) Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 A ja znowu pochwalę GF. Przysłali mi za mało punktów, za zamówienie powinienem dostać 26,5, a dostałem 18. Napisałem do nich w sobotę i dzisiaj już wszystko poprawili. Ode mnie wielki plus :) Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 A ja znowu pochwalę GF. Przysłali mi za mało punktów, za zamówienie powinienem dostać 26,5, a dostałem 18. Napisałem do nich w sobotę i dzisiaj już wszystko poprawili. Ode mnie wielki plus :icon_smile: Nieźle, ja od ponad tygodnia nie dostałem odpowiedzi na email :D Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Ups, to ja nie wiedzialem, ze muszę ich sprawdzać co do ilości punktów... Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Kolejne zamówienie w GF szybko i bez problemów. Plus dla nich. Natomiast spamowanie mi skrzynki zachętami do wystawiania opinii o produktach w sytuacji, kiedy nikt ich nie zatwierdza od prawie miesiąca jest już lekko żenujące. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Witajcie. 1) Punkty lojalnościowe zostają przyznane w momencie zaksięgowania wpłaty. Przy zamówieniach przedpłatowych (przelewy oraz szybkie formy płatności) punkty naliczane są w momencie wysłania zamówienia. Przy zamówieniach pobraniowych niezbędne jest otrzymanie informacji od przewoźnika o pobraniu należności od zamawiającego. Z tego powodu punkty za zamówienie pobraniowe mogą pojawić się nieco później na koncie. 2) Zatwierdzamy wszystkie opinie, które zawierają informację o produkcie, ocenę, są w języku polskim lub angielskim oraz odnoszą się do produktu zakupionego przez Klienta w konkretnym zamówieniu. Wiciok: Po przeanalizowaniu Twojego konta widnieje jedna opinia (z dnia 17.10.2014r.), która jeszcze nie została zatwierdzona. Na pewno w najbliższych dniach administrator będzie zajmował się tym tematem. Nie przewidujemy opóźnień w weryfikacji. Pozdrawiamy Ekipa Gunfire.pl Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Czyli jak dokonałem zamówienia pobraniowego i czekałem na punkty 3 tygodnie i gdy dopiero po mojej interwencji zostały przyznane, to według was normalne ;)? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 2) Zatwierdzamy wszystkie opinie, które zawierają informację o produkcie, ocenę, są w języku polskim lub angielskim oraz odnoszą się do produktu zakupionego przez Klienta w konkretnym zamówieniu. Wiciok: Po przeanalizowaniu Twojego konta widnieje jedna opinia (z dnia 17.10.2014r.), która jeszcze nie została zatwierdzona. Na pewno w najbliższych dniach administrator będzie zajmował się tym tematem. Nie przewidujemy opóźnień w weryfikacji. To świetnie. Szkoda tylko, że gdzieś "zapodziało" się Wam jeszcze kilkanaście opinii (sprzed około miesiąca). Przyznaję - nie dotyczyły one produktów, które osobiście zamawiałem od Was z mojego konta, ale mam je np. ze wspólnego zamówienia z kumplem, który kupował je dla mnie ze swojego konta. Szkoda tylko, że nigdzie na Waszej stronie nie widziałem informacji o tym, że nie wolno oceniać takich produktów. Więc jeśli akceptujecie jedynie opinie z kont, z których zostały zakupione produkty, to nie udawajcie Greka, tylko napiszcie o tym wyraźnie na stronie sklepu i wprowadźcie sobie stosowne ograniczenia w systemie - bo marnujecie tylko czyjś czas. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 Przypominam! Ten dział nie służy do komunikacji sklep klient. Szmer Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Kolejne zamówienie. Lufa brudna w środku, że szkoda ^^ chusteczka i wycior pomogły ale czy oni nie sprawdzają co wysyłają? ^^ Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 Moje zamówienie straciło status o.0 Nie ma przyznanego żadnego, po prostu puste pole. złożone zostało tej nocy, opłacone DotPay, a wisi w dziale "zrealizowane", bez żadnego konkretnego statusu. Chodzi o zamówienie nr. 286088 w systemie. Jeśli o systemowe sprawy chodzi to mam jeszcze zastrzeżenia do listy adresów. Na teamowym koncie mamy niezły bałagan, bo ja przeprowadzałem się dwa razy, kumpel wyjechał na studia itd, mamy przez to masę niekatualnych adresów, których nie można usunąć samodzielnie z listy. Niby nic wielkiego, ale wkurza szukanie tego konkretnego. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 moje z soboty (25.10) też nie ma statusu, ALE - ma już numer GLS. więc chyba po prostu mają jakiś błąd w systemie. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 moje z soboty (25.10) też nie ma statusu, ALE - ma już numer GLS. więc chyba po prostu mają jakiś błąd w systemie. Dokładnie ideantyczna sprawa. Szkoda, że zamawiałeś w sobotę, a mamy teraz czwartek. Mam nadzieję, że coś się ruszy i moje zamówienie nie przekibluje niewiadomo jakiego czasu i wyjdzie razem z zaległymi :( Na razie mam dobrą opinię co do terminów realizacji, nawet podczas wakacyjnej zadymy promocyjnej uniknąłem opóźnień. Mam nadzieję, że GF nie zawali statystyk :D Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 Emcet środa jest. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 Fakt :icon_biggrin: Pomerdałem terminy. Tak czy siak, dostałem właśnie telefon z GF i sytuacja została wyjaśniona. Także duży plus :icon_wink: Dzisiaj paczka dotarała do mnie. Po tym zakupie moja opinia na temat sklepu sporo się poprawiła. Nie spodziewałem się tak fajnej obsługi klienta. Dostałem telefon parę minut po zapostowaniu problemów ze statusem, wszystko zostało wyjaśnione. Cała zawartość paczki zgodna z tym co zamówiłem. Gdyby ktoś jeszcze obawiał się przez podobny problem, to przekażę to co powiedziała mi Pani z działu obsługi. Całe zamieszanie powstało przez niedawne zmiany w systemie, wewnętrznie wszystkie zamówienia są pod kontrolą, przez drobne niedociągnięcie klienci mogli mieć chwilowy problem z odczytem nowych statusów. Więc w razie czego Keep Calm and Carry On :icon_wink: Szkoda, że się pośpieszyłem i nie załapałem na promocję :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 No to mam nadzieję, że moje zamówienie z soboty dotrze jutro... Co do promocji - jedna za drugą, dobrze, że kilka osób w ekipie było niezdecydowanych - teraz już są i kupili co chcieli taniej od reszty. ;) Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Kilka wcześniejszych zamówień było realizowane z opóznieniem , jakiś miesiac temu robiłem zamówienie w sobota wieczór( za pobraniem) a wysłane zostało we czwartek przyszłego tygodnia.... Ostatnio w poniedziałek puszczalem za pobraniem, , wysłali we wtorek, wczoraj doszło - szok normalnie,. Pewnie już wszystko wróciło do normy. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Tym razem jestem w pełni zadowolony z GF - zamówienie wieczorem 27.10, przesyłka w paczkomacie 29.10, zawartość w porządku. Duży +. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Zamówienie w niedzielę, wysyłka w poniedziałek, paka we wtorek. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 zamówienie 25 październik, dotarło dziś. Przesłana replika z RISami, miała być bez. zamówienie 30 październik, dotarło również dziś. Zamówiłem kilka rzeczy, w tym krótki tłumik QD. Po opłaceniu dowiedziałem się, że muszę dopłacić jeszcze 90 zł, bo ceny wyświetlające mi się na stronie wyświetlają się ze zbyt duża zniżką. lel. no ale okay, nie będę się kłócił. Paczka dochodzi, wewnątrz zamiast krótkiego tłumika QD dostałem zwykły długi aluminiowy szajs. Zadzwoniłem i powiedziałem, że chcę to zwrócić. Jutro ma być kurier. Ergo - 10 dni czekania na replikę, której nie zamawiałem + błąd nawet przy takim pierdzie, jak tłumik dźwięku. To ciekawe o tyle, że moja ekipa zostawiła u nich ponad 16 tysięcy złotych i naprawdę ktoś mógłby czasem po prostu się postarać. Nie wymagam specjalnego traktowania - wymagam odrobiny starań, bo skoro to już któreś zamówienie Z KOLEI, gdzie replika jest niesprawna/uszkodzona/inna, to w końcu możemy zacząć zostawiać pieniądze gdzie indziej. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Lesio, dostałeś maila o rozpoczęciu realizacji zamówienia zanim kazali Ci dopłacić, czy później? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Dostałem maila o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, następnie o przyjęciu wpłaty, a na drugi dzień, że brakuje 90 zł. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Zamówienie zrobione w poprzednią środę a paczka doszła w piątek za to plus lecz replika COLT KWC strzela strasznie w prawo i nic dziwnego bo docisk jest krzywy wziąłem wyprostowałem go jakoś i jest o niebo lepiej no właśnie niebo. Kulki lecą w niebo cały czas nawet na 0,30g. Minimalny docisk jest za mocny nawet na 0,30g i dalej skręca w prawo. Okazało się że gumka jest jak by roztopiona w połowie jak by się guma rozwarstwiała i odstaje. Dziś piszę meila o reklamacje bo tak nie może być. Plus za szybkość a duży minus za nawet nie przestrzelenie repliki. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted November 5, 2014 Report Share Posted November 5, 2014 Zamówienie złożone pierwszego listopada, piątego było już u mnie w domu. Jedyne do czego mogę się przyczepić to problem z działaniem strony. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.