Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A ja znowu pochwalę GF. Przysłali mi za mało punktów, za zamówienie powinienem dostać 26,5, a dostałem 18. Napisałem do nich w sobotę i dzisiaj już wszystko poprawili. Ode mnie wielki plus :icon_smile:

 

Nieźle, ja od ponad tygodnia nie dostałem odpowiedzi na email :D

Link to post
Share on other sites

Witajcie.

 

1) Punkty lojalnościowe zostają przyznane w momencie zaksięgowania wpłaty. Przy zamówieniach przedpłatowych (przelewy oraz szybkie formy płatności) punkty naliczane są w momencie wysłania zamówienia. Przy zamówieniach pobraniowych niezbędne jest otrzymanie informacji od przewoźnika o pobraniu należności od zamawiającego. Z tego powodu punkty za zamówienie pobraniowe mogą pojawić się nieco później na koncie.

 

2) Zatwierdzamy wszystkie opinie, które zawierają informację o produkcie, ocenę, są w języku polskim lub angielskim oraz odnoszą się do produktu zakupionego przez Klienta w konkretnym zamówieniu.

 

Wiciok:

Po przeanalizowaniu Twojego konta widnieje jedna opinia (z dnia 17.10.2014r.), która jeszcze nie została zatwierdzona. Na pewno w najbliższych dniach administrator będzie zajmował się tym tematem. Nie przewidujemy opóźnień w weryfikacji.

 

 

Pozdrawiamy

Ekipa Gunfire.pl

Link to post
Share on other sites

2) Zatwierdzamy wszystkie opinie, które zawierają informację o produkcie, ocenę, są w języku polskim lub angielskim oraz odnoszą się do produktu zakupionego przez Klienta w konkretnym zamówieniu.

 

Wiciok:

Po przeanalizowaniu Twojego konta widnieje jedna opinia (z dnia 17.10.2014r.), która jeszcze nie została zatwierdzona. Na pewno w najbliższych dniach administrator będzie zajmował się tym tematem. Nie przewidujemy opóźnień w weryfikacji.

 

To świetnie. Szkoda tylko, że gdzieś "zapodziało" się Wam jeszcze kilkanaście opinii (sprzed około miesiąca). Przyznaję - nie dotyczyły one produktów, które osobiście zamawiałem od Was z mojego konta, ale mam je np. ze wspólnego zamówienia z kumplem, który kupował je dla mnie ze swojego konta. Szkoda tylko, że nigdzie na Waszej stronie nie widziałem informacji o tym, że nie wolno oceniać takich produktów. Więc jeśli akceptujecie jedynie opinie z kont, z których zostały zakupione produkty, to nie udawajcie Greka, tylko napiszcie o tym wyraźnie na stronie sklepu i wprowadźcie sobie stosowne ograniczenia w systemie - bo marnujecie tylko czyjś czas.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Moje zamówienie straciło status o.0 Nie ma przyznanego żadnego, po prostu puste pole. złożone zostało tej nocy, opłacone DotPay, a wisi w dziale "zrealizowane", bez żadnego konkretnego statusu.

Chodzi o zamówienie nr. 286088 w systemie.

Jeśli o systemowe sprawy chodzi to mam jeszcze zastrzeżenia do listy adresów. Na teamowym koncie mamy niezły bałagan, bo ja przeprowadzałem się dwa razy, kumpel wyjechał na studia itd, mamy przez to masę niekatualnych adresów, których nie można usunąć samodzielnie z listy.

Niby nic wielkiego, ale wkurza szukanie tego konkretnego.

Link to post
Share on other sites

moje z soboty (25.10) też nie ma statusu, ALE - ma już numer GLS. więc chyba po prostu mają jakiś błąd w systemie.

Dokładnie ideantyczna sprawa. Szkoda, że zamawiałeś w sobotę, a mamy teraz czwartek. Mam nadzieję, że coś się ruszy i moje zamówienie nie przekibluje niewiadomo jakiego czasu i wyjdzie razem z zaległymi :(

Na razie mam dobrą opinię co do terminów realizacji, nawet podczas wakacyjnej zadymy promocyjnej uniknąłem opóźnień. Mam nadzieję, że GF nie zawali statystyk :D

Link to post
Share on other sites

Fakt :icon_biggrin: Pomerdałem terminy.

Tak czy siak, dostałem właśnie telefon z GF i sytuacja została wyjaśniona. Także duży plus :icon_wink:

 

 

Dzisiaj paczka dotarała do mnie. Po tym zakupie moja opinia na temat sklepu sporo się poprawiła. Nie spodziewałem się tak fajnej obsługi klienta. Dostałem telefon parę minut po zapostowaniu problemów ze statusem, wszystko zostało wyjaśnione. Cała zawartość paczki zgodna z tym co zamówiłem.

Gdyby ktoś jeszcze obawiał się przez podobny problem, to przekażę to co powiedziała mi Pani z działu obsługi. Całe zamieszanie powstało przez niedawne zmiany w systemie, wewnętrznie wszystkie zamówienia są pod kontrolą, przez drobne niedociągnięcie klienci mogli mieć chwilowy problem z odczytem nowych statusów. Więc w razie czego Keep Calm and Carry On :icon_wink:

Szkoda, że się pośpieszyłem i nie załapałem na promocję :icon_smile:

Link to post
Share on other sites

Kilka wcześniejszych zamówień było realizowane z opóznieniem , jakiś miesiac temu robiłem zamówienie w sobota wieczór( za pobraniem) a wysłane zostało we czwartek przyszłego tygodnia....

Ostatnio w poniedziałek puszczalem za pobraniem, , wysłali we wtorek, wczoraj doszło - szok normalnie,.

Pewnie już wszystko wróciło do normy. Polecam.

Link to post
Share on other sites

zamówienie 25 październik, dotarło dziś.

Przesłana replika z RISami, miała być bez.

 

zamówienie 30 październik, dotarło również dziś.

Zamówiłem kilka rzeczy, w tym krótki tłumik QD. Po opłaceniu dowiedziałem się, że muszę dopłacić jeszcze 90 zł, bo ceny wyświetlające mi się na stronie wyświetlają się ze zbyt duża zniżką. lel. no ale okay, nie będę się kłócił. Paczka dochodzi, wewnątrz zamiast krótkiego tłumika QD dostałem zwykły długi aluminiowy szajs.

 

Zadzwoniłem i powiedziałem, że chcę to zwrócić. Jutro ma być kurier.

 

Ergo - 10 dni czekania na replikę, której nie zamawiałem + błąd nawet przy takim pierdzie, jak tłumik dźwięku.

 

To ciekawe o tyle, że moja ekipa zostawiła u nich ponad 16 tysięcy złotych i naprawdę ktoś mógłby czasem po prostu się postarać. Nie wymagam specjalnego traktowania - wymagam odrobiny starań, bo skoro to już któreś zamówienie Z KOLEI, gdzie replika jest niesprawna/uszkodzona/inna, to w końcu możemy zacząć zostawiać pieniądze gdzie indziej.

Link to post
Share on other sites

Zamówienie zrobione w poprzednią środę a paczka doszła w piątek za to plus lecz replika COLT KWC strzela strasznie w prawo i nic dziwnego bo docisk jest krzywy wziąłem wyprostowałem go jakoś i jest o niebo lepiej no właśnie niebo. Kulki lecą w niebo cały czas nawet na 0,30g. Minimalny docisk jest za mocny nawet na 0,30g i dalej skręca w prawo. Okazało się że gumka jest jak by roztopiona w połowie jak by się guma rozwarstwiała i odstaje. Dziś piszę meila o reklamacje bo tak nie może być. Plus za szybkość a duży minus za nawet nie przestrzelenie repliki.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...