Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

Cześć, już drugi raz postanowiłem zrobić replikę na bazie mb-01. Wiem dokładnie bebechy włożyć i jak to sensownie poskładać. Jedyne co mi przeszkadza w tej replice to jej gabaryty. Mam jednak pomysł, żeby skrócić lufę.

 

Otóż mam dostęp do tokarki, frezarki i majsterkowanie nie jest mi obce. W replice siedzi lufa 500mm. Ja jednak chciał bym wsadzić promyka 420mm i do tej długości dociąć lufę zewnętrzną, a następnie splanować ją na tokarce. Tu pojawiają się moje pytanie:

 

- jaką średnicę i skok ma gwint zakończenia lufy ew. czy jest gwintownik w takim rozmiarze?

 

Następną kwestią jest dobranie objętości cylindra do objętości lufy. W aeg z tego co kiedyś czytałem to optymalną proporcją było od 2 do 2,5. Jakie macie opinie w tej kwestii?

Zmniejszenie objętości mogę wykonać w dwojaki sposób, albo dać naddatek sorbopadów, albo wydłużyć rowek cylindra na frezarce. Sądzę, że druga opcja jest lepsza, z racji iż tłok na końcu swojego ruchu ma największą prędkość. Co o tym wszystkim myślicie? Czy coś pominąłem?

 

Pozdro

Kocur :icon_biggrin:

 

Czy ktoś ma zdanie w tym temacie, albo próbował czegoś podobnego?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kiedyś miałem w łapkach elżunię z promykiem 430mm na pokładzie, nie miała zmniejszanej objętości cylindra i strzelała ok. Z tym że właściciel poszedł na łatwiznę - przyciął lufę zewnętrzną i zrobił zaślepkę na wcisk, bez gwintów. Zamontowałem w niej sdik mankrafta i hula to do dziś.

 

Wbrew pozorom, to wiosło jest spore, kiedyś zrobiłem nawet fotkę porównawczą pełnoprawnego L96 z SWD:

 

6475f03dd9799ffemed.jpg

 

Jak dla mnie skrócenie repliki o całe tłuste 8cm niewiele da... no chyba że masz metr-pięć w kapeluszu i teraz szurasz lufą po ziemi, to wtedy nawet te 8cm będzie dobre.

 

Jeśli zostajesz przy napędzie sprężynowym, to zrób podwójny sorbopad, wystarczy.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Możecie coś podpowiedzieć jeżeli chodzi o regulację komory PDI L96, a mianowicie chodzi mi o te małe śrubki... ostatnio próbowałem sobie wyregulować i zniszczyłem głowicę cylindra :/ chodzi mi o to która śrubka odpowiada za lewo-prawo, a która za góra dół (lewa czy prawa), a może żeby obie były na jednym poziom... nie wiem, przydały by mi się jakieś wskazówki, bo nie chcę znowu zawalić. Z góry dziękuję :)

Link to post
Share on other sites

Hej, mój kolega który nie ma tutaj konta ostatnio kupił sobie l96 od Wella, i na strzelance nie trafił z niej nikogo, potem dowiedział się że tunning kosztuje 2 tysiące. Ostatnio zauważyłem na gunfuhrerze taki tuning kit, dający 550 fps: http://gunfire.pl/product-pol-1152199893-Zestaw-tuningowy-do-replik-typu-L96-MB01-MB04-MB05-MB08-.html czy wstawienie go wystarczy na początek? I dlaczego wszyscy mówią że tuning tyle kosztuje? Wiem że trzeba doliczyć preckę i metalową komorę hop-up ale będzie to kosztować max 1000 zł. Co jeszcze się wymienia?

Edited by V4RCH1AK
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam serdecznie. Panowie mam taki problem, zamówiłem części od bart_a (tłok, głowice, prowadnice, ... ). Do prowadnicy od bart_a pasuja springi ze srednica wew. 9mm, więc polecił mi Guardera M160. No i teraz wlasnie pojawia sie ten problem, a mianowicie troche trzeba sie nasiłować żeby przeładować ta replike, nawet troche bardzo.. Czy to normalne? Czy wczesniej powinienem jakoś zmodyfikować springa? Z góry dziękuje za odpowiedź ;)

Link to post
Share on other sites

Ważna jest technika. Dłoń obrócona kciukiem w stronę repliki (są tacy co lądują odwrotnie i jest to karkołomne). Naciagasz szybko i zdecydowanie. Nie silujesz się dłużej niż sekundę-dwie sek.

 

Jak technika dobra to jeśli nic nie trze to po prostu musisz się przyzwyczaić. Nowy spring zawsze jest trudniej naciągnąć niż używkę - po jakimś czasie lekko się to ubija.

Link to post
Share on other sites

No dobrze, dziękuje :icon_wink: Czyli pewnie spręzyna musi sie wyrobic :icon_wink:

I twoja łapka też musi. Tak jak Mikadorus pisze - to kwestia techniki i wprawy. W SWD, choć jest trudniej, a ja jestem przeciętnej postury, to bez problemów czeskie m200 naciągam.

Link to post
Share on other sites

Witam , mam problem , kupiłem używke mb-01 z zestawem srebrnym pps na 550fps. Po rozebraniu cylindra zobaczyłem że jest cały porysowany w środku więc wziąłem paste i ścierke na trzpień i troche go spolerowałem. Po złożeniu czasem nie zaskakuje sear o tłok (nic nie jest wytarte i zużyte) . Koleszka powiedział mi że sprężyna podnosi mi tłok i sear nie da rady go zaczepić , jak myślicie to napewno wina tej polerki czy może coś źle zrobiłem ...

 

Po paru próbach złożenia :

1. Spust zaskakuje pięknie gdy cały mechanizm jest poza łożem

2. Po wsadzeniu w łoże (nawet nie przykreceniu śrub) tłok nie zaskakuje o sear .

 

Powodem najwidoczniej jest to ze lufa była owinieta taśma maskujaca jednak po zdjęciu jej problem nie ustępuje.

 

Skończyło się na tym ze po zamontowaniu stockowego zespołu spustowego wszystko działa . Widocznie w tym znalowym sear tłoka chodzi dość ciężko.

Link to post
Share on other sites

Cześć i czołem !

Jestem w trakcie robienia kursu na obrabiarki cnc i wpadł mi pomysł, żeby spróbować zrobić tłok do warriora. Ma ktoś gdzieś schemat tłoka laylaxa ? A może PDI będzie lepszy ? Różnią sie sporo w budowie. Schemat z pierwszej strony już dawno wygasł. Jak myślicie, duralluminium pa6 czy aluminium lotnicze pa 7 ? Jeżeli ktoś posiada te tłoki to mógłby przynajmniej podać ich wagę ?

 

edit.

Ostatnio na redwolfairsoft pojawiła sie przecena luf PDI na 600zl. Będzie pasować do warriora ?

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Precision_Barrels_AEG_AEP_PDI_01_6_01mm_Precision_Inner_Barrel_595mm_for_Marui_AK.htm

 

Dzięki i pozdrawiam !

Benek

Edited by beneq1994
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie pomocy bo mnie powoli **** szczela. MB08 FULL tuning na M190 wszystko co w podpowiedziach robiłem :D Działało zajebiście przez rok a dzisiaj kulki raz lecą prosto w cel na 60 metrów a raz skręcają( kulki 43g. - ponad 600fps). Dodaje że serwisuje ją na bieżąco, czyszczę przed i po jebance, gumka wymieniona 2 tygodnie temu. Jakieś porady ? na co zwrócić uwagę? Jestem już powoli za tym żeby kupić m4 z kwa !!!! zróbcie coś żebym tego nie zrobił :D

Z góry dzięki !!!

Link to post
Share on other sites

1. Sprawdzałeś jak to,to strzela na innym dystanserze (ja wkładałem docięte z wkładów do chińskiego długopisu za 15gr).

2. Jakie kule

3. Nie za "duży" spring? Do tej kolubryny to ja zawsze max m170 wsadzałem, bo zasięg skuteczny był na tym zdecydowanie najlepszy.... no chyba, że masz części aspro...

4. Jaka lufa i guma? Czy lufę czyściłeś benzyną? Co jakiś czas wypada porządnie ją przeczyścić, zwłaszcza tam gdzie jest guma HU - syf z kulek przeważnie zbiera się na początku lufy.

Link to post
Share on other sites

m190?? rany ja na m170 guardera miałem 660fps na nieszczelnym HU... (części barta)

 

No właśnie temu się dziwię :icon_smile:. Chociaż na cześciach aspro uzyskuje się dużo niższe wyniki niż na częściach barta... może wtedy da radę z tego strzelać.

 

Mam nadzieję, że jak już to spring guardera a nie od airsoftpro.... bo wtedy to już totalna "miazga".

 

Benzyna ekstraktycjna lub zwykła. Chociaż te do zapalniczek pewnie też dadzą rade, ale część posiada swoje domieszki i ulepszacze.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam! Czy mógłby ktoś zmierzyć dla mnie szerokość body od strony kolby bez tzw. "poduszeczki" (w poziomie) oraz szerokość body z przodu (w poziomie)? Najlepiej wersji L96 MB-08.

 

Ogółem przymierzam się do rozpoczęcia przygody z ASG w profesji snajperskiej, biorąc pod uwagę to, że jestem świadom funkcjonalności tanich "karabinów snajperskich" postanowiłem, iż skoro taką drogę obrałem trzeba zacząć jak najlepiej. Całe body wykonam samodzielnie z nadającego się do tego drewna (jeżeli macie jakieś propozycje śmiało!), następnie zacznę zbierać komponenty "tuningowe" wymienione w pierwszym poście, a dokładniej wersji "PRO", aczkolwiek do tego potrzebuję kilku niezbędnych wymiarów, jeżeli ktoś byłby na tyle cierpliwy prosiłbym o dodatkowe pomiary takie jak:

-szerokość zespołu spustowego,

-średnicę lufy zewnętrznej,

-szerokość oraz długość komory zamkowej (tam gdzie wchodzi magazynek),

-średnica oraz wysokość łoża lufy zewnętrznej.

 

Jestem świadom, iż taka replika będzie posiadała dużą moc za którą to ja będę odpowiadał, ale nie zamierzam wybierać się z nią na pierwsze spotkania. Pierwszą rzeczą jaką zrobię po ukończeniu repliki będzie kilka miesięcy treningu aby przyzwyczaić się do jej mocy, określania odpowiedniego dystansu do strzały tak aby nie zranić żadnego gracza.

 

To chyba na tyle z góry dziękuje!

Pozdrawiam.

Edited by DominicLee
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...