KubaL17 Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 Też tak macie, że po złożeniu zamówienia potwierdzenie przychodzi z gigantycznym opóźnieniem, albo wcale? Już któryś raz mam taką sytuację, że w sumie żadnego potwierdzenia nie dostałem, a przelew poszedł... Cześć, mi również ostatnio zaczęło się tak zdarzać, opóźnienia albo braki potwierdzeń, ale nie miało to u mnie wpływu na terminy realizacji itd - wszystko przychodziło jak zwykle (tj. szybko i sprawnie). Może coś im się systemowo zamuliło... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 Od kilku zamówień zauważyłem że potwierdzeń nie ma w ogóle. A opłacenie zamówienia rownoznaczy się z jego potwierdzeniem. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 U mnie potwierdzenie jest zawsze i zawsze szybka wysyłka.(szczególnie "paczka w ruchu"--NAWET W SOBOTĘ). Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Kupiłem przed świętami, bo akurat ukazały się znów dostępne, 4 tłoczki różowe ze stalową szczęką, 14 zębów od ACM - montowałem ich sporo i wytrzymują wiele. Ło takie ło: Niestety przyszło nie to co zamówiłem - 4 tłoki również acm, ale te badziewne czerwone z 15 zębami (sypią się już przy m120). Takie, tyle że bez głowicy: Wyjaśniałem sprawne z GFC, okazało się że błędnie przyjęli towar na magazynie. Jako że nie mięli różowych na zamianę, w ramach wymiany i chyba prezentu na Wielkanoc, zaoferowali mi tłoczki shs - łeb za łeb, choć są sporo droższe. Czekam właśnie na kuriera, z którym mam wymienić się tłokami. Co jak co, ja tam sobie chwalę zakupy z GFC, w razie W zawsze idzie się kulturalnie dogadać, tak by klient był zadowolony. Quote Link to post Share on other sites
Sarecik Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Sklep godny zaufania, wszystkie zamawiane przeze mnie paczki dochodziły szybko, dobrze zapakowane i zgodne z zamówieniem. Program lojalnościowy jest również jak najbardziej na plus. Muszę również pochwalić obsługę klienta, na zadane pytania odpowiadają szybko i precyzyjnie. Co więcej, odpowiadają na pytania natury technicznej dotyczącej spraw i sposobu serwisowania replik. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted April 18, 2016 Report Share Posted April 18, 2016 Paczki dochodzą szybko ale: gunfire stosuje zabronioną sprzedaż WIĄZANĄ. Żeby kupić cokolwiek za PUNKTY trzeba jednocześnie kupić coś za pieniądze! Dla mnie było to niemiłe zaskoczenie(czyżby gufire-a nie dotyczyło prawo???) Bardzo niemiły zgrzyt :icon_eek: :icon_confused: :icon_mad: Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 18, 2016 Report Share Posted April 18, 2016 Wystarczy kupić coś za pare złotych. Nie ma o co kruszyć kopii według mnie. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 18, 2016 Report Share Posted April 18, 2016 Paczki dochodzą szybko ale: gunfire stosuje zabronioną sprzedaż WIĄZANĄ. Żeby kupić cokolwiek za PUNKTY trzeba jednocześnie kupić coś za pieniądze! Dla mnie było to niemiłe zaskoczenie(czyżby gufire-a nie dotyczyło prawo???) Bardzo niemiły zgrzyt :icon_eek: :icon_confused: :icon_mad: Możesz kupić coś za 20 groszy... Podejrzewam, że właśnie gdyby dało się zrealizować jakieś zamówienie całkiem za darmo, to właśnie wtedy GF miałby problemy prawne z rozliczeniem takiego czegoś. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted April 18, 2016 Report Share Posted April 18, 2016 U nas z konta teamowego poszło od ostatniego czasu sporo zamówień. Wszystkie wysyłane bezproblemowo na następny dzień. Zawartość zawsze zgodna, tradycyjnie kilometry folii jako zabezpieczenie :) Ostatnia promocja naprawdę sensowna, kupiliśmy elektryczne SWD A&K przecenione z ponad tysiąca złotych na 430 :D Problem w tym, że nie działało, tamiya była osmolona z wierzchu i zapewne spalona wewnątrz, nie było reakcji, a bezpiecznik był ok. W sumie jakoś specjalnie to nie bolało, bo i tak każda nasza replika jest na dzień dobry kastrowana z tego ustrojstwa. Co najlepsze, spełniono nasze dodatkowe zlecenie ;) . . . Quote Link to post Share on other sites
Poczchivas Posted April 19, 2016 Report Share Posted April 19, 2016 Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z usług tego sklepu. Tanio i szybko. Polecam ! Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 14, 2016 Report Share Posted May 14, 2016 Odemnie same plusy. Świetna obsługa, szybka wysyłka na ichnim chacie da radę łatwo i szybko się dogadać, ale mimo że piszą o dostawach to podają tylko fałszywe informacje... Pytam od lutego o ten sam produkt :D "będzie za 2 tygodnie lub miesiąc" Ale nie podoba mi się jedna rzecz. Podnoszenie cen chyba szykuje się promocja na repliki G&G. http://gunfire.pl/product-pol-1152208364-Replika-karabinka-GC16-Wild-Hog-13-5.html Ponieważ wcześniej po wliczeniu rabatu 10% wychodziło o 50 zł mniej :D. Quote Link to post Share on other sites
KubaL17 Posted May 21, 2016 Report Share Posted May 21, 2016 (edited) Ode mnie w sumie plus. Paczki zawsze pancerne, czas realizacji w porządku. Zwrot części nie pasującej do repliki bezproblemowy. Jeden mały zgrzyt - zapytanie mailowe, czy mogą określić, czy zespół cylindra VSR firmy PPS będzie pasował do CM.701, odpowiedź - "zalecamy używanie jedynie dedykowanych części", czyli tak w sumie to nie wiadomo... (sidenote: okazało się, że ów zespół pasuje bez problemów). Kolejna sytuacja na plus: przy ostatnim zamówieniu coś nie hulał kod rabatowy z newslettera - 1,44pln rabatu przy koszyku ~300. Wspomniałem o tym w uwagach do zamówienia, dwa dni później info z przelewów24 o dokonaniu zwrotu tych ~nastu PLN na konto. Kwoty może drobne, ale miło, że sklep rzetelny w tej kwestii. Edited May 21, 2016 by KubaL17 Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 2, 2016 Report Share Posted June 2, 2016 (edited) Kolejna aktualizacja. Im cieplej, tym więcej się strzela, więc od nas wyszło dużo nowych zamówień. Tu ciągle bez zmian, wszystko wysyłane w ciągu doby, tak że trzymają wysoki poziom. Tym razem mogę powiedzieć nieco więcej o dziale reklamacji, bo pierwszy raz przyszło mi z niego skorzystać. Reklamowałem szkielet CNC. Po dość długim okresie, 6 miesięcy. Cieszy to, że Gunfire nie jest jednym z tych sklepów, który wali w bambuko przy próbie zwrotu i nie trzeba tłumaczyć, że mamy na to do dwóch lat (w pewnych przypadkach). Mianowicie szkielet był źle obrobiony, wady w przynajmniej dwóch miejscach i nie szło go dopasować do repliki. Pierwsze poprawiane we własnym zakresie, drugie już nieruszane i odesłane. Zwrot przyjęto do rozpatrzenia, pomimo prób częściowego dostosowania go przeze mnie (konsumenta). Początkowo proponowano mi odesłanie go razem z repliką i dopasowanie za free, ale mając go w rękach wiedziałem, że to raczej nie wykonalne i umówiłem się na wysyłkę samego szkieletu, póki co. Stwierdzono, że faktycznie był skopany i nic dziwnego że próbowałem to ratować. Drugą, nieruszaną wadę także potwierdzono. Zaproponowali mi wymianę na nowy, już wstępnie sprawdzony. Dzisiaj dostałem paczkę, faktycznie jest to poprawiona wersja. Także ode mnie wielki plus, za prosty, szybki i rzetelny proces reklamacyjny. :maniak_OK: Edited June 2, 2016 by Emcet Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Próba zakupu mocno przecenionego pistoletu.Wsadziłem pistolet do koszyka.Po niedługim czasie kupuję a tu info w koszyku że towaru już nie ma.Więc po diabła jest koszyk???W "wyjaśnieniu" gunfire przeczytałem że koszyk to nie rezerwacja. NIE wiedziałem a piszę by uświadomić innych którzy też mogą nie wiedzieć. A może sklep uznał że pistolet jest zbyt tani. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 (edited) Trochę logiki, jakby koszyk był rezerwacją, to można by zablokować cały sklep. Edited June 4, 2016 by Emcet Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Konkurencja wykorzystałaby to w trymiga. Już była kiedyś o tym mowa, czasami nie wiem, czy nie tostował tego właśnie @dziadekmarek1. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 (edited) A mnie zadziwił fakt, że wstrzymano moje zamówienie, chociaż dane i hajs się zgadza, a tu nagle taka wiadomość. I nie wiem o co im chodzi, bo oczywiście pracują tylko do 16, a weekendy wolne... Edited June 4, 2016 by Ślepak Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted June 14, 2016 Report Share Posted June 14, 2016 Od początku czerwca poleciały 3 zamówienia. Wszystkie wysłane tego samego dnia i jak zwykle w kartonie z ekstremalnie dużą ilością folii bąbelkowej. Już nie mam co z nią robić i chyba w uwagach do zamówienia wpiszę, by wrzucili fanty do pudła od tak :D Quote Link to post Share on other sites
karolbiegan Posted June 14, 2016 Report Share Posted June 14, 2016 Dałoby rade za pobraniem coś zamówić? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 14, 2016 Report Share Posted June 14, 2016 A czy jak zjem siebie to zniknę, czy będę dwa razy większy? Dodano przez Tapatalk. Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted June 15, 2016 Report Share Posted June 15, 2016 2^ Myślę, że to jest bardzo dobre pytanie, tak samo dobre jak: "Po co został stworzony przycisk dalej?" i wydaje mi się, że chodzi tutaj o spojrzenie w prawą stronę. Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted June 25, 2016 Report Share Posted June 25, 2016 3 zamówienia i nigdy nie narzekałem - szybko wysłane, an bieżąco maile o wpłynięciu zamówienia, o kompletowaniu, o wysyłce i beż żadnych problemów. 2 szt cm 122 zakupione w osobnych paczkach (kurier gratis także za pobraniem) i tak samo ekspressowo wysłane. wszystko pięknie działa i klienci zadowoleni (kupowałem także dla znajomego). Także polecam! Próba zakupu mocno przecenionego pistoletu.Wsadziłem pistolet do koszyka.Po niedługim czasie kupuję a tu info w koszyku że towaru już nie ma.Więc po diabła jest koszyk???W "wyjaśnieniu" gunfire przeczytałem że koszyk to nie rezerwacja. NIE wiedziałem a piszę by uświadomić innych którzy też mogą nie wiedzieć. A może sklep uznał że pistolet jest zbyt tani. Raczej wątpię w to, bo przed sprzedażą chyba ceny analizują skoro obniżają ją. Sądzę, że tak szybko towar został wyprzedany. Kupowałem ostatnio 2 szt cm 122 za 137 zł po przecenie. Na pewno ceny analizują, bo na allegro nawet też mieli wystawione w tej cenie. Może te co na sklepie i na allegro to ten sam towar w takiej samej ilości (w zależności gdzie prędzej się sprzeda) i to by tłumaczyło, czemu z koszyka nie udało się kupić mimo iż fizycznie miałeś wybraną 1 szt do zakupu) ;) Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted June 25, 2016 Report Share Posted June 25, 2016 3 zamówienia i nigdy nie narzekałem - szybko wysłane, an bieżąco maile o wpłynięciu zamówienia, o kompletowaniu, o wysyłce i beż żadnych problemów. 2 szt cm 122 zakupione w osobnych paczkach (kurier gratis także za pobraniem) i tak samo ekspressowo wysłane. wszystko pięknie działa i klienci zadowoleni (kupowałem także dla znajomego). Także polecam! Raczej wątpię w to, bo przed sprzedażą chyba ceny analizują skoro obniżają ją. Sądzę, że tak szybko towar został wyprzedany. Kupowałem ostatnio 2 szt cm 122 za 137 zł po przecenie. Na pewno ceny analizują, bo na allegro nawet też mieli wystawione w tej cenie. Może te co na sklepie i na allegro to ten sam towar w takiej samej ilości (w zależności gdzie prędzej się sprzeda) i to by tłumaczyło, czemu z koszyka nie udało się kupić mimo iż fizycznie miałeś wybraną 1 szt do zakupu) :icon_wink: Ludzie, gdyby towar był rezerwowany po włożeniu do koszyka to można by sklep sparaliżować w godzinę :) Ja nie wiem skąd wam się biorą takie teorie :) Quote Link to post Share on other sites
V4RCH1AK Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 Ja też polecam sklep. Kupiłem i nich do tej pory 10 rzeczy, w tym 2 repliki. Paczka była wysyłana następnego dnia rano i za dwa dni miałem już towar. Świetna obsługa klienta. Co do replik to obydwie działają do dziś. Na plus w stosunku do konkurencyjnego tajwanguna wyróżnia ich system recenzji oraz punkty lojalnościowe- do tej pory uzbierałem 90 kilka punktów i kupiłem za nie magazynki do AK i giety. Można za te punkty kupić nawet replikę! Poza tym strona ma ładną i przejrzystą szatę graficzną. Przesyłki bardzo dobrze zapakowane. Według mnie, to wzór sklepu AS. Quote Link to post Share on other sites
Tadzwirz Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 Witam. Wiele razy chwaliłem i polecałem sklep a dzisiaj czas napisać coś o serwisie. Nie pamiętam dokładnie kiedy ale to nie istotne zachciało mi się majstrować przy Mce tak więc kupiłem części i po wielu dniach zastanawiania się ,,Co źle zrobiłem że nie działa,, replika trafiła do serwisu GF. Jak komuś się nie chce czytać to w skrócie powiem że pozytyw :) Pierwszy kontakt : Szybki telefon w celu zorientowania się co i jak, odbiera bardzo miły i gadatliwy pan który poinformował mnie że replika zostanie naprawiona w ciągu 14 dni od dostarczenia. Tak więc replika wysłana i równo po 13 dniach odbieram telefon od równie miłego i gadatliwego gościa który zaraz po dzień dobry zaczął przepraszać że musiałem tyle czekać :) Przez kolejne dwa dni serwisant dzwonił po kilka razy dziennie informując mnie o przebiegu prac nad moją repliką. W trakcie okazało się że niektóre z wcześniej zakupionych części były uszkodzone lub nie kompatybilne, zaproponowano mi zwrot części i oddanie kasy informując jednocześnie że części muszą przejść całą procedurę reklamacyjną więc na przelew chwilę poczekam, ostatecznie przelew doszedł po niecałych 3 tygodniach. Odesłana replika zapakowana szczelniej niż zwykle lecz niestety po rozpakowaniu okazało się że górne body uległo uszkodzeniu w transporcie ;/ spisałem protokół z kurierem szybki telefon do GF na drugi dzień kurier zabrał replikę z powrotem. Drugi kontakt: Tym razem na telefon musiałem czekać dłużej bo prawie 3 tygodnie. Tym razem również pan serwisant od razu przepraszał za zwłokę i obiecywał rekompensatę ( jak poprzednio ). Przy okazji wymiany górnego body okazało się że pękł też szkielet GB prawdopodobnie też w transporcie. Ku mojemu zdziwieniu GF wymienił mi również w gratisie szkielet na trochę lepszy niż ten co miałem oraz jak poprzednim razem dorzucił garść gratisów. Po kilku dniach paczka dotarła i ku mojemu zdziwieniu... ZNOWU body uległo uszkodzeniu w transporcie... w mniejszym stopniu niż wcześniej ale jednak... nie wiem co w tym GLS robią z paczkami no ale... Znowu telefon, kurier dnia następnego odbiera paczkę, nie wiedzieć czemu śmieszy go cała historia... Trzeci kontakt: Po około trzech dniach od dostarczenia paczki do GF dzwoni dość zdenerwowany na GLS-a pan serwisant informując o kolejnej wymianie body tym razem na jakieś super pancerne i jak to określił ,,prędzej się cała replika rozwali niż to body,, Paczka dotarła w piątek tego samego tygodnia, faktycznie body pancerne i wizualnie mocniejsze od dedykowanych. Puki co wszystko działa a ja zgarnąłem chyba wszystkie możliwe gratisy od GF. Moja ocena serwisu 8/10 za to czekanie ;p Ocena kuriera GLS 4/10 za to że opakowanie całe :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.