awasil28 Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 (edited) Panowie, czy to Li-Po będzie pasować do FC-A104B? Chodzi mi o to, czy bateria wlezie w atrapę rury gazowej. Zależy mi na baterii pod deklem a nie na zewnątrz. Piszę tutaj, bo zanim dostanę odpowiedź od gunfire, to minie chyba dekada.Ów wspomniany pakiet. http://gunfire.pl/product-pol-1152206130-Akumulator-LiPo-11-1V-1300mAh-25-50C.html A jak nie ta, to jaką 11,1 upchnę do repliki? W ostateczności zostanę przy 7,4. Prawdopodobnie nie, ja mam 2 takie http://gunfire.pl/product-pol-1152205022-Akumulator-LiPo-1450mAh-7-4V-25C-stick.html?product=1152205022 I wchodzą do rury gazowej na styk. Sent from Nexus 6p Edited April 5, 2016 by awasil28 Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 A dobrej jakości te lipole? Jak wypada w porównaniu do NanoTurnigy? Quote Link to post Share on other sites
awasil28 Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 A dobrej jakości te lipole? Jak wypada w porównaniu do NanoTurnigy? Jeśli pytasz o Nuprol to bateryjka ta spokojnie wystarcza na niedzielną strzelankę. Natomiast nie mam doświadczenia z Nano Turnigy. Sent from Nexus 6p Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 http://www.taiwangun.com/akumulatory-li-po-2/akumulator-li-po-1200mah-11-1v-20c-ipower Ja w E&Lu długim używam takich baterii. Dają radę. Są drogie, ale jestem na nie skazany z tego względu, iż potrzebuję 11v a chcę bezproblemowo bawić się suwadłem. Nano Turnigy to to nie jest, ale nie ma tragiki. Jedna taka bateria wystarcza mi na wystrzelanie około 12-13 magazynków (~1200 kulek). Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Pytam, bo moja Turnigy 7,4v 1300mah jest już lekko spuchnięta i ostatnio pod koniec strzelanki padła mi, a strzelałem na auto dosłownie kilka razy. Jej wydajność spadła. A jeszcze jakieś inksze 7,4? Mocniejsze, prócz tego Nuprola? Quote Link to post Share on other sites
MICHAL Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Pytanie do znawców tematu baterii li-po. Kupiłem taką baterię http://allegro.pl/li...6095507613.html i okazało się, że kable od wtyczki są jakieś 2 razy cieńsze niż normalnie. Są grubości kabli wtyczki od balansera. Czy ta bateria nadaje się do repliki ASG? Czy te kable nie przepalą się? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Nie nada się, będą się grzały jak dzikie. Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Są grubości kabli wtyczki od balansera. Czy ta bateria nadaje się do repliki ASG? Czy te kable nie przepalą się? Nie nada się, będą się grzały jak dzikie. dodam jeszcze że na pakiecie pisze "Receiver Pack" to powino Ci dać do myślenia. O parametry rozładowania chwilowego należy się kłócić ze sprzedawcą - może coś ugrasz (towar niezgodny z opisem). Tym bardziej, że są wzięte z "d**y", na nanotech'ach "mocnych" ten parametr jest podany wprost - http://www.hobbyking..._Lipo_Pack.html (dla przykładu) Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Walcz ze sprzedawcą, ten akumulator nie ma 40C jak to opisane jest w aukcji. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Ja bym powiedział, że ten akumulator nada się do niezbyt moznej repliki. Sama wydajność to 20C co przy tej pojemności daje nam maksymalne obciążenie 40A. Zatem jedynym ograniczeniem jest tu przekrój kabli. Jesli masz replikę na fabrycznym okablowaniu to zapewne masz w niej przewody, które mniej wytrzymią niż te z akumulatora. To, że jest to receiverpack nie oznacza, że jest to słabizna. Jak na pakiet odbiornika jest to kobyła a takie daje się tylko w dużych modelach z bardzo mocnymi serwami, które biorą sporo prądu. Wszyscy przywykli do grubszych kabli a one są takie grube ze względu na pierwotne przeznaczenie tych pakietów. One są do modeli i bardzo często taki pakiet ma oddać całą energię w 5 minut. Jeden z moich modeli zużywa pakiet w jakieś 1,5 minuty. Gdyby takie same obciążenia były w naszych repikach to kostki stykowe zużywałyby się po pierwszym magazynku. W ASG wszyscy polecają wymianę wtyków na Deansy ale w modelach lotniczych to te złącza są be, bo potrafią się nadtopić i utracić styk. To też powinno wam dać do myślenia. Ja deansów nie używam nawet do małych modeli, które biorą góra 25A. Quote Link to post Share on other sites
MICHAL Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Mam replikę AUGa z silnikiem Tornado F1 HT, kable niskooporowe z mosfetem Gate i około 415 FPSów. Dzięki za odpowiedzi. Sprzedawca bez problemu przyjmie zwrot. Quote Link to post Share on other sites
Hipo95 Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Akumulator LiPo: 7,4V 25C 2200mAh. Ładowarka GFC Energy: Smart Battery Charcher (B350AC). Wszystko wykonuje zgodnie z instrukcją (LiPo -> 1,50A -> CHA-). Pytanie dotyczy informacji wyświetlanych na ekranie ładowarki podczas jej pracy. Jest tam informacja o "natężeniu mierzonym na wyjściu" - czy to jest aktualny poziom naładowania akumulatora? Ile powinien wynosić w finalnej fazie ładowania i jaki jest przybliżony czas ładowania? Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 (edited) Myślę, że natężenie mierzone na wyjściu, to... natężenie mierzone na wyjściu :icon_wink: A nie aktualny poziom naładowania. Poziomu naładowania nie jesteś w stanie dokładnie zmierzyć, możesz patrzeć na prąd ładowania pakietu - jak ładowarka będzie obniżać natężenie, to znak, że pakiet osiągnął maksymalne napięcie i prąd musi zostać zmniejszony. Edited April 11, 2016 by hindus Quote Link to post Share on other sites
pioraj Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 Sa gdzies do kupienia akumulatorki, ktore zmieszcza sie w risach m4 RIS G&P ? Jakos kupno atrapy lasera srednio mi sie podoba. Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 19, 2016 Report Share Posted August 19, 2016 Krótkie pytanie, bardziej jako potwierdzenie: NanoTurningy 1,4Ah 11,1v w chwili rozpoczęcia ładowania (Reddox Alpha v2) wyświetla komunikat "Low battery voltage" czy coś koło tego. Rozumiem, że Lipo jest ambu i volty spadły poniżej 3V na celę i mogę wyrzucić?! Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Puść na chwilkę na ładowarce jak nimh żeby podniosło napięcie, po chwili wyłącz ładowanie i próbuj już jako lipo. Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Dziękuję, zadziałało. LiPo żyje. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Ktoś mi doradzi jak skutecznie lutować kable do ogniw lipo? Quote Link to post Share on other sites
kopciuch90 Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Puść na chwilkę na ładowarce jak nimh żeby podniosło napięcie, po chwili wyłącz ładowanie i próbuj już jako lipo. na chwile to znaczy na ile?? Bo mam ten sam problem;/ Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Na tyle, żeby wystarczyło. I najlepiej pojedynczą, padniętą celę przez złącze balansera, a nie cały pakiet (no chyba, że cały jest padnięty). Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 (edited) Ja podłączyłem na ok 2 min. Prąd pokazało na początku 9V. Poczekałem, aż dojdzie do 10V. Zajęło to właśnie 2 min. P.S. W LiPo 1.4Ah naładowało 1.34 więc moja batka byla wypompowana praktycznie do zera. Edited August 20, 2016 by Viader Quote Link to post Share on other sites
V4RCH1AK Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Witam, urwał mi się jeden z 4 kabelków od balancera w lipo, czy jest ono do wyrzucenia? Da się to naprawić? Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Wszystko jest do naprawienia. Gdzie się urwał - przy wtyczce czy przy pakiecie? Quote Link to post Share on other sites
V4RCH1AK Posted August 21, 2016 Report Share Posted August 21, 2016 Wszystko jest do naprawienia. Gdzie się urwał - przy wtyczce czy przy pakiecie? Wrzuciłbym zdjęcie, ale telefon się zepsuł :( No więc do wtyku balancera podłączone są 4 kabelki: niebieski, czerwony, żółty i czarny. Ten czarny oderwał się od baterii, tj. wciąż jest podłączony do wtyku a do baterii nie. Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted August 21, 2016 Report Share Posted August 21, 2016 (edited) Jeśli masz miernik, sprawdź czy czarny kabel mógł być podłączony w tym samym punkcie co czarny kabel na głównym złączu pakietu. (zobacz http://eflight.hedlu...er/koppling.jpg i metodą eliminacji oceń który z nich się urwał ). W takim wypadku nie trzeba pruć baterii tylko wystarczy przylutować się czarnym urwanym kabelkiem balansera gdzieś do czarnego kabla na głównym przewodzie. Jeśli nie jest podłączony, będziesz musiał niestety usunąć izolację i sprawdzić w którym miejscu (między które pakiety) wchodził i tam go przylutować. Ogólnie jeśli bateria rozładowywała się OK, równomiernie itd. to kilkanaście ładowań / rozładowań powinno przejść bez uszczerbku dla pojedynczych cel. Od biedy możesz krokodylkami wpinać się w pojedynczą celę i ładować tylko ją (jeśli oczywiście w ogóle masz możliwość ładowania pojedynczych) Edited August 21, 2016 by hindus Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.