Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SpecShop.pl


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 694
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moje pradawne m4 CA wylądowało u nich na serwisie z powodu pękniętego popychacza.Było to jakieś 1,5 roku temu.Wymiana sprawna tylko czas oczekiwania był długi(przygotowania do sezonu).Replika wróciła z serwisu i strzelała jak powinna.Więcej styczności z serwisem nie miałem.Jako sklep oczywiście polecam, z serwisem nie miałem żadnych problemów.

Edited by 0wn
Link to post
Share on other sites

W zamówionej przedwczoraj przesyłce pomylono adresy, paczka była zamówiona na blok 1d/56(mój wujek tam mieszka), została wysłana pod 2b/38(mój adres). Nie wiem dlaczego tak się stało, może adres z poprzednich zamówień na tą osobe. Reszta zakupów pod wskazany adres na 2 dzień, dobry kontakt drogą mailową.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zamówienie zrobione jakiś tydzień temu, w nocy z soboty na niedzielę. Paczka pobraniowa, nadana w poniedziałek z natychmiastowym poinformowaniem drogą mailową o tym fakcie, była u mnie we wtorek. Czyli wszystko jak być powinno - szybko i sprawnie. Gdybym był czepialski, przyczepiłbym się do nie podania w w-mailu numeru listu przewozowego. Ale to drobiazg bez którego da się żyć ;)

 

Paczka solidnie zapakowana, zawartość odpowiednio zabezpieczona. Sam towar również przedstawiał sobą spodziewaną jakość.

 

Mój pierwszy bezpośredni kontakt z tym sklepem (jakoś tak się złożyło) i wrażenia pozytywne. Powiedzmy, że 5/6.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

To ja dodam jeszcze, że na serwisie w tym sklepie są osoby, które również są pasjonatami, ale nie takimi którzy proponują elementy najlepszych rzekomo firm za największą kasę, ale proponują elementy uwzględniając współczynnik jakość/cena, która nie odstrasza klientów.

 

(Przykładem może być moja ostatnia konsultacja w sprawie mutlitoola, gdzie osoba pytana przez ze mnie wskazała mi model za 600 zł, mówiąc prawdę, że lepiej jest wydać większą kasę na sprzęt który jest w 100% niezawodny. Moje drugie pytanie zabrzmiało czy jest sens wydawać 600 zł na narzędzie z którego prawdopodobnie skorzystam kilka razy w ciągu roku? Inaczej, czy jest sens kupna domku letniskowego na Majorce, czy może lepiej na Mazurach skoro zakładam, że i tak będę odpoczywał w tym domku tydzień w ciągu roku?)

 

Terminowość wysyłek to jedno, polityka firmy to druga rzecz ale to co zwróciło moją uwagę i pewnie jeszcze wiele innych osób informacje od pracowników sklepu. Bez owijania w bawełnę tylko konkretna odpowiedź, czy warto kupić to, czy lepiej by było zainwestować w coś innego. Ja z tym sklepem jestem już związany 2 lata, były wpadki, ale błędów nie popełnia tylko ten kto nic nie robi.

Edited by shortee
Link to post
Share on other sites

Ode mnie... Jakieś 4+.

 

Po pierwsze, obsługa. Kompetentna, mimo tego, że mają nieziemski zapierdziel prawie zawsze, z tego co widzę, to wszystko jest dopięte na ostatni guzik, panowie sobie też nawzajem pomagają i co najmniej dwóch z nich wie absolutnie wszystko.

 

Po drugie, sklep. Kupuję u nich tylko stacjonarnie, więc ciężko mi cokolwiek mówić o dostawach, ale doradzają, sugerują, nie zawsze proponują najdroższe rozwiązania, dla mnie - jako technicznego airsoftowego semi-laika - podejście jest idealne.

 

No i po trzecie, serwis. Tutaj niestety zaczyna się moja niezbyt miła przygoda ze Specem. Jeśli chodzi o terminowość, to nie przekroczyli jeszcze nigdy ustawowych 2óch tygodni, jakie mają na naprawę zostawione u nich repliki. Niby powinno być zatem na plus, ale nie do końca - raz mi mówiono, że pracy nie ma za dużo i replika powinna być gotowa za tydzień, ale niestety - nie udało się. Ale ok, rozumiem, widzę, jaki mają zapierdziel, terminu nie przekraczają, niech będzie.

 

Moja replika była na serwisie 3krotnie. Za pierwszym razem padł silnik, więc mi go wymieniono i włożono sprowadzoną gumkę Guardera. Wszystko OK. Później mi się zachciało wymiany lufy i sprężyny, no i pewnie byłoby ok. Niestety, moim zdaniem nie sprawdzono, jak replika sprawuje się na nowych elementach - już na pierwszej strzelance okazało się, że bateria była za słaba na tę nową sprężynę, nie dało się prawie strzelać na singlu, na auto ledwo - ledwo - jak już mówiłem, replika raczej nie została przestrzelana, bo problemy były widoczne już od pierwszej kulki. Wróciłem, doradzono mi mocniejszą baterię, OK.

 

Jakiś czas temu padł tłok. Po dwóch tygodniach odbierałem replikę, serwisant oddał przy mnie z naprawionej repliki 5-6 strzałów i replika przestała reagować na spust - w środku ułamał się jakiś zatrzask. Poprawkę wykonano w przeciągu godziny i odebrałem replikę. Po drodze wykonano do mnie na moją prośbę telefon z opisem awarii i planem działania.

 

Podsumowując:

+ asortyment

+ obsługa

+ porady

+ wiedza

+ informacje o stanie repliki w serwisie przez telefon

+ na życzenie - telefon ustalający, co robić z repliką

+ terminowość serwisu

 

- terminowość serwisu

- niewystarczające przestrzelanie repliki po serwisie

 

Cóż, w każdym razie - sklep moim zdaniem godny pochwały. Jeśli - odpukać - jeszcze kiedyś będę musiał serwisować swoje HK, poproszę po prostu o wystrzelanie pełnego Hi-Capa z niego przed oddaniem mi repliki i pewnie sklep dostanie 5.

Link to post
Share on other sites

W poniedziałek zamówiłem towar kurierem za pobraniem - w środę w południe odebrałem paczkę. W międzyczasie automatyczne maile ze sklepu o stopniu realizacji i maile od firmy kurierskiej z instrukcją jak u nich monitorować paczkę. Krótko mówiąc: profeska!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jak zwykle pozytywnie, paczka 1.5 dnia i była u mnie. Tak otwieram patrze pudełko po magazynkach do AK, no ale ok , otwieram i leżały moje okularki zabezpieczone w folię a potem w jakieś dziwne włókno. Wszystko spełniło swoją rolę bo okularki w stanie nie naruszonym były :D

Polecam

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Sklep naprawdę dobry, problemem są tylko wysokie ceny ;) hehe

 

Ostatnio tak kumpel stwierdził, że miał stówę na wydanie i sobie poszedł coś pooglądać, co by się przydało, no i w zasadzie to można sobie kulki kupić jedynie :P

 

 

 

 

Ale do rzeczy: jedyne zastrzeżenie jakie mam, to częste pomyłki przy obsłudze na miejscu. Do wysyłek może chłopaki bardziej się przykładają, a na miejscu już co najmniej kilka razy miałem jakąś pomyłkę.

 

Nie wiem, możliwe, że po prostu w takich godzinach odwiedzam sklep, ale bardzo często zauważyłem, że jest tam duży chaos; na zasadzie 3 klientów obsługiwanych jednocześnie, potem gdzieś tu na boku "co podać?" szybko, szybko i są pomyłki w sensie zła waga kulek, złe rękawice, czapka też nie ta. To nie wynika na pewno z niekompetencji, ale raczej właśnie z tego zabiegania, tak że panowie (i panie) zwracajcie uwagę na to, co wędruje do Waszej foliówki. Oszczędzi się czasu przy ewentualnych wymianach potem.

 

Kiedyś tylko kupowałem dla kolegi zaworek do magazynka gazowego, nikt z obsługi nawet po konsultacjach nie wiedział, czy to ten, czy nie ten. Ostatecznie okazało się, że dali niepasujący i... miłe zaskoczenie - po dobrych 2-3 tygodniach kolega pojechał i bez najmniejszego problemu zaworek wymienili ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Siema, chcę zakupić replikę w tym sklepie i mam pytanko jak z serwisem. Przeczytałem w tym temacie ,że jest wszystko ok tylko niepokoi mnie post użytkownika Gaara: Serwis, dosyć że w oryginale posiadałem metalowy język spustowy i obudowę to dostałem z powrotem z plastiku, druga rzecz gdy replika doszła z gwarancji nie chciała się złożyć, nie chciały elementy nowego mechanizmu spustowego wejść do łoża (M24), a więc po telefonie odesłałem replikę jeszcze raz a oni mówią że da się ją złożyć lecz trzeba to zrobić w następujący sposób. Co o tym sądzicie?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...