goren Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Kolejne zamówienie i znowu 100% zadowolenia. I nawet drobny gratis dostałem. POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
mikolajasinski Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Duży + za czas dostawy. Towar zamówiłem w środę koło 15:00 a paczka została dostarczona kurierem o 12:00 w czwartek. To nie całe 24 h. Kontakt ze sklepem normalny. Quote Link to post Share on other sites
_domino Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Kupuję w Specshopie - sklepie stacjonarnym. Obsługa jest super, znana zresztą także z airsoftowego pola walki, często widzę jak tłumaczą komuś od podstaw co i jak w sprawie broni, części itp., doradzają (wg mojej wiedzy bardzo rozsądnie). Warto przed osobistą wizytą sprawdzić na stronie czy nie mają jakiejś zmiany czasowej (np. w wakacje czynni do 17, czasem mają zamknięte). Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Dołączam do grona zadowolonych klientów w/w sklepu. Kupiłem w sklepie stacjonarnym mp5a5,kulki,ładowarke,magazynek-wszystko mi ładnie wytłumaczyli co się z czym je i dostałem kilka plakatów :). Po kilku dniach okazało się że coś nie tak z HU-zaniosłem,wyłumaczyłem co się dzieje i bez żadnych problemów wzieli pod gwarancje i 2 dni póżniej replika była w moich rękach. Sklep godny polecenia. Quote Link to post Share on other sites
nyo Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Niestety, z ciężkim sercem muszę dać specshopowi spory minus. Tydzień temu zamówiłem tam co prawda nie replikę ale łuk (chwilowa odskocznia od AS), przy czym wyraźnie 2 razy zaznaczyłem, że ma być on w oferowanym wariancie naciągu 15kg. Paczka przyszła następnego dnie, wszystko ok... no prawie ok. Łuk wyraźnie jest oznaczony jako 10 kilogramowy. To różnica jak 350 a 450fps w AS. Dla mnie niestety bezużyteczny ponieważ jestem zbyt silny na tak mały naciąg. Po zapytaniu do specshopu dla czego przysłano mi ten łuk dostałem w odpowiedzi standardową formułkę (kopiuj, wklej) o warunkach zwrotu towaru. Osobiście nie chce mi się w to bawić, po prostu sprezentuję sprzęt młodemu kuzynowi, jednak pozostał mi po tej sprawie spory niesmak. Zawsze byłem zadowolony z obsługi specshopu, który brałem do tej pory za wzór rzetelności i nigdy bym nie pomyślał, że obsługa może po prostu zignorować uwagi klienta. Jeżeli odpowiedniego łuku nie mieli na stanie, też mogli mnie poinformować zanim wysłałem pieniądze, to tylko utwierdziło by mnie w przekonaniu, że to dobry sklep. Niestety tak się nie stało :/ Quote Link to post Share on other sites
Levy Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 Ode mnie jednak duży plus...wczoraj przed południem zamówiłem kilka rzeczy ,wybrałem opcje Poczta Polska ( z ręką na sercu ;) ) i nie wiem jak ale juz paczka jest u mnie, jak zawsze pancernie zapakowana ;) więc plus co do tej transakcji. Co do minusów...zrobiłem u Nich mase zamówień...i pewne problemy były. A to nie ten kolor, rozmiar albo ogólnie nie to co chciałem, jednak telefon do sklepu, podanie nr.zamówienia i krótka rozmowa wyjaśniająca i wszystko ok. Trzeba pamiętać ,że pomyłki się zdarzają a Oni mają masę zamówień. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
dth Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 Kasa wpłacona wczoraj o 14, przesyłka przyszła dzisiaj o 10. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Ogromny plus za możliwość płacenia kartą przez internet. Paczuszka przybyła terminowo... ogólnie jestem zadowolony ;) Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Ode mnie wielki plus za poziom obsługi i postawę ekipy gdy przyszedłem z reklamacją. Quote Link to post Share on other sites
QlimaX Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Kupuję na specshopie od ponad roku. ZAWSZE wszystko szło zgodnie z planem. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
J.K. Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Cóż, przyznam, że kiedyś moim zdaniem obsługa w sklepie stacjonarnym nieco kulała, ale przez ostatni miesiąc zakupiłem tam trochę towaru i przyznam, że chłopaki odrobiły lekcję z obsługi klienta na 6.;] Są bardziej komunikatywni i obeznani z towarem niż powiedzmy rok temu. Czasem przyznają małe zniżki i dorzucają drobne gratisy. Niby nic takiego, ale miły gest, który należy docenić. Więc za postępy - plus.;p Quote Link to post Share on other sites
kozlov Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 (edited) Za szybkość dostawy - plus za obsługę klienta - minus :) Przez 3 miesiące zostawiłem tam sporo kasy [4000zł +]a i tak zostałem zignorowany :) (no nie mogłem doczekać się gratisu...:) )Opisy często niezgodne z rzeczywistością... radzę sprawdzać je z faktycznym stanem... bo można trochę wtopić kasy, np. na baterie :) No i jeden 'neutral' za dość osobliwe chrono... z 440 robi 480 :-P Jednak liczę na poprawę kontaktu ze sklepem :-P Edited September 1, 2008 by kozlov Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 (edited) Przez 3 miesiące zostawiłem tam sporo kasy [4000zł +] Znam takich co w jeden dzień zostawiają tam więcej... :wink: Może jesteś upierdliwy..? Ja jestem baaardzo upiedliwy i mnie... nie lekceważą! ;-) Pozdrawiam, Lambert Edited September 1, 2008 by Lambert Quote Link to post Share on other sites
kozlov Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 (edited) Jasne, ale klient to klient :) jest limit finansowy powyżej którego traktuje się lepiej?:) Żeby było zabawniej to z reguły nie prosiłem praktycznie o nic do dodatku :) Nie burzyłem się o to, że podano mi że wchodzi batka 10,8 a nie wchodzi... i sam przerabiałem broń pod nią, że nie ma 480 FPS, że źle przypiłowano mi magazynek... o nic nie marudziłem :) a widać trzeba było Wystarczy już tego OT, trzeba było w jednym poście wszystko opisać Edited September 1, 2008 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Ja dodaję kolejny duży MINUS. Zamówienie nie zostało zrealizowane. Brak kontaktu, jakiejkolwiek informacji. Ani me, ani be, ani pocałuj mnie w ****. Już pomijam, że ostatnie zamówienie przyszło jakby z choinki urwane, towar całkowicie niezgodny z tym co zamawiałem poza +/- ceną. Potem cudowanie, odsyłanie _______. Jestem ciężko zdegustowany postawą sklepowców. Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Przyszło wszystko co chciałem. Zaraz po złożeniu zamówienia zadzwoniono !! do mnie przepraszając ze nie mają koszulki w rozmiarze xxl .Za to duży plus,za szacunek :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 (edited) Kolejne zamówienie zlożone. Czekam z trwoga zastanawiając się czego tym razem mi nie przyśla :-P... - Przed zamieszczeniem opinii zapoznaj się z wątkiem z zasadami. - W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocji i uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy ;-) Edited September 15, 2008 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
lukascmhq Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Aż do dnia dzisiejszego złożyłem w tym sklepie w sumie 3 zamówienia. Pierwsze, ponad rok temu - zdecydowany plus. Parę dni oczekiwania na realizację i telefon ze sklepu, że mają opóźnienie na 1 produkt (chodziło o nóż) ale w zamian mogą mi wysłać podobny za tą samą cenę. Zgodziłem się na zaproponowaną zamianę. Paczka jeszcze tego samego dnia wysłana i dzięki Poczcie Polskiej mogłem się cieszyć zawartością już po 4 dniach od nadania. Drugie zamówienie, rok temu - do dziś jestem pod wrażeniem. Zamówiona kamizelka typu PC, w poniedziałek. We wtorek wysyłka. W środę już ją miałem w rękach (z Poznania pod Szczecin i to pocztą!). Trzecie zamówienie, obecnie - czuję się nabity w butelkę. 2 października (piątek) złożyłem zamówienie na buty Magnum Stealth II. Dotychczas używane obuwie nagle powiedziało "dość!" parę dni wcześniej. Zamawiałem w Specshopie, bo: 1. wyszło by mnie taniej z przesyłką niż kupowanie w którymś ze sklepów stacjonarnych w Szczecinie, a 2. że poprzednie zamówienia nie zapowiadały żadnych kłopotów (a nowe buty były mi potrzebne pilnie, bo nie tylko do zabaw w terenie z repliką). Przy okazji poprosiłem o naprawdę szybką wysyłkę, bo i adres zamieszkania może mi się zmienić w przeciągu 1-2 tygodni. W poniedziałek po weekendzie wysyłka, we wtorek odbiór (UPS), ale ze względu na ilość zajęć na uczelni dopiero w środę rozpakowałem. Lekkie zaskoczenie: Magnum Stealth (zamiast Stealth II, "pewnie pomyłka"). Rzut okiem na paragon: Magnum Stealth ("co jest...?"). Wszedłem na stronę sklepu w historię zamówień: Magnum Stealth ("to co ja w końcu zamawiałem?"). Jeszcze szybki rzut oka na maila wygenerowanego jako potwierdzenie złożenia zamówienia: Magnum Stealth II ("a więc wysłali co innego i zmieniali dane żeby zatuszować"). Napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie, dlaczego zamawiam jedno, dostaję drugie (w zamówionym rozmiarze) a dane zamówienia są zmienione aby mi wmówić że chciałem właśnie to drugie. Dziś dostałem odpowiedź, że to była pomyłka, bo niby tego samego dnia mieli dwa zamówienia na ten sam model butów i nawet ten sam rozmiar, ale potem drugi klient się rozmyślił i zmienił zamówienie i pod presją czasu paczki poszły na przemian. Zaoferowano mi wymianę butów na właściwe wysyłając nawet kuriera po te błędnie wysłane. Zgodziłem się, pod warunkiem, że wszystko na koszt sklepu. I po paru godzinach otrzymałem kolejną odpowiedź, że kuriera mogą wysłać w każdej chwili, ale akurat tak się złożyło że Magnum Stealth II w rozmiarze 40 już nie mają na stanie i muszę sobie poczekać 10-14 dni na dostawę. No po prostu jaja sobie robią. Podziękowałem za współpracę, a błędnie wysłane buty zatrzymam, bo rozmiar mój, znam je z doświadczenia (min. rok posłużą) a i chodzić w czymś muszę już jutro. Wielki minus. Zastanawiam się czy warto mi dalej tam kupować, skoro (jakby nie patrzeć) zostałem tak oszukany. Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 W tak dużym sklepie jak specshop mogą sie zdarzyć pomyłki. Ale zdarzają sie najrzadziej ze wszystkich polskich sklepów. Mi też zdażyło się raz zamówić coś co sie okazało że już nie było, zamieniłem produkt na inny i nie było problemu. Ja i cała ekipa zamawiamy tam regularnie od bardzo dawna. Teraz doszedł im świetny system, który oblicza koszt towaru z rabatem jeśli go posiadamy . Jest to wg mnie najlepszy sklep w polsce pod każdym względem. Polecam w razie wątpliwości dzwonić do nich, bardzo szybko i rzeczowo pomogą. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Ja już wkrótce przekonam się, jak specshop podchodzi do reklamacji - zamówiłem łożyskowaną prowadnicę laylaxa do aps 96 (wcześniej widziałem na żywo model do vsr z malutkim łożyskiem i było OK). Otrzymałem model z 3 zwykłymi podkładkami zamiast łożyskowania. Specshop twierdził, że tak właśnie wygląda łożyskowanie :wink: Niestety, podkładki nie spełniają swojej roli, a jedna z nich rozpadła się już po 10 strzałach (SIC!) Idzie do zwrotu, ze względu na zupełną niezgodność towaru z opisem. Po rozmowie telefonicznej już widzę, że nastawienie mają na "nie", ale zgodnie z prawem wyślę prowadnicę - a o efektach reklamacji napiszę. - Przed zamieszczeniem opinii zapoznaj się z wątkiem z zasadami. - W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocji i uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. - Konta osób, dopuszczających się pomówień lub szantażu na sklepie, będą blokowane. Dla przypomnienia, Szmer Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Co tu dużo pisać. Paczka zamówiona w środe wieczorem, a juz od dzisiaj rana mam graty na biurku. Wielki + Quote Link to post Share on other sites
Yuber Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Daję wielkiego plusa! Zamówione ok. 14.00, w 2 min. zmiana statusu zamówienia na wysłane, w następny dzień otrzymana paczka- więcej dodawać nie trzeba ;). Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Szybka obsługa, jak zwykle wszystko w należytym porządku. Kolejne zakupy w Specshopie i kolejny plus dla jego wyśmienitej obsługi. Quote Link to post Share on other sites
momo Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Kupowałem u nich kiedyś okulary. Wszystko w porządku polecam SpecShop'a serdecznie. 8-) Quote Link to post Share on other sites
marcin1988 Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Zamówienie w środę wieczorem i włąśnie odebrałem paczuszkę od kuriera :) Ode mnie bardzo duży plus :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.