Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pakiety LiPo


Recommended Posts

Czesc Wam,

 

jestem newbie i przymierzam sie do rk-05 (chyba okej w cenie z taiwangun?) i od razu chcialbym dokupic akumulator i ladowarke. Male poszukiwania zawiodly mnie do takiej ładowarki (http://gunfire.pl/product-pol-1152199930-Mikroprocesorowa-ladowarka-LiPo-REDOX-230V-z-balancerem.html). Powinna byc w porzadku, prawda? No i bateria - roznica w cenie nie jest duza, a pewnie 2000mah dzialalaby sporo dluzej od polecanej 1300.

 

http://allegro.pl/bateria-li-po-7-4v-2s-1300mah-25c-50c-turnigy-asg-i6429716990.html vs http://allegro.pl/bateria-li-po-7-4v-2s-2000mah-15c-25c-turnigy-asg-i6429717123.html

 

W takim razie, czy 2k wejdzie do rk-05? Czy lepiej nie kombinowac i wziac te pierwsza?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tylko ta 1300 jest wydajniejsza, chociaż faktycznie wystarcza na krócej. Zależy czy w przyszłości myślisz o jakimś tuningu mocowym, gdzie te ampery się przydadzą. Jeśli tak, to może lepiej jednak pozostać przy mniejszym, ale nieco wydajniejszym pakiecie. Jeśli nie planujesz dawać mocniejszej sprężyny, myślę, że możesz wziąć tą 2000 - zapewni Ci to odrobinę więcej komfortu przy dłuższych strzelankach.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Od kiedy to jaką chcesz baterię zależy od ilości fps? Poza tym to nie ma sensu kupować lipo 11.1 bez kabli niskooporowych, mosfetu, dobrych zębatek i silnika torque-up (czy jakoś tam, na silnikach się nie znam), bo 11.1 zje stockowy gearbox na śniadanie i poprosi o dokładkę

 

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Od kiedy to jaką chcesz baterię zależy od ilości fps? Poza tym to nie ma sensu kupować lipo 11.1 bez kabli niskooporowych, mosfetu, dobrych zębatek i silnika torque-up (czy jakoś tam, na silnikach się nie znam), bo 11.1 zje stockowy gearbox na śniadanie i poprosi o dokładkę

O ile co do kabli i mosfetu można się zgodzić, to odnośnie reszty bredzisz kolego.

Link to post
Share on other sites

To co napisałem wynika z moich doświadczeń, jak źle napisałem to przepraszam.

 

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Nie przepraszaj, tylko powstrzymuj się od głoszenia takich śmiałych tez. Chodzi o to, że masz widocznie jeszcze mało doświadczenia w modyfikacjach replik i to co piszesz, dla wielu ludzi, którzy siedzą w tym dłużej, jest właśnie bredzeniem. Inaczej dobiera się pakiety lipo pod v2 a inaczej pod v3 i inne platformy. Do tego dochodzi multum innych czynników. Ale wymiana kompleksowea: kabli, mosiek i silnik HT nigdy nie były konieczne do użytkowania lipo 3s. Tuning dla samego tuningu to głupota.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nie, za duże C ani pojemność nie zaszkodzą silnikowi, za to pomogą akumulatorowi dłużej pożyć w dobrej kondycji.

to w takim razie jakieś pomysły czemu szczotka silnika notorycznie odpada (trzeci raz)? Może być, że silnik jest przeciążony za mocną sprężyną (jg dało około m90 do aepa) i wydajniejszą baterią (lipo 7,4 v zamiast stockowego nimha 7,2 v) i szczotka odpada?

Link to post
Share on other sites

MAC-10 dokładnie. Szczotka a raczej płytka do której jest przymocowana odłamuje się zaraz u nasady szczotki, raz wypadła sama szczotka (podkleiłem kropelką i odłamało się jak wyżej). Ostatnim razem zwierałem sam silnik z batką i ładnie kręcił kilkadziesiąt obrotów a jak zmontowałem gearbox to urwało już po pierwszym strzale. Replika zaraz po przerobieniu na lipola wywaliła może z 300 kulek jak urwało szczotkę, przy następnych próbach po kilkudziesięciu strzałach.

Edited by CultureVulture
Link to post
Share on other sites

kupiłem za grosze dwa silniki o takich samych wymiarach obudowy i przełożyłem całą płytkę ze szczotkami tylko sytuacja się powtórzyła. Widzę, że komutator poczerniał dlatego myślałem, że może to jednak coś z za dużym poborem prądu (lipo 45c to trochę dużo, chociaż w teorii silnik bierze ile potrzebuje), ale niestety nie znam się na tym za bardzo żeby zdiagnozować przyczynę. Fotki szczotki i komutatora

https://zapodaj.net/...9d89fb.jpg.html

https://zapodaj.net/...e9dc3e.jpg.html

Edited by CultureVulture
Link to post
Share on other sites

Kolejne pytanie. Czy to normalne, że ładując pakiet z balanserem, podczas ładowania skacze wartość amperów? Raz mam 0.1A, potem 0.9A no i 1.0A. I tak co chwilę. Przy czym jeden pakiet ma już ogniwo na 4.20, a drugi 4.15, z czego ten pierwszy podskoczył do 4.21 i potem to spadło. Cóż z tym fantem zrobić? Rozładować ją ładowarką?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...