LogaN Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Kolejny + dla Taiwangun. Tym razem za świetną obsługę klienta - kupiłem akumulator, który okazał się wadliwy - kontakt telefoniczny, wyjaśnienie sytuacji, zwrot akumulatora i oto dostałem nowy, w pełni sprawny egzemplarz. Quote Link to post Share on other sites
marianos Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Jak zwykle bez zastrzeżeń dla tego sklepu. Profesjonalna obsługa i miła niespodzianka po otworzeniu paczki. W piątek poszło zamówienie we wtorek paczka jest z gratisową torba udową. Ogromny + Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 No i znowu plusik. Szybko, tanio, sprawnie. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Nie powiem jak dużo wydałem pieniędzy w tym sklepie. Bardzo mila i profesjonalna obsługa. Wielki plus dla Pana Pawła S. Wyjaśni i doradzi a przy tym nie traci poczucia humoru. Zdecydowanie polecam. Quote Link to post Share on other sites
Vickers Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Ja w taiwangun kupuję już od dłuższego czasu i nigdy mnie nie zawiedli. Przesyłki dochodzą błyskawicznie. Raz wysłałem im połamane okulary i też wymienili (mimo że na stronie pisze że trzeba spisać jakieś oświadczenie z kurierem). A ostatnio do cymki dorzucili plecak gratis :) Polecam, i z mojej strony ogromny plus. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Ja też w 100% polecam . Już "trochę szpszętu " u nich kupiłem , jednak nie dostałem żadnego bonusa :happy: . Ale i tak polecam :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Panowie, widzę, że jest nowy silnik sklepu. Też wam wykasowano historię zamówień? Miałem wydane prawie 10k w sklepie, żadnych pkt nie dostałem. Dziwne. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Potwierdzam, historia zamówień poszła się kochać. Szkoda, wydane ponad 7k zł i zero jakiś punktów, miałem 3% rabatu :( Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 (edited) To samo było przy ostatniej zmianie silnika sklepu :/ Prawie 10k wydane i jakieś 8% rabatu poszło w kanał. Edited December 8, 2011 by Dudek Javny Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Z przyjemnością informujemy, że zmianie uległ także system rabatowy, który jest znacznie bardziej atrakcyjny od poprzedniego. Klienci, którzy posiadali rabat w poprzednim systemie z tytułu regularnych zamówień, otrzymają rekompensatę tych zniżek w postaci punktów premiowych. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 (edited) No to teraz czekamy :D Przejrzałem pocztę i znalazłem potwierdzonie w mailach na zamówienia na ponad 10 tysięcy złotych od grudnia 2008, czyli od pierwszej zmiany silnika sklepu. W latach 2007-2008 wydałem ok 4-5 tysi. Napisałem do Krakmana i dostałem taką odpowiedź: "Taki jest teraz system premiowania i ruszył wraz z nową stroną. Punkty nie są "fikcyjne" a klienci już odbierają produkty za zamówienia. Z Panem będzie tak samo wystarczy regularnie składać zamówienia na naszej stronie. Pozdrawiam." To znaczy, że za wydane prawie 15 tysi dostałem FIKCYJNE punkty, które tylko łechtały moje ego, nic po za tym. Toż to kpina. To ja podziękuję za taki sklep. Stracili klienta. Znajomym też będę odradzał. Edited December 18, 2011 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 A ja tam jestem zadowolony. Moja ekipa, na przestrzeni 4,5 roku wydała w tym sklepie sporo pieniążków. Najpierw mieliśmy zniżkę około 8-10%, lecz później przyszła zmiana systemu i wyzerowanie zniżek. Zaczynając od zera udało nam się uzyskać stosunkowo śmieszną zniżkę w wysokości 4% (i to nie na każdy towar), jak na ilość zostawionych tam pieniędzy. Teraz historia zamówień znowu poszła się paść łącznie z rabatami, ale system punktowy jest wg mnie zdecydowanie bardziej atrakcyjny od ostatnich zniżek. A brak chęci i możliwości zadośćuczynienia za utracone rabaty od sklepu wymagać nie można, wiadomo czemu. Jakiś czas temu na koncie Taiwangunu na Facebooku pojawiła się informacja, jakoby planowali w jakiś sposób wynagrodzić stałym klientom utracone rabaty, jednakże ostatnio w trakcie wizyty u Krakmanów dowiedziałem się, że raczej może się to jednak okazać niemożliwe. Można mieć lekki niedosyt, no ale trudno. Z zakupów w tym sklepie nie mam zamiaru rezygnować, ponieważ jest to dobry sklep i sam bym sobie strzelił w stopę. A obecny system punktowy jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 (edited) Logan jeśli wolisz system punktów, których i tak pewnie nie zdążysz wykorzystać, bo sklep nieoczekiwanie zmieni stronę internetową- Twoja wola. Ja osobiście wolałem mieć te kilka % zniżki. Jako iż jestem człekiem cierpliwym poczekam co powiesz po kolejnym "magicznym zniknięciu". W mojej ocenie postępowanie sklepu sklepu jest jawną ignorancją w stosunku do klientów. Panowie z Taiwangun: nikt Wam nie broni zarabiać pieniążków tylko szanujcie osoby dzięki którym się utrzymujecie. Co do samych zamówień- nigdy nie było żadnych problemów. A zamawiać i tak czasem będę, bo mają rzeczy, których brak u konkurencji. Pozdrawiam Raq Edited December 19, 2011 by Raq Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Mi też poszła cała historia zamówień, a z początku to nie mogłem się nawet zalogować na swoje konto. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Zażalenia i skargi prosze kierowac do BOKu sklepu, kolejne posty nawiazujące do programu lojalnościowego będą kasowane i wystawiane ostrzeżenia. Quote Link to post Share on other sites
tribot Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Szybka wysyłka towaru oraz sprawny serwis.Duży + ode mnie. Quote Link to post Share on other sites
darkcezary Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Na początku roku kupiłem SWD (sprężynowe) A&K i po pierwszym strzelaniu zauważyłem, że z lufy wylatują białe farfocle. Jako, że i tak chciałem wymieniać kilka rzeczy, zerwałem plombę i rozkręciłem karabin. Okazało się, że w zespole cylinder-tłok było dosyć dużo styropianu. Wyczyściłem i napisałem e-maila w zeszłą niedziele do Krakmanów. Do dziś zero odpowiedzi, zainteresowania czy zwykłego "przepraszam". U nich kupowałem od początków mojego ASG (ponad 6lat) i zawsze byli pomocni, ale widać, że jak się napisze "zerwałem plombę" to mają takiego człowieka głęboko w du... Zawiodłem się, nie kupię nic więcej od nich i odradzam sklep. Quote Link to post Share on other sites
gzelek19 Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Jak dla mnie to bardzo porządny sklep. Żadnych problemów. Szczerze polecam ;D Quote Link to post Share on other sites
SturmFJ Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Po raz kolejny wielki "pozytyw": ekspresowa wysyłka, paczka dobrze zabezpieczona - sklep któremu naprawdę można zaufać. Quote Link to post Share on other sites
Gregoriian21 Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Po roku dumania kupiłem tu moją pierwszą replikę, wszystko cacy, aby chyba gumki nie założyli, ale to nie ich obowiązek :D Zamówiłem 4k kulek i dostałem 3 opakowania po 4k w gratisie :D POLECAM. Quote Link to post Share on other sites
Robroy1978 Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 (edited) "Zażalenia i skargi prosze kierowac do BOKu sklepu, kolejne posty nawiazujące do programu lojalnościowego będą kasowane i wystawiane ostrzeżenia. " Rozumiem że ten temat służy wyłącznie do umieszczania pozytywnych opinii o sklepie. Negatywnych również. Zauważ jednak że ten sam problem został wytknięty przez 10 różnych osób i nie było widać końca. Sytuacja ta dotyczy jednego problemu, zwrócono na to uwagę. Kolejne osoby bredzące o tym samym tylko spamowały temat. Kolejną sprawą jest to że sprzedawca ma prawo do takich zmian kiedy mu się podoba. Czy wpłynie to pozytywnie na jego odbiór to już jego (sprzedawcy) sprawa. Szmer. Edited January 31, 2012 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
Gregoriian21 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Po roku dumania kupiłem tu moją pierwszą replikę, wszystko cacy, aby chyba gumki nie założyli, ale to nie ich obowiązek :D Zamówiłem 4k kulek i dostałem 3 opakowania po 4k w gratisie :D POLECAM. Edit, jednak założyli sorki :) Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Ja tylko powiem że ostatnie zamówienie jak najbardziej w porządku. Mnóstwo folii ochronnej, i bardzo szybka obsługa. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted February 8, 2012 Report Share Posted February 8, 2012 Chyba jestem jedyną osobą która jest zadowolona z tego systemu lojalnościowego :) Jedyne co jest trochę daremne to to że 1pkt równa się chyba 7gr ale zawsze coś.. Ostatnio miałem trochę zakupów przy okazji znajomym też pozamawiałem kilka rzeczy i wyszło 650 pkt i najdroższa rzeczą jaką mogłem wziąć był pas taktyczny MS2 za 42zł wydane 600pkt co prawda do wyboru był tylko czarny w uwadze napisałem że proszę o coyote i taki dostałem :) Bardzo dobry pas, polecam :) Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted February 8, 2012 Report Share Posted February 8, 2012 (edited) Ja kupiłem kulki o wartości 50zł i nie mam żadnych punktów. O przepraszam sprawdziłem i mam jakieś punkty. Edited February 8, 2012 by gewer12 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.