EndeBeats Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 Wrzuciłem komorę Army Force (plastikowa) wraz z gumką, która była w komplecie. Replika po tym zabiegu zaczęła strzelać wyśmienicie. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 (edited) Czesc. Mam specne b01 SAEC. Mam w niej zamontowaną precke edgi 6,02mm 363mm, gumke czarna systeme, komore airsoftpro cnc, mblock airsoftpro, zestaw boreup guarder do m4, tłok shs czarny 14 metalowych zębów, zebatki shs 16:1, silnik neodym cyma/pj z niebieskim tyłem, ascu2 gen4, sprężyny jakie używam to SP90, SP130 i SP150 wszystkie guardera. Calosc zasilana lipo 11,1V. Spodkładkowane, doszczelnione (glowica cylindra + komora), ząbek ładnie wchodzi w ząbek. Proszę, abyście ocenili taki zestaw i ewentualnie poradzili co jest źle, co zmienić, co jeszcze zrobić. Edited January 1, 2016 by wallop Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 I jak replika chodzi na SP150? Jestem ciekaw, kiedy na tej sprężynie padną zębatki. Niby SHS deklarował chyba możność używania ich nawet do M170, ale jednak... Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 (edited) ROF bardzo przyjemny, reakcja na spust natychmiastowa, jednak musze jakoś wyregulować dystans jaki spust musi pokonać, aby nacisnąć mikroprzycisk w ascu. Wcześniej miałem jefftrona v2 i w sumie dużej różnicy pod względem reakcji na spust nie ma, ale jest większy rof i jakby równowaga szybkostrzelności pomiędzy SP90, a SP150. Oczywiście na SP90 strzela szybciej, jednak nie ma takiej kosiarki jak przy jefftronie. W sumie, jefftron to wielkie gówno, spalił się trzy razy. Dwa razy na M130 i raz na M90 przy w/w cfg. Poki co ASCU jest ok, ale brakuje takich opcji jak precocking do której przyzwyczaiłem się w jefftronie, jednak wole coś lepszego, coś co się nie będzie palić kosztem bajerów. Z czasem może wymienie ascu na jakaś chimere albo spectre btc. Się zobaczy. Przemieliłem już na M150 jakieś 1000 strzałów, na M130 z 2000, na M90 sprawdzałem tylko ROF, jakieś 500 strzałów. Razem nie więcej niż niż 4k. Środek, poza startą farbą wygląda bardzo dobrze. Zębatki to dokładnie czarne SHS 16:1 bez łożyskowania. W sumie, bardzej martwie się o szkielet niż zębatki. Edited January 2, 2016 by wallop Quote Link to post Share on other sites
marmal004 Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 jaką sprężyne mogę założyć do tego zestawu żeby było ok?sp 130 czy mogę sp140? http://www.taiwangun.com/zestawy-cylindra-2/zestaw-cylindra-o-powiekszonych-srednicach-do-m4a1-sr16-m733-guarder?from=listing&campaign-id=21 do tego planuje tłok aluminiowy z 14 stalowymi zębami, a za jakiś czas zębatki silnik i lufa. Quote Link to post Share on other sites
arthem Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Ja mam SP130 Guardera na podobnym zestawie od Guardera i daje radę. Swoją drogą, nie lepiej zacząć jednak od lufy, gumki a GB zostawić na koniec? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Możesz doszczelnić zespół cylindra, tak jak kolega wyżej mówi, zacznij od lufy i gumki. Quote Link to post Share on other sites
marmal004 Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 (edited) gumke mam systemy czarną, do tego dysza z uszczelnieniem shs Edited January 6, 2016 by marmal004 Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 W sensie: nawiń taśmę teflonową na głowicę cylindra i wymień uszczelkę na głowicy tłoka. Quote Link to post Share on other sites
marmal004 Posted January 8, 2016 Report Share Posted January 8, 2016 W sensie: nawiń taśmę teflonową na głowicę cylindra i wymień uszczelkę na głowicy tłoka. co do głowicy cylindra to jest bardzo szczelna, przy próbnie owinięcia jedną warstwą teflonu wsadzenie jej w cylinder jest wręcz niemożliwe.A co do uszczelki głowicy tłoka to też nie zauważyłem potrzeby, po wymianie samej dyszy na uszczelnioną efekt o niebo lepszy.Wiec jeśli chodzi o mój model sa b11 wystarczyło tylko wymienić dysze na uszczelnioną i trzyma ciśnienie ( przy wciskaniu tłoka i zakryciu dyszy palcem) Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Witam ! Jestem póki co szczęśliwym posiadaczem SA-B02, mam zamiar podrasować porządnie moją Emusię a mianowicie: 1) GB - dysza (niestety mam problem jaką wybrać) - tłok SHS wzmocniony z 14 stalowymi zębami - SP 130 Guardera - oczywiście cały układ doszczelnić plus mosfet kabelki i zasilanie z LiPo 11,1 ( już jest batka przetestowana) a co do balistyki to : - Lufka promyk 6,03 mm tylko która lepiej 300mm długość czy 285 mm ? Cylinder stockowy - Komora KA z zieloną G&G Tak chcę ją zrobić. Pytanie czy coś jeszcze powinienem zrobić jak chcę mieć Sp130 i 11,1v ? i czy części balistyczne ( lufa komora) będą ze sobą pasować ? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Mosfet kup z hamulcem, bardzo się przyda. Co do lufy - w AEGach długość ma marginalne znaczenie. Liczy się przecyzja wykonania. Bierz taką, która nie będzie wystawała z lufy. Quote Link to post Share on other sites
bmarek Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Witajcie :) Chciałbym Was prosić o pomoc w kwestii doboru części tuningowych do repliki, tutaj chciałbym zaznaczyć, że nie zależy mi na osiągach doprowadzających przeciwnika do "płaczu" tylko kulturze pracy repliki i powtarzalności oddawanych strzałów. Przeczytałem ten wątek (z wieloma niejasnościami) :) i wybrałem elementy, które polecacie ale niestety cześć z nich nie wiem czy będzie kompatybilna z repliką. i tak ... Replika to Specna Arms SA-B05 SAEC™ System link: link Aby nieco poprawić replikę wybrałem: 1. Gumkę systema czarna 2. podkładkowanie gearboxa 3. Przewody niskooporowe do replik typu M4 ( firmy Modify ) link: link Tutaj wyjaśniam: wiem, że bardziej opłaca się zakupić kable w sklepie modelarskim ale z uwagi na zakup w sklepie z linków i gwarancję chcę to zrobić bez utraty gwarancji. Niestety w tej chwili gunfire nie ma kabli z wyprowadzeniem kabli do kolby :( 3. układ mosfet Zaawansowany układ procesorowy V2 Jefftron - link: link 4. Chwyt pistoletowy AGR do replik typu M4/M16 GBB - dark earth link: link 5. Sprężyna m120 Guarder Tutaj dla mnie zaczęły się schody, ponieważ nie wiem czy wybrane części spasują do tej repliki: 1. Tłok SHS - 15 metalowych zębów - link: link Niestety nie podali wymiarów tego tłoka etc. 2. Łożyskowana głowica tłoka, biała SHS - link: link Niestety nie podali wymiarów etc. Z pozostałych rzeczy w tej chwili odpuszczę, chyba że macie jakieś propozycje. /* krótki off-top :) */ PS. zdecydowałem się na zakup Specny z tego powodu, że jest wielu zadowolonych użytkowaników na tym forum, ale zdaje sobie sprawę z tego że klasa I jest pod wieloma względami lepsza ale dla mnie nie są one tak ważne. Ważniejsza jest kwestia kultury pracy gearboxa etc, spasowanie elementów repliki a z tego co wyczytałem na forum to można to osiągnąć w replikach Specny, a cena po wymianie częsci dużo niższa i zostanie coś w kieszeni. Osobiście chciałem kupić G&P special operation ale kilka osób odradziło mi ten wybór. /* koniec off-top-u */ Z góry dziękuje za poświęcony czas i chęci :) pozdrawiam Bartek Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 3. Przewody niskooporowe do replik typu M4 ( firmy Modify ) link: link Tutaj wyjaśniam: wiem, że bardziej opłaca się zakupić kable w sklepie modelarskim ale z uwagi na zakup w sklepie z linków i gwarancję chcę to zrobić bez utraty gwarancji. Niestety w tej chwili gunfire nie ma kabli z wyprowadzeniem kabli do kolby :( Zapytaj serwis, na pewno będą mieli coś dla Ciebie i założą Ci przewody do tylu. Od razu przy warto to zrobić przy instalacji MOSFET'u. Tłok w SAEC ma metalową szczękę, zostawiłbym stockowy. Do SAEC nie pasują normalne prowadnice, ale masz w stocku stalową z łożyskowaniem, więc nie ma sensu zmieniać. Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 4. Chwyt pistoletowy AGR do replik typu M4/M16 GBB - dark earth link: link Czy przypadkiem nie jest tak, że do chwytu do replik GBB nie wchodzą silniki do AEGa? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 nie wejdzie. a kalbe na prawdę kup w modelarskim bo przepłacanie za te kalbe modify to masakra... Quote Link to post Share on other sites
bmarek Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Tylko obawiam się, że jeśli doślę do serwisu kable z modelarskiego to mogą odmówić instalacji, jeszcze się dowiem bezpośrednio u źródła. Tak dopytam dla pewności jeśli piszemy o zakupie przewodów w modelarskim to w grę wchodzi jedynie sam przewód, (* jakiej długości :) ) czy coś jeszcze trzeba dokupić? Chwyt w takim wypadku sobie odpuszczę i będzie na kiedyś. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Tylko obawiam się, że jeśli doślę do serwisu kable z modelarskiego to mogą odmówić instalacji, jeszcze się dowiem bezpośrednio u źródła. Na serwisie GF mają AWG16. Spokojnie Ci zamontują. Quote Link to post Share on other sites
bmarek Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 (edited) dziękuje za pomoc. brak komentarzy w stylu "za ta kasę możesz kupic cos markowego" świadczy rozumiem o dobrym wyborze z mojej strony :D albo ... przemilczeniu sprawy :) jeszcze raz dzięki, na dniach zamawiam replikę. Edited January 28, 2016 by bmarek Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 3. Przewody niskooporowe do replik typu M4 ( firmy Modify ) link: linkTutaj wyjaśniam: wiem, że bardziej opłaca się zakupić kable w sklepie modelarskim ale z uwagi na zakup w sklepie z linków i gwarancję chcę to zrobić bez utraty gwarancji. Niestety w tej chwili gunfire nie ma kabli z wyprowadzeniem kabli do kolby :( 3. układ mosfet Zaawansowany układ procesorowy V2 Jefftron bmarek, miałem 3 takie układy, wszystkie spłonęły na M130 i M90 przy lipo 11,1V. Nie polecam. Lepiej kup coś lepszego. Aktualnie mam ASCU i jest ok, tylko fabryczne kable są cholernie sztywne. Gwarancja jest zbędna. Nic, ale to nic ona nie daje. Nie przejmuj się jej utratą. 1. Tłok SHS - 15 metalowych zębów - link: linkNiestety nie podali wymiarów tego tłoka etc Ten tłok jest ok - zrób AOE, cofnij tłok i usuń drugi ząb, tak aby pierwszy zazębiał się z zębatką tłokową pod kątem 90*. Osobiście chciałem kupić G&P special operation ale kilka osób odradziło mi ten wybór. I dobrze doradzili. G&P to przerost formy nad treścią. Tak dopytam dla pewności jeśli piszemy o zakupie przewodów w modelarskim to w grę wchodzi jedynie sam przewód,(* jakiej długości :icon_smile: ) czy coś jeszcze trzeba dokupić? Tak, sam przewód. Dolicz do tego wtyki - najlepiej T-Deans oraz wsuwki do silnika. Trochę cyny no i odpowiednie narzędzia. Cyny osobiście używam bezołowiowej z wysoką temperaturą topnienia 400*. Co do przewodów - kup modelarskie, silikonowe, niskooporowe, wysokoprądowe. Od siebie polecam Turnigy. Na DeltaShopie jest cała masa do wyboru. 16 lub 18AWG. Możesz mieć problem przy upchaniu pod zębatką silnikową, tak aby przewód nie został rozszarpany - kwestia spłaszczenia, podklejenia etc. Tłok w SAEC ma metalową szczękę, zostawiłbym stockowy. AnR, co z tego że ma metalową szczękę? Stockowy tłok to syf, który pada na SP90 guardera przy 20k/s - stock z lipo 11,1V. Spodkładkowany, zrobione AOE, strzykawka 100%. Ułamała się tylna część szyny z zębami + przy okazji nadłamał się szkielet tłoka w miejscu oparcia szyny o tłok. Szczęka wklejona. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Wiesz... To ze Tobie padł nic nie oznacza. Ja nan Jefftrona i go katuje. Ze problemów. Nie zmienia faktu, ze tłok bym ja zostawił. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 (edited) Haha, @Wallop jak czytam te przygody z trzema skasowanymi mośkami na lekkich sprężynach i połamanym tłoku, to wydaje mi się że to nie części trzeba tu winić... :P Widzisz, po kilku tysiącach kulek, początkowo sp90, potem na M120 z rofem niemierzalnym dla mojego starego chrono (25+) chciałem zmienić tłok na coś mocnego z metalową szczeną, bo zakładałem że stock plastik już dogorywa. Zdziwiłem się po otwarciu szkieletu, bo ze środka wyciągnąłem praktycznie świeży tłok SA. Najlepsze, że to w dodatku używka, która była wcześniej śmigana tak jak ją chińczyk poskładał. AOE, smary i podkładki zawitały tam dopiero po tym jak ją kupiłem i oddałem na serwis. Znajomi też nigdy problemów z tłokiem nie zgłaszali, a konfiguracje były różne. Akurat na ten element nie można narzekać, chyba że miałeś pecha i to ta "mniejsza porcja ryżu"... Bywa :( Dodano przez Tapatalk. Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa Edited January 28, 2016 by Emcet Quote Link to post Share on other sites
bmarek Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Gwarancje chciałbym zachować przede wszystkim ze względu na wady ukryte, bo z gwarancją na gearboxa, silnik etc nie spodziewałbym się niczego poza "złe użytkowanie" ale wiadomo jak to wygląda z chińskimi produktami... nie wymagam. pozostanę jednak przy wymianie przewodów, gumki, zrobieniu podkladkowania oraz mosfetu jefftrona. Przewody poproszę w GF o Awg16 lub awg18 w zależności co doradzą. Z chęcią zlecilbym to do zrobienia komuś np. w Warszawie ale tylko pod warunkiem że miałbym pewność, że zrobi to tak jak dla siebie :) niestety/ stety jestem perfekcjonistą i bardzo nie lubię fuszerki. Szukam jeszcze jakiegoś acog-a z "powiększeniem/zbliżeniem" ale nic nie wpadło szczególnego i to będzie na tyle. pozdrawiam Bartek Quote Link to post Share on other sites
bigi303 Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Witam, Jestem zadowolonym posiadaczem sa a01. Na razie mam jeszcze nie włożoną komorę KA i do tego silikonową gumkę guardera. Myślę nad zmianą lufy na jakiegoś prometheusa. Stockowo mam 270mm (gunfire). Planuje dołożyć tłumik 10-15 cm i tym samym przedłużyć o tyle lufę wewnętrzną. Tylko czy zmiana długości o tyle da dużą zmianę czy tylko marginalną? Do tego pewnie musiałbym wstawić nowego borka z innym typem cylindra. Kable wymienię na niskooporowe, wstawię lipo 11,1 i mosfet. Oddam do podkładkowania i nasmarowania więc powinno być ok. Powracając do komory KA muszę zmienić długość dyszy czy może zostać stockowa? Mam nadzieję że nie popełniam nigdzie kardynalnego błędu- konstruktywna krytyka byłaby super :icon_wink: P.S. O co chodzi z tą budową prometheusa że ma w tych samych miejscach zwężenia? Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 ludziska bo ześwirowałem na stock zębatkach w SA tłok ma mieć 14 czy 15 zębów ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.