audiofildb Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Niedawno dotarł do mnie ten oto silnik. Nie miałem możliwosci przeczytać o nim na forum oraz w sieci wiec postanowiłem go zakupić i pomóc innym użytkownią w pozyskaniu informacji. 1. silnik chodzi cichutko w porównaniu do tych co miałem czyli cyma niebieska i czerwona dupka nie wspominając o wszytkich innych standardowych 2. duże 2 otwory wentylacyjne silniczek o wiele lepiej się chłodzi.( oczywiście silnik wogóle się nie nagrzewa przy spręzynie M120 SHS) 3 bardzo mocne magnesy trudno przekręcic palcami oskę silnika. 4. testowana na 9,6 ale prosi się silnik o większe zasilanie 5. łożyska na końcach silnika znakomicie tłumią drgania. Jeśli chodzi o wersje z aluminiową dupką która jest też w ofercie chyba o 50 zł droższa od tej co zakupiłem myśle ze nie warto przepłacać ta co jest w tańszej wersji znakomicie się spisuje. To mój pierwszy post tak więc proszę o wyrozumiałość , gdy udam się na strzelanie zdam relacje z jego wydajności oraz pracy na lipo Quote Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Taka mała techniczna uwaga, jak wklejasz tekst z innego edytora to używaj opcji "Wklej jako zwykły tekst" bo teraz jest inny kolor "tła". Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Dupka na tych zdjęciach jest dosłownie identyczna jak w Elemencie UT. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Mam gen1, jestem mega zadowolony. Zastanawiam czym różni się gen2, poza oczywistą zmianą wykończenia. Mam nadzieję, że zębatki są już mocniejsze :) Quote Link to post Share on other sites
audiofildb Posted June 4, 2016 Author Report Share Posted June 4, 2016 Wrazenia jesli chodzi o prace jest znakomita nie tylko wyglad poprawili ale lożyska oraz cichsza praca silnika nie wiem jak ma sie to do oszczedzania energi o ktorej tak zachwala producent ale mialem porównanie do poprzedniej wersji i poprawili na pewno kulture pracy silnika oraz wyeliminowali drgania Wysłane z mojego QUANTUM_2_400 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Jeżeli zębatki od pierwszej wersji się nie zmieniły to polecam ją wymienić. Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted June 10, 2016 Report Share Posted June 10, 2016 A jakiego typu zębatka jest na tym silniku? Nie mogę dojrzeć na zdjęciu. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 10, 2016 Report Share Posted June 10, 2016 D Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Dziękuję! Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Mógłbym poprosić właścicieli gen. 2 (i gen 1 też, kto ma) o podanie: ROF, bateria, przełożenie zębatek? Z góry dziękuję Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Na koniec tygodnia powinienem złożyć z tym silnikiem replikę więc wrzucę tutaj te dane. Jak coś, to przypomnij mi się na PW. Quote Link to post Share on other sites
lvyairsoft Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 Może nie do końca na temat ale posiadam ten silnik w wersji krótkiej :) Praca jest na prawdę fantastyczna ,u mnie siedzi na 11,1v Co do ROF'a się nie wypowiem bo strzelam tylko na singlu (parasnajperka). Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 17, 2016 Report Share Posted September 17, 2016 Fantastyczna w porównaniu do stocka, czy innych silników HT, np. Elementa? Quote Link to post Share on other sites
naresss Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 (edited) Mam silnik w wersji krótkiej 1.gen. Na sprężynie 140 (po wazeniu okazala się m150) i zebatkach SHS 16:1 jest wolniejszy od cymy z niebieską dupka. Reakcja na spust też słabsza(mimo, że natychmiastowa) . Bateria 11.1v 35-40c Edited October 2, 2016 by naresss Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted July 5, 2017 Report Share Posted July 5, 2017 Mam F1 HT generacja 2 długi. Pracuje jakieś dwa miechy przemielił jakieś 5k. W konfigu SP150, chwilę na m160, a ostatnio na SP100, zęby 100:200 SHS, mosiek gate z hamulcem plus lipo 11.1. Ogólnie silnik wystarczająco mocny. Magnesy dają radę. Ale jest jedno ale pytanie czy ten silnik tak już ma bo taki wirnik, czy może szczotki słabe. A może hamulec. Ogólnie po 5k kulek wyżarło już połowę szczotek, więc pewno po około 10k szczotek nie będzie. Mam w innej konfiguracji guardera iF HT który przemielił ze 30k na 11.1 i szczotki ledwo ruszone. Jak to jest u Was? Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted July 5, 2017 Report Share Posted July 5, 2017 W pierwszej generacji ht też szczotki jadło, jak używałem na 11.1v, przy zębach 32:1 i m130. Pozbyłem się czym prędzej, po jakichś 12k bb. Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted July 5, 2017 Report Share Posted July 5, 2017 Dzięki za info. Ciekawe czy wymiana szczotek na nowe popraw, czy może ten wirnik tak szybko je opieprza? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
giob Posted July 19, 2017 Report Share Posted July 19, 2017 audiofildb Gdzie zakupiłeś silnik i w jakiej cenie? Widziałem aukcje na allegro : http://allegro.pl/silnik-tornado-f1-high-torque-dlugi-m16-m4-mp5-g3-i6715327697.html Miał ktoś styczność? Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted July 19, 2017 Report Share Posted July 19, 2017 (edited) Kupowałem w azteko (168) ale chyba już ni ma. Ogólnie silnik mocny jak cholera, ale te szczotki szybko znikają. Możliwe, że aab mu nie służy. Edited July 19, 2017 by ceus1974 Quote Link to post Share on other sites
mbpmg2 Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 Czeo, mam problem z tym silniczkiem (starsza generacja), spadła mi ta końcówka z zębatkami i nie mogę znaleźć śrubki która ją trzymała, nie wiecie gdzie mogę taką dostać? Ew. czy jeśli dobiorę śrubke która będzie troszkę wystawać to czy to nie wpłynie jakoś negatywnie na prace silniczka? Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 Łatwo nie będzie, ja kupiłem w takim przypadku nową zębatkę za kilka zł w jakimś tam sklepie i śrubeczka była. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 Może troszkę wystawać, ważne żeby dociskała. Takie śruby robaczkowe w lepszych budowlanych można dostać. Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted September 5, 2017 Report Share Posted September 5, 2017 Czeo, mam problem z tym silniczkiem (starsza generacja), spadła mi ta końcówka z zębatkami i nie mogę znaleźć śrubki która ją trzymała, nie wiecie gdzie mogę taką dostać? Ew. czy jeśli dobiorę śrubke która będzie troszkę wystawać to czy to nie wpłynie jakoś negatywnie na prace silniczka? Nie potrzeba tej śrubeczki jak masz dobrze dociśnietą zębatkę silnikową (czytaj wyregulowany silnik) latam tak juz z 5 rok i jest ok Jak wystaje to spiłuj delikatnie i będzie git Quote Link to post Share on other sites
Krzywica Posted September 7, 2017 Report Share Posted September 7, 2017 Ale, że jak "łatwo nie będzie"? Przecież to standardowa śrubka dociskowa, metryczna, zupełnie zwyczajna, do kupienia za grosze w sklepie ze śrubkami... To nie jest "specjalistyczna śruba do zębatek silnikowych ASG". Jak ktoś chce to może kupić za ciężkie piniądze śrubkę w sklepie ASG. Podobnie jak kable czy podkładki albo uszczelki. Dużo ludzi jednak wybiera opcję 15gr za śrubkę zamiast 5zł, 20gr za uszczelkę zamiast 9zł czy 5zł za garść podkładek zamiast 30zł... http://www.stalmut.pl/wkrety-dociskowe-gniazdem-szesciokatnym-koncem-wglebionym-p-56.html Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted September 7, 2017 Report Share Posted September 7, 2017 Nie mówiąc o wsuwkach silnikowych za 10gr komplet. W hurtowni moto mam nawet takie zagięte - pasują idealnie do silników typu m4/16. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.