ptaq1234 Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 ale w ELEKTRONICZNYM są, bo już je tam widziałem tylko nie chciało mi się ich kupować xD Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Pisałem ci to w PM - wymień sobie jeszcze bezpiecznik na typ samochodowy to będziesz miał więcej miejsca na mosfet. Na drugim zdjęciu widać pomiędzy koszykiem silnika i częścią gearboxa zawierającą sprężynę i prowadnicę wsadzony mosfet (GDS-4004 czy jakoś tak) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Ja tam w ogóle wywaliłem bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
MatriX482 Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Dostałem odp. w sprawie P90TR od krakmanów- cytat... Witam! Termin dostawy jest obecnie nieznany. Pozdrawiam! Tak więc można się pochlastać ;) Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 (edited) Na drugim zdjęciu widać pomiędzy koszykiem silnika i częścią gearboxa zawierającą sprężynę i prowadnicę wsadzony mosfet (GDS-4004 czy jakoś tak) To jest IRF 3205 xD EDYTA: Myślałem że mówisz o moich zdjęciach, bo Twoje mi się nie wczytały xD Edited May 7, 2010 by ptaq1234 Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Twoich zdjęć nie widziałem, pisałem o swoich :) Mam dokładnie ten mosfet - tyle, że jakoś taniej kosztował te 4 miesiące temu :) http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4781 Quote Link to post Share on other sites
KROWDEL Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Panowie mam pytanie, przejrzałem forum ale nie znalazłem informacji jak rozwiązać problem z trybem single, czasami uzyskuję strzał pojedynczy ale generalnie wali tyko serią. Najłatwiej zrealizować single w trybie auto, udaje się to za każdym razem i nie jest to jakiś poważny problem ale chciał bym aby mój "Pimpuś" działał bez zarzutów. Jeszcze sporo jest przy nim do zrobienia, ale dopóki kości mi się nie pozrastają to musi poczekać. Pozostaje jeszcze sprawa ROFu która wzbudza tutaj spore zainteresowanie, moja 90tka zakupiona u krakmanów bez żadnych modyfikacji osiąg szybkostrzelność 13,6 na sekundę, nie jest to jak rewaluacyjny wynik, zwłaszcza że niektórzy osiągnęli 30 k/s, jednak dla mnie punktem odniesienia jest ostra wersja której szybkostrzelność maksymalna wynosi 900 strzałów na minutę, co oznacza iż w ciągu sekundy wypluwa 15 kul i tego zamierzam się trzymać. Więc zamontuję tylko Mosfeta dzięki któremu mam nadzieję uzyskać zbliżone parametry. PS. Tuksiak przepraszam za zapożyczenie nazwy od twoje p90, ale jestem miłośnikiem Pratchetta i liczę że mi wybaczysz:) Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Co do singla - widać za mocno ciśniesz na spust ;) U mnie ten problem nie występuje. Bezpiecznik/selektor ognia działa na zasadzie ograniczenia wciśnięcia spustu. Zdejmij front i zajrzyj czy nic nie jest tam wyłamane. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 miałem podobnie - na drut przy spuście nakleiłem warstwę albo dwie taśmy izolacyjnej i dzięki temu nie da się go wcisnąć za daleko. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 PS. Tuksiak przepraszam za zapożyczenie nazwy od twoje p90, ale jestem miłośnikiem Pratchetta i liczę że mi wybaczysz:) Luzik - jest Nas dwóch ;-), myślisz, że dlaczego tak się mój nazywa ;-). Co do singla, to a z auto korzystam - tam jak nie za mocno naciskasz na spust - to masz singla ;-). Quote Link to post Share on other sites
KROWDEL Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Próbowałem zdemontować front, jednak miałem wrażenie że jest sklejony na krawędziach tzw: kolby, tam gdzie jest schowany gearbox i odpuściłem w obawie że mogę połamać, ale w takim razie spróbuje jeszcze raz 8) Niestety cyngiel chodzi z sporymi oporami i dlatego muszę używać odrobinę więcej siły niż w kałachu ;-) Z tego też powodu próbowałem rozbebeszyć body. Wielkie dzięki za radę :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 tam nic nie powinno być sklejone xD W moim aimpoint'cie też nie powinno, ale żółtki skleiły i po próbie demontażu wygląda pożal się Boże więc ostrożnie Krowdel z tym :D Quote Link to post Share on other sites
KROWDEL Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 A tak na wszelki wypadek, można gdzieś dostać body do 90tki bo jak na razie nigdzie go nie widziałem. Swoją droga Ptaq1234, rozwiałeś wszelkie moje złudzenia, sądziłem iż mam dwie lewe ręce a okazuje się że żółtki nie pożałowały kleju :wink: Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 człowieku, to co oni robią to mnie nigdy nie przestanie zaskakiwać xD Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 (edited) Ja znalazłem tylko przedni korpus: R.I.S. Normalny PS: To mnie rozwaliło Na bocznych szynach a także górnej i dolnej zamontujemy latarkę taktyczną, celownik laserowy a także mały granatnik i kolimator. :D Edited May 12, 2010 by Szymek997 Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 ten front jest do zintegrowanego kolimatora i wątpię, żeby on był w zestawie. Lepiej poszukać gdzieś do TR-ki Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Mam takie pytanie do Was. Przypomniało mi się, że na ostatniej strzelance (nie była bardzo długa) mój pimpek pożarł dwie baterie, po 1100 mAh każda, jedna 9.6V a druga 8.4V, podczas gdy moi koledzy jechali na 1500 i strzelali więcej niż ja. Wie ktoś co mogło być przyczyną tego zjawiska? Dodam że w mojej replice jest mosfet i że baterie obie były naładowane, na mikroprocesorówce żeby wątpliwości nie było xD Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Albo źle spodkładkowany, albo coś nie tak z mośfietem. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Podkładkowane podkładkami G&G, wszystko idealnie chodziło xD Czyli najpierw zmienię instalację na normalną i sprawdzę jak działa a jeśli to samo to zająć się podkładkami jeszcze raz tak? Quote Link to post Share on other sites
KROWDEL Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 otworzyłem dziś obudowę, jednak nie odważyłem się na rozdzielenie korpus, po prostu odkręciłem śruby rozchyliłem przednią część body na 3-4cm, aby mieć dostęp do spustu i selektora. Powiem tylko tyle, te elementy nie powinny ulec uszkodzeniu i raczej grzebanie przy nich nie ma większego sensu. Dużo lepszy efekt można osiągnąć przy użyciu taśmy izolacyjnej na drucie przy spuście i tu wielki ukłon do Ptaq1234 za podsunięcie tego pomysłu:) Co do body to przeszukałem troszkę internet i chyba jedyna nadzieja to zezłomowany pimpuś od TM, niestety one mają opinie niezniszczalnych. Mój miał pecha bo wziął udział w wypadku i został uszkodzony uchwyt przed spustem, niewielkie ukruszenia plus wyłamana plastykowa tuleja w którą wchodzi gwint śruby, wiec uchwyt trzeszczy, posklejałem go dziś ale nie jestem pewien jak będzie trzymać, z stąd zainteresowanie tym tematem. Ta konwersja RIS Szymku jest dość ciekawa, jednak liczba szyn w TRce jest jak na razie wystarczająca, no chyba że pojawił by się ekspres do kawy z montażem wtedy kto wie;-) Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 U mnie front schodzi bez problemu po odpowiednio głębokim wciśnięciu tego dzyndzla z tyłu. Może za płytko wciskasz? U siebie musiałem jeszcze podkładać taśmę klejącą bo wszystko się bujało na boki... Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 ptaq`u ja bym osobiście stawiał na mośfieta, a co do podkładek - to mogą być od mebli, byle się grubość zgadzała ;-)(oczywiście przekoloryzowałem, ale chodzi o fakt i tak dobierasz tak, żeby dobrze były luzy zachowane, ani za małe, ani za duże, a podkładki mają być twarde, żeby się luzy w eksploatacji nie zmieniały - co za różnica kto je zrobi? ;-) ). U siebie założyłem teoretycznie w/g prawideł sztuki (ale znając siebie to pewnie coś skopałem - bo ja z elektryki to wiem jak żarówkę w samochodzie/motocyklu wymienić ;-) ), zdążyłem schronować replikę, na lekko rozładowanej baterii, sprawdziłem rof - czyli wystrzelałem może ze 2 lowy się bawiąc i kombinując z różnymi gumami hopa. I się bateryja skończyła sama z siebie. Pewnie podobnie będziesz miał. Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 otworzyłem dziś obudowę, jednak nie odważyłem się na rozdzielenie korpus, po prostu odkręciłem śruby rozchyliłem przednią część body na 3-4cm, aby mieć dostęp do spustu i selektora. Powiem tylko tyle, te elementy nie powinny ulec uszkodzeniu i raczej grzebanie przy nich nie ma większego sensu. Dużo lepszy efekt można osiągnąć przy użyciu taśmy izolacyjnej na drucie przy spuście i tu wielki ukłon do Ptaq1234 za podsunięcie tego pomysłu:) Co do body to przeszukałem troszkę internet i chyba jedyna nadzieja to zezłomowany pimpuś od TM, niestety one mają opinie niezniszczalnych. Mój miał pecha bo wziął udział w wypadku i został uszkodzony uchwyt przed spustem, niewielkie ukruszenia plus wyłamana plastykowa tuleja w którą wchodzi gwint śruby, wiec uchwyt trzeszczy, posklejałem go dziś ale nie jestem pewien jak będzie trzymać, z stąd zainteresowanie tym tematem. Ta konwersja RIS Szymku jest dość ciekawa, jednak liczba szyn w TRce jest jak na razie wystarczająca, no chyba że pojawił by się ekspres do kawy z montażem wtedy kto wie;-) Ja bym się zastanowił nad uzupełnieniem ubytków plastiku - żywicą (mój - kupiony jako używka - nie miał imitacji wyrzutnika łusek, za to miał tam nieładną dziurę... zaszpachlowałem żywicą i wyszlifowałem, i... od roku nie ma problemu. Z tym, ze oczywiście jest to fragment, który nie przenosi żadnych obciążeń). Quote Link to post Share on other sites
KROWDEL Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 (edited) Odnośnie trybu single, dziś przestrzelałem replikę i po oddaniu kilku strzałów znów zaczął strzelać serią po krótkiej przerwie znów poszło kilka pojedynczych a potem seria, ten scenariusz powtarza się za każdym razem. Zirytowany zadzwoniłem nawet do serwisu u krakmana niestety nie byli w stanie mi pomóc, prosili o przesłanie repliki do nich, a tego akurat chciał bym uniknąć. Wiem że można żyć bez single ale nie potrafię sobie tego odpuścić :-F Ubytki nie są wielkie a te akurat nie przenoszą obciążenia (uszkodzeniu uległ przedni chwyt na samym dole gdzie tworzy się taki ostry kant) więc na pewno to zostanie załatane:) Edited May 13, 2010 by KROWDEL Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 (edited) to mimo wszystko rozkręć spust bo to tam coś padło, albo z przerywaczem masz problem. Na Twoim miejscu zrobiłbym tak: - wyjąć gb i postrzelać na sucho - żeby zobaczyć czy dźwignia przerywacza chodzi prawidłowo. - jeśli tak to zająć się spustem a jeśli nie to zobaczyć co się stało z dźwignią :) A propos baterii to mówię, jak tylko ją naładuję to zmienię instalację i sprawdzę co z tym xD EDYTA: Jeśli jednak taśma Ci pomogła to to musi być coś ze spustem i selektorem, więc chyba musisz rozkręcać. Nie bój się tego, złożysz jakoś :D Edited May 13, 2010 by ptaq1234 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.