Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W weekend zamówiłem specnę z keymodem, przyszła już we wtorek, co było miłą niespodzianką. Niestety, przyszła bez szyn ris do keymoda, więc zadzwoniłem do biura obsługi klienta. Podałem numer zamówienia i zostałem poinformowany, że szyny doślą na adres podany w zamówieniu. Było już po 15, a szyny i tak przyszły przed południem dnia następnego. Nigdy nie zostałem tak pozytywnie zaskoczony obsługą klienta.

Link to post
Share on other sites

Ogólnie obsługa klienta na wysokim poziomie , zamawiam ze sklepu często ,zamówienie składam w niedziele a we wtorek paczka jest już u mnie :) . Jeżeli chodzi o to ,to gf jest bezkonkurencyjny jak dla mnie . Jest jednak jedno "ale" często brakuje podstawowych rzeczy ,trzeba szukać po innych sklepach bo nim uzupełnią magazyn to trzeba trochę czasu mija , problemem jest też indywidualne sprowadzanie części , tu akurat nigdy nie udało mi się dogadać z obsługą o sprowadzanie czegoś , w innych sklepach nie miałem tego problemu :icon_razz2: .

Link to post
Share on other sites

Paczka zamówiona we wtorek o 11:18.

15:56 - kurier InPost odebrał paczkę.

Środa 9:35 - paczka czeka w paczkomacie.

 

Ekspresowe tempo, paczka dobrze zapakowana. Pełen profesjonalizm, chyba są bezkonkurencyjni pod względem szybkości realizacji zamówień :icon_smile:

Nadal jednak czekam na rozpatrzenie mojej reklamacji, sklep ma jeszcze 6 dni. Mam nadzieję, że i w tym aspekcie pozytywnie mnie zaskoczą.

 

No i zaskoczyli :icon_biggrin: sklep chyba czyta opinie na tym forum, albo czysty przypadek :icon_smile:

Kilka godzin po moim poprzednim poście i reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Oczywiście polecam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Chyba mniej świetny sklep!02.05.2017 zamówiłem FC SMG W CENIE PROMO 241ZŁ. Dostałem mejla że rozpoczęto kompletowanie zamówienia. DZIŚ następny mejl----ZAMÓWIENIE WSTRZYMANE! Dzwonię do sklepu i słyszę że zamówienie ANULOWANO Z POWODU USZKODZENIA REPLIKI!Mówię żeby naprawili i przysłali---NIE MOGĄ. Przecież kupując zawarłem umowę cywilno-prawną!!!Przypuszczam że replika pojawi się za normalną cenę ponad 500zł.Żal było sprzedać ostatni(?) sztukę za 241ZŁ?A może zapragnął jej któryś sprzedawca lub "inny znajomy króliczka".Moja druga batalia ze sklepem i znowu wizyta w UOKiK. A MIAŁEM NADZIEJĘ ŻE SKLEP JEST NADAL SOLIDNY I NIE ROBI KLIENTÓW W KONIA. I SLOGAN reklamowy: ZAKUPY w gunfire--NERWY IN FIRE! :maniak_zle: :maniak_zle: :maniak_zle:

Link to post
Share on other sites

Gdzie jest mod? Posty #1598 #1599 niezgodne z regulaminem.

Szanowny kolego, w takich sytuacjach uprasza się o korzystanie z opcji zgłoś.

 

PS. Podawanie nam numerów postów niestety nie pomaga (przez ukryte posty mamy inną numerację).

Link to post
Share on other sites

Chyba mniej świetny sklep!02.05.2017 zamówiłem FC SMG W CENIE PROMO 241ZŁ. Dostałem mejla że rozpoczęto kompletowanie zamówienia. DZIŚ następny mejl----ZAMÓWIENIE WSTRZYMANE! Dzwonię do sklepu i słyszę że zamówienie ANULOWANO Z POWODU USZKODZENIA REPLIKI!Mówię żeby naprawili i przysłali---NIE MOGĄ. Przecież kupując zawarłem umowę cywilno-prawną!!!Przypuszczam że replika pojawi się za normalną cenę ponad 500zł.Żal było sprzedać ostatni(?) sztukę za 241ZŁ?A może zapragnął jej któryś sprzedawca lub "inny znajomy króliczka".Moja druga batalia ze sklepem i znowu wizyta w UOKiK. A MIAŁEM NADZIEJĘ ŻE SKLEP JEST NADAL SOLIDNY I NIE ROBI KLIENTÓW W KONIA. I SLOGAN reklamowy: ZAKUPY w gunfire--NERWY IN FIRE! :maniak_zle: :maniak_zle: :maniak_zle:

 

Owszem, zawarłeś umowę cywilno-prawną i według naszych informacji sklep się z niej wywiąże. Tymczasem czy nie jest tak, że zaproponowano Ci taką samą replikę, w tej samej cenie, która przyjdzie w następnej dostawie? Lubimy rzeczowe opinie...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam serdecznie. Oczekując na GF opiszę swoje relacje ze sklepem co może będzie przydatne dla kolejnych kupujących.

 

Wraz z dziewczyną, dopiero zaczynamy w ASG, po przeczytaniu setek postów z tego forum zdecydowaliśmy na zakup replik evoluation airsoft. W poszukiwaniu dobrej ceny, trafiłem na GF. Promocyjna cena wynosiła niecałe 600 PLN. Zastanawiałem się jeszcze nad przecenionym forcecore ale z racji, że jestem początkujący chciałem mieć dobrego stocka bez konieczności ingerencji wewnątrz.

 

I zaczęły się schody.

 

Zamówienie złożone 3 maja. Dwa dni później dostaje info, że zostało wstrzymane i co mnie zdziwiło to ja mam sobie zadzwonić do nich. Myślę sobie dziwne ale ok, dzwonię, może źle podałem adres. Dzwoniłem w sumie 2 razy i rozmawiałem z 2 różnymi konsultantami (za pierwszym razem byłem w pracy więc nie miałem czasu na dłuższą rozmowę) i dostałem 2 różne informacje na temat zamówionych replik. W każdym razie były one z przynajmniej 2 powodów niedostępne i Pan zaoferował mi specnę. Grzecznie Panu odmówiłem i na prośbę Pana opisałem sytuację i roszczenia mailowo. Odpowiedź GF - dostanę uzgodniony zamiennik w cenie tych EA z promocji. Zadowolony z przebiegu korespondencyjnych ustaleń obiecałem sobie, że gdy towar dojdzie wychwalę firmę wszem i wobec. Normalnie nie piszę opinii ale w końcu za takie, momentalnie kompromisowe podejście do klienta należy się szacunek!

 

Niestety... Jakież moje zdziwienie, gdy paczka przychodzi na kwotę o kilkaset złotych wyższą.

 

Odsyłam więc Pana kuriera z kwitkiem i piszę maila, że coś im się przy wysyłce pomyliło, a ponieważ zawodowo po części zajmuje się zamówieniami i spotkałem się z różnymi sytuacjami, dorzucam parę paragrafów odnoszących się do sytuacji. Dostaję odpowiedź, że jak tylko towar wróci, zmieniają cenę i odsyłają.

 

Teraz meritum. Paczka wróciła do GF w czwartek 11 maja, jakiś kwadrans przez 10:00 (info z UPSa). Dziś, 15 maja telefon do GF kiedy mogę spodziewać się paczki. Odpowiedź - wyślą w piątek. Tzn zmiana ceny/faktury zajmuje im... 7 dni roboczych. Ja rozumiem, trzeba zapewne przeksięgować, zrobić korektę czy jaką tam mają procedurę ale żeby robić to ponad tydzień? Trochę długo mając na uwadze, że nie z mojej winy czekam już 12 dni. Chyba, że to taka forma złośliwości, klient się czepia to se poczeka albo liczą, że jak rzucą datą z kosmosu to zrezygnuję. Na pytanie kiedy paczka będzie, słyszę - do końca przyszłego tygodnia. Czyli łącznie 23 dni. Grzecznie podziękowałem Panu za informację i przekląłem zakup w myślach. Niestety ciekawsze promocje się skończyły i pozostało mi tylko czekać, natomiast dodam, że zdążyłem zamówić już okulary, maski, magazynki, mundury oraz buty w 3 różnych sklepach i wszystko jest już u mnie.

 

Podsumowując, decydując się na GF możecie spodziewać się świetnych cen, bardzo dobrej obsługi klienta, bałaganu i wyjątkowo długiego terminu realizacji zamówienia (polecam założyć sobie te ustawowe 30 dni).

Link to post
Share on other sites

Poślizgi mają miejsce w przypadku mocnych akcji promocyjnych. Najdłużej to też może z 4 dni czekałem.

 

Nie mniej jednak takie akcje jak autor powyżej( zamówienie wstrzymane, zadzwoń) miał i mi się zdarzyły, kiedy kupiłem jednego z pierwszych starków w kraju po promocyjnej cenie. Podobno sztaplarką przejechali, i nie dało się tego naprawić. Na pytanie o fotki słuchawka milczała. Nie mniej jednak każda wpadka się dobrze skończyła, i zawsze dobrze na tym wyszedłem :)

Link to post
Share on other sites

No paczki przychodzą szybko, ale ja się już niemal miesiąc bujam z reklamacją wadliwych tłoków. Mi tam się nie spieszy, na pewno nie będę na tym stratny, ale są ludzie dużo mniej cierpliwi i takie coś mogło by ich nieźle wpienić.

Link to post
Share on other sites

No paczki przychodzą szybko, ale ja się już niemal miesiąc bujam z reklamacją wadliwych tłoków. Mi tam się nie spieszy, na pewno nie będę na tym stratny, ale są ludzie dużo mniej cierpliwi i takie coś mogło by ich nieźle wpienić.

Wysłałem im maila, sarkastycznie pytając: jak idzie rozpatrywanie? Nie minęło 2 godziny i zadzwonili do mnie. 2 wadliwe tłoki, będą wymienione na ciut droższe i sprawdzone fioletowe shs.

Link to post
Share on other sites

Faktycznie coś z reklamacjami się przedłuża bo już prawie tydzień czekam na klepnięcie, że przyjęli moją zwróconą przesyłkę na serwis. Potem pewnie drugie tyle na rozpatrzenie reklamacji.

 

Miałem przyjemność rozmawiać telefonicznie z Panem z serwisu. Dogadaliśmy szczegóły i teraz czekam na zwrot pieniędzy. Sprawa wygląda na załatwioną :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...