Szynszyll Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Ja polecam , było to już któreś z kolei zamówienie . Przy ostatnim były jakieś problemy ze systemem i w przeprosiny dostałem lepsze gogle . Zamawiałem za 40 zł dostałem Bolle za 100 zl ;DD. Polecam. Tylko lepiej brać za pobraniem , zawsze jest szybciej, Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Kolejne zamówienie złożone w niedzielę wieczorem, paczka zapakowana w poniedziałek po 13, we wtorek już u mnie była. Wszystko profesjonalnie, elegancko... Tylko tak dalej Panowie :) Pozdrawiam forza Quote Link to post Share on other sites
Dezerter Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Może ktoś powiedzieć pare słów nt. SERWISU w Specshopie? Planuje w najbliższym czasie oddać im replikę na przegląd/podkładkowanie/czyszczenie i takie tam bzdety. Niestety nie słyszałem żadnej dobrej opinii o serwisie od moich kumpli, którzy już korzystali z ich usług. Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 (edited) Moje pradawne m4 CA wylądowało u nich na serwisie z powodu pękniętego popychacza.Było to jakieś 1,5 roku temu.Wymiana sprawna tylko czas oczekiwania był długi(przygotowania do sezonu).Replika wróciła z serwisu i strzelała jak powinna.Więcej styczności z serwisem nie miałem.Jako sklep oczywiście polecam, z serwisem nie miałem żadnych problemów. Edited September 5, 2010 by 0wn Quote Link to post Share on other sites
Damianosky Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 W zamówionej przedwczoraj przesyłce pomylono adresy, paczka była zamówiona na blok 1d/56(mój wujek tam mieszka), została wysłana pod 2b/38(mój adres). Nie wiem dlaczego tak się stało, może adres z poprzednich zamówień na tą osobe. Reszta zakupów pod wskazany adres na 2 dzień, dobry kontakt drogą mailową. Quote Link to post Share on other sites
Rann Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Zamówienie zrobione jakiś tydzień temu, w nocy z soboty na niedzielę. Paczka pobraniowa, nadana w poniedziałek z natychmiastowym poinformowaniem drogą mailową o tym fakcie, była u mnie we wtorek. Czyli wszystko jak być powinno - szybko i sprawnie. Gdybym był czepialski, przyczepiłbym się do nie podania w w-mailu numeru listu przewozowego. Ale to drobiazg bez którego da się żyć ;) Paczka solidnie zapakowana, zawartość odpowiednio zabezpieczona. Sam towar również przedstawiał sobą spodziewaną jakość. Mój pierwszy bezpośredni kontakt z tym sklepem (jakoś tak się złożyło) i wrażenia pozytywne. Powiedzmy, że 5/6. Quote Link to post Share on other sites
Redrad Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 Ostatnie dwa zakupy w Specshopie: paczka na drugi dzień u mnie, kontakt mailowy bardzo dobry z podaniem w obu przypadkach numeru przewozowego , sklep moim zdaniem cały czas trzyma wysoki poziom,polecam Quote Link to post Share on other sites
novaczeQ Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Wczoraj rano poszło zamówienie, a dziś przed południem paczka już była u mnie, wszystko zgodne z opisem, pancernie zapakowane, polecam !! Quote Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Zrobiłem u nich już dwa zamówienia - sklep bardzo solidny, po 15 minutach od wysłania zamówienie zostało ono przyjęte, na drugi dzień towar w domu, dobrze zapakowany. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Rent Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Zamówiłem u nich Glocka 17 z KWA w poniedziałek ,a we wtorek już był u mnie.Paczka dobrze zabezpieczona.Napewno będą często zamawiał u nich.Polecam! Quote Link to post Share on other sites
rusone47 Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Ogromny asortyment , szybkie przesyłki do tego dobry kontakt i dobre ceny . Co tu więcej pisać ? Quote Link to post Share on other sites
shortee Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 (edited) To ja dodam jeszcze, że na serwisie w tym sklepie są osoby, które również są pasjonatami, ale nie takimi którzy proponują elementy najlepszych rzekomo firm za największą kasę, ale proponują elementy uwzględniając współczynnik jakość/cena, która nie odstrasza klientów. (Przykładem może być moja ostatnia konsultacja w sprawie mutlitoola, gdzie osoba pytana przez ze mnie wskazała mi model za 600 zł, mówiąc prawdę, że lepiej jest wydać większą kasę na sprzęt który jest w 100% niezawodny. Moje drugie pytanie zabrzmiało czy jest sens wydawać 600 zł na narzędzie z którego prawdopodobnie skorzystam kilka razy w ciągu roku? Inaczej, czy jest sens kupna domku letniskowego na Majorce, czy może lepiej na Mazurach skoro zakładam, że i tak będę odpoczywał w tym domku tydzień w ciągu roku?) Terminowość wysyłek to jedno, polityka firmy to druga rzecz ale to co zwróciło moją uwagę i pewnie jeszcze wiele innych osób informacje od pracowników sklepu. Bez owijania w bawełnę tylko konkretna odpowiedź, czy warto kupić to, czy lepiej by było zainwestować w coś innego. Ja z tym sklepem jestem już związany 2 lata, były wpadki, ale błędów nie popełnia tylko ten kto nic nie robi. Edited October 27, 2010 by shortee Quote Link to post Share on other sites
suchywojtas Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Ode mnie... Jakieś 4+. Po pierwsze, obsługa. Kompetentna, mimo tego, że mają nieziemski zapierdziel prawie zawsze, z tego co widzę, to wszystko jest dopięte na ostatni guzik, panowie sobie też nawzajem pomagają i co najmniej dwóch z nich wie absolutnie wszystko. Po drugie, sklep. Kupuję u nich tylko stacjonarnie, więc ciężko mi cokolwiek mówić o dostawach, ale doradzają, sugerują, nie zawsze proponują najdroższe rozwiązania, dla mnie - jako technicznego airsoftowego semi-laika - podejście jest idealne. No i po trzecie, serwis. Tutaj niestety zaczyna się moja niezbyt miła przygoda ze Specem. Jeśli chodzi o terminowość, to nie przekroczyli jeszcze nigdy ustawowych 2óch tygodni, jakie mają na naprawę zostawione u nich repliki. Niby powinno być zatem na plus, ale nie do końca - raz mi mówiono, że pracy nie ma za dużo i replika powinna być gotowa za tydzień, ale niestety - nie udało się. Ale ok, rozumiem, widzę, jaki mają zapierdziel, terminu nie przekraczają, niech będzie. Moja replika była na serwisie 3krotnie. Za pierwszym razem padł silnik, więc mi go wymieniono i włożono sprowadzoną gumkę Guardera. Wszystko OK. Później mi się zachciało wymiany lufy i sprężyny, no i pewnie byłoby ok. Niestety, moim zdaniem nie sprawdzono, jak replika sprawuje się na nowych elementach - już na pierwszej strzelance okazało się, że bateria była za słaba na tę nową sprężynę, nie dało się prawie strzelać na singlu, na auto ledwo - ledwo - jak już mówiłem, replika raczej nie została przestrzelana, bo problemy były widoczne już od pierwszej kulki. Wróciłem, doradzono mi mocniejszą baterię, OK. Jakiś czas temu padł tłok. Po dwóch tygodniach odbierałem replikę, serwisant oddał przy mnie z naprawionej repliki 5-6 strzałów i replika przestała reagować na spust - w środku ułamał się jakiś zatrzask. Poprawkę wykonano w przeciągu godziny i odebrałem replikę. Po drodze wykonano do mnie na moją prośbę telefon z opisem awarii i planem działania. Podsumowując: + asortyment + obsługa + porady + wiedza + informacje o stanie repliki w serwisie przez telefon + na życzenie - telefon ustalający, co robić z repliką + terminowość serwisu - terminowość serwisu - niewystarczające przestrzelanie repliki po serwisie Cóż, w każdym razie - sklep moim zdaniem godny pochwały. Jeśli - odpukać - jeszcze kiedyś będę musiał serwisować swoje HK, poproszę po prostu o wystrzelanie pełnego Hi-Capa z niego przed oddaniem mi repliki i pewnie sklep dostanie 5. Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Skoro termin usługi to 14dni i jeszcze go nie przekroczyli, to nie rozumiem czemu dajesz to jako "minus" ? Quote Link to post Share on other sites
suchywojtas Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Jak już pisałem - mówiono mi, że będzie wcześniej, niestety musiałem czekać dłużej, niż zapowiadali. Terminu jednak nie przekroczyli. Stąd zarówno plus, jak i minus :-) Quote Link to post Share on other sites
krogul Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 W poniedziałek zamówiłem towar kurierem za pobraniem - w środę w południe odebrałem paczkę. W międzyczasie automatyczne maile ze sklepu o stopniu realizacji i maile od firmy kurierskiej z instrukcją jak u nich monitorować paczkę. Krótko mówiąc: profeska! Quote Link to post Share on other sites
Fizyk Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Ja się podpsuje poda każdym pozytywem, korzystam często z oferty SpecShop-u ..czy to części, szpej lub tuning i nigdy nie było problemu.. wysyłki też są ekspresowe. :) POLECAM Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Szybki i bezproblemowy kontakt. Nie ma problemu z modyfikowaniem zamówień. O stanie paczki informowany byłem przez cały czas, gdyby nie UPC w ZG to zamawiał bym codziennie dla przyjemności zamawiania :). Quote Link to post Share on other sites
denis997 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Jak zwykle pozytywnie, paczka 1.5 dnia i była u mnie. Tak otwieram patrze pudełko po magazynkach do AK, no ale ok , otwieram i leżały moje okularki zabezpieczone w folię a potem w jakieś dziwne włókno. Wszystko spełniło swoją rolę bo okularki w stanie nie naruszonym były :D Polecam Quote Link to post Share on other sites
Lochu Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Paczka szybko dotarła, dobrze zapakowana, towar ok, pierwsze moje zakupy w tym sklepie i pozytyw! Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 100% zadowolenia. Mili i kulturalni, towar pierwsza klasa, błyskawiczna dostawa. Quote Link to post Share on other sites
krissente Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Sklep naprawdę dobry, problemem są tylko wysokie ceny ;) hehe Ostatnio tak kumpel stwierdził, że miał stówę na wydanie i sobie poszedł coś pooglądać, co by się przydało, no i w zasadzie to można sobie kulki kupić jedynie :P Ale do rzeczy: jedyne zastrzeżenie jakie mam, to częste pomyłki przy obsłudze na miejscu. Do wysyłek może chłopaki bardziej się przykładają, a na miejscu już co najmniej kilka razy miałem jakąś pomyłkę. Nie wiem, możliwe, że po prostu w takich godzinach odwiedzam sklep, ale bardzo często zauważyłem, że jest tam duży chaos; na zasadzie 3 klientów obsługiwanych jednocześnie, potem gdzieś tu na boku "co podać?" szybko, szybko i są pomyłki w sensie zła waga kulek, złe rękawice, czapka też nie ta. To nie wynika na pewno z niekompetencji, ale raczej właśnie z tego zabiegania, tak że panowie (i panie) zwracajcie uwagę na to, co wędruje do Waszej foliówki. Oszczędzi się czasu przy ewentualnych wymianach potem. Kiedyś tylko kupowałem dla kolegi zaworek do magazynka gazowego, nikt z obsługi nawet po konsultacjach nie wiedział, czy to ten, czy nie ten. Ostatecznie okazało się, że dali niepasujący i... miłe zaskoczenie - po dobrych 2-3 tygodniach kolega pojechał i bez najmniejszego problemu zaworek wymienili ;) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Kolejny raz 100% zadowolenia. Dodam jeszcze wzorowy kontakt telefoniczny. Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Siema, chcę zakupić replikę w tym sklepie i mam pytanko jak z serwisem. Przeczytałem w tym temacie ,że jest wszystko ok tylko niepokoi mnie post użytkownika Gaara: Serwis, dosyć że w oryginale posiadałem metalowy język spustowy i obudowę to dostałem z powrotem z plastiku, druga rzecz gdy replika doszła z gwarancji nie chciała się złożyć, nie chciały elementy nowego mechanizmu spustowego wejść do łoża (M24), a więc po telefonie odesłałem replikę jeszcze raz a oni mówią że da się ją złożyć lecz trzeba to zrobić w następujący sposób. Co o tym sądzicie? Quote Link to post Share on other sites
myszekmyszek Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Bardzo szybko i bezboleśnie. Towar taki jak zamawiałem, więc jak widać panowie się nie pomylili ;). Polecam ten sklep w 100%. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.