Bart_Forrester Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 A własnie, zapomniałem wspomnieć - w trakcie oczekiwania na zamówienie z przeglądem zerowym zrobiłem drugie. Myślałem, że będą połączone, ale nie - drugie przyszło na drugi dzień od wpłaty, więc naprawdę ogromny pozytyw. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 Pozytyw,bardzo szybko,profesjonalnie(chwyt MOE był z szynami,czego chyba nie było w opisie). Quote Link to post Share on other sites
lama_segal Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 W końcu pora na komentarz. Do tego bardzo pozytywny. Zamawiałem u nich replikę. Dostawa ekspresowa. Wszystko pięknie działa. Również kolejne zamówienia dostarczone sprawnie i bezproblemowo. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Zamówiłem nową replike z nowej serii G&G Wild Hog 13.5. Poprosiłem o przegląd i sprawdzenie repliki aby nie było żadnych wad i braków w jej budowie. Pryszła sprawdzona, przestrzelana i kompletna. A replika otrzymała moda HP Inferno :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 A replika otrzymała moda HP Inferno :teeth: Eh Ty Szatanie. Do tej pory mam zrealizowane ok. 70 zamówień u GFC (i ze 3 razy więcej na innych sklepach). Wszystko było ok, ja tam nie narzekam. 2 razy zwracałem towar, bo był pomylony (kolory kulek) lub wadliwi (silnik ze zwarciem). Zawsze można kulturalnie się dogadać i sprawę rozwiązać. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Od początku stycznia poleciały 4 zamówienia. Za każdym razem towar wysyłany był jeszcze tego samego dnia, docierał na drugi dzień. Polecam jak najbardziej. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Kiedyś bywało różnie. Potem się polepszyło z GF, a teraz spadli na dno jak dla mnie. Taki brak szacunku dla kupującego i stałego klienta odbije się im na kasie z mojej strony. Napiszę w skrócie, bo dużo tego :D - Kupiłem zestaw wyciszony systemy, a dostałem coś o nazwie hurricane. Pomijając pomyłkę przy pakowaniu, to opakowanie było ładnie opisane z ich logo, żeby pomylić z czerwonym napisem systema trzeba być ślepym na potęgę. Jakoś nigdy części SHS nie zamienią mi na laylaxa :D - Po pierwszym kontakcie olali mnie, jako klienta na czacie, bo skończyła się zmiana. Tak jak słyszycie wybiła 17 i kolesia nie ma :D. Na drugi dzień w końcu coś zdziałałem telefonicznie. Dogadałem się o zwrocie i mięli zwrócić kasę i koszta wysyłki. - Zwrot dotarł i oddali kasę, ale nie za wysyłkę oraz zabrali mi punkty lojalnościowe o tak :D abym ich nie miał. Prawe połowę, które miałem na koncie. - Po mojej interwencji już któreś z kolei okazało się, że to błąd systemowy taaa tu miedzie czołg. Oddali punkty i zwrot za wysyłkę. - Drugi problem w między czasie to silnik z tego samego zamówienia, który kupiłem no i nie działał. Krótki MAX SPEED ELEMENTA. - Wysłałem go na gwarancję i dostałem niby nowy ;) ale Gunfire jak dajecie niby nowy silnik to dajcie nowy, a nie zmieniacie komutator z silnika długiego do starej obudowy i starego opakowania :). Aha i najważniejsze silnik dalej nie działa :) Mam już serdecznie dość tego, bo ciągnie się to już od początku grudnia. Z innej beczki wszystko to było dla klienta nie dla mnie. W między czasie były jeszcze inne ekscesy, ale już je pominę. Tak ładnie dbacie o klienta, że aż mi się odechciewa kupowania u was. Silnik oddam tej wspaniałej firmie i będę żądał zwrotu gotówki. Polecam z całego serca :D Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 - Zwrot dotarł i oddali kasę, ale nie za wysyłkę oraz zabrali mi punkty lojalnościowe o tak :icon_biggrin: abym ich nie miał. (...) - Po mojej interwencji już któreś z kolei okazało się, że to błąd systemowy taaa tu miedzie czołg. Oddali punkty i zwrot za wysyłkę. Tak, na pewno ktoś z biura obsługi tupnął nóżką i po złości zabrał Ci te punkty. :icon_mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Też raz się zdziwiłem czemu mi zabrali punkty przy zwrocie ale w sumie to logiczne. Otrzymałeś zwrot kaski to czemu masz mieć punkty za zwrócony produkt? Sens w tym jest. Ja tak samo miałem ale punkty mi oddali bo sporo naknocili ale wszystko wyprostowali :D. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Nie, punkty odebrali mi nieadekwatnie do zamówienia a raczej ceny samego produktu. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 A to pardon. No to brzydko ze strony sklepu. Quote Link to post Share on other sites
eMBeKa93 Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Uważajcie na sprężyny SHSa, mają mocno zaniżone nazwy. Kupiłem na gunfire dwie z myślą o 350FPSach, M100 i M90 - dały kolejno 420 i 380FPS w Specnie ze stockowymi bebechami :v Quote Link to post Share on other sites
Szymon2592 Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Kolejne zamówienie i kolejny raz mogę polecić sklep :) Nigdzie nie mogłem dostać stopki maga do colta, a wystarczyło napisać maila do serwisu a uzyskałem pomoc i specjalnie dla mnie wyciągneli stopke z działającego maga i mi wysłali. To się bardzo chwali. + Pan z serwisu bardzo miły. Quote Link to post Share on other sites
hamilkar Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Ciekawe kto dostanie maga bez stopki :) Ja zrobiłem u nich ostatnio zamówienie (4 paczki kulek) i niestety kulki nie wchodzą mi do lufy ( z żadnej paczki) . Zobaczymy jak odpowiedzą na reklamację. Uprzedzam pytanie -> nie kupiłem 8mm Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Wątek związany z pismem wystosowanym do użytkownika GomesLDZ pod wskazanym >>TUTAJlinkiem Proszę nie kontynuować tego wątku w temacie dotyczącym jakości obsługi! Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 I znowu blitz-zam.czwartek póóóżno,sobota rano-paczka w kiosku.(ale 6 magów mieści się mooocno na wcisk) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Reklamacja 16 uznana, 18 już mamona na koncie. Miło. Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Zamówienie czwartek o 13/14, wysłana w piątek, przyszła w poniedziałek. Zawartość się zgadzała. Quote Link to post Share on other sites
maxxsony Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 (edited) Witam. Jeśli zamawiałem wczoraj w nocy( 23:00) karabinek, i dziś cały dzień do godziny 18 było pokazane: PAKOWANIE , zdenerwowalem sie ponieważ myślałem, że zrobią to w miare szybko gdy mieli caly dzień na to, po napisaniu do nich emaila po 18 co sie dzieje z moją paczką, dostałem po 2 minutach potwierdzenie wysłania... tak nagle, wchodze na strone i po informacji: PAKOWANIE pojawiło się WYSŁANE. Czy to jest możliwe że o tej godzinie wysłali ? czy o tej godzinie u nich kurier odbiera paczki, czy to jakieś opóźnienie informacji ? Moge się spodziewać jutro paczki? Edited March 9, 2016 by maxxsony Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 Normalne. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 Witam. Jeśli zamawiałem wczoraj w nocy( 23:00) karabinek, i dziś cały dzień do godziny 18 było pokazane: PAKOWANIE , zdenerwowalem sie ponieważ myślałem, że zrobią to w miare szybko gdy mieli caly dzień na to, po napisaniu do nich emaila po 18 co sie dzieje z moją paczką, dostałem po 2 minutach potwierdzenie wysłania... tak nagle, wchodze na strone i po informacji: PAKOWANIE pojawiło się WYSŁANE. Czy to jest możliwe że o tej godzinie wysłali ? czy o tej godzinie u nich kurier odbiera paczki, czy to jakieś opóźnienie informacji ? Moge się spodziewać jutro paczki? Kolega sobie wyobrazi, że kurier nie przyjeżdża tylko po paczkę kolegi, ale też (patrząc na skalę sklepu) dziesiątki innych o wyznaczonej porze. Zazwyczaj jest to godzina właśnie 18sta. Po odebraniu przez kuriera wyznaczonych paczek - status gotowe w IAI, zmienia status hurtowo wszystkich zamówień na raz na wysłane... Reasumując, jeśli masz numer nadawczy od kuriera to pewnie wiesz już że paczka jest w drodze. I tak działa większość sklepów internetowych - taka nauka na przyszłość. Quote Link to post Share on other sites
maxxsony Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 Dzięki i pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 Wczoraj koło 13 zamówiłem replikę, dziś po godzinie ósmej przywiózł kurier. Żadnych problemów z wysyłką. Na plus. Quote Link to post Share on other sites
Spirol Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Na koniec października 2015 kupiłem AUGa A2 GFC28. Od początku miałem jazdę z regulacją HU. Między świętami a nowym rokiem zabrałem się za wymiany dyszy, okablowania, podkładkowania etc. Wtedy dopiero porównałem wygląd moje komory HU z fotami w necie i wyszło, że nie mam elementu unieruchamiającego pierścień regulacyjny. Zastosowałem oring ale co element elastyczny to elastyczny i czasami pierścień zjeżdżał w tył powodując podczas regulacji zeskakiwanie języczka dźwigni i brak regulacji. W zeszłym tygodniu we czwartek zapytałem mailowo po przedstawieniu całej sytuacji czy nie pałęta się może na serwisie taki element bo chciałbym go zakupić ponieważ nie jestem pewien czy taki element miałem (ale nie zauważyłem aby cokolwiek grzechotało czy wyleciało z repliki). W odpowiedzi dostałem info, że brakująca blokada zostanie wysłana do mnie kurierem. Dzisiaj był kurier i cieszę się kompletną repliką (teraz jestem na 100% pewien, że tego elementu nie było od początku). Duży plus ode mnie za podejście do klienta i rozwiązanie sprawy. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 Też tak macie, że po złożeniu zamówienia potwierdzenie przychodzi z gigantycznym opóźnieniem, albo wcale? Już któryś raz mam taką sytuację, że w sumie żadnego potwierdzenia nie dostałem, a przelew poszedł... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.